On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv Feb 16, 2018 8:42 am por shira-chan

» Molt bones!
Dj Feb 15, 2018 1:18 pm por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt Feb 13, 2018 7:55 pm por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt Feb 13, 2018 4:02 pm por shira-chan

» Opcions de Media Player Classic
Dl Feb 12, 2018 5:48 pm por lizgon

» Unir-me
Dj Gen 04, 2018 11:36 pm por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc Des 06, 2017 5:53 pm por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt Nov 28, 2017 12:32 am por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl Nov 06, 2017 9:09 pm por rasalaghe

Hola !! ^_^

Hola !! ^_^

Missatge  NahaUmiNayuu el Dv Jul 01, 2011 12:08 pm

Hola, sóc NahaUmiNayuu, el meu nom veritable és Soraya, tinc 17 anys i sóc de Tenerife.
L'altre dia vaig trobar el grup a Facebook i em vaig unir, després em van donar la benvinguda i la direcció d'aquest fòrum. M'agrada molt el Català i Catalunya, i estimo l'animi, el màniga, la música japonesa, i cantar xD Estic aprenent Català, i m'encanta veure l'anime en Català.
M'agrada molt fer fan dubs * o * i el meu anime favorit és InuYasha (L), encara que m'agraden moltíssims més.
Espero poder fer amics en aquest fòrum, molts salutacions, i moltes gràcies a la persona que em va donar la benvinguda al Facebook.

Bye!! Adéu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola !! ^_^

Missatge  Redles el Dv Jul 01, 2011 12:39 pm

Oh! De Tenerife! Déu ni do, està llunyet això xD
Doncs sigues benvinguda al Fansub! Segur que faràs molts amics Smile

A mi també m'agrada molt cantat ^w^ pro mai he fet un fandub... m'ensenyaràs com es fa? Podrem conquerir el món amb les cançons! muahaha

PD: Diuen que l'accent canari és el més sexy d'Espanya XD
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dv Jul 01, 2011 12:52 pm

Jajajaja, la veritat és que Tenerife està bastant lluny xD Moltes gràcies per donar-me la benvinguda, també t'agrada cantar? me n'alegro molt, ja que és fàcil fer un fandub i per descomptat que si vols et ensenyo:) siii ¡¡conquistarem el món cantant * ^ * xD PD: Quin doncs això que l'accent canari és el més sexy mai ho havia sentit xDDD jajajajaja
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dv Jul 01, 2011 1:06 pm

Benvinguda!!
Doncs sí que cau lluny Tenerife! I estàs aprenent català? Això sí és un esforç i un plus! Tremolor

Espero que t'ho passis molt bé per aquí i que comentis tant com vulguis! I sobre el fandub... a veure si ens posem tots d'acord i això. Alguna cosa curteta de prova... Razz
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dv Jul 01, 2011 1:23 pm

Benvinguda al fansub!! Jo fa temps que tinc ganes de fer un Fan dub. Si que estaria guay poder-ho fer alguna dia, com diu la Redlessa veure si ens n'ensenyes :D.

Mola molt que hi hagi una altra noia al fansub. Espero que t'animis a parlar amb nosaltres pel forum, així et farem sortir a un relat que tenim per allà perdut jejeje. Per altre banda llàstima que no siguis un noi, pq no et podré pervertir per a que segueixis també Katentai xDDDD

Nah, és broma, les noies sempre dieu coses més assenyades que els nois. A veure si quedem tots un dia per anar a Canàries a fer un Fan dub a casa teva :P
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dv Jul 01, 2011 1:29 pm

Benvinguda al fòrum!

Sí que vius llunyet, sí! I és molt lloable que vulguis aprendre català!
A veure si ens n'ensenyes, i tant! Serem un perill xD

Espero que t'ho passis molt bé per aquí. Razz
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dv Jul 01, 2011 1:34 pm

Redles escrigué:

¡Que se te vé el plumero, puñetera!

Doncs benvingudissima a la comunity! Passa-t'ho molt bé per aquí i ja veuràs que t'ho passaràs molt bé entre nosaltres i ens alegrem molt que t'agradi el català i facis esforç per aprendre'n.

Ara que hi penso tinc una amiga a Tenerife jo també, fa anys que ens coneixem i sempre intento ensenyar-li cosetes de català...

En fí okarii!

PD No sé si coneixeu Bombay TV és una web India on pots fer fandubs de trossos de telenoveles del país i així practicar amb el micròfon, jo n'havia fet, és molt divertit i encara funciona. L'enllaç si el voleu veure:

http://www.grapheine.com/bombaytv/
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dv Jul 01, 2011 3:33 pm

Sigues benvinguda!!! Uoo de Tenerife! M'encanten les Illes Canaries, l'any passat hi vaig anar de viatge de final de curs i ens ho vam passar de conya!! Tampoc és tant lluny, 3 horetes amba avió...xd
A mi, personalment, m'alegra molt l'esforç que fas per aprendre i parlar català! Es una gran llengua!!
Bé, espero que t'ho passis molt bé pel fansub i facis molts amics! Very Happy

P.D.: Jo quan estic sol, també em poso a cantar....que m'agrada molt.xd

L.B. Wink
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dv Jul 01, 2011 9:00 pm

WHAT?! Estàs estudiant català?! Quina il·lusió!!!! Noia, acabes de guanyar molts punts xDDDD
Nah, ara en sèrio, me n'alegro moltíssim de que t'hagis decidit a registrar-te i tal...
Benvingudíssima Wink

lostbrain escrigué:
Calla que em poso tontet... Brrrr
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dv Jul 01, 2011 9:45 pm

Que fort, no saps com m'emociona que estiguis aprenent català des de tan lluny! I j-pop... doncs a mi m'encanta Arashi, Kat-tun, News i tot el que siguin els Johnnys. Tot i que m'agraden perquè és quasi l'únic que conec... Rolling Eyes també escoltava molts op-end d'animes, però no me'n sé els autors... :S

Benvinguda! I no tinguis por d'ensenyar-nos els teus fan-dubs!! Wink

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Ds Jul 02, 2011 7:57 pm

Benvingudíssima!! No saps la il·lusió que ens fa que, sent de Tenerife, t'interessi la nostra llengua i cultura. És molt d'agrair!
Espero que t'hi trobis molt bé, aquí, i que comentis tot el que vulguis i tant com vulguis! Wink

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7369
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dg Jul 03, 2011 12:55 pm

tyrex escrigué:Benvinguda!!
Doncs sí que cau lluny Tenerife! I estàs aprenent català? Això sí és un esforç i un plus! Tremolor

Espero que t'ho passis molt bé per aquí i que comentis tant com vulguis! I sobre el fandub... a veure si ens posem tots d'acord i això. Alguna cosa curteta de prova... Razz
Moltes gràcies per la benvinguda, si és difícil aprendre català sense tenir cap professor >.< Però m'agrada moltíssim el català i ja tinc ganes de parlar en català. Smile
Si! segur que ho passaré molt bé aquí! : D ia veure si fem un fan dub ¡¡ ^_^

Akuma escrigué:Benvinguda al fansub!! Jo fa temps que tinc ganes de fer un Fan dub. Si que estaria guay poder-ho fer alguna dia, com diu la Redlessa veure si ens n'ensenyes Very Happy.

Mola molt que hi hagi una altra noia al fansub. Espero que t'animis a parlar amb nosaltres pel forum, així et farem sortir a un relat que tenim per allà perdut jejeje. Per altre banda llàstima que no siguis un noi, pq no et podré pervertir per a que segueixis també Katentai xDDDD

Nah, és broma, les noies sempre dieu coses més assenyades que els nois. A veure si quedem tots un dia per anar a Canàries a fer un Fan dub a casa teva Razz

Moltes gràcies! M'alegro un munt que també t'agradin els fan dubs!! *^* Estaria genial poder fer un duet o cantar molts més una cançó n_n encara que abans algú haurà de corregir les meves cançons per veure si pronuncio bé >_>
O.o kantentai?? això és hentai?? xD jajajaja xDD
doncs si algun dia veniu a Tenerife us ensenyo la illa Smile i us preparo menjar típic d'aquí Wink encara que dins de poc estaré a Barcelona vivint *O*

Rini escrigué:Benvinguda al fòrum!

Sí que vius llunyet, sí! I és molt lloable que vulguis aprendre català!
A veure si ens n'ensenyes, i tant! Serem un perill xD

Espero que t'ho passis molt bé per aquí. Razz

Moltes gràcies !!!
Ja tinc ganes de començar a fer fan dubs amb vosaltres!! Smile
Jajajaja serà genial ^_^
moltíssimes gràcies per la benvinguda n_n

Manto-kun escrigué:
Redles escrigué:

¡Que se te vé el plumero, puñetera!

Doncs benvingudissima a la comunity! Passa-t'ho molt bé per aquí i ja veuràs que t'ho passaràs molt bé entre nosaltres i ens alegrem molt que t'agradi el català i facis esforç per aprendre'n.

Ara que hi penso tinc una amiga a Tenerife jo també, fa anys que ens coneixem i sempre intento ensenyar-li cosetes de català...

En fí okarii!

PD No sé si coneixeu Bombay TV és una web India on pots fer fandubs de trossos de telenoveles del país i així practicar amb el micròfon, jo n'havia fet, és molt divertit i encara funciona. L'enllaç si el voleu veure:

http://www.grapheine.com/bombaytv/

Moltíssimes gràcies!

Estic segura que m'ho passaré genial amb vosaltres, m'alegro molt dels missatges de benvinguda *^*

Tens una amiga a Tenerife?? i de quina zona és?? jo sóc de La Laguna n_n
Gràcies per l'enllaç, ara entro a veure que com funciona, ia practicar una mica. n_n

lostbrain escrigué:Sigues benvinguda!!! Uoo de Tenerife! M'encanten les Illes Canaries, l'any passat hi vaig anar de viatge de final de curs i ens ho vam passar de conya!! Tampoc és tant lluny, 3 horetes amba avió...xd
A mi, personalment, m'alegra molt l'esforç que fas per aprendre i parlar català! Es una gran llengua!!
Bé, espero que t'ho passis molt bé pel fansub i facis molts amics! Very Happy

L.B. Wink

Gràcies!
Que bé, i on vas? Jajajaja bo una mica lluny si que és xDD
El català és genial, m'encanta, i estic enamorada de Catalunya *o*
Espero passar-ho molt bé aquí, la veritat és que sembleu molt divertits ^o^ Quin igual que jo, quan estic sola també em poso a cantar ;D

Moltes gràcies, si a mi també em fa molta il.lusió el poder parlar en català *o*
jajajajaja m'està agradant molt aquest fòrum: D Gràcies per la benvinguda!

Gruay escrigué:WHAT?! Estàs estudiant català?! Quina il·lusió!!!! Noia, acabes de guanyar molts punts xDDDD
Nah, ara en sèrio, me n'alegro moltíssim de que t'hagis decidit a registrar-te i tal...
Benvingudíssima Wink

lostbrain escrigué:
Calla que em poso tontet... Brrrr

Gràcies ^_^ meus cantants favorits són Namie Amuro i Hitomi Shimatani, i m'encanten tots els op i end d'Inuyasha! des que gravi un fan dub nou el pujo per saber la vostra opinió, i si això podríem cantar cançons conjuntament Very Happy

surreak escrigué:Benvingudíssima!! No saps la il·lusió que ens fa que, sent de Tenerife, t'interessi la nostra llengua i cultura. És molt d'agrair!
Espero que t'hi trobis molt bé, aquí, i que comentis tot el que vulguis i tant com vulguis! Wink

Moltes gràcies! Catalunya m'encanta, la vostra cultura, el català, m'agrada moltíssim Catalunya. Moltes gràcies per la benvinguda, espero passar molt de temps parlant amb tots vosaltres

NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dg Jul 03, 2011 2:09 pm

Haha, caram quina ronda de respostes, tindras feina si les atens a totes ^^

Doncs ella és de Puertito de Güímar, he vist fotos i és un poble molt bonic.
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dg Jul 03, 2011 3:44 pm

Jo a Tenerife hi vaig anar l'any passat! Vam estar a la Costa de Adeje, al sud!
Però, altres anys que hi he anat, vaig estar a Puerto de la Cruz i a Santa Cruz de Tenerife.
A mi em va agaradar molt l'illa, es molt bonic tot i ens ho vam passar molt bé!

L.B. Wink
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dg Jul 03, 2011 4:34 pm

Manto-kun escrigué:Haha, caram quina ronda de respostes, tindras feina si les atens a totes ^^

Doncs ella és de Puertito de Güímar, he vist fotos i és un poble molt bonic.
Si la veritat és que no m'esperava tants missatges de benvinguda. : D Si, El Puertito de Güímar és un lloc molt bonic i perfecte per estiuejar, tots els divendres vaig cap allà a la platja

lostbrain escrigué:Jo a Tenerife hi vaig anar l'any passat! Vam estar a la Costa de Adeje, al sud!
Però, altres anys que hi he anat, vaig estar a Puerto de la Cruz i a Santa Cruz de Tenerife.
A mi em va agaradar molt l'illa, es molt bonic tot i ens ho vam passar molt bé!

L.B. Wink

El Puerto de la Cruz és el meu lloc favorit de l'illa. Que bé que t'agradi Tenerife ^o^
I ens has visitat mai el Teide??
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dg Jul 03, 2011 4:45 pm

Aquí ens agrada molt que tothom se senti a gust, per això et donem tots la benvinguda ^^

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7369
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dg Jul 03, 2011 4:49 pm

Doncs moltíssimes gràcies a tots, la veritat és que ho heu aconseguit de fet el primer que vaig fer aquest matí va ser entrar al fòrum. n_n Mil gràcies per la benvinguda. ^O^
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dg Jul 03, 2011 7:47 pm

A Tenerife hi he anat varies vegades, un cop encara era molt petit, però tots els altres (2 o 3 vegades més) he pujat sempre al Teide! Es impressionant quan estàs al cim i ho veus tot! Tota l'illa, i el mar al voltant!
Altres llocs que he estat són: LoroParque, PuebloChico, i molts Aqualands!(no sé si et sonaran) Això els primers anys. Els últims cops que hi he estat, m'he dedicat a visitar les ciutats, Puerto de la Cruz i Santa Cruz de Tenerife, les que més m'agraden. I són genials! Very Happy
I de totes les Illes Canaries, Tenerife la millor!

L.B. Wink
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dl Jul 04, 2011 9:47 am

Que bé, llavors coneixes bastant Tenerife ^_^
El Teide és preciós, i el mar de núvols, les vistes ... *O*
Si, tots aquests llocs els conec, i ara hi ha un parc aquàtic millor que el Aqualand, el Siam Park, que està al sud de l'illa. M'alegro un munt que t'agradi tant Tenerife. Smile
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt Jul 05, 2011 2:19 am

Sento arribar tan tard a donar-te la benvinguda, no tinc perdó T_T
Primer de tot: Uau!! Escrius el català de fàbula, per ser autodidacta! De fet, ho fas millor que alguna persona que conec xD No saps la il·lusió que em fa (i suposo que no sóc l'únic) que algú de les Canàries s'interessi tant per la nostra llengua i cultura i s'esforci a aprendre-les! Per cert, d'on et ve aquesta fal·lera pel nostre país? Em té ben encuriosit, la veritat xD I això que has dit que vindràs a viure a Catalunya... què és, per estudiar a la uni?

Bé, doncs després d'això, el que diem sempre: molt benvinguda siguis, espero que t'ho passis d'allò més bé amb nosaltres i que gaudexis tant com puguis del nostre material ^^ Ah, i si et podem ajudar en qualsevol cosa, només cal que ho diguis Wink

PD: "Màniga", en català, significa el que "manga" en castellà (la part d'una camisa, per exemple xD), però el nom del còmic japonès no es tradueix, es diu manga igualment xD Només era una observació, espero que no t'hagi molestat ^^
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dt Jul 05, 2011 11:21 am

Gràcies por la benvinguda ^_^
Trigo molt a escriure xD perquè m'oblido de paraules i he d'anar al diccionari >_>

La passió per Catalunya em ve de fa molt de temps, i per moltes raons.
Admiro Catalunya i als catalans per no haver perdut el seu idioma, la seva cultura, les seves tradicions, i perquè els catalans senten seva terra. M'encanta tant per la bellesa del paisatge com per la seva gent. I defenseu la vostra terra !! y això es dificil veure-ho on jo visc.
I em vaig a anar a Barcelona, a estudiar, m'imagino que aniré el segon o tercer any de carrera (començo aquest any) , la meva idea és quedar-me a viure a Barcelona definitivament.

Moltes gràcies per la benvinguda !!

Ok, llavors "manga" és tal qual en catalá ?? anotat !! gràcies per dir-m'ho =D
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Daichi el Dt Jul 05, 2011 12:12 pm

Perdoneu el retard, arribo tard... xD

Bé, primer de tot sigues benvingudíssima! Ens alegra molt tenir nous usuaris (suposo que ja ho deus haver vist), d'altra banda, m'ha sorprès molt positivament el fet que siguis de les Canàries i t'interessis pel nostre, idioma, cultura i país. És més, escrius el català de meravella, més catalans falten com tu. Razz

I res més que no t'hagin dit, espero que gaudeixis de totes les sèries que fem per aquí, i que a més a més t'ajudin a continuar el teu aprenentatge de la llengua catalana. Wink

PD: Dius que vols venir a viure a Barcelona? És una gran ciutat on hi ha molts racons per descobrir i moltes obres arquitectòniques fantàstiques (començant per la Sagrada Família). Segur que t'agradarà. Very Happy
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dt Jul 05, 2011 2:21 pm

Moltes gràcies per la benvinguda, el fòrum em aquesta ajudant molt amb el català, perquè on viu no hi ha ningú amb qui poder parlar en català >_>
I veure anime en català és fantàstic, els vostres fansub són genials.

Si, em vull anar a viure a Barcelona, ​​estic segura que em va a agradar moltíssim, és una ciutat plena de joies arquitectòniques.
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  solde24 el Dj Jul 07, 2011 10:41 am

Probablement una mica tard, però benvinguda!!

Per cert, cantes de p*** mare!!! (suposo que em permetreuaquesta petita vulgaritat, però es que m'ha encantat com canta Razz)
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  NahaUmiNayuu el Dj Jul 07, 2011 11:50 am

Moltes gràcies per la benvinguda ! n_n
M'alegro molt que t'hagi agradat com a cant. ^_^
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor