On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Recomanació Manga: Liar Game

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Recomanació Manga: Liar Game

Missatge  RuffyNatsu el Dj 15 Des 2011, 02:07

Hola de nou, avans us he recomanat 2 animes, i ara us proposo un manga, el cual no esta licenciat a españa, i crec q val molt la pena.

Us parlo de liar game. Consta de 13 volums amb 140 capituls. Es una historia realista, no te res de fantasia ni superpoders. Es un manga psicologic, el cual et sorpren com sensurt el coprotagoniste de les situacions q el porta aquest joc, en el cual com el seu nom indica un te q mentir. La forma q te per trobar la solucio a les proves de les faces, et deixa amb un WTF en la boca.

Jo actualment me llegit fins el capitul 43, i actualment no puc llegir mes ja q no sa traduit al español, nomes esta en angles. Al trobarme amb aixo, i com mo llegire, ja q san kdat en mig de la 3era fase, pos la meva intenció es traduir-lo. En principi ho fre apartir del capitul 44 en español, però si esteu interesants en treballari, pos us podria ajudar en editarlo des de el capitul 1. Tinc experiencia en l'edició de mangues, ja q en un passat vaig fer un fansub en català, però per falta de temps i personal ja q ho feia jo sol, encara q una temporada hi havia gent q m'ajudava, però al final es van rajar ¬¬.
Si esteu interesats en treballari, em puc encarregar en ledicio de les pagines, en netejar el text i ficar els dialegs q algu previament magi passat ja amb faltes corretgides i tot pe rnomes enganxar, ja q com podeu veure la meva ortografia no es bona -.-. Per veure altres treballs q he fet per q veieu com treballo podeu entrar al meu antic fansub, i mirar els ultims treballs MANGA q vaig publicar (el de death note i fury kuri no els vaig fer jo, els altres si) http://ruffynatsu.weebly.com/

Moltes gràcies per la vostra atenció, espero la vostra resposta ^^
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Recomanació Manga: Liar Game

Missatge  surreak el Dj 15 Des 2011, 17:03

Hola, i gràcies per la proposta!

Liar Game la vam començar una vegada, i vam fins i tot publicar el primer capítol però ens vam veure obligats a aturar-la perquè sí que està llicenciada. La pots trobar al catàleg de Planeta, amb un mínim de 3 volums publicats Wink

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Dv 16 Des 2011, 17:11

em podries fer un resum, personatges, historia... vull saber més info. gràcies cyclops Arrow
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RuffyNatsu el Dv 16 Des 2011, 21:57

Merci surreak per contestarme, pos es una llastima q no l'hagueu continuat, aixi podria aver-la llegit en catala u.u Pos res, si manimo la fare jo encara q sigui amb castella :/

@Luffy Mmmmm, la historia tracta sobre quan al Nao, la prota reb un paquet amb 100 milions de yens, el qual ve juntament amb una carta on hi fica q al obrir el paquet, ha entrat al joc Liar game. En al primera fase, un te q robar els 100 milions de laltre del qual se li don informació de qui es. En el seu cas es un antic profesor seu la cual tenia molta confiansa. Parla amb ell, i arriben a lacord q ell li guardara els 100 milions, perq aixi estaran mes segurs, pero el dia seguent ella torna i escolta q a estat enganyada, llavors busca ajuda, i li demana a un estafado q acaba de sortir de la preso, l'Akiyama. El qual lajudarà a recuperar-los mitjançant tecnikes psicologiques per posarlo contra lespasa i la paret.
A part de al primera fase ni han mes de fases, on la forma de resoltre l'Akiyama son brutals, q et deixen amb un WTF!! ni ha un Live action vastant fidel tambe per si tinteresa
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Ds 17 Des 2011, 11:33

d'acord gracies te pinta d'estar interessant santa
Luffy
Castafiore
Castafiore