Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Bleach EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Bleach EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Bleach EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Bleach EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Bleach EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Bleach EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Bleach EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Bleach EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Bleach EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Bleach

+8
Reng
Hanako
itrebla
Luffy
lostbrain
shira-chan
Sakuragi
barretdepalla
12 participantes

Ir abajo

Bleach Empty Bleach

Missatge  barretdepalla Dt 03 Gen 2012, 12:05

Doncs ,ultimament he sentit molt mala reputació de l'anime de bleach,dient que tot cau en picat,i que és molt més recomanable seguir amb el manga,és aixo veritat?Vosaltres que n'opineu?
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Sakuragi Dt 03 Gen 2012, 13:52

Jo no segueixo bleach a ritme japonès, però és cert que hi ha vegades que no m'agrada gens agun que altre capítol, però dir que tot cau en picat i que és molt més recomenable lletgir l'anime, és una ximpleria, a mi bleach m'agrada més l'anime que el manga, pot ser que no sempre agradi a tothom. Pot ser que al ritme japonès és torni més aborrit, no ho se, però jo no deixaria de veure bleach pel que diguin els altres, si veus que no t'agrada, lletgeix el manga, però no l'abandonis pel que diguin els altres.
És la meva opinió, no vaig al ritme japonès, hi no puc saber si és torna dolent o no l'anime. Neutral
Sakuragi
Sakuragi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 266
Puntuació : 4848
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/12/2011
Edad : 27
Ubicació : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  shira-chan Dt 03 Gen 2012, 13:59

Jo vaig a ritme japonès del manga. I personalment, cada cop m'agrada menys. L'anime, el que té que no mola gens són els capítols de relleno (però naruto, One Piece, etc, tots ens tenen). Si segueixes l'Anime, et tocarà empassar-te aquests capítols. Ara, si la trama principal de l'anime decau, és que la del manga està decaient ja que la trama principal és l'adaptació animada del manga. Si el que et molesta no és el relleno si no que la cosa cada cop mola menys, no solucionaràs pas el problema passant-te al manga.

Una altra cosa és que l'anime et sembli lent (mil hores per clavar un cop d'espasa). Però aleshores et diria que benvingut al món real i que el manga sí que et solucionarà aquest problema.

El que estic a favor és que no facis cas del que digui la gent, si no t'agrada, canvia, si t'agrada, segueix.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  barretdepalla Dt 03 Gen 2012, 14:30

shira-chan escrigué:Jo vaig a ritme japonès del manga. I personalment, cada cop m'agrada menys. L'anime, el que té que no mola gens són els capítols de relleno (però naruto, One Piece, etc, tots ens tenen). Si segueixes l'Anime, et tocarà empassar-te aquests capítols. Ara, si la trama principal de l'anime decau, és que la del manga està decaient ja que la trama principal és l'adaptació animada del manga. Si el que et molesta no és el relleno si no que la cosa cada cop mola menys, no solucionaràs pas el problema passant-te al manga.

Una altra cosa és que l'anime et sembli lent (mil hores per clavar un cop d'espasa). Però aleshores et diria que benvingut al món real i que el manga sí que et solucionarà aquest problema.

El que estic a favor és que no facis cas del que digui la gent, si no t'agrada, canvia, si t'agrada, segueix.

Doncs no m'afecta tant el relleno.Seguire amb l'anime.Aixo sí es fa una mica lent.Li donen un cop d'espasa,l'altre es ca al terra,el que li ha donat va xulejant i no para de parlar,i al cap d'un minut para de xulejar,el que estava al terra li dona un cop i torna a passar lo mateix pero a la inversa.Així fins que algú cau derrotat,sempre que hi ha una lluita amb deixa amb un WTF de lo lenta que es fa.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  lostbrain Dt 03 Gen 2012, 15:42

Jo només segueixo el manga al meu ritme. Ara mateix tinc 35 volums, doncs aquí m'he quedat.
Però abans encara seguia l'anime i em vaig quedar al capítol 300 crec, fins que vaig decidir que seguiria el manga i deixaria l'anime.
Tot i que ara fa bastant que no segueixo el manga, em vaig quedar al 35 i crec que des de l'agost passat que no me'n compro més.
Però de moment m'agrada força ja veurem més endavant.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Luffy Dt 03 Gen 2012, 16:23

A mi si voleu que us sigui sincer em van dir que segueixi fins a tal punt perquè si no la trama cau molt i es fa molt pesada, és a dir, que per dir-ho d'alguna manera és millor el principi que el final de la serie, jo encara no ho sé de moment és el que m'han dit Very Happy
Luffy
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Puntuació : 4996
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 02/12/2011
Edad : 25
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  itrebla Dt 03 Gen 2012, 16:55

Quan vaig mirar Bleach em vaig saltar tots els rellenos i l'última saga que vaig mirar va ser la de l'Aizen, a partir d'aquest punt, per mi, Bleach està mort i dubto molt que la continuï mirant.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5201
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  barretdepalla Dt 03 Gen 2012, 20:57

A mí la temporadara que més m'ha agradat és la del gotei 13,quan l'ichigo i companya s'enfrontaven amb els capitans del gotei 13
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Hanako Dj 05 Gen 2012, 15:44

Coincideixo amb moltes de les vostres opinions ^^

Jo sí que segueixo el manga a ritme japonès i, si sóc sincera, m'esperava que la història continués d'una altra manera. Rolling Eyes Ara mateix no li trobo gaire sentit a tot el que està passant, però segueixo la història perquè espero (ja fa mesos que espero...) que arribi el moment en el que el senyor Troll Kubo es decideixi a explicar alguna cosa...

Penso que encara Bleach pot donar un poc més de si ja que encara hi ha molts misteris que caldria explicar... però el que no m'agrada gens (i és que es s'està fent ara) és anar allargant el manga perquè sí amb capítols on només hi ha dibuix i dibuix i on no passa absolutament res... Evil or Very Mad

Espero que ara la història remunti bastant i que s'expliquin moltes coses, perquè personalment penso que si no ho fa, deixarà de tenir sentit seguir-la allargant i valdria més que s'hagués acabat amb la batalla de Karakura!
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4606
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  shira-chan Dt 30 Oct 2012, 16:12

RITME JAPONÈS SPOILER! (capítol 514)

Spoiler:
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Reng Dt 30 Oct 2012, 22:58

shira-chan escrigué:RITME JAPONÈS SPOILER! (capítol 514)

Spoiler:
Resposta a l'espoiler:
Spoiler:

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5173
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012, 23:02

A mi aquesta nova saga m'està encantant!!

Spoiler:
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4606
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  shira-chan Dt 30 Oct 2012, 23:10

Aquí discrepo...
Spoiler:

Edito responent a en Reng:

Spoiler:
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012, 23:25

Quant a en Bya-kun...

Spoiler:
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4606
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  barretdepalla Dc 31 Oct 2012, 13:20

itrebla escrigué:Quan vaig mirar Bleach em vaig saltar tots els rellenos i l'última saga que vaig mirar va ser la de l'Aizen, a partir d'aquest punt, per mi, Bleach està mort i dubto molt que la continuï mirant.

Jo em volia veure la dels Arrancar,però mentres em veia els capitols per arribar a aquella saga vaig agafar un aborriment terrible...Bleach no és lo que era abans Sad
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5856
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Reng Dc 31 Oct 2012, 20:43

shira-chan escrigué:Edito responent a en Reng:

Spoiler:

Jo considero que Bleach, Naruto i Fairy Tail són animes diferents:
Spoiler:

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5173
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Shruikan Dc 31 Oct 2012, 22:58

Doncs jo Reng, sentint-ho molt, em sembla exactament el mateix l'increment de poders d'en Naruto que els de l'Ichigo. A més, vulguis o no, aquest últim també s'ha esforçat a aconseguir els seus poders, encara que li vinguin "de serie" ( he de recordar tota la parafernàlia amb el hollow interior?). Però la veritat és que aquests protagonistes que evolucionen més que un digimón em cansen, em cansen molt.
Però en fi, tornant al tema: sóc l'única que s'ha resignat a que en Kubo no li expliqui les coses? Perquè tan a aquesta saga com l'anterior, la dels Fullbringers, jo hi he trobat molts buits que espero que acabi explicant.
La que sí que dec ser, és l'única que li encanta el jefe dels malos. xD Visca en Juha Bach i el seu disseny, colegues.
I llavors...

Spoiler:
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Reng Dj 01 Nov 2012, 14:39

Shruikan escrigué:Doncs jo Reng, sentint-ho molt, em sembla exactament el mateix l'increment de poders d'en Naruto que els de l'Ichigo. A més, vulguis o no, aquest últim també s'ha esforçat a aconseguir els seus poders, encara que li vinguin "de sèrie" ( he de recordar tota la parafernàlia amb el hollow interior?). Però la veritat és que aquests protagonistes que evolucionen més que un digimón em cansen, em cansen molt.
Que al final acabin al mateix punt, no t'ho nego. És més, hi estic completament d'acord. En els Shônen, el més habitual és que el protagonista acabi sent el Déu Protector omnipotent defensor del Bé i destructor del Mal.
Pero els camins són completament diferents.
Amb Bleach, l'Ichigo només fa que adquirir noves facultats. És a dir, la sèrie comença convertint-se en Shinigami amb els poders de la Rukia. Quan li tanquen la font de Reiatsu en Biakuya i en Renji, SORPRESA! L' Ichigo té poders de Shinigami propis. Llavors se'n va a la Societat d'Ànimes, i allà desenvolupa el Bankai. Teòricament, ha assolit el nivell màxim al que pot arribar com a Shinigami, però necessita més poder... Com ho solucionem? SORPRESA! Ara l'Ichigo no és un shinigami pur, sinó que es una barreja de Shinigami i Hollow! I aquesta barreja li permet trencar la barrera límit de poder. I ara, què passa? Resulta que no n'hi ha prou amb ser Shinigami i Hollow. Com ho solucionem? Fem que també sigui Quincy! Iupi! Ara a aprendre i dominar les habilitats ultrasecretes i amagades dels Quincy, combinar-les amb el seu poder de Hollow i Shinigami, i al final vacil·lar en Juha Bach igual que amb l'Aizen...

Naruto, en canvi, no va guanyant poders nous. Només té una font de poder, dues si vols, que són el Kyûbi i la fortalesa mental. En Naruto no resulta ser un descendent Uchiha o alguna cosa d'aquest estil. El seu poder només augmenta amb el constant aprenentatge i control del Bijou que té segellat dins.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5173
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Shruikan Dc 21 Nov 2012, 19:36

Què nois, res a dir dels últims capítols?

Spoiler:

Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Eligeus Dc 21 Nov 2012, 21:46

Bé, suposo que tot és qüestió d egustos, però la meva opinió és que tot i ser un anime molt popularitzat potser li manca una mica de "varietat" en qüestió de temes o escenes, independentment de si parlem de manga o anime (reconec que només m'he empassat l'anime sencer, relleno inclòs). En esséncia acaba tot essent una lluita d'espases on 1.es presenta el rival i deixa anar una xerrameca, 2 comencen el combat rival vs shinigami en qüestió dominant aparentment el rival, 3 el shinigami mostra el seu shikai/bankai i o s'acaba tot aqui i l'espavila bé o egueixen un intercanvi de fantamades i tripijocs fins a acabar amb la victòria del shinigami. Potser e tracta d'una mecànica monòtona, o almenys pel que he vist jo fins ara, però no podem negar que podem gaudir d'escenes èpiques com les introduccions dels bankais o diverses transformacions dels personatges. Toto iq ue l'ichigo no ems embla el protagonista de shonen més currat d ela història, si que es veu el seu desenvolupament i evolució com a persona i shinigami, apart magrada el fet que en el fons no fa més que rebre pallisses tot i acabar vencent, és vulnerable però demostra una gran fortalesa. Els personatges amb debilitats resulten interessants, o no em direu que per exemple (i no farem comparacions, perquè són odioses, simplement a mode d'exemple) SPOILER ONE PIECE, al loro!
Spoiler:


En fi, veient els vostres comentaris crec que li doanré un cop d'ull a la saga més recent del manga, aviam què em trobo!
Eligeus
Eligeus
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 8
Puntuació : 4424
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 25/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Rafftel, Nou Món

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Mbosch Dt 13 Ago 2013, 12:51

Algú sap que passa amb el manga? Panini l'ha comprat ha publicat el 41 i fa mesos que no treu cap... espero que continuïn traduint la sèrie al català...

Mbosch
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 3882
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 13/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  lostbrain Dt 13 Ago 2013, 15:31

Uff Panini va al seu ritme a treure manga. És com Gantz, que va sortir el 34 crec que al abril o al maig i el 35 no sortirà fins al saló del manga... Aquesta editorial es així. Tingues paciència, i més sent un manga en català...
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Mbosch Dc 14 Ago 2013, 11:48

Però com pot funcionar una editorial així?

Almenys els de planeta que han comprat Naruto en treuen dos cada mes per atrapar la versió en castellana, a veure si això fa que es venguin més en català, al sortir al mateix temps que els altres no hi haurà tants inútils del pal: El compro en castellà que no em vull esperar.

Gràcies.

Mbosch
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 3882
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 13/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 14 Ago 2013, 11:51

Els de Panini són uns inúrils. Per no dir que les seves edicions solen ser tirant a dolentes... jo m'he llegit algunes sèries de la seva col·lecció i les he trobat força dolentes :s
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach Empty Re: Bleach

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum