Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Recomanem-nos sèries! - Página 3 EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Recomanem-nos sèries!

+16
Monkey.D.Kirito
surreak
Arashino
Natsu_Dragneel
Rini
Surrui
barretdepalla
Minamino Shuuichi
Daichi
Gruay
Shruikan
Manto-kun
Gray Slimner
lostbrain
Akuma
shira-chan
20 participantes

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Rini Ds 11 Feb 2012, 19:01

Doncs ara us recomanaria Katanagatari.

De què va?
Jo diria que a simple vista, és el típic Shonen de lluita: recuperar les 12 espases fetes per en Kiki Shikizaki que tenen un poder descomunal, amb un dels protagonistes apàtic, i l'altra (noia), molt animada. Això sí, tot i que en un principi els dos no semblen tenir cap mena de lligam, el seu destí ja estava decidit des de generacions enrere... És aquí on el catalogaria de Seinen, ja que si saps aprofundir una mica en la història i apreciar els petits detalls, té una mica més de rerefons, no t'has de limitar a l'història. Fins i tot et conmous per les morts dels contrincants...
Són 12 capítols, 12 històries amb 12 oponents, i cada episodi dura 40min (la van començar un gener, i va acabar un desembre).
Durant el transcurs de la història es pot apreciar un canvi a les personalitats dels protagonistes bastant remarcable i molt ben aconseguit.
Una OST bona però no destacable i un OP que quan mires per primer cop penses: que mediocre, i després t'hi enganxes... Per cert, cada capítol té un ED diferent!
Artísticament parlant em sembla una passada, molt variat i únic, l'estil, fins i tot un capítol imiten un videojoc i una visual novel xD

La recomano, però espero que disposeu de temps, ja que si bé les lluites són un punt fort de cada capítol, no en són l'argument principal. I ja de pas, si algú la mira, que m'expliqui una mica el final, que m'he quedat a quadres Rolling Eyes
D'alguna manera té un cert aire a Mushi-shi, per això del missatge al rerefons...

Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Fecha de inscripción : 07/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Gruay Ds 11 Feb 2012, 20:38

Aquesta em sona...
Qui me la deu haver recomanat, també?

Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 11 Feb 2012, 23:09

Rini escrigué:Doncs ara us recomanaria Katanagatari

Totalment d'acord amb la Rini: Katanagatari és una joia d'anime. Sobretot, sorprèn per l'animació (a mi és el què més em va cridar l'atenció). A més, la història entre la Togame i en Shichika és curiosa (més per ell, és clar). Personalment, la vaig trobar genial; en un parell de dies la vaig veure tota.

Un altra sèrie que m'agradaria recomanar és Nurarihyon no Mago. Al principi (sobretot, si comences amb el manga) la cosa va molt lenta però a mesura que comença l'acció en sí, l'anime t'enganxa i es fa realment curt. De fet, jo vaig començar amb l'anime i quan vaig veure que millorava per moments, vaig llençar-me de dret al manga... i ja m'he llegit tots els capítols que han sortit xD.

La cosa va sobre un nano que resulta ser l'hereu d'un dels clans més poderosos de Yokai del Japó. Però ell no vol ser-ho i ho deixa ben clar a tota la seva família, subordinats i enemics potencials. Tot i així, la cosa no li resulta tan fàcil. A veure, a vegades resulta una mica massa obvi què passarà... però com gairebé tots els anime. Ara, el rerefons cultural i mitològic no té pèrdua; és molt interessant, sobretot perquè s'hi expliquen (de passada) moltes llegendes i mites dels nostres veïns nipons. Un bon fansub (en castellà) és el duo RedLineSP-Backbeard, que la fan de manera conjunta i els està quedant de p**** mare. Jo li donaria una oportunitat.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Daichi Dl 13 Feb 2012, 00:55

"Myself, yourself", o com un anime de romanç (a priori normal) es pot convertir en una cosa ben traumant.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6240
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Arashino Dl 13 Feb 2012, 19:19

Rini escrigué:Doncs ara us recomanaria Katanagatari.

De què va?
Jo diria que a simple vista, és el típic Shonen de lluita: recuperar les 12 espases fetes per en Kiki Shikizaki que tenen un poder descomunal, amb un dels protagonistes apàtic, i l'altra (noia), molt animada. Això sí, tot i que en un principi els dos no semblen tenir cap mena de lligam, el seu destí ja estava decidit des de generacions enrere... És aquí on el catalogaria de Seinen, ja que si saps aprofundir una mica en la història i apreciar els petits detalls, té una mica més de rerefons, no t'has de limitar a l'història. Fins i tot et conmous per les morts dels contrincants...
Són 12 capítols, 12 històries amb 12 oponents, i cada episodi dura 40min (la van començar un gener, i va acabar un desembre).
Durant el transcurs de la història es pot apreciar un canvi a les personalitats dels protagonistes bastant remarcable i molt ben aconseguit.
Una OST bona però no destacable i un OP que quan mires per primer cop penses: que mediocre, i després t'hi enganxes... Per cert, cada capítol té un ED diferent!
Artísticament parlant em sembla una passada, molt variat i únic, l'estil, fins i tot un capítol imiten un videojoc i una visual novel xD

La recomano, però espero que disposeu de temps, ja que si bé les lluites són un punt fort de cada capítol, no en són l'argument principal. I ja de pas, si algú la mira, que m'expliqui una mica el final, que m'he quedat a quadres Rolling Eyes
D'alguna manera té un cert aire a Mushi-shi, per això del missatge al rerefons...

Completa i absolutament d’acord, no per res va ser el millor anime de… fa dos anys ja? Pot ser? Com passa el temps…
L’animació és rara, i juguen amb tantes tècniques que fa la sèrie realment atractiva visualment, clar que l’ho que t’atrapa és l’argument i els personatges. Déu meu, com em vaig deshidratar (plorant de riure i de tristesa) amb la Togame... CHEERIO!!!!
I l’últim episodi està frec a frec amb el de Gurren Lagann com la millor escena de combat (per èpica i espectacular) de la historia de l’anime modern.
Aixxx... sols de pensar amb la veu en off de just quan acaba la sèrie ja m’emociono...

Clar que fet i fe és normal… l’autor és el gran geni Nisio Isin, el rei Midas de les novel.les lleugeres. Tb són fills seus les altament recomanables Bakemonogatari i Nisemonogatari, la joia d’aquesta temporada hivernal d’anime.
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4657
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Minamino Shuuichi Dv 17 Feb 2012, 22:34

barretdepalla escrigué:Doncs per mi el prota de kimi no todoke no hi te res de semblant amb en Luffy

Pel que fa a la personalitat, no. Però pel que fa a l'aspecte... en Shouta és en Luffy fet shojo i, sinó, compara:

Spoiler:

... fot-li una cicatriu a la galta esquerra i ja tens en Luffy... xD per això dic que me'l recorda Twisted Evil

Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  lostbrain Dl 20 Feb 2012, 14:42

Us recomano Watashitachi no Shiawase na Jikan. Manga de 8 capítols que m'acabo de llegir i que m'ha arribat al cor, nois...
És una història molt bonica, si no l'heu llegit us recomano que li doneu una oportunitat perquè s'ho val.
No sé fer sinopsis però puc dir que la història tracta d'una pianista i un pres condemnat a mort.
Bé, crec que no aixecaré el cap en tota la tarda avui... aquest final m'ha tocat molt, és simplement... preciós.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Shruikan Dj 08 Mar 2012, 23:10

Doncs la Shruikan us recomana un anime que s'acaba de mirar: Wolf's Rain. A alguns potser us sona, té els seus anyets i am és em sembla que la van emetre i està llicenciada per Selecta Vision o alguna d'aquestes distribuidores.
La història transcorre en un món que toca la seva fi, on la majoria de terres s'han convertit o en deserts o en extensions gelades. Els éssers humans viuen en ciutats aïllades de la resta del món. Però hi ha una llegenda que diu que, quan el món s'acabi, els llops, juntament amb la Dama de les Flors, podran obrir la porta al Paradís. El problema és que els llops es van extingir fa 200 anys... o això pensen els humans. El cert és que els llops han aprés a adoptar l'aparença dels humans per viure ocults entre ells. Aquest és el cas d'en Tsume, en Toboe i en Hibe, que viuen cadascun independentment a la ciutat, fins que, un dia, es troben amb un llop blanc, en Kiba, que viatja per trobar el paradís, i que canvia per sempre les seves vides.
A mi m'ha agradat força, tot i que s'ha de dir que qualsevol anime capaç de fer-me plorar es mereix el meu respecte. Perque sí, és un drama de série, recargolada en alguns punts però força entenedora en general. M'ha semblat que es desenvolupa molt en plan novel·la i a mi se m'ha fet molt agradable de mirar. I els llops són molt macos, vaja que sí.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Gray Slimner Dg 31 Mar 2013, 21:17

No puc recomanar-la perquè encara no s'ha estrenat, però avui he vist un tràiler de l'adaptació animada de Shingeki no Kyojin (el manga sí que el vaig recomanar fa molt temps) que es començarà a emetre el proper dissabte 6 d'abril i m'ha caigut la baba... Així que he decidit compartir-lo Razz



Em moro de ganes de veure el primer capítol, ja Twisted Evil
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  shira-chan Dl 01 Abr 2013, 13:24

Jo crec que en seguiré l'anime! Ja vaig veure que estava a la cartellera d'anime nou ^.^ Fa molt bona pinta, i tant!! Merci per la recomanació!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Shruikan Dj 04 Abr 2013, 11:39

Jo vaig començar a llegir-me Shingeki no Kyojin fa un temps, quan una amiga em va parlar d'ell, però em vaig quedar molt al principi, no em va acabar d'enganxar. :/
Jo la serie que us he de recomanar és Magi: The Labyrinth of Magic. Vaig començar a veure l'anime i després el manga i la veritat és que m'ha deixat molt bona impresió. És un shonen i com a tal té els seus esterotips, però el cert és que en cap moment se m'ha fet pesat. No sé, m'ha semblat més madur que molts shonens que corren, els personatges tenen sentit comú, per variar. Fins i tot parlen de política i economia! I de fet, la política és una part important de la història, que parla de regnes i imperis i de les seves relacions entre ells.
Vaja, que jo us recomano fer-hi una ullada a veure què us sembla.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  surreak Dc 23 Abr 2014, 21:44

Shruuuuuuu!! No sabia on posar-ho Razz Hunter X Hunter is back!!

http://www.misiontokyo.com/noticias/14149/vuelve-hunter-x-hunteryamp33
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Gray Slimner Dj 24 Abr 2014, 23:50

Plorant Plorant Plorant Llàgrimes d'alegria brollen dels meus ulls!!

Moltes gràcies per la bona nova, Surreak! Espero amb ànsies que anunciïn la data de re-engegada...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 29 Abr 2014, 12:57

Hoozuki no Reitetsu. Riureu sí o sí. La història gira al voltant de la mà dreta del Rei Enma, en Hoozuki, un paio amb molt males puces adorador incansable dels animals. De fet, recorda una mica a en Hibari Kyoya de KHR... però amb més sentit de l'humor. Negre com el carbó però humor xD

Només són 13 capítols i és molt entretinguda. Advertència: no se us acudeixi veure-la mentre dineu, les vostres vies respiratòries us ho agrairan.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Gray Slimner Dc 30 Abr 2014, 00:54

Minamino Shuuichi escrigué:Advertència: no se us acudeixi veure-la mentre dineu, les vostres vies respiratòries us ho agrairan.
Sé de què em parles... No fa ni 3 hores he estat a punt de dinyar-la ofegat per culpa d'una sèrie hilarant...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Shruikan Dc 30 Abr 2014, 23:49

surreak escrigué:Shruuuuuuu!! No sabia on posar-ho :PHunter X Hunter is back!!

http://www.misiontokyo.com/noticias/14149/vuelve-hunter-x-hunteryamp33

Oooooooooooh, no m'ho puc creureeeeeeeee! HxH is baaaaaaaaack, síiiiiiiiiii! Cheeers, cheeeeers!  Brindis 
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Monkey.D.Kirito Dv 17 Oct 2014, 16:16

Segurament molts de vosaltres ja sabreu quin anime és, però ho diré igualment Razz És sobre
Sword art Online, una ànime que parteix des d'una novela que es tracta de que al 2022, s'inventa el primer sistema de inmersió virtual per videojocs. El protagonisa i els 10.000 participants del joc s'hi queden atrapats a dins, i si moren al joc moren a la vida real (dit així sembla absurd, la veritat, però si ho mireu ho entendreu ja que és una explicació un pel llarga).
A mi em va enganxar des del primer capítol, i el que el m'ha agradat més de tot és la barreja de shonen i shojo que hi fan, ja que personalment no m'agrada gaire el shojo... Ara per ara, ja van per la segona temporada i és molt interessant, i de la primera tan sols hi ha 25 capítols, no és pas gaire llarg. Espero que us agradi!!
Monkey.D.Kirito
Monkey.D.Kirito
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 24
Puntuació : 3511
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 16/10/2014
Edad : 24
Ubicació : Dressrosa

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Nina-chan Dv 17 Oct 2014, 16:58

Sí que el conec, i ara estic seguint la segona temporada. M'agrada molt tot i que per mi, la millor part és la primera part de la primera temporada.
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Monkey.D.Kirito Dv 17 Oct 2014, 17:06

La veritat és que el troç que em va agradar més va ser quan eren a Aincrad, al igual que tu... Jo ho classifico així en funció de què m'agrada més a menys: Sword Art Online, Gun Gale Online i Alfheim Online. La veritat és que ALO no em va agradar gaire tot i que va estar prou bé.
Monkey.D.Kirito
Monkey.D.Kirito
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 24
Puntuació : 3511
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 16/10/2014
Edad : 24
Ubicació : Dressrosa

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Shruikan Ds 18 Oct 2014, 09:38

Monkey.D.Kirito escrigué:Segurament molts de vosaltres ja sabreu quin anime és, però ho diré igualment Razz  És sobre
Sword art Online, una ànime que parteix des d'una novela que es tracta de que al 2022, s'inventa el primer sistema de inmersió virtual per videojocs. El protagonisa i els 10.000 participants del joc s'hi queden atrapats a dins, i si moren al joc moren a la vida real (dit així sembla absurd, la veritat, però si ho mireu ho entendreu ja que és una explicació un pel llarga).
A mi em va enganxar des del primer capítol, i el que el m'ha agradat més de tot és la barreja de shonen i shojo que hi fan, ja que personalment no m'agrada gaire el shojo... Ara per ara, ja van per la segona temporada i és molt interessant, i de la primera tan sols hi ha 25 capítols, no és pas gaire llarg. Espero que us agradi!!

Ara em plouran pedres, però estic escrivint una historia conjunta que té absolutament el mateix argument. ·___·
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Eudald Ds 18 Oct 2014, 09:59

Sense haver-li vist, Shruikan? O la inspiració t’ha vingut d’ell :profident: ?

La primera part de la primrra temporada també és la que em va agradar més a mi. La segona ja no tant. I Gun Gale Online suposo que es queda en un intermig de lea dues anteriors

El que jo us recomano és un anime nou dee trinca anomenat Shingeki no Bahamut. Si en voleu la sinopsis us l’escric més tard xD
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3848
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Al-Vhandrel Ds 18 Oct 2014, 14:29

Shruikan escrigué:Ara em plouran pedres, però estic escrivint una historia conjunta que té absolutament el mateix argument. ·___·

En serio estàs fent una història amb el transfons de SAO ? Per què no penges fragments i els comentem ? Wink

Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7477
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Eudald Ds 18 Oct 2014, 15:26

Completament d’acord.
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3848
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Shruikan Ds 18 Oct 2014, 15:51

Bé, l'argument no va sortir de mi, quan em van convidar a participar en l'historia ja estava muntat. xD Es una mica complicat tot plegat, perquè els personatges no són 100% originals (lo típic que agafes personatges de manga/anime/whatever que prefereixis i els portes com tu vols), a més que està en castellà (buuuu, fora :v). Però sí, l'argument és el mateix, gent que es queda tancada a un videojoc d'immersió virtual i han de mirar de sobreviure, amb només tres vides, monstres dopats i el creador del joc que els puteja de tant en tant.
Però es divertit, hi ha un tou de classes de personatges disponibles, ciutats molt diverses i em vaig trobar amb un univers força complet quan vaig començar a escriure. Very Happy No porto gaire escrit, ara mateix encara estic acabant el capítol 5, però si us fes gracia llegir-ho podria mirar de penjar-ho per algun lloc.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Nina-chan Ds 18 Oct 2014, 22:27

Doncs jo he començat a veure una sèrie que m'està agradant molt. És de fa uns quants anys, del gènere ''terror psicològic'', es diu Monster.

Tracta d'un doctor japonès que treballa a Alemanya i salva a un nen d'una ferida de bala desobeint les ordres del seu superior. El nen i la seva bessona desapareixen i nou anys més tard el doctor relaciona una assassinats amb el noi.

És un argument super resumit i que li falta molta cosa perquè només he vist fins al capítol 8, però de moment la recomano molt Wink
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  shira-chan Ds 18 Oct 2014, 22:41

L'estàs mirant en català? La van passar per TV3, busca-la en català, que està molt ben doblada ^.^
Sí que és genial, i tant, molt bona. Jo tinc el manga! =D
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Eudald Ds 18 Oct 2014, 22:45

Òndima precisament en vaig veure el manga l'altre dia a la norma. I algú per algun lloc l'estava traduint al català des de l'anglès, la novel·la. I també hi ha anime? Buff, l'han explotat força xD

Shira, si t'hi has fixat les tapes del manga conformen una paret amb uns quadres.
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3848
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos sèries! - Página 3 Empty Re: Recomanem-nos sèries!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum