On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Voldria col·laborar amb vosaltres
Dg 03 Jun 2018, 14:48 por shira-chan

» Adeu
Dl 23 Abr 2018, 08:55 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

Canvis de normativa interna

Canvis de normativa interna

Missatge  surreak el Dv 06 Gen 2012, 13:15

Avui m'he reunit amb la shira en sessió extraordinària (que l'he increpat com un boig, vaja). Fa molt temps que hi penso, ja. I finalment, hem pres una decisió.

Fins ara, havíem dit que no faríem projectes llicenciats a Espanya, tant si eren en català com en castellà. Doncs avui aixequem aquesta veda. A partir d'ara, seguirem amb la política de no fer sèries llicenciades, però només en català. És a dir, tot producte que hagi sortit en català no el farem, perquè el que volem és promoure el consum de productes que s'han portat a la nostra llengua. Així doncs, per posar exemples, no farem el manga de Bleach o Naruto, ni l'anime de One Piece. Ara bé, qualsevol altra sèrie, si només està llicenciada en castellà, la podem fer perfectament.

Tot això neix de la minorització de la nostra llengua. Del fet que gairebé cap editorial publica en català, i les que ho fan, encara amb pèrdues. Doncs bé, donarem suport a tot el material en català que estigui llicenciat, però encara en donarem més fent sèries nosaltres, encara que estiguin llicenciades en castellà.

Si fem una sèrie llicenciada en castellà, ho especificarem al seu post principal, per deixar clar que no volem trepitjar terreny a ningú.

Espero que la proposta us sembli bé.

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7374
Puntuació : 14355
Reputació : 87
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Canvis de normativa interna

Missatge  Daichi el Dv 06 Gen 2012, 18:11

Reverència Reverència

Sí senyor!! Em sembla més que perfecte.

Diria el que en penso, però crec que es pot resumir a això que has dit.

Tot això neix de la minorització de la nostra llengua. Del fet que gairebé cap editorial publica en català, i les que ho fan, encara amb pèrdues. Doncs bé, donarem suport a tot el material en català que estigui llicenciat, però encara en donarem més fent sèries nosaltres, encara que estiguin llicenciades en castellà.

Si el fansub és únicament en català, el nostre punt de mira ha de ser també el català i, per tant, el fet de fansubejar sèries llicenciades a l'estat espanyol però que no es troben en català no ha de suposar un problema, ja que s'està portant un material en català que d'altra manera no hi tindriem accés. Això sí, si algun dia decideixen portar-la al mercat en català cal retirar-ho immediatament. Wink

Editat per darrera vegada per Daichi el Ds 07 Gen 2012, 03:39, editat 1 cop en total
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 4135
Reputació : 14

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dv 06 Gen 2012, 19:44

Estic totalment d'acord amb aquest canvi de normativa i té el 1000% del meu suport.
+1 al paufiri.
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Puntuació : 7326
Reputació : 16
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dv 06 Gen 2012, 19:53

Visca!Esta bé que feu aixo,em vull llegir projectes llicenciats a espanya,pero al estar en castella em fa mandra.Més manga en català!
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736
Puntuació : 3751
Reputació : 1
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dv 06 Gen 2012, 20:20

OOh! M'agrada molt que s'hagi aixecat aquesta veda, ja que les grans editorials no s'acaben d'aixecar per extendre més l'ús del català en el Manga, sembla que ara sí que podrem empènyer més l'ús del català a Internet, que si no ho fan les empreses ho haurem d'acabar fent nosaltres.

Tinc la sensació que s'hagi legalitzat l'ús de la mariola amb aquest nou aixecament del decret, Surreak for president.
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Puntuació : 4445
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Dv 06 Gen 2012, 21:09

Doncs vaja, he llegit que farieu sèries llicenciades a Espanya i m'he posat molt content, però quina llàstima que els nostres no puguin traduir sèries llicenciades a catalunya com per exemple Bleach i One Piece, però ja una cosa que no he entés, és a dir,que Naruto no la traduireu? En tot cas el manga que si que està llicenciat però l'anime, no el podrieu traduir, perquè no és que el tema estigui cambiant gaire entre manga i anime però és diferent i JO que l'anime el podrieu traduir, estaria cool Very Happy xD Twisted Evil
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Puntuació : 2891
Reputació : 0
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Suntzu el Ds 07 Gen 2012, 03:05

Em sembla fantàstic. És una molt bona idea i molt lògica ja que, al cap i a la fi, aquest és un fansub en català no? Però el problema potser seria que les sèries llicenciades en castellà tenen més probabilitats de ser llicenciades en català; i en el cas que se'n comenci a traduir una de llicenciada a Espanya i quan se'n tenen una colla de fets es llicencii, què es faria? (posicionament respecte a sèries llicenciades i a mig fansubejar, segurament ja heu parlat sobre això abans però al ser novell espero que se'm perdoni XD)
Suntzu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 19
Puntuació : 2422
Reputació : 0
Ubicació : Igualada

http://temporadesanimemillors.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dg 08 Gen 2012, 16:25

Doncs qualsevol sèrie que, tot i haver-ne fet uns quants capítols, es llicenciï en català, la retirarem immediatament. El nostre propòsit és que es pugui gaudir del màxim material en català, de manera que si ho fa una editorial o una productora, nosaltres deixarem de fer-ho.

surreak
Cabdill
Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer el Dg 08 Gen 2012, 17:08

Estic totalment d'acord amb la nova normativa ja que com s'ha dit abans les editorials que publiquen en català estan en minoria per tant millor si aquestes editorials son les úniques que publiquen en català en comptes de fer fansubs per Internet ja que aixi també es promou el comerç del manga/anime en català pero també he vist que algu parlava de les series que tenen llicencia del manga/anime en català pero el contrari no (es a dir com naruto que han dit mes amunt que el manga existeix en català pero l'anime no) que farieu en aquests casos?? traduiríeu el anime sol o no farieu cap dels 2? Question
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 2744
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dg 08 Gen 2012, 17:16

En cas que ho volguéssim fer, perquè heu de tenir molt clar que l'únic que hem fet és aixecar una veda per tenir més opcions, no pas per començar a fer de tot, hem de considerar manga i anime per separat, ja que no comparteixen llicència.

surreak
Cabdill
Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado