On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

» Opcions de Media Player Classic
Dl 12 Feb 2018, 17:48 por lizgon

» Unir-me
Dj 04 Gen 2018, 23:36 por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc 06 Des 2017, 17:53 por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt 28 Nov 2017, 00:32 por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

Hola a tots !! Sóc nova aquí

Hola a tots !! Sóc nova aquí

Missatge  yoko_chi85 el Dg 15 Abr 2012, 16:47

Hola ! Em dic Yoko i he decidit unir-me perquè l'altre dia navegant per submanga vaig veure el fansub en català i la veritat és que em va sorprendre molt, mai hauria pensat que n'hi havia un xD

Doncs bé a mi sempre m'ha agradat l'anime i el manga , sobretot vaig començar mirant els que sortien pel K3 com sakura,inuyasha... i la veritat és que encara continuo mirant els que posen cada dia al 3xl encara que els emiteixin molt tard :S M'agraden de tots els tipus però pels que sento predilecció són els shojos :3 sobretot si tenen una mica de comedia enacara que no per això deixo de mirar els altres , com per exemple Fairy Tail o Fate/Zero Smile També m'encanta dibuixar els personatjes de les meves sèries preferides mentres escolto la música que m'agrada i jugar a videojocs de la ps3 ,de rol bàsicament.

Una de les coses que em faria il·lusió seria treballar en el fansub ja sigui de traductora (anglès/ castellà - català ) o de correctora , encara que si se m'oferissin altres llocs podria aprendre a fer més coses

Bé ,espero no haver-vos aburrit amb la meva presentació xD
Ens veiem pel fòrum ! Bye !
yoko_chi85
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Ubicació : Igualada

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola a tots !! Sóc nova aquí

Missatge  surreak el Dg 15 Abr 2012, 16:56

No ens has avorrit gens! Ens encanta que la gent es presenti i comenti pel nostre fòrum ^^

Sigues molt i molt benvinguda, espero que t'ho passis molt bé per aquí! I si et decideixes a entrar al fansub, també seràs benvinguda ^^

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7369
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dg 15 Abr 2012, 17:06

I tant!! Benvinguda i que bé que ens hagis trobat!! La presentació, gens avorrida, i tant com no! Al contrari! Com més expliqueu més contents estem tots!

Si vols entrar al fansub pots fer-ho al fil de "Uneix-te al fansub!" En aquests moments de traductors i correctors anem bé, però ens cal gent que manegui el photoshop, si tens paciència i ganes d'aprendre'n no saps pas que bé que ens aniria!!

Salut i diverteix-te per aquí! Si t'agrada el Shojo en tenim! (de manga Land of the Blindfolded i d'anime Lovely Complex) i també tenim molta cosa menys shojo però igualment romàntica com Toradora! (anime) o Nisekoi (manga)!

Esperem que gaudeixis molt de tot el que tenim!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dg 15 Abr 2012, 17:13

Molt benvinguda siguis, Yoko!!
D'avorrir-nos gens, dona! Com bé ha dit el meu company, ens agrada que la gent es presenti i posi interès amb el que fem, ens dona ànims per seguir continuant amb la nostra feina Very Happy

Bé, anem al que toca! Espero que gaudeixis molt de tot el que fem i que t'ho passis d'allò més bé amb nosaltres! Segur que trobés algun manga o anime del teu gust per aquí i sobretot comenta molt! I si el que vols es unir-te a nosaltres per treballar només cal que ho diguis i seràs molt benvinguda!! Wink
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dg 15 Abr 2012, 17:41

Benvinguda! ^^
Primer de tot, gràcies per registrar-te i per la teva presentació tan completa ^^
Espero que t'ho passis molt bé i que t'agradi el que anem fent, que ens hi esforcem molt xD

Em sembla que ara mateix tenim totes les feines bastant ben cobertes, però tu tranquil·la, que si vols entrar ja et trobarem alguna cosa xD

Ah, i no som pas l'únic fansub català, n'hi ha més =P Poquets, això sí :_(
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 15 Abr 2012, 18:10

Molt benvinguda!! Brindis

Així m'agrada, que miris Fate/Zero! Muahahaha. Razz També has de mirar Angel Beats!, tothom que l'ha vista n'ha quedat ben content, pel que m'han dit (em sap greu escombrar cap a casa, però... crec que quedaràs ben satisfeta).

I tu, d'avorrida, gens.. No saps el que ens agrada que us presenteu i ens expliqueu coses, de debò.

Passa-t'ho molt bé per aquí, que ja veus que tothom és molt maco Tortuga feliç

tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla el Dg 15 Abr 2012, 18:12

Benvinguda al fòrum.
Molt bona presentació, ens encanta que vulguis unir-te amb nosaltres, segur que t'ho passaràs molt bé.

Per cert, molt bona imatge de perfil Razz
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  yoko_chi85 el Dg 15 Abr 2012, 19:37

tyrex escrigué:Molt benvinguda!! Brindis

Així m'agrada, que miris Fate/Zero! Muahahaha. Razz També has de mirar Angel Beats!, tothom que l'ha vista n'ha quedat ben content, pel que m'han dit (em sap greu escombrar cap a casa, però... crec que quedaràs ben satisfeta).

I tu, d'avorrida, gens.. No saps el que ens agrada que us presenteu i ens expliqueu coses, de debò.

Passa-t'ho molt bé per aquí, que ja veus que tothom és molt maco Tortuga feliç

També l'he vist Angel Beats! va estar super guay encara que vaig plorar molt amb els passats dels protagonistes Plorant però igualment és un dels millors animes que he vist , hi ha molts dies en que em poso a escoltar les cançons d'aquest anime i m'emociono al recordar-lo Smile Gràcies per recomanar-lo igualment xD
yoko_chi85
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Ubicació : Igualada

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 15 Abr 2012, 20:31

Té una banda sonora molt bona, sí. De fet quasi tot el que té m'agrada d'aquest anime. Ara, amb tantes línies per traduir a cada capítol, em va costar força, però va valer molt la pena! Visca! Hurra!

Sempre el recomano, segur que la gent del fòrum ja està cansada de sentir-me dir sempre el mateix... Hi ha projectes molt bons, i és que és innegable que cadascú tradueix al que li troba més gust i hi ha de tot. Escèptic

tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Dg 15 Abr 2012, 22:07

Molt benvinguda siguis! Gaudeix molt per aquí i amb el nostre material! Ja veuràs que som bona gent. Wink I és veritat, ara que a submanga tornen a posar l'idioma dels capítols (si més no el català) potser més gent ens descobreix i s'anima a passar per aquí.
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1755
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer el Dg 15 Abr 2012, 23:14

Molt i molt benvinguda al fansub consumeix molt material que segur que t'agradara que aquesta gent fan uns treballs molt currats i la teva presentacio no es pas gens aborrida tot al contrari deeus ser de les poques persones que fa una presentacio tan currada dient els seus gustos, que jugues a la play, que dibuixes els personatjes que per cert estaria be veure algun dibuix que haguis fet xD be comenta molt i ens llegim per el Fansub Smile
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dl 16 Abr 2012, 09:45

Molt benvinguda al fansub.

Espero que t'ho passis molt bé aquí amb nosaltres. Consumeix tant com vulguis i opina ^^
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dl 16 Abr 2012, 17:13

Benvinguda! Passa-ho molt bé per aquí i bé per no repetir-me molt, però que carai! Que ens gaudeixis molt!
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dl 16 Abr 2012, 17:50

Benvinguda al fansub! Esperem que t'ho passis molt bé.
Jo també he estat una gran fan del shojo, m'he llegit cada cosa més empalagosa que fa vergonya dir-ho i tot. Últimament ja no en llegeixo tant, però era maco pensar que hi havia nois tan macos i perfectes xD La realitat és una altra, però mola igualment.
Si no l'has vist ja, també escombro cap a casa, i a mirar Toradora!. De debò, t'encantarà no, lo següent. Això sí, portem un ritme una mica lentet perquè s'acosta la selectivitat i els 3 membres de l'equip anem de vòlit. No obstant, crec que val la pena esperar.
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Daichi el Dl 16 Abr 2012, 19:41

Benvinguda Yoko! Razz

Ja t'ho han dit més amunt, però molt bona presentació! A mi també m'agraden els shojos, (jugar a la play es dóna per descomptat xD), de dibuixar no en sé gaire, però. Tot i que ara que ho dius, hi ha un parell de fils en aquest fòrum on altres usuaris hi han penjat els seus dibuixos, potser t'interessen:

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t434-els-meus-dibuixos-a-veure-que-us-semblen
http://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t932-els-meus-dibuixos

Angel Beats és una molt bona sèrie, en la meva opinió es podria haver allargat uns quants capítols més, ja que dóna molt de sí, però bé, és curta però intensa, cada capítol que avançava era millor que l'anterior, i el final brutal. Et podria recomanar moltes sèries d'aquí al fansub, però crec que hi guanyaràs si fas un cop d'ull a la llista d'anime i manga que fem, que ja comença a ser prou extensa. Wink

D'altra banda, que bé que ens vulguis donar un cop de mà, de mica en mica s'omple la pica es diu. Com s'ha dit més amunt, segur que et podrem trobar un raconet, així que ja ho saps, sigues molt benvinguda i passa-ho bé per aquí... i a treballar... Cop de fuet xD

Brindem! Brindis
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dl 16 Abr 2012, 22:28

Yoko, si no demanes d'entrar al fil "d'uneix-te" no sabem si realment vols entrar o si ho vols fer més endavant. Si vols entrar ara cap problema, eh! Però obre fil allà! Wink

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  solde24 el Dl 16 Abr 2012, 22:48

Yohohoho! Carn fresca! xDD

Benvinguda a la comunitat Wink I si et vols unir al fansub, sempre seràs benvinguda, sigui ara o més tard Very Happy
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dt 17 Abr 2012, 00:20

Que bé, una nova incorporació al fòrum i no cal ser un geni per veure que acabarà sent del fansub també xD Twisted Evil

Doncs molt benvinguda, passa-t'ho molt bé
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  beauty_felurian el Dc 18 Abr 2012, 19:28

Sigues benvinguda. Em sap greu no haver contestat abans, però he estat a un congrés els darrers 4 dies. En fi, que t'ho passis molt bé, que facis molts amics i que tots podem gaudir de la teva companyia tant en el forum, com feina, que es veu que tens ganes de currar Very Happy

beauty_felurian
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt