Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

+6
Manto-kun
lostbrain
Gray Slimner
shira-chan
surreak
NahaUmiNayuu
10 participantes

Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 23 Jul 2011, 14:09

Doncs això, digueu quin és el vostre ending o opening favorits i per què us agrada.

Al meu el ending que més m'agrada és el primer, m'encanta, i quan ho vaig escoltar en català em vaig quedar fascinada , perquè ho havia escoltat en castellà i japonès. M'encanta, és molt emotiu.



I el opening que més m'agrada és el dècim, ho estimo, té molta energia està cançó.

NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4897
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  surreak Ds 23 Jul 2011, 14:18

A mi, el meu preferit és el 5è opening, però de pallissa. M'encanta la cançó, les imatges, i suposo que la història també hi va afavorir. Però quan veia aquestes llumetes grogues del principi, ja em posava de bon humor.

surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  shira-chan Ds 23 Jul 2011, 14:35

Doncs per mi l'opening és l'1 (en el que es basa el 10):



I l'ending és el 2, m'encanta, tot, la lletra i com d'animat és, com m'agrada cantar-lo a crits i perquè per mi el millor moment de One Piece és quan estan a punt d'entrar a la Grand Line i tots 5 diuen quins són els seus somnis. Aquest ending m'encanta perquè et recorda el passat de tots 5, el que deixen enrere i el que van a buscar i dóna moltes energies hehehe


shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Gray Slimner Ds 23 Jul 2011, 17:02

Hosti... Acabo de veure tots els openings que hi ha en català de One Piece i m'han vingut unes ganes de tornar a veure la sèrie des del començament... Quins records! xD Són tots molt i molt bons, llàstima que el 12 i el 13, que encara no estan traduïts, siguin més fluixets (des del meu punt de vista) i que l'11, que m'agradava molt en japonès, quedi bastant malament en català T_T
I si n'hagués de tria un... el 5 que ha posat en surreak m'encanta, el 3 i el 7 també estan molt bé, però suposo que em quedaria amb el 8/9 (a youtube surt el mateix opening com a 8 i com a 9 xDD) que dóna molt bon rotllo ^^



I pel que fa als endings, la veritat és que no els recordo massa. Sempre he estat més d'OPs, que són més alegres, mentre que els EDs acostumen a tenir un to més melancòlic. Tot i que hi ha excepcions, com els de FMA: Brotherhood xD

Per cert, també us deixo la gran cançó de la pinya d'en Ruffy xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  lostbrain Ds 23 Jul 2011, 18:47

A mi m'agraden tots!! El que has posat tu Gray també està molt bé, i el primer el millor!
Jo poso el 6 que m'agrada molt:



Endings n'hi ha de molt bons, podria dir tots
Destaco el 6, i l'11:
6


11


L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7649
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Manto-kun Ds 23 Jul 2011, 23:33

A mí m'han agradat molts, sobretot el primer i bàsicament la cançó insígnia de la sèrie We are! Brutals.

Però vull destacar-ne tres:
Aquest em va molar moltíssim!!


El dotze el vaig trobar molt original


I l'últim i que hi ha ara, m'hi he tornat adicte a escoltar la cançó, crec que és de Namie Amuro.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6582
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Gray Slimner Dg 24 Jul 2011, 18:26

Manto-kun escrigué:Aquest em va molar moltíssim!!
Sí, a mi també em va agradar molt aquest opening, però la versió en català no em va acabar de convèncer :_/
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Ragna Dg 24 Jul 2011, 22:15

Estic amb el Manto els del principi (clàssics) tan l'1 com el 2 :



son molt bons però es podria dir que aquest últim que han tret és un dels millors a mi personalment m'agrada molt i molt i poques vegades me l'he saltat encara que per anar endarrerit mirés 3 capítols seguits !!
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5347
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 26 Jul 2011, 15:12

Realment les cançons de One Piece són totes fantàstiques, no han tret cap versió sencera dels opening i ending en català ??
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4897
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  surreak Dc 27 Jul 2011, 00:04

Crec que no. Abans es feia més, però avui en dia tinc molt poques notícies d'aquestes coses.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 12:37

Doncs és una pena, perquè seria genial escoltar cançons completes de One Piece en català, com les de Inuyasha que van adaptar les Charm i van quedar genials.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4897
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 17 Set 2011, 16:36

Bufa!!! A mi m'agraden uns quants... però si haig de triar, em quedo amb el 2n "Believe" tant en català com en japonès i amb el 13è "One Day" que és increïblement emotiu >w<...
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6487
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Gray Slimner Dj 10 Nov 2011, 15:06

Heu vist el nou opening? La veritat és que m'agrada força ^^ Això sí, m'atreveixo a vaticinar que tindran problemes per traduir-lo al català (em refereixo a la part del "ichi, ni, sunshine, yon... we go!") i que probablement se l'hauran d'inventar una mica, perquè quedi bé xD


Per cert, algú sap qui és el paio que apareix al minut 1:52 amb el barret de palla d'en Ruffy? Crec que deu ser son pare, que pel que es veu l'hi devia passar a en Shanks, però no n'estic gens segur... Això no ha sortit, encara, al manga :S
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  shira-chan Dj 10 Nov 2011, 16:45

Jo voto per en Gold Roger. Pel somriure i perquè té més temps per donar el barret a en Shanks que el pare d'en Ruffi (que haurien de tenir la mateixa edat). Aquest en Shanks cada cop mola més. Ja cal que li tregui molt de suc, l'Oda...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Gray Slimner Dj 10 Nov 2011, 23:53

Hmmm... ara que ho dius, tindria força sentit que fos en Roger... Podria ser que dugués aquest barret de palla i posteriorment el canviés pel de capità i li passés a en Shanks, l'únic de la seva tripulació (que se sàpiga) que ha "triomfat" com a pirata xD
A més, també tindria el seu què que en Ruffy, que aspira a ser el proper rei dels pirates, heretés el barret que l'identifica d'aquell a qui vol superar (o igualar) xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 12 Nov 2011, 20:02

És en Roger de jovenet. De fet, surten els tres propietaris del barret: en Roger, en Shanks i en Luffy.

I això de "Ichi, Ni, Sunshine, Yon... We Go!" podrien traduir-ho com a "U, Dos, Sunny, Quatre... Som-hi"... i Sunny pel vaixell, és clar ^^. Crec que no quedaria del tot malament.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6487
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  surreak Ds 12 Nov 2011, 20:58

Per què hem de saber que el propietari del barret també era en gold roger? Vaig endarrerit del manga uns 5 capítols, ho han dit?

Perquè, a part que ja em fan ràbia la quantitat d'spoilers que et posen als openings, si a sobre ni tan sols s'ha dit al manga...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Gray Slimner Ds 12 Nov 2011, 21:16

No, és que tal i com dius, ni tan sols ha sortit, al manga xDD

Per cert, Shuu, ho sento però no et compro la traducció xD La gràcia de "sunshine" és que "san" és 3 en japonès, per això ho veig tan complicat d'adaptar a un altre idioma. Jo crec que al final tiraran pel dret i li fotran un "un, dos, tres, quatre... endavant!" o alguna cosa per l'estil xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Natsu_Dragneel Ds 12 Nov 2011, 23:06

A mi el meu opening preferit és l'11 però no sé, els endings, no sé quin seria. Però d'OP l'11. Very Happy lol! What a Face
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5272
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Luffy Dt 13 Des 2011, 21:37

El millor es l'11!!!!!! FORÇA ONE PIECE LA MILLOR SERIE DEEL MMMMMÓÓÓÓÓÓÓÓOÓÓÓÓÓÓÓÓNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Luffy
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Puntuació : 5018
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 02/12/2011
Edad : 25
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece? Empty Re: Quin és el teu opening o ending favorit de One Piece?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum