On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» holix
Hoy a las 18:00 por mishufla

» Voldria col·laborar amb vosaltres
Dg 03 Jun 2018, 14:48 por shira-chan

» Adeu
Dl 23 Abr 2018, 08:55 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

Un altre més des del Sud

Un altre més des del Sud

Missatge  Ryotaro el Dc 05 Jun 2013, 14:00

Hola a tots i totes.

Com uns posts més a baix, jo també vinc del Sud de la nació. Concretament de la comarca de l'Alacantí. Sóc dels que tenen més d'una treintena d'anys, i vaig crèixer amb series del TV3 com Bola de Drac, Dragon Quest, Dr. Slump, Musculman, Marinera Lluna, etc és a dir les clàssiques del Tv3, quan encara el podiem veure.

Fa temps que estic un poc despenjat de les series noves. No sé si serà l'edat però el shonen cada vegada m'atrau menys i no trobe cap seinen que acabe d'estimular-me. Només dir que l'únic manga que estic seguint és Yotsuba. I porte anys desesperat amb les entregues.

En principi m'he enregistrat pel simple fet de trobar gent en la que poder traduir videojocs al català. Jocs clàssics com Day of the tentacle o Encara que no els he penjat (i no són videojocs) he traduit un parell de pel·lícules pel meu compte . Enter the Void i Fanboys i estic començant a traduir el joc de TellTales The Walking Dead.

El segon motiu del registre és contactar amb gent nova, poder assabentar-me de series noves i poder llegir-les o mirar-les en català.

Salutacions des del Sud dels Països Catalans i estem en contacte.

Ryotaro
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 1
Puntuació : 1854
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Un altre més des del Sud

Missatge  Rini el Dj 06 Jun 2013, 18:49

Molt benvingut al fòrum Ryotaro, passa-ho molt bé!
Que jo sàpiga fins ara no hem traduit pas videojocs, no sé si seria viable (traduir, OK, però insertar el text a un joc.. Sempre ho he vist fora del meu abast). Seria entretingut, no dic que no (Cave Story en català ) però no sé, aviam què diuen els altres.

Si busques series noves, jo et recomanaria Steins;Gate, Mirai Nikki, Angel Beats! (que tenim al fansub), i un porró més però que no diré ara per no atabalar-te. Sobre Shounen i Seinen, ni idea, tu. Jo normalment consumeixo Shoujo xD

Ens llegim!
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Puntuació : 4632
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dj 06 Jun 2013, 18:58

Caram, benvingut!!

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3222
Puntuació : 3689
Reputació : 42
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dj 06 Jun 2013, 21:47

Benvingut!

No, no ens dediquem a traduir res que no sigui estrictament anime o manga, és una d'aquelles normes no escrites del fansub. Ens estem d'obrir més caixes de pandora infinites (si fos per mi els posaria a tots a traduir dorames, hehehe).

Ara, si trobes algú que es vulgui apuntar a la teva causa de manera individual, ja ni idea. Ara, li demano que no ens deixi de banda Wink

Benvingut! Últimament està creixent la mitjana d'edat del fansub! So good! =D hehehe. I estem expandint fronteres! La veritat és que sempre ens fa molta il·lusió que algú es registri i més encara que saludi ^.^

Consumeix material nostre! En tenim de força actual. Pel que fa al Seinen... nosaltres tenim Berserk i Hellsing, te les recomano molt totes dues. (Per trobar Berserk mira a Notícies de pel·lícules a la columna de la dreta del blog, encara no tenen post propi :S). I a partir de Sant Joan... vindrà un dels booms seinens d'aquesta temporada Razz, ja no dic res més, hehehe. What a Face Però també te la recomano ^.^

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9991
Puntuació : 17810
Reputació : 148
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: