Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Rànking (polèmic) de mangakas EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Rànking (polèmic) de mangakas

+6
Akuma
itrebla
surreak
Rini
shira-chan
Gray Slimner
10 participantes

Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Gray Slimner Dg 25 Set 2011, 14:39

Us porto una classificació que m'ha deixat de pasta de moniato. He pogut corroborar que no en tinc ni idea, de dibuix xD

El portal japonès 2ch ha elaborat una classificació que ordena els mangakas segons la seva habilitat artística. Jutgen el disseny de les pàgines, el domini de les proporcions i la perspectiva, l'ús de l'ombrejat, etc. La intenció és tenir en compte només els aspectes tècnics i deixar de banda els gustos personals, però jo no tinc gaire clar que ho hagin aconseguit. A continuació us deixo un fragment d'aquest rànking.

Rang S

Masashi Kishimoto (Naruto)
Sadamoto Yoshiyuki (Neon Genesis Evangelion)
Yasuhiko Yoshikazu (Mobile Suit Gundam)
Hanaharu Naruko (Kamichu!)
Igarashi Daisuke (Children of the Sea)
Inoue Takehiko (Vagabond, Slam Dunk)

Rang A

Obata Takeshi (Bakuman, Death Note)
Ogure Ito (Tenjho Tenge, Air Gear)
Murata Yusuke (Eyeshield 21)
Katsura Masakazu (Zetman)
Hagiwara Kazushi (Bastard!!)
Miura Kentaro (Berserk)
Fujiwara Kamui (Dragon Quest, Seirei no Moribito)
Shinichi Sakamoto (Kokou no Hito)

Rang B

Eiichiro Oda (One Piece)
Aoyama Gosho (Detective Conan)
Tome Kei (Sing Yesterday For Me)
Araki Hirohiko (JoJo’s Bizarre Adventure)
Azuma Kiyohiko (Yotsuba&!, Azumanga Daioh)

Rang C

Yabuki Kentaro (To Love-Ru, Black Cat)
Usuta Kyosuke (Pyu to Fuku! Jaguar)
Hoshino Katsura (D.Gray-man)
Fujisaki Ryu (Shiki)
Takei Hiroyuki (Shaman King, Butsu Zone)
Iwahara Yuji (Darker Than Black)
Amano Kozue (Amanchu!)
Park Sung Woo (Kurokami)

Rang D

Kubo Noriaki (Bleach)
Togashi Yoshihiro (YuYu Hakusho, Hunter x Hunter)
Kawashita Mizuki (Ane Doki, Ichigo 100%)
Okubo Atsushi (Soul Eater)

Rang E

Amano Akira (Katekyo Hitman Reborn!)
Tanabe Ierou (Kekkaishi)
Asada Hiroyuki (Tegami Bachi)
Arakawa Hiromu (Fullmetal Alchemist)
Mitsuda Takuya (Major)
Otaka Shinobu (Magi)

He linkat els autors menys coneguts i els que tenen més obres destacables a la seva pàgina de MAL perquè els conegueu una miqueta millor Wink
Què en penseu d'aquesta llista? Discrepeu amb els que l'han elaborat? Hi esteu completament d'acord? El debat està servit, senyors! Opinions, opinions! ^^

Podreu trobar la notícia sencera (fins al grup K) a Blog is War
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9023
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  shira-chan Dg 25 Set 2011, 15:09

Què és això dels grups i a què fa referència cada lletra?

Bé, jo no hi entenc gens, en teoria del còmic. Això que diuen ritme i composició de la pàgina. De fet, m'agrada pensar que és més aviat personal. Si ets ordenadet (o almenys que t'expliquin les coses ordenadetes) t'agradarà un tipus de còmic i si t'agrada el caos, unes altres. Per això no en faig un gra massa de que Naruto estigui a dalt de tot (còmic que només segueixo per la història, perquè pel que fa a dibuix m'horroritza. MAI entenc els moviments ni els atacs ni res de res). O que Fairy Tail estigui tan avall (tot i que encara no entenc això dels grups, eh) perquè m'entra de manera molt agradable tot i lo carrincló que és a vegades. Suposo que l'estil de dibuix, etc, també depèn molt de "la moda" que hi hagi en aquell moment. A part, això només és de mangakas de shonen. N'hi ha, de mangakes d'altres estils?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20189
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Rini Dg 25 Set 2011, 15:16

Shira, em sembla que l'S és el que podriem classificar com el millor, i d'aquí cap avall va baixant la qualitat... O això tinc entès de jocs que he jugat.

Com que la majoria de mangues no me'ls he llegit, no puc opinar massa, però sí que em sembla sobrevalorat que Naruto estigui a dalt de tot (a mi no em sembla tan bo per imatges que he vist, però bé..), i el de Death Note el pujaria a S. Però com tampoc hi entenc massa... Rolling Eyes
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6738
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  surreak Dg 25 Set 2011, 16:17

Jo no hi estic gaire d'acord, amb aquesta llista, perquè sí, considero que és una cosa molt subjectiva i, a sobre, hi intervenen molts factors.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16623
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  itrebla Dg 25 Set 2011, 16:24

Pels pocs mangues que m'he llegit:

Naruto sobra: tots els personatges semblen iguals i de detalls, pocs. Jo el ficaria al rang B o C.
Slam Dunk/Vagabond: totalment d'acord.
Death Note/Bakuman: crec que es mereixen estar al rang S, la qualitat de dibuix és molt alta.
One Piece: sent parcial hauria d'estar al rang S, sent imparcial, al rang A.
Bleach: totalment d'acord.
Fullmetal Alchemist: crec que mereix estar un parell de categories més amunt.
Fairy Tail: també crec que està en una posició immerescuda.

Dels altres no en puc opinar perquè no me'ls he mirat.

En general, Naruto no hauria d'estar tan amunt.

Edit: Inclús trobo a faltar Oku Hiroya (Gantz), tot i que utilitza molt l'ordinador, la quantitat de detalls és enorme.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5202
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Gray Slimner Dg 25 Set 2011, 16:41

Sí, el tema dels grups va tal i com ha comentat la Rini; la classe S és la superior la següent és l'A i va baixant fins la K. És un sistema força utilitzat, tot i que de vegades també s'utilitza la classe SS, que estaria per sobre de la S xD. Sense anar més lluny, s'utilitza a Naruto per classificar les missions i els ninges.

Pfff no ho sé, jo estic com la Shira; no en sé res, dels aspectes "tècnics" del dibuix d'un manga, i per això la meva opinió no té cap mena de valor, però crec que una llista que no estigui encapçalada per Kentaro Miura (o que com a mínim aparegui al grup S) no té cap mena de credibilitat. No és un judici subjectiu, és que aquest home és lo puto amo, no hi ha més xD
Que Masashi Kishimoto sigui el primer també em sembla molt fort. Aviam, a mi m'agrada el seu dibuix, però el posaria al grup C, no més amunt. Primera perquè no és una cosa espectacular. No et sorprèn a cada pàgina amb la perspectiva, no acaba de transmetre (almenys a mi) l'emoció i la tensió d'una batalla, té un disseny de pàgina molt pla, gairebé sempre utilitzant el ¿dibuix a caixa? se'n diu així? xD Em refereixo que el dibuix sempre està tancat a la vinyeta; no innova massa, en aquest aspecte. I segona perquè cada dia em recorda més a Blazer Drive, i és molt estrany que, mentre en Masashi ocupa la primera posició de la llista, en Seishi ni tan sols hi aparegui :S

Després hi ha altres discrepàncies més personals: a Oh! Great també l'inclouria al grup S, i Tite Kubo crec que hauria d'aparèixer al grup A (però només pel que fa al dibuix xD), de la mateixa manera que penso que Amano Akira hauria d'ocupar una posició més alta (el seu estil és una mica brut, però és força espectacular i atractiu).
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9023
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Akuma Dg 25 Set 2011, 17:22

Wolas, com a fan de Naruto em fa mal les bestieses que esteu dient. Naruto és cert que no es mereix estar a la classe S, però tpc a la C. Sincerament, jo trobo més merdosos els atacs de Fiary Tail que els de Naruto, i personalment entenc més la dinàmica de com van les coses de en combats etc de Naruto respecte a Fairy Tail que deieu abans.

En tot cas, Bersek, pot no agradar a molta gent i tal pq és molt paranóica, però inverntar-se un mon de fantasia com aquest, i que s'entenguin tots els detalls del dibuix, crec que té molt valor. Per tant, crec que hauria d'ocupar una situació més elevada en el Rànking.

D'altra banda, tb sóc fan de One Piece, i ni de conya està al nivell de certes séries. No ens enganyem. Posats a anomenar la técnica del dibuix, crec que Gantz guanya en tots els sentits, on el dibuix és impecable, els personatges són molt més humans, i els detalls esgarifosos fins i tot, per tant, què passa que no entra Gantz?

Sobre Death Note, tb crec que pasaria per davant de molts altres mangues, i vagabond i slam dunk, brutals. Tb em falta alguna cosa de l'Urasawa, pq fa uns personatges brutals, on cada cara té una personalitat diferent.

Respecte Bleach, no crec que tingui massa nivell en quant a dibuix, a part dels personatges, no es llueix massa amb l'entorn i els seus detalls crec jo.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7083
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  shira-chan Dg 25 Set 2011, 18:13

Doncs ja em perdonareu, però els dibuixos en moviment de Naruto jo no els entenc. Ja he dit que era una cosa personal, però no els entenc, mai sé si el que apareix allà és una efecte del vent o un braç i no aconsengueixo que em transmeti el moviment. No em passa, en canvi, amb Blazer Drive, molt cert. Igual que Fairy Tail o Bleach, al tenir menys detalls i ser més simples, s'entenen més (al contrari de One Piece). Ho sento, però per mi, un manga amb més detalls no té perquè ser més bo. Per no esmentar que la majoria dels detalls aquests que dieu els fan els assistents, així que qui tingui més pasta, més detallets, no pas qui tingui més talent. (amb Bakuman s'aprèn tope!) Els atacs i moviments de Bleach sí que s'entenen, o tampoc s'entenen tan bé com els de Naruto?

Ara, no sé què valoren aquí, perquè potser sí que utilitza recursos molt complicats i d'una manera magistral, jo no dic que no, simplement que a mi se'm fa menys agradable al moment de llegir-lo. Suposo que és només una de les qualitats que deuen haver valorat.

I Gantz i l'Urasawa no surten perquè són seinen. No?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20189
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 25 Set 2011, 18:32

És tot molt subjectiu... per exemple, l'Eiichiro Oda no destaca, precisament, per ser un detallista a One Piece, però a mi m'encanta el dibuix... sobretot quan dibuixa en Zoro, jejeje... A més, si el mangaka en qüestió no està passant per un bon moment, el seu dibuix també es veurà afectat. I també s'ha de tenir en compte que, moltes vegades, el dibuix comença malament, millora conforme avança la història i, al final, es destrossa per complet, com va passar amb Slam Dunk(al principi el dibuix era horrible i va millorar molt quan van començar els partits per arribar als Nacionals però, un cop als Nacionals, la qualitat va baixar en picat o, com a mínim, a mi m'ho va semblar així).

Altres històries poden estar molt bé (o relativament bé, depèn de a qui li preguntis) però tenir un dibuix horrible, com Katekyo Hitman Reborn que, a cada capítol que passa, és fa més difícil seguir el manga perquè el dibuix és lleig, lleig.

Per exemple, Fullmetal està bé de principi a fi... o Kuroshitsuji. O Deadman Wonderland.

Altres es mantenen més o menys igual amb el temps, com Yuu Yuu Hakusho (que, per cert, té un estil molt peculiar; de vegades és super detallista i d'altres abunden els fons blancs) o Level E(ja que hi sóc, us recomano l'anime; són 12 0 13 capítols i és boníssim!!).

Bleach millora moltíssim, tot i que el fil argumental cada copés pitjor. Fairy Tail és manté, si fa o no fa, igual, etc.

Tot va a gustos. La veritat, jo no hi estic d'acord amb la classificació, però com heu dit la majoria... per gustos els colors!;-)
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6466
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Gray Slimner Dg 25 Set 2011, 19:54

shira-chan escrigué:Ho sento, però per mi, un manga amb més detalls no té perquè ser més bo.
Amén xD A mi One Piece (a part que no m'agrada el dibuix) se'm fa complicat de seguir. A vegades no entenc massa què coi passa xD Bé, ara no tant perquè ja m'hi he acostumat, però al principi em fotia un cacau mental... T_T
Per això no crec que el dibuix de Bleach sigui una merda perquè no té detalls. Per començar perquè no els valoro massa, i per acabr perquè m'estimo més que em sorprengui a cada pàgina amb una il·lustració que l'ocupa sencera, per dir alguna cosa. Se'm fa monòton que una pàgina sempre estigui composta de X vinyetes, de tant en tant mola trobar "coses estranyes" xD de la mateixa manera que està bé trobar una pàgina doble. Llàstima que això faci anar de cul a l'estudi d'animació perquè en un capítol de Bleach no passen ni la meitat de coses que en un de One Piece, però bé xD
shira-chan escrigué:I Gantz i l'Urasawa no surten perquè són seinen. No?
No ho crec. Berserk és seinen i Tenjo Tenge també :S De fet, em penso que un d'aquests autors fa poca cosa més que hentai xD Gantz suposo que no hi surt perquè és un dibuix molt virtualitzat i no deuen considerar-ho tant meritori, però per què no surten les obres de l'Urasawa... ni idea :S
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9023
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Shruikan Dg 25 Set 2011, 21:12

Ho sento però jo també ho he de dir: no entenc què hi fa Naruto tan amunt si estem en un Ranking de dibuix. En la meva opinió el dibuix de Naruto porta molt de temps en decadència. No és pels personatges ni els detalls. És simplement per les tècniques visuals i les vinyetes. On són aquelles perspectives espectaculars? Les vinyetes super expressives o emotivament metafòriques? Mortes en algun punt entre el rescat d'en Sasuke i el començament de Shippuden. Ara el dibuix el trobo inexpressiu, soso, m'agrada menys encara que sigui més net. En canvi, i en això estic d'acord amb la Shira, prefereixo Blazer Drive, que encara que potser té un dibuix una mica massa recarregat pel meu gust (tot i que potser menys que a 666 Satan) és agradable de llegir perquè les vinyetes i les pàgines estan fetes de forma molt atractiva.
Llavors, pel que fa a Bleach, trobo que la seva posició és inmerescuda, perquè si hem de parlar d'alguna cosa bona en aquests moments de la sèrie, és el dibuix. Vale que és lent. Vale que és poc detallista. Però ei, visualment Bleach és la repera. Tot sovint està plagat de imatges contundents i atractives. D'altres vegades, hi ha vinyetes que ni tan sols saps què són, però això m'agrada. Li dóna un punt diferent, una narrativa diferent. Cada cop penso més que en Kubo el que fa és experimentar amb Bleach, sobretot amb això, la narrativa.
I bé, un altre que m'ha soprès però de forma grata ha estat l'Atsushi Okubo, l'autor de Soul Eater. Sent com és la seva sèrie una de popularitat més aviat secundària, m'ha soprés veure'l al cadamunt de la llista. Però no podem mentir: el dibuix de Soul Eater és únic. No és ni manga, és una cosa estranya que tot sovint et fica els pels de punta, és genial. Tot i que entenc que no agradi a tothom. Però resumint, el paio s'ho curra molt i penso que es mereix el lloc en el ranking.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7172
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Daichi Dg 25 Set 2011, 23:55

Sense n'Akira Toriyama aquesta classificació no val res. tsss Enfadat amb l\'ordin
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6241
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Gruay Dl 26 Set 2011, 00:23

Jo estic igual que l'Akuma, comparteixo que Naruto no hauria de ser S però tampoc C, perquè en general m'agrada bastant el dibuix (excepte les vinyetes de moviment... en això estic amb la Shira) tot i que a vegades fa cada cosa que pffff

Amb el què estic indignat és amb Bakuman/Death note... Jo crec que es mereix ser del Rang S... És un dibuix preciós
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9432
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  itrebla Dl 26 Set 2011, 01:39

Sembla ser que la meva opinió sobre Naruto no us acaba de fer el pes. Estic totalment en desacord que el dibuix de Naruto sigui millor que el de OP i menys que el de Bakuman. Llavors arribo a dos conclusions: o el rànking és incorrecte o jo no en tinc ni idea del que és un bon dibuix. Així que prefereixo optar per la segona i "acceptar" el que diuen.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5202
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Rànking (polèmic) de mangakas Empty Re: Rànking (polèmic) de mangakas

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum