On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Posibles idees

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Posibles idees

Missatge  Arashino el Dc 25 Gen 2012, 21:07

Per no liar la troca, sols diré series que sàpiga que són curtes o ja acabades, i a ser possible les dues coses al mateix temps.

Ara mateix tinc dues... ofertes.
1. Wakusei no Samidare. Una de les meves series preferides, curteta (65 capis) i acabada de fa temps. Bon dibuix, argument innovador i uns personatges amb gran personalitat (l’ho que vaig plorar en cert moment... aixxx). Demana a crits un anime, amb banda sonora de The Pillows, però de moment no arriba. Si l’hi doneu una oportunitat no us en penedireu de res!!!

2. Usagi Drop. Manga josei per excel•lència, molt curet (a EEUU l’han tret en 5 tomus, l’últim dels cuakls surt al març) i tendre. El final és una mica WTF, però suposo que se l’hi perdona... la protagonista és tant mona que segur que us roba en cor en sols tres capis!!! Ideal per despertar l’esperit maternal que portem a dins XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Posibles idees

Missatge  lostbrain el Dc 25 Gen 2012, 23:35

Bé, poden ser unes bones propostes per aquí un temps. Ara mateix no estem per començar sèries noves, de moment encara no.
Però per mi, ja són dos sèries que m'apunto a llegir! D'Usagi Drop m'he llegit 3 capítols i m'està agradant molt, espero que el final estigui bé. I de Wakusei no Samidare només m'he llegit el primer capítol però fa molt bona pinta!! Very Happy
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dj 26 Gen 2012, 00:11

Com ha dit en lost, ara mateix no podríem començar, ja que tenim molta feina a tornar a posar disponible el nostre material.

Però ho tindrem en compte per al futur.
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dj 26 Gen 2012, 00:21

Usagi drop no em va agradar GENS, però GENS, la segona part! És un incesto raro xungo Sad
I mira que va començar bé...

No sé, ja t'han dit a dalt que estem una mica carregats de feina, però les propostes mai estan de més!
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dj 26 Gen 2012, 01:43

De Hoshi no Samidare (jo la coneixia amb aquest nom) n'he sentit a parlar molt bé. La tinc a la llista de pendents, com tantes altres xD Ara bé, 65 capítols no em sembla pas poca cosa... Però la tindrem en compte, no et preocupis Wink
I d'Usagi Drop en van fer l'anime fa poc i em sembla que va agradar bastant. No la vaig mirar, no em va cridar l'atenció xD

En fi, com ja t'han dit, ara estem una mica enfeinats. Quan acabem uns quants projectes ens ho plantejarem Wink
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dl 30 Gen 2012, 13:45

De quin genere és Wakusei no Samidare
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dl 30 Gen 2012, 23:59

Rini escrigué:Usagi drop no em va agradar GENS, però GENS, la segona part! És un incesto raro xungo Sad
I mira que va començar bé...

No sé, ja t'han dit a dalt que estem una mica carregats de feina, però les propostes mai estan de més!

Ho entenc perfectament. A mesura que la trama avançava a mi em varen venir ganes d’arrencar-me els ulls. Però la Rin és massa mona >.<

barretdepalla escrigué:De quin genere és Wakusei no Samidare

mmmm…. crec que per l’argument, la trama i les escenes es troba a la frontera entre shonen i seinen. L’estil, l’humor i els combats són totalment shonens. La idea de fons, la pisque d’alguns personatges i algunes de les coses que passen… em recorda més a un seinen light.
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dt 31 Gen 2012, 13:42

O sigui que un nen de 10 anys pot veure-la perfectament
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 14:29

10 anys? Val que el jovent cada cop va més despert i tal, però crec és un pel massa aviat.
Clar que jo tp recomanaria One Piece o Bleach a un nen de 10 anys XD

Però tu, jo en 10 anys em vaig llegir El Senyor dels Anells i el vaig disfrutar prou. No vaig entendre algunes coses, però el vaig gaudir XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dt 31 Gen 2012, 14:40

BUneo,es que amb el manga/anime vaig massa depressa,pero diguem més series que no recomanaries gaire a un nen de 10 anys,i si hi ha alguna que miro doncs mirare Wkusei no Samidare
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 19:30

barretdepalla escrigué:BUneo,es que amb el manga/anime vaig massa depressa,pero diguem més series que no recomanaries gaire a un nen de 10 anys,i si hi ha alguna que miro doncs mirare Wkusei no Samidare

Series que no recomanaria a un nen de 10 anys? Doncs quasi totes les que segueixo, crec XD
Qualsevol dels mestre Ryuta Amazume (Toshiue no Hito Nana to Kaoru, No Bra, …), Ujiie Tozen (Imouto wa Shishunki, Seitokai Yakuindomo, …), Fujisawa Yuki (Region, Bio-Meat: Nectar, …), Junji Ito (Uzumaki, Hellstar Remina, ...) i Okada Kazuto (Sundome, Ibitsu, …) per exemple.
I si vols més noms, no se, ara mateix se sols se m’acudeixen Sukitte Ii na yo, Arachnid, Black Rose Alice, Hetakoi, To Love-Ru Darkness, Crime Zone, Sensen Spike Hills, Classmate Kamimura Yuuka wa Kou Itta, Uwakoi, 6000, Nozoki Ana, Kamisama no Iutoori…

Més “adequades” però amb un toc diferent tens Hoken no sensei (l’anatomia humana presentada d’una altre manera XD ) i el clàssic Otaku no musume-san (o que seria de la teva vida si el teu pare fos un otaku que viu en una residencia plena de frikis). Sols són idees, vaja.
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dt 31 Gen 2012, 20:49

No en conec ni una xDDDDD

Només to love-ru
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 20:55

De fet no m’estranya massa, ni déu coneix les series que jo miro. I és una llàstima... hi ha autentiques joies.
Ara també he recordat Mirai Nikki, de pròxima publicació a la península (visca les yandere!!! PD: l'anime és horrible T.T ), i les famoses sagues Higurashi i Corpse Party, que sembla que competeixin a veure quina s’endu el premi a univers més pertorbador i sanguinari XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Dt 31 Gen 2012, 21:03

De la teva llista només reconec d'haver vist Uzumaki perquè un amic me'n va ensenyar imatges. Raro de collons. Perturvador. xD De sèries així crec que el màxim a que he arribat és a Deadmand Wonderland o Parasyte, tot i que aquesta la vaig deixar tirada fa temps, l'hauria de continuar.
Per cert, puc demanar-te de quina sèrie és el teu avatar? És que el personatge em sona d'haver-lo vist en altres llocs però mai he sabut esbrinar-ho.
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1753

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 22:09

Parasyte és lenta, mooolt lenta. Però val la pena, la veritat. Jo la vaig trobar buscant desesperadament més obres de l’estil d'Alive: The Final Evolution, però per desgracia cap ha arribar a despertar en mi un clímax d’emocions com aquesta ultima. Es nota que l’autor la va acabar en el seu llit de mort...

Sobre el meu avatar, ara mateix ho acabo d’explicar en el post que fa res s’ha obert. És Nozomu Itoshiki, de Sayonara Zetsubou Sensei (Adeu professor Desesperat). Imprescindible el visionat de l’anime, és un fart de riure constant i de situacions super absurdes (antològic és ja quan l’estudiant estrangera confon la plaga dels lolicons japos amb bona gent que es preocupa dels petits XD )
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: