On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv Feb 16, 2018 8:42 am por shira-chan

» Molt bones!
Dj Feb 15, 2018 1:18 pm por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt Feb 13, 2018 7:55 pm por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt Feb 13, 2018 4:02 pm por shira-chan

» Opcions de Media Player Classic
Dl Feb 12, 2018 5:48 pm por lizgon

» Unir-me
Dj Gen 04, 2018 11:36 pm por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc Des 06, 2017 5:53 pm por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt Nov 28, 2017 12:32 am por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl Nov 06, 2017 9:09 pm por rasalaghe

Ei, ei, ei... Booooones a tothom!

Ei, ei, ei... Booooones a tothom!

Missatge  Jordeep el Dg Gen 22, 2012 12:44 am

Koni chi wa! Sóc nou en aquest fansub (...encara flipant que existeixi un fansub en català... visca la normalització de la nostra llengua!) i res... Tot i que ja sóc una mica granadet sempre m'he sentit atret per la cultura japonesa i molt especialment per l'anime, encara que últimament li estic agafant gust també a llegir manga, ves per on! Segurament a alguns els hi sonarà a prehistòria però jo vaig començar de ben petitet amb dues sèries completament allunyades de temàtica: Heidi per una banda i Mazinger Z per l'altra... tot un contrast! Llengota I en fi... jo vaig ser de la generació que tingué el privilegi de veure per primer cop dos animes clau per tot "otaku" català (ja us podeu imaginar de quines parlo... sobretot si us dic que el nom del seu autor comença per "Akira" i acaba per "Toriyama" Llengota ) I res... seguirem veient-nos per aquí si tot va bé! Arigato gozaimasu per acollir-me! cheers
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 14
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Ei, ei, ei... Booooones a tothom!

Missatge  shira-chan el Dg Gen 22, 2012 12:49 am

Molt benvingut Jordeep!

Quin gust tenir gent de totes les edats! I molt contents que t'agradi d'haver-nos trobat! Et diria que gaudeixis de tot el material que tenim però desgraciadament el tenim poc disponible ja que el teníem tot al desaparegut megaupload... de moment, està per l'emule, però som tant poquets que hi ha molt poques fonts, així que esperar a que ho tinguem tot repujat a alguna altra banda!

Mentrestant, ja que dius que t'agrada el manga cada vegada més, també en tenim un bon munt! Remena que d'això encara ens en queda!

I com sempre, pregunta obligada, com ens has descobert?

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg Gen 22, 2012 12:53 am

Moooolt benvingut!

Que bé que hagis decidit registrar-te i comentar! Ara estem una mica tocats per la caiguda de Megaupload (allà teníem tota la feina d'anime pujada), i ara com a mesura provisional tenim l'Emule. De totes maneres, si hi ha res que t'atregui, no dubtis a intentar baixar-ho que hi ha sèries per tots els gustos!

I sobre l'edat, doncs estic segur que a Animelliure n'hi ha uns quants de més grans, així que tampoc és tant estrany, em penso. De fet, a mi no m'agraden els shonens com DragonBall com a la majoria de gent aquí, així que vaja...

Espero que t'ho passis molt bé per aquí!! I com dius, ni jo em pensava fa 2 anys, quan començava el fansub, que arribéssim tan lluny... Razz
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dg Gen 22, 2012 2:31 am

Doncs us he descobert per pura casualitat: estava trastejant en el catàleg de submanga quan m'he topat amb Yankee-kun to Megane-chan i a la que he vist com "scalator" el vostre fansub m'ha cridat l'atenció el nom en català i en fi... tot ha estat "estirar del fil" Llengota (quelcom propi d'internet, què us he de dir que no se sàpiga?!) En general m'agrada el romakone i de les últimes sèries que he vist d'anime m'han impactat molt Elfen Lied i Clannad... les trobo supèrbies... tan de bo algun dia les pugui trobar subtitulades en català... Els darrers manga que estic seguint són Faster Than A Kiss, Nana to Kaoru i la fabulosa Claymore, les quals, com no m'encantaria algun dia poder-les llegir en català també, és clar! Gran somriure
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui el Dg Gen 22, 2012 2:34 am

Eh eh, no cal ser tan gran per haber vist Heidi i Mazinger Z, que jo vaig creixer amb aquestes també XDDD I et deixes al gran Musculator XDD

Benvingut siguis!
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Ubicació : Behind you!!

http://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dg Gen 22, 2012 2:48 am

Sigues benvingut Jordeep! Com ja han dit els companys ara ho tenim difícil amb el tema anime, perquè només el tenim disponible per eMule. Però esperem que ben aviat el puguem tenir en algun altre hosting. Pots consumir molt de manga també, que de moment encara està disponible.
Bé, res més. Passa-ho molt bé pel fòrum. Very Happy
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dg Gen 22, 2012 10:15 am

Benvingut Jordeeep!Esperem que t'ho passis bé per aqui i que disfrutis del fansub,i si pot ser uneix-te'hi(no sé com s'escriu)
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dg Gen 22, 2012 11:00 am

Benvingut siguis nano!
Ens agrada molt que us registreu i comenteu Wink
Només una pregunta:
- Què segueixes o has llegit del nostre material (a part de yankee)?
- Què tens planejat de mirar del que hem fet?

A comentar, eh?
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dg Gen 22, 2012 11:09 am

Jordeep escrigué: Doncs us he descobert per pura casualitat: estava trastejant en el catàleg de submanga quan m'he topat amb Yankee-kun to Megane-chan i a la que he vist com "scalator" el vostre fansub m'ha cridat l'atenció el nom en català i en fi... tot ha estat "estirar del fil" Llengota (quelcom propi d'internet, què us he de dir que no se sàpiga?!) En general m'agrada el romakone i de les últimes sèries que he vist d'anime m'han impactat molt Elfen Lied i Clannad... les trobo supèrbies... tan de bo algun dia les pugui trobar subtitulades en català... Els darrers manga que estic seguint són Faster Than A Kiss, Nana to Kaoru i la fabulosa Claymore, les quals, com no m'encantaria algun dia poder-les llegir en català també, és clar! Gran somriure

Elfen Lied També al fa gazela no fansub
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla el Dg Gen 22, 2012 12:00 pm

Benvingut! Tot i que ara estem fotuts, aviat ho arreglarem. Tu remena per aquí que segur que trobaràs alguna cosa que et farà el pes.
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ragna el Dg Gen 22, 2012 1:15 pm

Benvingut!!! De material no t'en faltarà pas l'únic que com han dit ara ho tenim una mica pelut però segur que t'ho passes molt bé per aquí, així que a gaudir s'ha dit ^^
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dg Gen 22, 2012 2:36 pm

Benvingut! Ostres, que bo. Ara sí que tenim gent de totes les edats!

He de dir que també vaig veure Clannad quan encara no dominava massa tot això de les classificacions d'anime, i em vaig tragar un Harem així pim pam... Total, que Déu ni do, el final. Si no em vaig traumar pels últims capítols, ja no ho faré en tota la meva vida xD

I bé, com han dit per amunt, ara mateix l'oferta d'anime la tenim una mica escuada per tot això del tancament de megaupload, però esperem arreglar-ho aviat.

I res, espero llegir-te molt per aquí. Sigues benvingut!
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dg Gen 22, 2012 3:21 pm

Ostres, quina il·lusió! Sigues molt benvingut!
Com ja han dit a dalt, no és el nostre millor moment per tot això de megaupload, però estem en procés de resoldre-ho i renéixer de les cendres com els fènixs ^^
Espero que t'agradi molt tot el que fem per aquí!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7369
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Dg Gen 22, 2012 4:15 pm

Un altre !!!!! visca!!!!! Sigues benvungut
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dg Gen 22, 2012 5:01 pm

Rini escrigué:Benvingut! Ostres, que bo. Ara sí que tenim gent de totes les edats!
Bé, encara ens falta algú de la tercera edat, però això ja ho veig més complicat xD

Benvingut siguis, Jordeep! ^^
Encara que hagin xapat el megaupload, pots baixar-te les sèries que més et cridin l'atenció per l'emule, que va molt bé (mentida xD).

Segueixes Claymore? Que guai! Jo n'era molt fan, però últimament no m'agrada gaire per on va la cosa... Per quin capítol vas, per cert? =P
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dg Gen 22, 2012 8:10 pm

Benvingut a la nau del misteri! Passa-t'ho molt bé entre nosaltres i descobreix a poc a poc aquest petit univers que tenim muntat aquí, cosa que ens fa d'allò més suggerents!
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dg Gen 22, 2012 8:46 pm

Gray Slimner escrigué:
Rini escrigué:Benvingut! Ostres, que bo. Ara sí que tenim gent de totes les edats!
Bé, encara ens falta algú de la tercera edat, però això ja ho veig més complicat xD

Benvingut siguis, Jordeep! ^^
Encara que hagin xapat el megaupload, pots baixar-te les sèries que més et cridin l'atenció per l'emule, que va molt bé (mentida xD).

Segueixes Claymore? Que guai! Jo n'era molt fan, però últimament no m'agrada gaire per on va la cosa... Per quin capítol vas, per cert? =P

Doncs l'estic seguint a través de submanga... i està wapu, wapu! Vaig pel episodi 122 que és l'últim que han baixat en espanyol fins ara... Si vols que et sigui sincer m'agrada molt més que l'anime perquè varen "tencar-lo" malament desviant-se de la trama del manga en els episodis finals: varen deixar massa caps solts (m'han dit que si fa no fa és el mateix que va passar en adaptar Elfen Lied a l'anime) i en fi, no sé... m'encanta Claymore encara que, curiosament s'aparta força del que sol agradar-me normalment...
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dg Gen 22, 2012 8:55 pm

Rini escrigué:He de dir que també vaig veure Clannad quan encara no dominava massa tot això de les classificacions d'anime, i em vaig tragar un Harem així pim pam... Total, que Déu ni do, el final. Si no em vaig traumar pels últims capítols, ja no ho faré en tota la meva vida xD

Ostres, sí... Déu n'hi do amb Clannad i sobretot, sobretot amb Clannad After Story... Hum... Estic arribant a la conclusió que si m'han impactant tant, junt amb Elfen Lied ha estat, sobretot, per la crueltat que desprenen en els moments clau la trama... Jo veig a Elfen Lied com una mena de Shakespeare passat de voltes i sanguinari i Clannad també té força de tragèdia grega... La veritat és que encara ara no sé si Elfen Lied m'agrada o no del torbat que em va deixar i Clannad, bé... Té una mica de harem, és cert, però al menys no és del tipus còmic ecchi que, personalment, no em diu res...
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dg Gen 22, 2012 9:09 pm

Aps... jo vaig pel 114 i no tenia massa ganes de seguir, però m'has animat, si dius que està tan guapo xD
Spoiler:
No ho sé, trobo a faltar molt a la Claire... Des que han passat de la Rifuru, la Priscilla i la Claire, a la Miria i les seves aventures per l'organització... Trobo que la història ha perdut.
I sí, tens raó, l'anime es desvia molt del manga, els últims episodis, però la "saga" que hi ha just abans, la de la batalla del Nord, és sensacional!
A Elfen Lied també alteren el final, però si vols que et digui la veritat, és millor el de l'anime que l'original xD El manga s'allarga bastant, i apareixen un parell de personatges força ben parits, però el final el recordo una mica fluixet...
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dg Gen 22, 2012 9:19 pm

Gray Slimner escrigué:Aps... jo vaig pel 114 i no tenia massa ganes de seguir, però m'has animat, si dius que està tan guapo xD

Jo també la trobo a faltar a la protagonista...
Spoiler:
però tinc entès que està a punt de sortir de nou, la Claire... A més, coi! Vull veure com cau la organització! XD Apart de que tinc ganes de es tornin a trobar la Claire i en Raki a veure si hi ha marro o no entre ells... Escèptic
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dg Gen 22, 2012 11:25 pm

Spoiler:
Hahahaha, jo també tinc ganes que es retrobin =P No crec que passi res, però 7 anys esperant... El pobre sagal s'ho mereix xD

Editat per darrera vegada per Gray Slimner el Dl Gen 23, 2012 1:54 am, editat 1 cop en total
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dg Gen 22, 2012 11:43 pm

Benvingut al fansub Jordeep.
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dl Gen 23, 2012 12:20 am

Sí sí, el que és el final de Clannad (la primera temporada) no em diu res, però l'anime està bé per passar el temps, i sobretot, com a precuela de l'After Story. Allò sí que és un final, i em vaig sentir MOLT enganyada xD
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dl Gen 23, 2012 6:05 pm

Rini, m'he fet un embolic... Jo el manga no l'he llegit encara (o sigui que no sé si és gaire diferent de l'anime...) però pel que he vist Clannad (1a temporada) és substancialment diferent d'After Story (2a temporada) en el sentit que la primera es centra molt en les diferents amistats femenines de Tomoya... on et dono la raó que agafa un cert caire harem (i deu n'hi do quines històries més lacrimògenes algunes... com la de Kotomi, sobretot) i encara que en la segona els nou primers episodis segueixen essent sobretot històries "perifèriques" la resta es centra gairebé exclusivament amb en Tomoya i la Nagisa, o sigui: deixa totalment de ser harem... El final d'After Story, això sí em va deixar una mica fora de lloc pq el vaig trobar massa surrealista, per dir-ho d'alguna forma...
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dl Gen 23, 2012 10:44 pm

No, si jo el manga no l'he llegit! L'anime de Clannad està basat de la Novela Visual (si no m'equivoco) de Clannad. És a dir, primer va ser la Visual Novel i després l'anime. Per això aquest aire d'harem. La primera temporada està bé per tot això de que cadascú te la seva història i tal, però vaig trobar més sucosa la segona, pel final (i la història del gat aquell, que em va robar el cor). Sí, és surrealista, però ho enganxa totalment amb la primera temporada, per tot això del robot. Al final s'acaba sabent tot, etc... No ho sé, em va agradar força més... I és que és difícil trobar un anime d'aquest tipus sense surrealisme!

Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: