On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Petició/Proposta [Xat]

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Busquem un mètode entre tots!

33% 33% 
[ 1 ]
33% 33% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
33% 33% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]

Vots Totals : 3

Petició/Proposta [Xat]

Missatge  Min3 el Dj 23 Ago 2012, 19:07

M'entres netejava el manga de Yamada i les set bruixes, vaig tindre temps per pensar...
I esque la comunicació, a l'hora de fer tasques es molt reduïda, has de enviar un comentari, que la persona a qui va dirigit el vegi i et respongui.

Crec, que si integressim un xat(chat), la comunicació podria ser més ràpida. Ex: estic traduint i tinc un dubte, o estic netejant i no se si això ho he d'esborrar o no, o infinites tasques...

Seria molt útil... Que en dieu?

Habilito l'enquesta durant set dies, feu les votacions!!!

Editat per darrera vegada per Min3 el Ds 25 Ago 2012, 01:06, editat 1 cop en total
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Petició/Proposta [Xat]

Missatge  shira-chan el Dj 23 Ago 2012, 19:30

Aviam què hi diu en surreak que és el que porta els temes del fansub, però no sé si sabem incorporar-lo al fòrum, un xat... de fet, normalment, quan tenim dubtes o feina així a fer simultània fem servir el messenger (o fèiem servir, perquè ara cada vegada menys...)

És que el xat passa el mateix que amb el fòrum, cal que l'altre estigui connectat. Jo no t'he respost abans perquè estava concentrada editat (sorry), però amb un xat pot passar similar. Si vols et passo el msn i si alguna vegada em veus connectada al fòrum i em necessites em pots enviar un MP dient-me que em connecti. Segurament amb la resta de gent pot servir igual.

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel el Dj 23 Ago 2012, 19:37

Potser em fico on no em demanen... Però es pot crear un grup del facebook pels del fansub... Jo no ho sóc... (Encara quan tingui els 15 m'uneixo a l'instant xD) però només ho dic, llavors hi ha la chatbox del grup del facebook. Very Happy Very Happy Very Happy
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dj 23 Ago 2012, 19:40

shira-chan escrigué:Aviam què hi diu en surreak que és el que porta els temes del fansub, però no sé si sabem incorporar-lo al fòrum, un xat... de fet, normalment, quan tenim dubtes o feina així a fer simultània fem servir el messenger (o fèiem servir, perquè ara cada vegada menys...)

És que el xat passa el mateix que amb el fòrum, cal que l'altre estigui connectat. Jo no t'he respost abans perquè estava concentrada editat (sorry), però amb un xat pot passar similar. Si vols et passo el msn i si alguna vegada em veus connectada al fòrum i em necessites em pots enviar un MP dient-me que em connecti. Segurament amb la resta de gent pot servir igual.

O podríem agregar-nos tots per skype, fa un soroll cada vegada que t'arriba un missatge i si no vols el soroll el pots treure... Una xarxa sencera per skype i si la gent vol també es pot parlar, que n'opineu?

A mes, es gratisssss.... Tortuga feliç
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RuffyNatsu el Dj 23 Ago 2012, 21:09

Min3 escrigué:O podríem agregar-nos tots per skype, fa un soroll cada vegada que t'arriba un missatge i si no vols el soroll el pots treure... Una xarxa sencera per skype i si la gent vol també es pot parlar, que n'opineu?

A mes, es gratisssss.... Tortuga feliç
Min, m'ho acabes de treure de la boca XDD Molaria fer un xat comú per l'skype. Es podria fer un comú per tot el fansub, i altres secundaries pels integrants de cada projecte, per discutir els temes pertinents en dit xat. I a més podriem fer trucades conjuntes etc etc, que mola més ^^
Si surt endavant la proposta, jo boto a favor ^^
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dv 24 Ago 2012, 11:15

Sigui com sigui però haurem d'esperar a en surreak per a veure que n'opina...
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi el Dv 24 Ago 2012, 16:19

La idea no està malament... però haig de reconèixer que sóc una mica anti-xarxes socials, la veritat. Ara, si la idea de l'Skype tira endavant, bé puc fer el sacrifici per tots vosaltres ^^.
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2029
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dv 24 Ago 2012, 17:02

Jo això del xat no ho acabo de veure gaire clar, perquè es necessitarien més moderadors, haurien d'estar mirant durant X temps cadascú, i weno, ja prou feina trobo que fan amb la feina de fansubing i scanlation com per haver de vigilar el que es diu allà.

Respecte a Skype, no sé quants heu estat en un grup d'skype on la gent parla, al final és un caos, i ja ho era quan ens ajuntàvem al messenger. A part, com a gestió de feina jo trobo que el fòrum és una eina molt bona, perquè sempre queda constància del que s'ha dit, i al cap i a la fi, tots els que esteu pel fòrum també sou fansubers en la gran majoria, o sigui que no sé jo si cal sincronitzar feines per skype, deixant de banda que cadascú fa les feines a la hora que pot/vol.

Aquesta és la meva humil opinió, que no dic que sigui la més encertada, però vaja, una opinió en contra de la resta sempre va bé, que obre debats, i potser li estalvia feina al Surreak xD
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dv 24 Ago 2012, 18:54

A mi em sembla bé tenir un Skype pel fansub. Però no us espereu meravelles, hem de coincidir que ens connectem. Fins i tot tant me faria anar tenint el msn obert, que el tinc abandonat el pobre.
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dv 24 Ago 2012, 19:17

A veure, doncs, primerament vull dir que la idea és bona. Hi va haver una època que vaig estar provant d'implementar-lo, però els inconvenients van acabar guanyant els avantatges. I també crec que un xat intern dins el fòrum seria un cacau. Per altra banda, si voleu fer skype o messenger, a mi em sembla una bona alternativa. Més o menys ens hem anat posant en contacte, i qui més qui menys ens tenim els uns als altres. Pels nous, per tal de poder parlar pel messenger, tenim un tema no sé on, on hi posàvem el compte de hotmail per tans de poder-nos anar agregant els uns als altres. A mi em sembla la millor solució. Si voleu podem recuperar aquell tema, i fer-lo més boniquet, amb la llista de contactes, perquè tothom pugui tenir a tothom. Què us sembla?

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dv 24 Ago 2012, 19:38

surreak escrigué:A veure, doncs, primerament vull dir que la idea és bona. Hi va haver una època que vaig estar provant d'implementar-lo, però els inconvenients van acabar guanyant els avantatges. I també crec que un xat intern dins el fòrum seria un cacau. Per altra banda, si voleu fer skype o messenger, a mi em sembla una bona alternativa. Més o menys ens hem anat posant en contacte, i qui més qui menys ens tenim els uns als altres. Pels nous, per tal de poder parlar pel messenger, tenim un tema no sé on, on hi posàvem el compte de hotmail per tans de poder-nos anar agregant els uns als altres. A mi em sembla la millor solució. Si voleu podem recuperar aquell tema, i fer-lo més boniquet, amb la llista de contactes, perquè tothom pugui tenir a tothom. Què us sembla?
A mi em resulta més còmode l'skype, però ja m'esta bé el messenger.
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dv 24 Ago 2012, 21:11

Bé, en tot cas, es podria fer una enquesta, i la gent votes el mètode que li vagi millor, o si simplement si està en contra...
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dv 24 Ago 2012, 22:21

Pots fer-la tu mateix ^^

A mi això de l'skype em sembla una bona idea. Així, a més d'escriure, també podrem parlar amb el micro Very Happy
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Ds 25 Ago 2012, 00:08

Gray Slimner escrigué:Pots fer-la tu mateix ^^

A mi això de l'skype em sembla una bona idea. Així, a més d'escriure, també podrem parlar amb el micro Very Happy
I com es fa?¿? No en tinc ni idea...
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Ds 25 Ago 2012, 00:58

El què, l'enquesta? Clica "Edit" al teu primer missatge d'aquest mateix fil i a sota de tot veuràs les opcions ^^
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Ds 25 Ago 2012, 18:37

Bé, com aixo no funciona massa bé, agrairia a tothom que m'agregues a l'skype següent:

min3_pro (cuan busques et sortira com a, Min3 net)

En cas de no tenir skype (teniu msn), que em donéssiu el vostre msn...
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Ds 25 Ago 2012, 19:14

Min, busca pel fòrum intern, a "General" hi ha d'haver un fil que t'agradarà Wink

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dg 26 Ago 2012, 12:14

Bé, no dubteu de passar-vos per aquest post!!!
http://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t2770-tutorial-skype-5-min
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Ds 10 Nov 2012, 15:45

Nigromàntic escrivint:

Eys, no se com va quedar el tema del xat grupal i això, però ara MSN ha mort, Microsoft se la carregat i es centren en Skype 100% ara.

Mireu, jo he estat uns 6 mesos com a Moderador (per dir-ho d'alguna manera) d'un joc de rol online, i devíem ser uns 10 o 20 moderadors en total, i bé, feiem servir sempre l'skype per comunicar-nos i les reunions les feiem per xat de veu.
He calculat que som uns 24 fansubers aquí a Lluna Plena, tampoc es tant, Skype aguanta perfectament 10 persones en xat de veu amb una connexió a Internet d'uns 10mb/s de baixada i 600kb/s de pujada (parlo del host de la trucada).
Amb una millor connexió (per exemple, coaxial de 15mb/s i 1mb/s (o fibra)) podria aguantar fins a 20, però no crec que estiguem els 24 en una trucada no?

Personalment m'agrada molt la idea del grupal en skype.

Wink

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3124
Ubicació : Barcelona

http://about.me/Intervencion

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Ds 10 Nov 2012, 16:20

intervención escrigué:Nigromàntic escrivint:

Eys, no se com va quedar el tema del xat grupal i això, però ara MSN ha mort, Microsoft se la carregat i es centren en Skype 100% ara.

Mireu, jo he estat uns 6 mesos com a Moderador (per dir-ho d'alguna manera) d'un joc de rol online, i devíem ser uns 10 o 20 moderadors en total, i bé, feiem servir sempre l'skype per comunicar-nos i les reunions les feiem per xat de veu.
He calculat que som uns 24 fansubers aquí a Lluna Plena, tampoc es tant, Skype aguanta perfectament 10 persones en xat de veu amb una connexió a Internet d'uns 10mb/s de baixada i 600kb/s de pujada (parlo del host de la trucada).
Amb una millor connexió (per exemple, coaxial de 15mb/s i 1mb/s (o fibra)) podria aguantar fins a 20, però no crec que estiguem els 24 en una trucada no?

Personalment m'agrada molt la idea del grupal en skype.

Wink

Comparteixo 100% la teva opinió, encara que no crec que hi hagi cap trucada de més de 6/7 persones en un mateix moment ja que no hi ha tothom connectat al mateix temps, tothom te els seus horaris
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Ds 10 Nov 2012, 17:06

No hi veig cap inconvenient. Estic d'acord en que és poc probable que fem converses de més de 10. Això ja serà qüestió de posar-nos d'acord i intercanviar adreces d'skype. Hi ha un fil on vam posar les adreces de msn per agregar-nos, si voleu el podem fer servir per donar-nos els skypes.

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Ds 10 Nov 2012, 17:08

surreak escrigué:No hi veig cap inconvenient. Estic d'acord en que és poc probable que fem converses de més de 10. Això ja serà qüestió de posar-nos d'acord i intercanviar adreces d'skype. Hi ha un fil on vam posar les adreces de msn per agregar-nos, si voleu el podem fer servir per donar-nos els skypes.

Entesos, ara el busco i afegeixo el meu skype.

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3124
Ubicació : Barcelona

http://about.me/Intervencion

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo