Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Últimes adquisicions  EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Últimes adquisicions  EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Últimes adquisicions  EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Últimes adquisicions  EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Últimes adquisicions  EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Últimes adquisicions  EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Últimes adquisicions  EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Últimes adquisicions  EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Últimes adquisicions  EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Últimes adquisicions

+14
Cano
Al-Vhandrel
Eudald
Min3
Gray Slimner
Marcmpujol
Surrui
surreak
Daichi
Gokiba
tyrex
Shruikan
Intervención
shira-chan
18 participantes

Pàgina 1 de 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dt 25 Jun 2013, 17:27

Últimes Adquisicions

Bones a tots!Very Happy

Com que veig que el tema de merxandatge en general està molt inactiu creo aquest tema perquè aneu penjant les vostres últimes adquisicions. Siguin figures, accessoris, frikades... el que sigui xD. Potser també hi podríem posar les últimes novetats de manga que comprem.
Així sabrem més de les aficions dels altres. A veure qui col·lecciona figures o alguna altra cosa.


Doncs començo jo mateix amb el que m'ha arribat avui!Súper salt

Una versió de la Tenshi d'Angel Beats! de la companyia Good Smile Company! Tota una preciositat!

Últimes adquisicions  Ydgq
Últimes adquisicions  Tuf6
Últimes adquisicions  25x
Últimes adquisicions  Llif



Potser després, si la gent s'anima, es pot crear un altre tema com per exemple "Ensenya la teva col·lecció". Que igual que aquí, ja pot ser de figures o del que sigui relacionat amb el merxandatge. Això si, les col·leccions de manga ja tenen el seu tema aquí.
Algun dia doncs, ja penjaré fotos de la meva! Tortuga feliç

Vinga! Animeu-vos tots aquells que col·leccioneu:salt:
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dt 16 Jul 2013, 13:52

Avui m'ha arribat la primera figura d'una col·lecció que promet molt! El quintet del Shohoku! Començant per en Hanamichi Sakuragi!

Figura fabricada per TK Holdings, de PVC, amb una alçada de 25cm i un acabat impecable. Un tros de figura, vaja... xD
Aquí la teniu:

Últimes adquisicions  Ikru
Últimes adquisicions  Oag9
Últimes adquisicions  Caus
Últimes adquisicions  D64v
Últimes adquisicions  Xhol


I finals de juliol m'arriba en Ryota Miyagi, el base, a l'agost en Kaede Rukawa, i en gori encara no te data de llançament, igual que en Mitsui.
I ara que hi penso també tinc al Franky de OP per l'agost, amb una alçada de 30cm i una amplada de casi 25cm... aquest si que no sé on el posaré xD
Bé, a mesura que em vagin arribant coses ja posaré fotos.

I a veure si us animeu vosaltres també a penjar les vostres adquisicions... que encara semblarà que sóc l'únic que col·lecciona.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Min3 Dt 16 Jul 2013, 14:51

Ohhhhhhh I like it Very Happy 
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 4945
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 21/08/2012
Edad : 26
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  shira-chan Dt 16 Jul 2013, 15:25

Uasca, no?
Jo vaig fer una foto de quasi tots els que tenia quan vaig fer foto de la meva prestatgeria. Ara m'he canviat d'habitació i ho tinc tot en una bossa... T_T i desmuntat, etc... massa feina per fer-ne fotos... Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dg 11 Ago 2013, 21:32

Si es que ho veig... al final hauré d'acabar per canviar el títol del tema a "Adquisicions d'en lostbrain"... pensava que hi hauria més col·leccionistes per aquí.

En fi, aquesta setmana m'han arribat dos nous paquets. Un de tenda espanyola i l'altre del Japó.

La Master Stars Piece d'en Goku i en Ryota Miyagi, el base del Shohoku! Genial les dues.
Últimes adquisicions  U87u

La MSP d'en Goku es brutal. 27cm, de PVC i ABS. I pesa un ou. Fabricada per Banpresto, genial companyia de figures que en relació qualitat-preu és molt bona. Aquí ho veieu:
Últimes adquisicions  6srz
Últimes adquisicions  30ub
Últimes adquisicions  Dx8o

I la d'en Ryota tampoc es queda enrere. Amb 23cm, de PVC i de la companyia TK Holdings, el millor base del bàsquet:
Curiós d'aquesta col·lecció de l'equip del Shohoku és que les bases de les figures quedaran unides formant una petita pista de bàsquet. Aquí teniu fotos amb en Sakuragi:
Últimes adquisicions  4cia
Últimes adquisicions  N0gl
Últimes adquisicions  Qxu2
Últimes adquisicions  Hphq
Últimes adquisicions  6c4c

I aquí tres grans personatges protagonistes! Amb spoiler d'una col·lecció de 9 tripulants que estic apunt d'acabar i que quan m'arribi l'últim pirata el mes que ve, us ensenyaré. Sabeu de quina sèrie parlo?¿ xDD
Spoiler:
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Nina-chan Dg 11 Ago 2013, 21:59

Oooohh, són genials. Shocked 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  shira-chan Dg 11 Ago 2013, 22:18

Els d'Slam Dunk molen molt. Quedaran molt bé tot complet.

I ja tinc ganes de veure els 9 tripulants, i tant!! M'encanta aquest Ruffy, el compraria...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dt 13 Ago 2013, 22:31

Eiss!! Estic contentíssim! Avui m'ha arribat la figura que més esperava, la Ultimate Madoka de Good Smile Company! Considerada la millor figura de l'any 2012 i anomenada "Godoka" per molts col·leccionistes per les dimensions de la caixa! xD (només posant "godoka" al google ja surt xDD)
Aquí la teniu, i demà ja posaré fotos de la figura, que estaré més tranquil xd

Últimes adquisicions  3yr1



Buff vaja figuràs! No m'estranya que sigui la millor de l'any passat...
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Intervención Dt 13 Ago 2013, 22:34

joder, he vist imatges i si, godoka. mare meva, és brutal!!!!
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6402
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dc 14 Ago 2013, 13:10

Bé, després d'una sessió de 85 fotos he intentat escollir les millors! xD
Aquí teniu la Ultimate Madoka. Figura de PVC i ABS fabricada per la companyia Good Smile Company, d'uns 33cm i com ja he dit, la millor figura del 2012! Impressionant! Tant les ales, com el vestit, l'arc... buff tota ella es brutal!:

Últimes adquisicions  88qg

Últimes adquisicions  A94j

Últimes adquisicions  1nmr

Últimes adquisicions  6wn4

Últimes adquisicions  Xphs

Últimes adquisicions  O7a5

Últimes adquisicions  0bxs

Últimes adquisicions  42yb

Últimes adquisicions  Knyv

Últimes adquisicions  P325

i ara me'n vaig a treballar...
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  shira-chan Dc 14 Ago 2013, 14:33

Per què té aquest escot?

Mola moltíssim, Lost, és una passada. Com una escultura.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Shruikan Dc 14 Ago 2013, 22:00

Va doncs, perquè no et sentis sol en aquest post, m'animo a deixar-me caure. xD
Si per adquisicions ens referim a figures, aleshores la última que em vaig comprar va ser aquesta d'en Sefirot versió Kindom Hearts I al Saló del Manga de fa dos anys. Us en donaria més informació si la sabés trobar a la caixa, que encara la guardo qui sap per què. xD La questió és que és d'una segona sèrie de figures articulades del videojoc. Us en deixo algunes fotos, tot i que no tenen gaire qualitat, que estan fetes amb el mòvil.

Últimes adquisicions  Iw71

La qualitat d'aquesta foto m'enlluerna. En fi, aquesta és una foto general. N'he fet una altra intentant agafar la figura sencera, cosa no tan fàcil com pot semblar, que l'espasa és molt llarga (that's what she said).

Últimes adquisicions  Kd6p

Jo sempre m'he demanat on se la guarda quan no la fa servir. Al Kingdom Hearts com a mínim la fa aparèixer i desaparèixer, però al joc original va sempre amb ella a la mà. És un perill públic, aquest home. Tot i així, l'espasa és el que més m'agrada de la figura, la fa més imponent. xD L'han clavat amb l'escala.
Una darrera foto vista d'esquena:

Últimes adquisicions  Tx4y

La veritat és que d'esquena m'agrada força. L'ala és molt xula.


Aleshores, si parlem d'altre merxandatge, l'últim que em vaig comprar va ser la banda sonora del Final Fantasy VII: Crisis Core. Sembla que només em compri coses del FFVII jo, ja ho sé. Composta per Takeharu Ishimoto i el gran Nobuo Uematsu, és la banda sonora comlpleta del joc recopilada en dos CD de 31 i 24 temes cadascun.

Últimes adquisicions  Wxpm

Com sempre ja m'he carregat la caixa.

També fa poc em van regalar dos dels CDs del webcòmic Homestuck. Són en format digital, així que no hi ha foto, però si us interessa els podeu escoltar a la web.
Un és Homestuck Volume 7: At the Price of Oblivion, de 17 temes per escoltar gràtis i 3 d'ocults disponibles només per compra, i l'altre coloUrs and mayhem: Universe A, de 32.


Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dj 15 Ago 2013, 00:19

Molt xula la figura, Shruikan. Em mola l'ala. Bueno, a mi m'encanta qualsevol figura que porti ales... (Tenshi, Madoka...) i les que tinc reservades xD

I ara que em recordes les bandes sonores. Estic a l'espera de que m'arribi la OST de Shingeki no Kyojin! Very Happy 

Per cert, també podeu posar les ultimes adquisicions de manga eh. Que això segur que en compreu, no fotem. xD jo no en poso perque porto tot l'estiu al poble i no hi ha botiga de còmics T.T Ara bé, quan torni a lleida al setembre tocará fer comprada de les bones.

PD: Shira, a mi em mola l'escot...Bavós xD suposo que l'han fet tal com surt a la sèrie. Tot i que tampoc recordo que sortís d'aquesta manera.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Nina-chan Dl 19 Ago 2013, 15:40

O.O Totes les figures són genials
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Minamino Shuuichi Dl 19 Ago 2013, 18:59

lostbrain escrigué:Molt xula la figura, Shruikan. Em mola l'ala. Bueno, a mi m'encanta qualsevol figura que porti ales... (Tenshi, Madoka...) i les que tinc reservades xD

I ara que em recordes les bandes sonores. Estic a l'espera de que m'arribi la OST de Shingeki no Kyojin! Very Happy 

Per cert, també podeu posar les ultimes adquisicions de manga eh. Que això segur que en compreu, no fotem. xD jo no en poso perque porto tot l'estiu al poble i no hi ha botiga de còmics T.T Ara bé, quan torni a lleida al setembre tocará fer comprada de les bones.

PD: Shira, a mi em mola l'escot...Bavós xD suposo que l'han fet tal com surt a la sèrie. Tot i que tampoc recordo que sortís d'aquesta manera.
Lost, eh que seràs bona persona i quan t'arribi, ens passaràs les lletres de les cançons per poder fer els karaokes en la versió BD de Shingeki? Oi que sí? Saltets

Wink
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dl 19 Ago 2013, 20:50

Minamino Shuuichi escrigué:
lostbrain escrigué:...
I ara que em recordes les bandes sonores. Estic a l'espera de que m'arribi la OST de Shingeki no Kyojin! Very Happy 
...
Lost, eh que seràs bona persona i quan t'arribi, ens passaràs les lletres de les cançons per poder fer els karaokes en la versió BD de Shingeki? Oi que sí? Saltets

Wink
I tant, no tinc cap problema en deixar-vos les lletres. Això si les porta... 
I també tocarà esperar una mica. Vaig pagar el disc un dia després que la tenda es poses en "modo vacances" i fins a final de mes no crec que m'arribi...

Tot i així preguntaré a uns companys que ja tenen el disc si porta les lletres o no. Ja us dic algo.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Minamino Shuuichi Dl 19 Ago 2013, 21:03

lostbrain escrigué:
Minamino Shuuichi escrigué:
lostbrain escrigué:...
I ara que em recordes les bandes sonores. Estic a l'espera de que m'arribi la OST de Shingeki no Kyojin! Very Happy 
...
Lost, eh que seràs bona persona i quan t'arribi, ens passaràs les lletres de les cançons per poder fer els karaokes en la versió BD de Shingeki? Oi que sí? Saltets

Wink
I tant, no tinc cap problema en deixar-vos les lletres. Això si les porta... 
I també tocarà esperar una mica. Vaig pagar el disc un dia després que la tenda es poses en "modo vacances" i fins a final de mes no crec que m'arribi...

Tot i així preguntaré a uns companys que ja tenen el disc si porta les lletres o no. Ja us dic algo.
Nice. De fet, tampoc tenim gaire pressa. L'edició BD encara trigarà una mica en sortir (la nostra, vul dir). Però merci, igualment, lost ^^
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  lostbrain Dt 17 Set 2013, 15:51

Bé, com ja vaig dir, també podeu posar les novetats de manga que us compreu. Així sabrem més dels gustos dels altres.
I per si no ha quedat clar, no és només un post per les meves últimes adquisicions, sinó per a les de tots! xD

Per part meva, aquí teniu novetats de finals de juliol, agost i principi de setembre, entre altres compres que tenia pendents.

Últimes adquisicions  1phu


-Ikigami #6, 7, 8 i 9: Tenia els 5 primers de fa temps i em faltava la resta, així que he aprofitat i m'he comprat tots els que tenien. Ara em falta el 10. Hi ha històries molt bones.

- Master Keaton #6: És Naoki Urasawa... amb això està tot dit. xD Compra segura pels amants de la novel·la negra!

- Vagabond #9, 10 i 14: Vaig comprant els que puc trobar... em continua faltant el #7 que s'ha de reeditar i a l'espera de que m'arribin el #11, 12, 13... L'obra es excel·lent. Un dibuix brutal i la història d'un dels samurais més famosos del Japó, Musashi Miyamoto.

- Sundome #7 i 8(final): Per fi acaba després de casi 2 anys! Encara me l'he de llegir però tinc ganes de saber quin misteri amaga la Kurumi i com acaba, tot i que ja m'ho imagino...

- I am a Hero #3: Manga de zombis molt diferent al que ens podríem imaginar. Res a veure amb Highschool of the Dead que tot es sang, fetge, tetes i culs xD A mesura que avances la lectura mola més! Encara que el primer volum sigui el més pesat de tots.

- Deadman Wonderland #10 i 11: Pensava que no m'agradaria gaire però m'ha acabat enganxat bastant. Un shonen tirant cap a seinen i amb bon dibuix també. Amb ganes de saber com acabarà tot plegat, ara que se sap que el volum #13 és l'últim.

- To love ru #4, 5 i 6: Al final la vaig acabar llegint amb dos dies per scans i em va agradar. xD M'encanta el dibuix. I a poc a poc la vaig completant ara. I amb ganes de la segona part, To Love ru Darkness, que sortirà pel Saló del Manga.

- Nisekoi #1: La coneixem prou bé, no? xD No tenia pensat comprar-lo però el vaig veure a la llibreria, allí a un raconet, un munt d'exemplars (com si no s'hagués venut res de res xD) i el vaig acabar agafant per veure la traducció i edició d'Ivrea. Veurem si el continuo o no.

- Bleach #54 i 55: Acabo la saga dels Fullbringers i començo la saga final de la sèrie! A veure amb que em sorprèn ara en Kubo.

- Fairy Tail #33: Per costum, no podia faltar FT. No pensava que s'allargaria tant. No em desagrada però tampoc és dels millors shonen pinyos que he llegit xD A veure com avança el Gran Torneig de Màgia.

- Silver Spoon #5: Genial manga de Hiromu Arakawa, que em va enganxar des del primer moment! Molt de riure! I que millor que tenir l'anime en sub. català al fanub!

- Aristocracia Campesina #2: Més dosis d'humor de Hiromu Arakawa! xD Explica la vida de l'autora abans de ser mangaka. Els set anys que va treballar a la granja de la seva família del seu Hokkaido natal. (I d'on es va inspirar per fer Silver Spoon)

I fins aquí... Ara crec que fins al Saló, res més.

edit: em deixava el paquet de 100 bosses per a còmics! Que ja me'n faltaven.


Editat per darrera vegada per lostbrain el Dt 17 Set 2013, 17:09, editat 1 cop en total
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Nina-chan Dt 17 Set 2013, 15:54

Quantes coses lost!!

Jo he començat la col·lecció de D. Gray Man, Ivrea l'està reeditant i aquest divendres en teoria haurien d'arribar. Razz 
Quan els tingui en penjo una foto Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  tyrex Dt 17 Set 2013, 20:56

Ho tenia pensat fer des de fa temps, però sempre se m'anava del cap... Here I go!:

Últimes adquisicions  G6mx

Últimes adquisicions  1i3a

Últimes adquisicions  8hjf

Últimes adquisicions  6yam

No es nota que m'agrada Fate/Stay Night, eh!
He de dir que la majoria de les figuretes han anat sent regals per part la Shira... Petó 2 

P.D.: Són fotografies des del mòbil, perdoneu la qualitat. Tortuga feliç
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9138
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Nina-chan Dt 17 Set 2013, 21:09

Estan molt bé Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Shruikan Dt 17 Set 2013, 21:26

Pobres figures, tyri, treu-los la pols. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  tyrex Dt 17 Set 2013, 21:45

Shruikan escrigué:Pobres figures, tyri, treu-los la pols. xD
Ja ho sé, amunt de les estanteries elevades em fa pal... M'hi he de posar. Mad 

De fet ja em temia que algú m'ho diria. Dolenta! Crying or Very sad
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9138
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  shira-chan Dt 17 Set 2013, 21:48

L'última m'agrada molt, a mi ^.^ Quan la vaig veure me'n vaig enamorar. Així amb la faldilla voleiant... i la cara se li assembla força, igual que la del raspall de dents. Tyli, hi falta la del lleó! ò.ó hehehe, (entenc que aquí no calgui)
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  tyrex Dt 17 Set 2013, 21:52

shira-chan escrigué: Tyli, hi falta la del lleó! ò.ó hehehe, (entenc que aquí no calgui)
La figureta del "lleó" per a la intimitat, eh! Razz 
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9138
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Últimes adquisicions  Empty Re: Últimes adquisicions

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum