Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

+10
Manto-kun
shira-chan
Akuma
surreak
Minamino Shuuichi
Ragna
Shruikan
lostbrain
Natsu_Dragneel
barretdepalla
14 participantes

Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dc 28 Des 2011, 13:35

Com he dit heu de ficar el vostre personatge anime preferit,com a maxim en podeu ficar 3.


Jo n'en fico 3 ja que no em puc decidir:Kisuke urahara(bleach),Van(Get backers) i L(Death note)



Espero que fiqueu els vostres o el vostre. Very Happy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Natsu_Dragneel Dc 28 Des 2011, 14:04

Natsu Dragneel (Fairy Tail), Moka Akashiya (Rosario + Vampire) i Erza Scarlet (Fairy Tail), de moment són aquests, si trobo algún canvi, o alguna cosa, ja editaré. Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5250
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  lostbrain Dc 28 Des 2011, 14:13

Els meus:

Shuichi Akai (Detectiu Conan), Eikichi Onizuka (Great Teacher Onizuka (la recomano per qui no l'hagi vist)) i Don Patch (Bobobo)!!

Diria una mentida si només aquests personatges són els meus preferits perquè n'hi ha tants, que serien aquests i molts més!!! Però per dir alguns aquests, els primers que m'han vingut al cap.

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Shruikan Dc 28 Des 2011, 23:18

Mmm... Pregunta difícil. Em sembla que tiraré pel dret i posaré els personatges que crec que m'han marcat més, que serien:

Gaara (Naruto), Sesshômaru (Inuyasha) i mmm... el hollow de l'Ichigo (Bleach) per ser originals. e___e
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Ragna Dj 29 Des 2011, 10:53

Bé n'hi ha molts que m'agraden però crec que puc destacar:
Zaraki kenpachi (Bleach), Ryuk (Death note), Death the kid (Soul eater)
val a dir que en falten molts i que si em posés a nombrar els d'alguna serie segur que en sortiria més d'un de la mateixa, però bàsicament es podria dir que aquests són els meus preferits ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5325
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 10:59

Graciès per comentar. Very Happy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 29 Des 2011, 11:37

N'hi ha masses per a triar només tres... però faré l'esforç. A veure, per ordre d'aparició, serien en Yagami Taichi, de Digimon Adventure (si no hagués estat per ell... l'anime i jo mai haguéssim creuat els nostres camins xD), en Minamino Shuuichi... lOl... de Yu Yu Hakusho (ell m'ha marcat sencera, de dalt a baix... hi ha dies que el veig per tot arreu xD) i en Monkey D.Luffy, de One Piece (no el puc descriure amb paraules, és tan feliç!! és tan com jo!!).

Tot i així, n'hi ha tants preferits i que, d'una manera o altra, ens han marcat més o menys que no en tindríem prou amb un sol post ^^, però val la pena fer l'esforç.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 12:19

Monkey D.Luffy, de One Piece (no el puc descriure amb paraules, és tan feliç!! és tan com jo!!).

Aixó també ho vaig pensar jo.jeje
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  surreak Dj 29 Des 2011, 13:49

Cert, pregunta molt difícil... Però és maco fer l'esforç.

Nefertari Vivi (One Piece)(el doblatge català hi té molt a veure), Krilin (Bola de drac), Izzy (Digimon Adventure), Shikamaru (Naruto), Hikaru (Kimagure Orange Road) i els 300 personatges i sèries que em deixo.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 14:16

surreak escrigué:Cert, pregunta molt difícil... Però és maco fer l'esforç.

Nefertari Vivi (One Piece)(el doblatge català hi té molt a veure), Krilin (Bola de drac), Izzy (Digimon Adventure), Shikamaru (Naruto), Hikaru (Kimagure Orange Road) i els 300 personatges i sèries que em deixo.

Perdona surre,pero,n'has ficat 5.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Akuma Dj 29 Des 2011, 14:35

Doncs jo no tinc un personatge que m'agradi més o menys. Però la veritat és que alguns dels que més m'agraden podrien ser el Jiraya (Naruto), Kakashi(Naruto), Kenzô Tenma (Monster).

Tampoc no en posaria gaires més, i el cert és que no m'agraden especificament per el seu disseny, sino per la seva personalitat. Realment m'atrauen les personalitats pensadores i inteligents en els personatges dels meus mangues favorits.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7082
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 14:43

Akuma escrigué:Doncs jo no tinc un personatge que m'agradi més o menys. Però la veritat és que alguns dels que més m'agraden podrien ser el Jiraya (Naruto), Kakashi(Naruto), Kenzô Tenma (Monster).

Tampoc no en posaria gaires més, i el cert és que no m'agraden especificament per el seu disseny, sino per la seva personalitat. Realment m'atrauen les personalitats pensadores i inteligents en els personatges dels meus mangues favorits.



Penso el mmateix que tu,i encara agraden més,si tenen un bon disseny i una personalitat tal com t'agradi,i que siguin intel.ligents,quan més millor. ^_^
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  shira-chan Dj 29 Des 2011, 15:04

Va, doncs jo!

A mi em va a èpoques, així que ara us diré les que m'agraden ARA:
- Hana Adachi (de Yankee-kun to Megane-chan) Suposo que hi deu fer que trobo massa a faltar els moments inicials on no paraves de riure per culpa seva. Massa Shinagawa, però ves, la sèrie segueix encantant-me.
- Erza Scarlett (de Fairy Tail) Guapa, valenta, segura d'ella mateixa... llàstima del fanservice. Una mica m'hi agrada, fa resaltar la seva feminitat, erò en excés no.
- En Waver Velvet (de Fate Zero). Hi fa molt que tingui l'Iskandar amb ell, però sense Iskandar també m'encantaria. M'agrada molt l'objectiu que té de mag modest, com se les enginya i com de "covard" el fan.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 15:20

shira-chan escrigué:Va, doncs jo!

A mi em va a èpoques, així que ara us diré les que m'agraden ARA:
- Hana Adachi (de Yankee-kun to Megane-chan) Suposo que hi deu fer que trobo massa a faltar els moments inicials on no paraves de riure per culpa seva. Massa Shinagawa, però ves, la sèrie segueix encantant-me.
- Erza Scarlett (de Fairy Tail) Guapa, valenta, segura d'ella mateixa... llàstima del fanservice. Una mica m'hi agrada, fa resaltar la seva feminitat, erò en excés no.
- En Waver Velvet (de Fate Zero). Hi fa molt que tingui l'Iskandar amb ell, però sense Iskandar també m'encantaria. M'agrada molt l'objectiu que té de mag modest, com se les enginya i com de "covard" el fan.

És veritat,l'adachi no et fa parar de riure.Modifico la meva llista:Urahara de bleach,van de get backers i hana adachi de Yankee-kun
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  surreak Dj 29 Des 2011, 15:59

Perdona xato, no havia llegit això del màxim. Em quedo amb la Vivi, el Krilin i la Ran de Detectiu Conan.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Manto-kun Dj 29 Des 2011, 19:05

Doncs jo al pòdium hi poso Shirohige (One Piece) sense dubte em va encantar aquest personatge, Kenzö Tenma (Monster) i Kenshi Himura (Rurouni Kenshin). Sí crec que ho tinc força clar.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dj 29 Des 2011, 21:20

Manto-kun escrigué:Doncs jo al pòdium hi poso Shirohige (One Piece) sense dubte em va encantar aquest personatge, Kenzö Tenma (Monster) i Kenshi Himura (Rurouni Kenshin). Sí crec que ho tinc força clar.

Ja que veig que has vist samurai x,mola?

EDIT by Gruay: suposo que sense voler has esborrat la part final del tag [/quote], vés amb compte Wink
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Sakuragi Dv 30 Des 2011, 12:02

- Hanamichi Sakuragi (Slam Dunk), perquè és un geni del bàsquet!
- Yusuke Urameishi (Yu Yu Hakusho), m'encanta el seu caràcter!
- Ranma Saotome (Ramna 1/2), també m'encanta el seu caràcter!
Sakuragi
Sakuragi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 266
Puntuació : 4848
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/12/2011
Edad : 27
Ubicació : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Luffy Dv 30 Des 2011, 14:46

-Luffy (One Piece)
-Jellal Fernandes (Fairy tail)
-Rob lucci (One Piece)
-Zero (Fairy Tail)
Luffy
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Puntuació : 4996
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 02/12/2011
Edad : 25
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dv 30 Des 2011, 14:53

Luffy escrigué:-Luffy (One Piece)
-Jellal Fernandes (Fairy tail)
-Rob lucci (One Piece)
-Zero (Fairy Tail)



Maxim 3,luffy
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Hanako Dv 30 Des 2011, 15:13

Que difícil triar-ne només tres! Neutral

Doncs diria que... Ukitake (Bleach), Tsunade (Naruto) i Tasuki (Fushigi Yugi).
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4606
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Manto-kun Dv 30 Des 2011, 18:40

barretdepalla escrigué:
Ja que veig que has vist samurai x,mola?

A mí em va agradar, tot i que les Ova's són bastant millors (per mí, vaja) que la sèrie, però la sèrie a part de que de petit m'encantava és recomanable al 100%.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Surrui Dv 30 Des 2011, 20:50

3 només... ni han massa que m'encantes, pero faré l'esforç

Bon Kure (One Piece): El meu personatge preferit de la série, esque m'encanta (i em penso fer un cosplay seu XD)
Emporio Ivankov (One Piece): El segon que m'agrada més, i també penso fer cosplay d'aquest XDD
Franken Stein (Soul Eater): Brutal aquest personatge, m'encanta
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5154
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  lostbrain Dv 30 Des 2011, 20:58

Bé, com que he vist que algú a posat més de tres personatges, he pensat que podriem posar ara els tres personatges femenins que més ens agradin.

-Shiho Miyano/Ai Haibara/Cherry del Detectiu Conan.
-Winry Rockbell de FMA.
-Tamako Kaneda de Battle Club.

Però igual que abans, n'hi ha tants que costa molt decidir-se però bé...
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  barretdepalla Dv 30 Des 2011, 21:34

lostbrain escrigué:Bé, com que he vist que algú a posat més de tres personatges, he pensat que podriem posar ara els tres personatges femenins que més ens agradin.

-Shiho Miyano/Ai Haibara/Cherry del Detectiu Conan.
-Winry Rockbell de FMA.
-Tamako Kaneda de Battle Club.

Però igual que abans, n'hi ha tants que costa molt decidir-se però bé...

No em canviis el tema,lost Neutral
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit? Empty Re: Quin és el vostre personatge d'anime o manga preferit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum