Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Recomanem-nos Yaoi! EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Recomanem-nos Yaoi!

+3
Minamino Shuuichi
Shruikan
shira-chan
7 participantes

Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  shira-chan Ds 31 Des 2011, 15:51

La Minamino m'ha demanat que li recomani yaoi però, tot i que n'he llegit molt, em costa recomanar coses. A part, tampoc m'ho he llegit tot, tot, hehehe, així que com més siguem a dir coses, millor!

Ella diu que només ha tingut a les mans Lawful Drug, Gravitation i que està veïent No.6 (aquest no el conec). També ha vist els Remix de Gravitation (crec que són els marranots). També diu que Sakura Gari no l'atrau. Rolling Eyes

Primer de tot, perquè no t'atrau, Sakura Gari? Ho puc entendre, eh, és molt obscura i tràgica, però és de lo milloret artísticament i argumentalment parlant que et puguis trobar al meu parer.

Si t'agrada Lawful i Gravitation... jo potser et recomanaria Junjou Romàntica. Dues temporades d'anime i 13 volums de manga. D'anime crec que hi ha la versió sense censura, però per norma general els animes tenen les escenes de sexe censurades (no és que no es vegin els òrgans sexuals, és que es veu la porta de l'habitació tancada). Però bueno, molen igual. Ara, no hi ha gaire història paral·lela a les històries amoroses que hi apareixen, tot va de les relacions entre els 6 protes (don't worry, no hi ha cap trio ni res semblant). No misteris, no aventures... Simplement com van evolucionant les 3 relacions que hi ha.

A la Shru Junjou no li agrada pq diu que és molt convencional i crec que el dibuix tampoc li agradava. Però jo, quan la vaig descobrir, em va semblar molt bona. Sobretot com vas enllaçant els personatges i que cada una de les 3 parelles tenen una relació diferent. Si no te n'agrada una potser l'altra t'agrada més.

De la mateixa autora ara estan fent Sekaiichi Hatsukoi que té una estructura igual (6 personatges, 3 relacions) però hi ha la història d'una editorial de manga shojo pel mig i, personalment, el prota no em cau gaire bé.
Aquí tens l'anime de Junjou Romàntica 1 i 2: http://animeid.com/letras/j.html
I aquí el de Sekaiichi, també 1 i 2 (la 2 en emissió): http://animeid.com/letras/s.html

Si t'agrada que hi hagi acció i misteris, jo et recomano "Acid Town" de l'autora dels One Shots Yaoi que hem fet al fansub:
http://llunaplenanofansub.blogspot.com/2011/05/llpnf-okujou-no-bai-bai-kyuugou.html
http://llunaplenanofansub.blogspot.com/2010/06/llpnf-escape-kyuugou-18-complet.html

A Acid Town hi ha molta màfia i la història principal és la dels mafiosos, el yaoi hi és, i força, però més secundari. Ara, també és obscura i tràgica. Per llegir-la en anglès: http://www.mangafox.com/manga/acid_town/

I yellow. http://manga.animea.net/yellow.html és el primer yaoi que vaig llegir, aquest està llicenciat i el ben Cúpula. És el més semblant a Lawful, són dos nois que reben encàrrecs i passen aventures. L'un és gay i l'altre hetero, però el gay n'està de l'hetero i mica en mica, cas rere cas, intentarà anar-se'l fent seu. El dibuix és vellet i tal, però mola igual!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Ds 31 Des 2011, 20:42

Doncs a veure, ara jo. è____é Reconec que sóc molt tiquis miquis a l'hora de llegir yaoi i que en general el dibuix de seguida em tomba enrere, i també que n'he llegit molt però n'hi ha pocs que m'hagin agradat especialment. Així i tot, miraré de contar-los, vejam.

Per començar, Zetsuai 1989. Me la vaig llegir tota amb un cap de setmana, i de fet me l'hauria de tornar a llegir perquè en prou feines me'n recordo, però la història era tan bonica, tan dramàtica, un amor tan profund i desesperat que se'm saltaven les llàgrimes. Potser també és que estava sensiblera quan me la vaig llegir. xD Hi ha la continuació, que seria Bronze, tot i que no l'he acabat de llegir.

What more? Mmm... Sex Pistols, per exemple. És una série rarota, potser el més gran inconvenient que li he trobat és que té homes que es queden embarassats (really), però les històries que s'hi van explicant m'agraden, n'hi ha que les trobo molt tendres i el dibuix no està malament, tampoc.

També Boys next Door, em sembla que es deia. Un molt curt de tres capitulets, bastant fosca i dramàtica, narra la història d'amor que sorgeix entre un assassí psicòpata i un noi que es prostitueix. Sí, l'argument no convida gaire, però penso que val la pena. xD

I què més? Me'n deixo alguna, n'estic segura, però ara no se me n'acudeix cap més. He de dir però, que jo més que de series yaoi, sóc de doujinshis yaoi. xD M'agrada massa malpensar dels personatges de les sèries que llegeixo. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 01 Gen 2012, 17:18

Mare meva, sort que no sabieu què recomanar xD!!!

A veure, de Sakura Gari... bé, es que no em crida pas gaire la història, la veritat. No hi ha un motiu concret. A més, em vaig cansar molt de l'estil de dibuix de la Yuu Watase després de Fushigi Yugi.

Pel que fa als altres yaois que m'heu dit, ja he estat buscant pel meu compte i he vist que, alguns d'ells, podrien ser interessants. La veritat es que el de Yellow ja me l'havien recomanat... però jo el yaoi me l'haig de prendre en dosis curtes i amb espais importants de temps pel mig: no es que em costi de llegir, es que, moltes vegades, m'entra el riure quan veig en quines situacions es troben i no m'ho puc prendre seriosament ^^U.

La de No.6 que et deia, shira, jo no la veig com a yaoi... però hi ha qui si la cataloga com a tal. És un anime molt maco (encara que de moment només he vist els tres primers capítols), els dos nanos protagonistes, més que homosexuals, són bons amics... però ja sabeu com de bé s'ho passa la gent especulant xD.

Els de Gravitation remix són bastant bèsties, però divertits... ja que l'autora té "certs" problemes a l'hora de dibuixar genitals masculins xD... es veu que no els troba estèticament agradables. Resulta que és molt fina, la Srta.Murakami xD.

Pel moment, m'he fet una llista, a veure que us sembla:

- Junjou Romantica
- Tiger & Bunny (el que passa es que hi ha meccha de per mig... i això ja m'escama una mica...)
- Ikoku Irokoi Romantan (OVA)
- Sekai Ichi Hatsukoi
- i alguna més sense determinar...

Per sort, conec un molt bon fansub que es dedica en EXCLUSIVA al yaoi: les noies de AINO fansub... així que primer em miraré què han fet i, a partir d'allà, aniré fent.

Jo, tot i que de yaoi té més aviat poc, us recomano Kuroshitsuji. És genial, el dibuix és fantàstic i la història és... diferent. Ara, el manga, molt millor. De fet, està llicenciat per Norma i l'esta clavant ^^

Bé... seguim en contacte xD. Ja ne~~~~~~~~~~~~~~e!


PD: Shru, no ets la única a qui li agrada malpensar sobre els personatges, mwahahahaha!! Tot i que a mi la parella ZoroxSanji no m'agrada el més mínim, imaginar-ho és megadivertit xD... sobretot quan trobes doujins ben fets, jejeje
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  shira-chan Dg 01 Gen 2012, 17:41

Sí, les d'Aino molen infinit! hehehe!

Doncs m'apuntaré els yaois que has dit que encara no he vist! El dels mechas en particular, aviam què tal, pot ser diferent a lo que estic acostumada ^.^

La Shru és una fan gegant de Kuroshitsuji, ja se l'està comprant de norma, ja Wink

I la parella zoroxSanji és de les milloretes del dougins!! Bavós A mi també m'encanta! (o sigui, m'encanten els dougins d'aquest parell, si a la sèrie fessin algu, iuiu).

I sobre el dibuix de la Watase... no he vist massa res més que Sakura Gari, seu, de moment. Només alguns capítols dels primers de Fujigi Yugi. Però crec que no m'equivoco si dic que Sakura Gari és força diferent al que ella sol fer. Pel que tinc entès va fer Sakura Gari per investigar un altre gènere (per descomptat) però també per explorar un altre estil expressiu i una altra manera d'explicar històries. Per mi que ho ha quadrat. Però bé, per gustos colors Wink

I sí, hehehe, si no t'agraden les tites, perquè et fas dibuixant de yaoi? Lol. Jo, dels Remix, només he vist el 2 i sí que hi posa molt d'humor i situacions ben caxondes ^.^. És sexe divertit! hahaha!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 01 Gen 2012, 17:50

Molt divertit, la veritat.

Pel que fa a la Watase... es que tots les seves obres són iguals, vull dir, el dibuix és tan idèntic que no hi trobes diferència. La única cosa que varia és la trama. Ara, a part de Sakura Gari, jo conec Fushigi i Ceres... com gotes d'aigua; tan el dibuix com el caràcter dels perosnatges, la obsessió que tenen per la protagonista, que és una autèntica bleda, la mania de vol fer que les noies siguin fortes però que, al final, sempre acaben depenent d'un home... és una mica pesat. Jo tinc Ceres perquè la llegenda en la qual es basa l'anime m'agrada bastant... i hi ha una mica de sang pel mig, però poca cosa més ^^U.

També compro Kuroshitsuji i, així com la primera temporada de l'anime em va agradar mil... la segona em va deixar una mica freda. Els dos antagonistes principals em posaven molt nerviosa, sobretot l'Alois... Ò_Ó.

Pel moment, m'estic baixant l'OVA (el de Ikoku Irokoi Romantan), a veure què tal. Ja us en faré cinc cèntims, jeje.


P.D: El tema ZoroxSanji... saps què passa, shira? Que en Sanji no té pebrots de proposar-li res al meu Zoro... no té pebrots, no els tindria ni jo! xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  shira-chan Dg 01 Gen 2012, 18:20

Hehehe, llavors en Zoro és qui pren la iniciativa! Mola mil!

I sí, també vaig deixar de mirar Fujigi Yugi pel mateix motiu que dius, noies MOLT MASSA bledes depenent d'un home. Així són els japonesos i així és el Shojo, per això el Yaoi té tant d'èxit, perquè tot i que també hi ha molt "noi feble-noia + noi fort" aquí poden jugar més. I això fan amb Sakura Gari. A Sakura Gari no hi ha els rols tant ben definits. Els personatges són rodons i en cap moment el personatge que faria de noia depen del que fa de noi, al contrari. A més, si un se'l llegeix amb suficient calma, tots els sentiments que hi ha explicats s'entenen i hi pots acabar sentint empatia. Hi ha sentiments exagerats, però justificats. Vaja, a mi també em va fer tirar enrere de bon principi al saber que era de la Watase però el dibuix és molt atractiu i vaig seguir fins que ja no vaig poder parar ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Dg 01 Gen 2012, 21:15

Tiger & Bunny és yaoi? Really? Perquè me la vaig començar a mirar i no en tenia ni idea. xD Tot just n'he vist dos capítolets. I no van bé de mechas, va de superherois més aviat.

Les d'Aino fansub han fansubejat Hetalia en castellà i amb molt bona qualitat, els hi dec tots els capítols que tinc! Tot i que Hetalia no sigui explicitament yaoi ni shonen ai però bé... xD Hi ha moltes situacions malinterpretables i és divertia, tot i que de fallos històrics en té uns quants. Però s'ho val, a mi m'agrada molt, Hetalia. e__e

I no estic fent el Manga de Kuroshitsuji, tot i que el segueixo. La històia m'agrada, però no les parelles que se'n fan ni el yaoi que surt (a excepció d'en Grell, claro está). L'anime me'l vaig començat a mirar, però va ser aparèixer en Soma i l'Agni, aquest darrer amb una veu horrorosa, i aquí es va acabar. La segona ja ni ho vaig intentar, pa qué? Ja tenia un amic que se la mirava i me l'anava explicant, a més, si al Ciel ja no el suporto per ser un nen repel·lent, imagina't l'Alois que encara ho és més.

I ZoroxSanji? De debò? xD No sé pas jo... One Piece és una de les poques séries en les que no hi veig yaoi ni ganes. xD Una altra séria Bola de Drac. Brrr... no gràcies. xD

Dels de Gravitation Remix cert que n'he vist alguns perduts per algun lloc, que no sé ni de quin volum eren. Jo n'hi ha que els vaig trobar bastant durs explicitament parlant, però la nitidesa de dibuix que tenen també és una cosa que he d'agraïr, no soporto el dibuix vaporós d'alguns yaoi.

Per cert, un altre yaoi que em va agradar força quan el vaig llegir va ser Heaven's Love, que té uns 7 o 8 capítols em sembla. No està malament.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Gray Slimner Dl 02 Gen 2012, 16:52

Shruikan escrigué:També Boys next Door, em sembla que es deia. Un molt curt de tres capitulets, bastant fosca i dramàtica, narra la història d'amor que sorgeix entre un assassí psicòpata i un noi que es prostitueix. Sí, l'argument no convida gaire, però penso que val la pena. xD
Doncs aquesta té una pinta tremenda xD Llàstima que sigui yaoi... però bé, potser li donem una oportunitat ^^

Merci per la recomanació!
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Dl 02 Gen 2012, 17:54

Gray Slimner escrigué:Doncs aquesta té una pinta tremenda xD Llàstima que sigui yaoi... però bé, potser li donem una oportunitat ^^

El yaoi que surt és força suau, de fet en prou feines es veu res, és dóna més importància a la història. Si li voleu donar una ullada aquí el teniu:
http://www.mangareader.net/1236-42778-1/boys-next-door/chapter-1.html

By the way Gray, no t'esgarrifa a tu el yaoi, com a la majoria de nois? xD S'ha de tenir valor.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Gray Slimner Dl 02 Gen 2012, 18:19

Hmmm... Òbviament no em resulta agradable veure escenes de sexe entre homes, però tampoc és insuportable. Per això no em posaré a llegir yaoi perquè sí, però si la trama mola, doncs no em suposa un gran inconvenient. I si no gaudeixen el que fan, molt millor xD No m'agraden les històries d'amor en general, i per tant, les homosexuals encara menys xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 04 Gen 2012, 17:52

Noies, i Gray xD, acabo de posar-me a veure Ikoku Irokoi Romantan... i als cinc minuts ja tenia les veus dels protes localitzades, fitxades i escoltadíssimes, cosa que m'està tirant molt endarrere a l'hora d'acabar l'OVA. Perquè us feu una idea, l'Atobe Keigo de Prince of Tennis (tot un sex-symbol... per cert, tot i que Prince no és yaoi, encara que de vegades en tinc els meus dubtes, potser faríeu bé en veure-la, que hi surten nois mooooooolt guapots!) i l'Abari Renji de Bleach.

Pensar que aquestes dues veus, molt probablement es liaran a l'OVA em va baixar un calfred per l'esquena que no us el podeu ni imaginar xD... en fi, quan l'acabi, en faig la valoració objectiva (?¿).

Ja ne~~~~~~~~~~~e!


Ho sento, no he pogut acabar el primer OVA, ha estat superior a mi... serà que no hi ha seiyus al món, que havia d'agafar un OVA del Suwabe!!!! Aaaaai...
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Surrui Dc 04 Gen 2012, 18:19

Jo fa un munt de temps em vaig llegir Fake, pero el dibuix... te tela XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5154
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Dl 03 Set 2012, 00:07

Shira! M'acabo de llegir un manga de la Kyuugou que és espectacular! M'has enganxat aquesta autora. xD Es diu Sora o Daite Oyasumi i, tot i que el màxim de capítols que he trobat ha estat fins al 7, és brutal. Pell de gallina! Hi ha una història entre dos bessons que és d'una profunditat psicològica i emocional perturbadora. Recomanadíssima!
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  shira-chan Dl 03 Set 2012, 00:11

Oh! El vaig començar però només hi havia 3 o 4 capítols, me'ls rellegiré!! Merci!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Intervención Dt 13 Nov 2012, 22:14

*w* Post a preferits en cero coma. xd

Avere... jo recomenaria Gravitation, Loveless, Jun Jou Romantica i Papa to Kiss in the Dark, son les que més m'han agradat (Jun Jou no le vista però tothom me la recomana xd)
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6402
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 14 Nov 2012, 11:01

Ara he recordat una que, tot i no ser oficialment yaoi, jo crec que ens l'han colat i ningú (o quasi) o ha sabut veure. Parlo de Monochrome Factor: els dos protagonistes més importants es passen el dia "estira i afluixa", vamos! És que més clar no podia ser xD.

I després també està la de Gakuen Heaven... ara, em sembla que d'aquesta en vaig veure un parell de capítols només; massa "papallonejar" pel meu gust.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Dj 15 Nov 2012, 19:57

Shruikan escrigué:Tiger & Bunny és yaoi? Really? Perquè me la vaig començar a mirar i no en tenia ni idea. xD Tot just n'he vist dos capítolets. I no van bé de mechas, va de superherois més aviat.

Ara que ja me l'he acabat puc dir que Tiger & Bunny definitivament no és yaoi. xD Ja m'ho pensava però tot i així alvergava l'esperança d'alguna coseta, algun detallet... però que va, l'únic quan el prota la diu a punt de desmaiar-se al seu company que té unes pestanyes molt maques. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  surreak Dj 15 Nov 2012, 23:11

Què tal és Tiger and Bunny? L'he vist anunciada a ramen para dos, i m'ha encuriosit. Està bé?

Perdoneu l'offtopic al vostre preuat fil de yaoi Llengota
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Shruikan Dv 16 Nov 2012, 12:29

surreak escrigué:Què tal és Tiger and Bunny? L'he vist anunciada a ramen para dos, i m'ha encuriosit. Està bé?

Perdoneu l'offtopic al vostre preuat fil de yaoi Llengota

Mmm... la veritat és que per una part m'agrada i per l'altra no. Gràficament està bé, els dissenys de personatges m'agraden molt i pots veure que darrere de totes les escenes en les que surten els superherois en acció hi ha una feinada. A més m'agrada tota la idea dels superherois que treballen subbencionats per les empreses, la trobo molt original. D'altra banda, se'm va fer bastant difícil de mirar perquè no és fins que t'has empassat 15 capítols que la série comença a tenir un fil argumental sòlid... que no acabes de veure, perque el desenllaç de tota la història s'acabarà a la segona temporada/peli/el que sigui que facin que ara no recordo.
Així que la meva opinió és que està bé per passar l'estona i és entretinguda, molt ben feta, però a nivell d'història no és una gran sèrie.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanem-nos Yaoi! Empty Re: Recomanem-nos Yaoi!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum