Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan

+8
Natsu_Dragneel
barretdepalla
Gray Slimner
Daichi
tyrex
surreak
Sherry
shira-chan
12 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 Empty Re: Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Al-Vhandrel Dv 12 Set 2014, 22:21

Es podrien buscar altres formules pel retrobament dels dos. No sé que coincideixen casualment pel carrer.

D'aquesta forma que han fet veig la inconsistència que l'Adachi ha tingut tot el temps del món per anar-lo a veure a la uni. Però es retroben a l'insti, no ho entenc :S

Si la serie l'acabes quan en Shina fa el discurs de gradució queda perfecte, no?

Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Fecha de inscripción : 10/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 Empty Re: Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dv 12 Set 2014, 22:28

Ben cert, per això he dit tan clar que això són epílegs.

De tota manera, després de tants capítols sense l'Adachi, em dóna pau de cor veure-la de nou ^.^
Jo entenc que no ha pogut anar-lo a buscar abans pel tema de la família, etc. Però 3 anys tancada a casa... és massa, no la veig tan sotmesa als seus pares, la veritat. En fi, puc intentar justificar aquest final, però personalment no em va agradar gaire... ni que desaparegués l'Adachi ni que no n'expliquin res ni que la facin aparèixer així. Que havia entrat a la Tono-U! Qui es creu que un insti no doni un títol de batxillerat perquè els pares diguin que no el volen? Els exàmens, etc, els ha fet igual. Nontenc res. La justificació que li trobo és que la Yoshi no podia desmerèixer més la Tono-U fent-hi entrar una totxa com l'Adachi, però hi ha altres maneres... o pot ensenyar com es fot l'hòstia de campionat que tots ens fotem quan entrem a la uni. No ho sé... Sort que la resta de la sèrie val la pena.

shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Fecha de inscripción : 01/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 Empty Re: Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Eudald Dv 03 Oct 2014, 19:42

Bones me l'acabo d'acabar i estic força desconcertat amb aquest final Shocked Vull dir, no m'ha agradat gens ni mica. Que en Daichi sigui profe? Nah, m'hagués agradat un altre futur.
Que es troben com es van conèixer? Encara menys xD Han crescut, no fotem.
Bé, una llàstima que s'acabi així, l'autora hauria pogut fer algunes parts més llargues i també, ara se m'ha acudit, hauria pogut fer que en Daichi i la Mako-chan es coneguessin de debò, i que es sorpengués que qui el guanyava sempre era una nena petita xD. Però bé, tota la resta està molt bé. I coincideixo amb la shira-chan pel que fa a la desaparició de la Hana.
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3870
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan - Página 3 Empty Re: Parlem sobre Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum