On ens falta gent?
One Piece
Traducció
Reconstrucció

Eyeshield 21
Traducció
Reconstrucció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Vull ajudar!
[Descàrregues] Torrent EmptyHoy a las 01:24 por Pau

» Vull ajudar!
[Descàrregues] Torrent EmptyDg 04 Ago 2019, 01:19 por Gray Slimner

» M'agradaria ajudar
[Descàrregues] Torrent EmptyDt 30 Jul 2019, 13:35 por Intervención

» Participar en el Fansub
[Descàrregues] Torrent EmptyDg 14 Jul 2019, 19:22 por Nafi

» Hola
[Descàrregues] Torrent EmptyDv 05 Jul 2019, 10:43 por shira-chan

» Sol·licitud d'unió
[Descàrregues] Torrent EmptyDg 19 Maig 2019, 16:47 por Intervención

» Sol·licitud d'unió al fansub.
[Descàrregues] Torrent EmptyDc 13 Mar 2019, 17:25 por Intervención

» En què puc ajudar?
[Descàrregues] Torrent EmptyDl 21 Gen 2019, 14:09 por surreak

» Voldria unir-me a Lluna Plena
[Descàrregues] Torrent EmptyDg 20 Gen 2019, 22:39 por rgascons

[Descàrregues] Torrent

[Descàrregues] Torrent Empty [Descàrregues] Torrent

Missatge  tyrex el Dv 30 Mar 2012, 19:49

Torrent

[Descàrregues] Torrent Bittorrentlogo

Des de la caiguda de Megaupload vam decidir passar a fer servir Hotfile com a servidor de descàrrega directa, i no havíem tingut incidències fins ara. Tanmateix, fa poc, han caigut tots els enllaços de Fairy Tail. Per tant, hem decidit anar passant progressivament a fer servir el torrent. Això no vol dir que traiem els links de Hotfile de les sèries que encara hi són (i que desitgem que no caiguin), però que progressivament anirem afegint links de torrent a totes les descàrregues. A més a més, continuarem pujant coses a Hotfile (excepte amb Fairy Tail) mentre no ens caiguin els links.

És igual que sigueu fansubber, membre del fòrum o anònim que va consumint material, us necessitem a tots per a que això funcioni. Ens agradaria que anéssiu descarregant arxius del fansub i els possessiu al torrent, perquè si ens fallen els altres links de Hotfile els puguem compartir entre nosaltres d'aquesta manera.

Anem de moment al que més ens interessa. Hem creat i pujat tots els torrents de Fairy Tail a www.nyaa.eu , on els podeu trobar i descarregar al usuari de llunaplenanofansub: AQUÍ ( http://www.nyaa.eu/?page=torrents&user=157094 )

Vull recordar-vos que, si els arxius que ja teniu baixats no els poseu a la carpeta de descàrregues del torrent, no us els detectarà automàticament, si no m'equivoco (o es pot detectar manualment des del programa de torrent que tingueu).

Per acabar, vull incidir altre cop en què seria una gran ajuda si ho compartíssim tot entre tots, i els arxius que encara hi ha a Hotfile els descarreguéssiu i compartíssiu per torrent, ja que com més siguem més ràpid podrem compartir els arxius. Moltes gràcies!

EDITO: Han esborrat les pàgines perquè consideren que hem de fer packs d'episodis. Aleshores, si voleu descarregar un capítol en concret, heu de mirar que estigui dins del pack i només escollir el que voleu (no patiu, que quan obriu el torrent us sortirà per escollir quins voleu baixar). Un altre apunt: a l'hora de compartir arxius que ja teniu escolliu on el teniu del disc dur al obrir el torrent, i us el comprovarà el torrent i ja el podreu compartir. La meva recomanació és que tingueu tot el material del fansub juntet i així us serà més fàcil.

Editat per darrera vegada per tyrex el Ds 31 Mar 2012, 10:22, editat 1 cop en total (Razón : Els anònims del fòrum no poden clicar cap link)
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2576
Puntuació : 7454
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

[Descàrregues] Torrent Empty Re: [Descàrregues] Torrent

Missatge  Reng el Ds 31 Mar 2012, 09:12

Cauen per algun motiu especial? Com denúncia de drets d'autor o alguna cosa semblant?
O simplement cauen perquè han passat aproximadament 90 dies (que són el temps que aguanten els arxius en les comptes gratuïtes si no recordo malament)?

De totes maneres, és una putada. El Torrent el problema que té és que necessita Seeding, i molta gent només descarrega i després para la pujada...

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 3489
Reputació : 2

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel el Ds 31 Mar 2012, 09:27

Però a mi s'em descarga el pack sencer i no em demana quins capítols vull... Tot i així potser al final m'acabo descarregant al Torrent... M'havia descàrregat el uTorrent per descargar Castle i entro a LlPnF i veig això i penso: Cony! Si es que al final ho hauré fet molt bé! Ja veure a veure com em va.
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 3566
Reputació : 1
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Ds 31 Mar 2012, 10:31

Reng escrigué:Cauen per algun motiu especial? Com denúncia de drets d'autor o alguna cosa semblant?
O simplement cauen perquè han passat aproximadament 90 dies (que són el temps que aguanten els arxius en les comptes gratuïtes si no recordo malament)?

De totes maneres, és una putada. El Torrent el problema que té és que necessita Seeding, i molta gent només descarrega i després para la pujada...

Pensem que han caigut per denúncia, ja que han estat esborrats per drets d'autor. Sobre el seeding, és això mateix que dius, si podeu anar descarregant i no esborrant Fairy Tail del disc dur, seria de gran ajuda... No us demano que feu servir tot l'ample de banda de pujada, però si podeu pujar una mica s'agraeix. (Ex.: si teniu 30kb/s de pujada, doncs feu-ne servir 20 pels torrents, plis...)

Natsu_Dragneel escrigué:Però a mi s'em descarga el pack sencer i no em demana quins capítols vull... Tot i així potser al final m'acabo descarregant al Torrent... M'havia descàrregat el uTorrent per descargar Castle i entro a LlPnF i veig això i penso: Cony! Si es que al final ho hauré fet molt bé! Ja veure a veure com em va.

També faig servir el uTorrent! Quan cliques el torrent se t'obrirà, i a l'esquerra tens una pestanya que t'obre cap avall, i allà pots veure quins capítols pots escollir. Si no obres la pestanya et descarrega el torrent sencer. Espero haver-me explicat més o menys bé... Si no te'n surts digues-ho!

[Descàrregues] Torrent Nuevaimagendemapadebitse
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer el Ds 31 Mar 2012, 11:10

Tenia pensat comensar a mirarme Fairy Tail a traves de Llpnf i veient l'asssumpte crec que haure de començar a apendre a fer servir els torrents i els seus programes si algu een un acte de voluntat fes un minitutorial al apartat de tutorials seria de gran ajuda per a mi i per a mes gent suposo... Razz Embarassed
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 3165
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Ds 31 Mar 2012, 11:35

Doncs Mortimer, has de descarregar el utorrent d'aquí (et passo aquest que és el que faig servir, però també podria ser el bittorrent o un altre de similar): http://www.utorrent.com/utorrent-plus/index/frmrvh

Li dones a free download, i instal·les tot normal.

Aleshores, vas a nyaa (a més a dalt, al post de la notícia tens on descarregar el torrent de Fairy Tail), i descarregues el torrent. Obres el torrent i te l'obrirà el utorrent, aleshores se t'obrirà on vols guardar els episodis i quins vols, com a la foto del meu post de dalt.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Ds 31 Mar 2012, 14:29

Perfecte que ens passem a torrent. Ja m'estic descarregant el material de FT i n'espero més ^^.

No sabia que et podies descarregar capitols separats. Una avantatge més.

Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 5793
Reputació : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Ds 31 Mar 2012, 20:27

Moltíssimes gràcies pel currasso!! Penjar 120 capítols i que te'ls treguin i haver-los de repujar...

Esperem que a tots us sembli bé el canvi que hem fet, és que no hi ha alternativa estil Descàrrega Directa... I per penjar-ho online, que ho fa l'Al-Vhandrel a Tu.tv (mireu l'apartat "LPnF a altres webs" del bloc i el portal) primer se l'ha de poder descarregar i amb els torrent, si no hi ajudem tots, ell tampoc se'ls podrà descarregar mai.

Anyway, que agrairíem la major participació possible a compartir, perquè si no compartim hi surt perdent tothom. El fansub no aconsegueix fer arribar el material i mica en mica anirà perdent el sentit seguir traduint i vosaltres us quedareu sense material en català...

Merci a tots els que heu comentat i ens heu mostrat el vostre suport!

TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10050
Puntuació : 18295
Reputació : 154
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Ds 31 Mar 2012, 20:38

Tots a compartir, aquest és l'esperit d'un fansub! ^^

TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7437
Puntuació : 14841
Reputació : 88
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  solde24 el Ds 31 Mar 2012, 23:13

JO es que no tinc molt d'espai lliure (però al juny em compro un dic dur de 2 TB ^^). El que faré, serà baixarme (i compartir, of course) el primer pack de Fairy Tail Smile (Quan acabi de baixar Toradora 10, btw xD)
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 3238
Reputació : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla el Dg 01 Abr 2012, 00:20

Ja he començat a descarregar els paquets. Espero tenir-los en breu i els deixaré tant temps com pugui, almenys fins que estiguin ben repartits.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 3517
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu el Dg 01 Abr 2012, 11:29

Moltes gràcies per penjar els packs de la sèrie per Torrents!! Very Happy

Jo m'he començat a baixar l'últim pack i a compartir-lo tot el que puc.
Natsu
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791
Puntuació : 4495
Reputació : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dg 01 Abr 2012, 11:35

Jo ja estic compartint tot el que tinc de Fairy Tail Wink
Solde, si encara no he fet notícia! xD Això és trampa!
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Puntuació : 5053
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dg 01 Abr 2012, 14:29

Baixant tot FT. He hagut de fer neteja perquè m'hi cabés... Intentaré anar compartint tot el que surti per torrent, espero que no foti un pet, al final, l'ordinador xD

En fi, estic molt content que per fi ens haguem decidit per fer servir el torrent ^^
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3083
Puntuació : 7334
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer el Dg 01 Abr 2012, 15:08

Gracies tyrex ara m'ho mirare i descargare el pack de FT i per suposat compartire (encara no se com) ja que tinc bastant espai (disc dur extern de 1 TB) doncs aixo merci per la mini explicacio i a consumir FT en catala! PERFII!
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 3165
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado