On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Adeu
Dl 23 Abr 2018, 08:55 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

Nou Membre

Nou Membre

Missatge  kurama_1_5 el Dt 13 Ago 2013, 10:56

Doncs res, em presentaré

Soc un noi de 26 anys de El Masnou (Barcelona), m'he decidit d'unir-me per aquí, perquè al cap i a la fi fa temps que segueixo alguns dels vostres projectes i ja que en llocs com submanga ja no es pot o no se, donar les gracies i opinions dels capítols que aneu editant, he pensat que registrant-me i comentant per aquí a part de donar les gracies per els vostres treballs, seria un al·licient i una satisfacció a l'hora de continuar amb els vostres projectes.

Amb un lleuger cop d'ull m'ha semblat veure algun nick familiar, potser em coincidit en algun fansub o fòrum, o potser només son imaginacions meves XD

Doncs bé, ja per acabar dir que estic molt content de poder llegir manga en català gràcies a vosaltres, que espero que els projectes creixin més i més, i si mai necessiteu ajuda per editar cap capítol (editor malalt, amb molta feina, d'examens...) tinc experiència editant i no m'importaria donar-vos un cop de mà de tant en tant
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 78
Puntuació : 1810
Reputació : 3

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Nou Membre

Missatge  Minamino Shuuichi el Dt 13 Ago 2013, 11:13

Oh, un nou membre salvatge ha aparegut! Benvingut, doncs, Kurama (uix, que estrany que se'm fa, això de saludar-me a mi mateixa xD). Si vols formar part del fansub, ho hauràs de parlar amb la shira. Però tranquil, que no trigarà gaire en passar per aquí ^^.

Pel moment, comenta tant com vulguis i descarrega, descarrega, que així pugen les estadístiques xD
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2075
Puntuació : 4135
Reputació : 32
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dt 13 Ago 2013, 12:11

Jajaja, ja veus, es fa estrany per a mi també, no hi ha massa gent amb avatars de en Kurama, a més que en altres foros o jocs m'he registrat com Shuichi o Shinichi XD

Bé, lo de formar part del fansub era mes aviat si tingués algun problema en determinat moment amb cap editor, ja que jo per diversos motius personals, no em puc comprometre a fer un treball determinat setmanal o constant, i per por a poder deixar-los penjats, de moment es millor no ser un editor "oficial" XD
He format part d'alguns fansubs i se que moltes vegades passen coses per l'estil, un editor desapareix de cop i volta, o està d'examens i a d'estudiar, es posa malalt, s'estresa quan ha de fer diversos capítols a l'hora... simplement volia dir que si mal tingués un problema d'aquests puc donar un cop de mà de tant en tant XD

I bé, tranquils que descarregaré XD, m'agrada molt llegir els mangas en català
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi el Dt 13 Ago 2013, 12:30

kurama_1_5 escrigué:Jajaja, ja veus, es fa estrany per a mi també, no hi ha massa gent amb avatars de en Kurama, a més que en altres foros o jocs m'he registrat com Shuichi o Shinichi XD

Bé, lo de formar part del fansub era mes aviat si tingués algun problema en determinat moment amb cap editor, ja que jo per diversos motius personals, no em puc comprometre a fer un treball determinat setmanal o constant, i per por a poder deixar-los penjats, de moment es millor no ser un editor "oficial" XD
He format part d'alguns fansubs i se que moltes vegades passen coses per l'estil, un editor desapareix de cop i volta, o està d'examens i a d'estudiar, es posa malalt, s'estresa quan ha de fer diversos capítols a l'hora... simplement volia dir que si mal tingués un problema d'aquests puc donar un cop de mà de tant en tant XD

I bé, tranquils que descarregaré XD, m'agrada molt llegir els mangas en català
Pocs. Però en el meu cas és obsessió pura i dura xD.

Si no et pots comprometre, doncs què hi farem! Sigui com sigui, ja trobaràs el teu lloc entre nosaltres Wink
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2075
Puntuació : 4135
Reputació : 32
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 13 Ago 2013, 12:45

Estic a la feina i al mòbil.
Primer de tot, molt i molt benvingut!! És genial q hagis decidit registrar-te per donar-nos ànims!! S'agraeix moltíssim!
Quins mangues segueixes, nostres?
I ara això del fansub:
Entrar al fansub no suposa cap compromís més que el d'avisar quan es preveu que s'estarà innactiu i ni això fan molts dels nostres fansubbers...
Amb això també et dic: sempre tenim algun editor de manga desaparegut.
Ara mateix, el de Crhno no apareix gaire i té força feina acumulada i a SD ja hi ha un substitut d'un substitut, hahaha.
Vaja... Que si t'agradaria ajudar-nos durant l'estiu, per exemple donant una empenta a algun projecte se t'agraïrà molt.
Si dius que sí t'entro i et dono feina a la que tingui un moment lliure Wink
Ens veiem per aquí!! Very Happy

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9977
Puntuació : 17766
Reputació : 148
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Dt 13 Ago 2013, 13:29

:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kurama, tu per aquí!!! Mare meva, m'he quedat de pasta de moniato. xD I mira que no hi he caigut fins que he llegit lo del Masnou, que poc avispada que sóc. Noi, quina sorpresa tornar a llegir-te després de tant de temps, espero que t'ho passis tan bé per aquí, fansubejant o postejant o com sigui, com m'ho passo jo i la resta del fansub!
Sigues molt benvingut! Ja parlarem! Wink
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1755
Puntuació : 4961
Reputació : 26
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt 13 Ago 2013, 13:30

Molt benvingut al nostre humil fòrum! Razz Estem encantats que hagis decidit registrar-te i comentar ^^ I que t'agradi la feina que fem, sobretot això xD

Pel que fa a col·laborar fent d'editor... La Shira ja t'ha dit el què; si vols, pots, i tampoc cal un gran compromís. És més, nosaltres t'estarem agraïts per l'ajuda que ens puguis prestar, per minsa que sigui xD
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043
Puntuació : 6846
Reputació : 37

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dt 13 Ago 2013, 15:27

Molt benvingut! Llegeix molt dels nostres projectes i sobretot, passa't-ho molt bé al fansub!
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 5492
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dt 13 Ago 2013, 16:09

shira-chan escrigué:Estic a la feina i al mòbil.
Primer de tot, molt i molt benvingut!! És genial q hagis decidit registrar-te per donar-nos ànims!! S'agraeix moltíssim!
Quins mangues segueixes, nostres?
I ara això del fansub:
Entrar al fansub no suposa cap compromís més que el d'avisar quan es preveu que s'estarà innactiu i ni això fan molts dels nostres fansubbers...
Amb això també et dic: sempre tenim algun editor de manga desaparegut.
Ara mateix, el de Crhno no apareix gaire i té força feina acumulada i a SD ja hi ha un substitut d'un substitut, hahaha.
Vaja... Que si t'agradaria ajudar-nos durant l'estiu, per exemple donant una empenta a algun projecte se t'agraïrà molt.
Si dius que sí t'entro i et dono feina a la que tingui un moment lliure Wink
Ens veiem per aquí!! Very Happy
Doncs seguir segueixo Yamada i les 7 bruixes i Nisekoi, tot i que també he llegit diversos cops One Piece. I si no recordo malament vaig llegir Monster Hunter en català per el que imagino que va ser un projecte vostre.

Doncs feina si vols pots donar-me una mica. Ara en principi tinc un parell o tres d'hores per els matins que acostumo a tenir lliures, així que et puc fer algunes feinetes. Ara bé, si no et fa res quan em diguis el que vols que editi, abans m'agradaria llegir-me els capítols anteriors per saber que estic editant i no fer-me spoilers XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dt 13 Ago 2013, 16:24

Se m'ha passat, Benvingut =)
M'agrada que t'agradi Yamada =)
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Puntuació : 2807
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dt 13 Ago 2013, 16:38

Min3 escrigué:Se m'ha passat, Benvingut =)
M'agrada que t'agradi Yamada =)
A mi també m'agrada que a tu t'agradi que a mi m'agradi Yamada XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dt 13 Ago 2013, 22:08

Benvingudíssim!! Realment és molt d'agrair que hagis decidit entrar perquè tinguem més alicient. La veritat és que és molt agradable veure que hi ha gent que segueix i li agrada la nostra feina Very Happy 
Si tens ganes d'ajudar-nos, seràs molt benvingut, i si no, igualment serà un plaer tenir-te per aquí.

I només alguns de One Piece, dius? Evil or Very Mad Evil or Very Mad  Tots! Toooooots!!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7370
Puntuació : 14321
Reputació : 87
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dt 13 Ago 2013, 23:08

surreak escrigué:Benvingudíssim!! Realment és molt d'agrair que hagis decidit entrar perquè tinguem més alicient. La veritat és que és molt agradable veure que hi ha gent que segueix i li agrada la nostra feina Very Happy 
Si tens ganes d'ajudar-nos, seràs molt benvingut, i si no, igualment serà un plaer tenir-te per aquí.

I només alguns de One Piece, dius? Evil or Very Mad Evil or Very Mad  Tots! Toooooots!!
Tots es molt demanar XD
A mi m'agrada molt llegir en català, pero son centenars de capítols que ja he llegit en castellà de Shinshin fansub XD
Tot i així quan per el que sigui no he pogut llegir-los quan toca en castellà i se m'ha presentat la oportunitat de fer-ho en català, ho he fet, doncs tinc molt en ment les veus dels nostres estimats dobladors XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 14 Ago 2013, 02:10

Saps que el que fa els de Shinshin és català? De Cornellà.
Saps que van aprendre amb els manuals d'aquí? ^.^ Quan va obrir Shinshin jo en formava part i les vaig passar els manuals Razz També fem alguna col·laboració de tant en tant, tot i que ara estem molt desconnectats... Algunes de les neteges dels capítols de Yamada que tenen són nostres!
Jo també els segueixo a ells amb els mangues setmanals que no estan en català (Bleach i One Piece). Va, prou propaganda d'altri Razz 

TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dc 14 Ago 2013, 07:35

shira-chan escrigué:Saps que el que fa els de Shinshin és català? De Cornellà.
Saps que van aprendre amb els manuals d'aquí? ^.^ Quan va obrir Shinshin jo en formava part i les vaig passar els manuals :PTambé fem alguna col·laboració de tant en tant, tot i que ara estem molt desconnectats... Algunes de les neteges dels capítols de Yamada que tenen són nostres!
Jo també els segueixo a ells amb els mangues setmanals que no estan en català (Bleach i One Piece). Va, prou propaganda d'altri Razz 
Veus? Així que per una cosa o un altre he estat llegint projectes relacionats amb vosaltres XD

Quan vulguis em pots passar alguna feineta, i m'expliques una mica com funcionen per aqui XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 14 Ago 2013, 10:49

Ok! És que no havia acabat d'entendre si sí o si no.

Ara t'entro i t'envio MP!

TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dc 14 Ago 2013, 11:13

Iep! Benvingut nano!

Espero que vinguis a pencar Razz Razz

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3203
Puntuació : 3642
Reputació : 44
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dl 19 Ago 2013, 11:17

Ui ui, arribo amb molt retard, però molt benvingut Wink 
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 3793
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dt 27 Ago 2013, 00:25

També vaig amb molt de retard, però benvingudíssim!

Ja veig que et coneixes amb algú del fòrum ^.^

Passa-ho molt bé per aquí!
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Puntuació : 7003
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dv 30 Ago 2013, 23:45

Moltes gràcies, doncs la veritat que coneixer, personalment només conec a la Shruikan, tot i que els nicks d'algunes persones em sonen, espero que aviat poguem fer una quedada i conèixer a algú més.
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dv 30 Ago 2013, 23:47

kurama_1_5 escrigué:Moltes gràcies, doncs la veritat que coneixer, personalment només conec a la Shruikan, tot i que els nicks d'algunes persones em sonen, espero que aviat poguem fer una quedada i conèixer a algú més.
Qual vulguis maco! Segurament en fem una pel saló del manga Wink

El meu nick és universal (?) faig servir aquest o l'antic (jangio14). No crec que ningú més tingui aquests nick gegege

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3203
Puntuació : 3642
Reputació : 44
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dv 30 Ago 2013, 23:55

Fa molts anys que no vaig al saló XD, em sembla que precisament en l'últim vaig anar amb la Shruikan, si mes no amb gent del fórum on ens vam conèixer. Ara estalvio molt en "figuretes" XD, i en el saló pràcticament només comprava el meu còmic "anual" de Detectiu Conan XD, al final ja li encarregava de comprar al meu germà i m'estalviava la cua, però pot ser divertit tornar a anar després de tant de temps XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Ds 31 Ago 2013, 17:29

Mm.. Figuretes eh... Així que també ets coleccionista. T'animo a que vagis ensenyant tot el que t'arriba o la col·lecció sencera per aquí al fansub. Jo em vaig animar a compartir fotos de tot el que m'arribava però sembla que són l'únic que colecciona per aquí. T.T
Aqui tens el tema si t'interessa: Últimes adquisicions i aixi podem parlar i discutir sobre els nostres gustos en figures.
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 5492
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Ds 31 Ago 2013, 21:13

lostbrain escrigué:Mm.. Figuretes eh... Així que també ets coleccionista. T'animo a que vagis ensenyant tot el que t'arriba o la col·lecció sencera per aquí al fansub. Jo em vaig animar a compartir fotos de tot el que m'arribava però sembla que són l'únic que colecciona per aquí. T.T
Aqui tens el tema si t'interessa: Últimes adquisicions i aixi podem parlar i discutir sobre els nostres gustos en figures.
Ja vaig veure fa uns quants dies el teu tema, el que passa es que no sabia si en aquell tema només podies postejar tu o tothom XD

No soc un super fan de les figuretes, de fet fa molt que no en compro, i quant les comprava anava molt de pobre, així que comparades amb les teves, les meves son un nyap. Pero sempre que anava al saló acabava comprant-ne alguna, ja que tot i no ser un super fan m'agrada comprar-les si em criden l'atenció.

Ja faré algunes fotos de les que tinc.
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo