On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Recomanació d'animes: Stein Gate i Puella Magi Madoka★Magica

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Recomanació d'animes: Stein Gate i Puella Magi Madoka★Magica

Missatge  RuffyNatsu el Dj 15 Des 2011, 01:37

Hola, soc seguidor del vostre fansub, seguint series com fairy Tail, ia ra amb Fate Zero, i mencanta el treball q esteu fent al ortarnos series tan magnifikes com aquestes a la nostre terra en català.

Us recomano q traduisiu al catala, aquestes 2 series, les cuals considero i no soc l'únic q son les 2 joies q s'han estrenat en aquest 2011 en el mon del anime. Cada una es d'un genere diferent, i q porten al extrem una trama argumental, molt sencilla, duna forma molt complexa la cual et fan pensar.

Primer Steins Gate, la cual esta vasada en un joc de Xbox tipic japo de novela grafica. La serie te 24 capituls si recordo be acabada. Si no l'heu vist, aviso q els primers capituls son una mica lents, i molt densos d'informacio q fa q et perdis una mica, ja q parlen molt de viatges en el temps, i et fiken amssa informacio per entendrela, però un cop estavilitzada la trama, comença realment la trama principal de la serie, la cual et deixa amb ganes de veure el següent. Se q m'explico vastant malament, però per una millor explicació us passo aquesta pàgina web, la cual la vaig trobar al finalitzar la serie, i estic totalment dacord amb lo q diuen. Esta llliure d'spoilers la pagina aquesta, i els q hi han estan amagats en pestanya, o sigui q llegiu sense por q no us destrosara la serie. http://www.koi-nya.net/2011/09/25/review-steinsgate-anime/
L'altre serie q vull que subtituleu es Puella Magi Madoka★Magica. La vaig descobrir gracies a la pàgina q us he passat avans la cual la mensionen, i sincerament, fan be de mencionarla, ja q tenen rao en lo q diuen. Al principi, i l'opening t'ho fa pensar encara mes, sembla la tipica serie de nenes magikes a lo doremi o sailor moon. Sincerament, penseu això, i la sorpresa q us enportareu despres duns cuans caps, sera encara mes gran, ja q dien q les aparencies enganyen, i aquest cop Staff, ho ha aconseguit. Ha convertit una serie shojo i to happy, en un drama psicologic, el cual es molt facil sentirse identificat amb els seus personatges, en concret en el meu cas la Homura i la Sayaka. Es una serie de 12 capituls només, però suficients. I us aviso que imagineu l'éxit q ha tingut la serie, q ja an parlat duna segona temp, pero totalment apart (per lo q sembla mes shoho, al meu pesar -.-) i 3 pelicules, les cuals les 2 primeres estaran vasades en la serie. Es una serie q com passa pokes vegades primer va ser l'anime i posteriorment van fer el manga, el cual apart de un amb la historia de lanime han fet 2 mes dalternatius. Cla destacar q tambe ha guanyat com 15 premis en el japo, i fins i tot li han dedicat una setmana a Akihabara on venien tot de productes. La posso molt pels nuvols ho se, però quan la veieu, mentendreu q es una serie, q duna forma o un altre et marca. Per mes info us passo el link d'una pagina la cual pertany al mateix lloc de laltre, el cual la deixen pels nubols.
http://www.koi-nya.net/2011/05/08/review-k-n-opina-puella-magi-madoka%E2%98%85magica/

Be, aixo es tot, espero q pogueu traduir aquestes 2 magnifikes series q acaben de sortir del forn, i q espero q molta mes gent la descubreixi, ja q avegades, la gent no mira series q no siguin populars, perq no es fien, o els hi sembla raro q una serie curta sigui bona, vull q es donguin compte q sequiboquen.

Moltes gràcies per tot, i gracies per escoltarme (per cert, perdoneu les meves faltes d'ortografia se q fan sangrar els ulls u.u)
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Recomanació d'animes: Stein Gate i Puella Magi Madoka★Magica

Missatge  surreak el Dj 15 Des 2011, 17:05

Moltes gràcies a tu per proposar!

Actualment tenim els equips complets i no tenim espai per començar sèries noves, però us assegurem que totes les propostes es tindran en compte quan obrim períodes de noves sèries.

D'altra banda, si t'interessa unir-te al fansub, només cal que ho demanis! Very Happy

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Dv 16 Des 2011, 17:15

ruffynatsu, tu ets de ruffy natsu no fansub?¿?
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RuffyNatsu el Dv 16 Des 2011, 22:12

Merci per respondre Surreak. Mi uniria, pero jo nomes tinc esperiencia en ledicio de mangues, si saves editar animes, pos intentaria traduir primer madoka. Algun tutorial o algu q em pugui ensenyar??? No se, es una serie q em faria ilu publicarla en el vostre fansub en català, però ajuda en necessitaria encara q sigui poca -.-
Sino espero q la pogueu ferles aquestes 2 com mes aviat millor, i si no les heu vist, ja podeu estar mirant-les ¬¬

Luffy, si soc jo, pero per causes de q em vaig kdar sol, ho vaig deixar estar u.u Massa feina, per dedicarme en solitari u.u Pero intentare de mica en mica nar pujant animes en audio en catala amb temps.
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Ds 17 Des 2011, 10:19

Per tot això no et preocupis. Al fansub no hi entra ningú ensenyat, i tenim tot de manuals i gent disposada a ajudar per a què tothom aprengui de tot.
I d'altra banda, de netejadors i editors de manga també ens en falten, o sigui que podries servir perfectament Wink

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Ds 17 Des 2011, 11:54

d'acord ruffynatsu, he entrat moltes vegades al teu fansub, estic a punt de arribar als cap. jap. de impel down i tot aixó i com que a partir del capítols 483 fins al no se quin més els tens subtitulats els pensaba mirar, ja de pas et faig una mica de "publicitat" al teu fansub. tongue
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt