On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Unir-me
Dj 04 Gen 2018, 23:36 por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc 06 Des 2017, 17:53 por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt 28 Nov 2017, 00:32 por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

Gràcies!! >.<

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Gràcies!! >.<

Missatge  Aiyi el Dl 23 Set 2013, 15:55

Bona tarda a tots i totes!!

La veritat és que no se'm donen gaire bé les presentacions però és que m'havia de presentar. xD Avui estava buscant algun manga yaoi per llegir quan de sobte m'he trobat amb Sakura Gari. Ja feia temps que el coneixia i li he donat una oportunitat. >__< No sé que dir la veritat, sou un fansub magnífic. La vostra traducció ha sigut genial, i estava molt ben editat. M'he ficat dins de la història... I no només amb aquest manga (que ja per ell sol és una obra mestra, mare meva, encara ploro punyetes ;___; ), tota la vostra feia és genial, molt ben feta. *__* I les traduccions molt fluides. Què sé jo... "Yankee-kun to Megane-chan", "Toradora"... I teniu una llarga llista de mangues i animes molt bons amb una qualitat excel·lent. Embarassed 

Doncs bé... ara sí toca presentar-me >///< Sóc una noia a qui li encanta el manga (més que l'anime però vaja, que tots dos m'agraden molt x) ), llegeixo sobretot yaoi (eii no em jutgeu per això tots els nois del fansub, que m'ho veig a venir... Ò__ó ;Wink, però també shônen i shôjo. Els meus mangues preferits són Detectiu Conan, Host-bu, One Piece, Bakuman, Let Dai, LoveCom, Hana nomi zo Shiru... entre molts d'altres. huhuh ♥️ D'animes ara mateix m'encanta Free! i "Shingeki no Kyogin" (moltes gràcies per fer-lo e_é, que fort tot el que passa :S)

Res, espero no haver-me fet gaire pesada amb aquesta presentació. ;_; (que al final no acaba de ser-ho ._.' ) Només volia donar-vos les gràcies per tota la vostra feina!

Ens llegim per aquí!! >u<
Aiyi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Gràcies!! >.<

Missatge  Nina-chan el Dl 23 Set 2013, 16:10

Gràcies a tu per seguir-nos i dir-nos que t'agrada la nostra feina Wink 

Aquí no jutgem a ningú pels gustos que tingui, eh? No et preocupis Razz 
Ens llegim i molt benvinguda.
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Nombre de missatges : 1613
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aiyi el Dl 23 Set 2013, 17:07

hahahh La feina ben feta s'ha d'agrair x))

Gràcies per la benvinguda Nina-chan!! C':<3 Ens llegim per aquí! >.<
Aiyi
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nafi el Dl 23 Set 2013, 17:11

Benvinguda Aiyi! Jo també fa poc que sóc aquí i s'hi està molt bé!
No entenc aquesta passió per el Yaoi sobretot en les noies però bueno, para gustos los colores! Lo important és el respecte.
Nafi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 33

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dl 23 Set 2013, 20:13

Benvinguda!

Doncs la Shira i la Shru són unes fan del yaoi també, per això no has de patir! Brindis 

Segur que t'hi fas molt bé amb elles, a part que estaran contentíssimes amb aquest gran elogi per Sakura Gari!!

P.D.: La Shira em va fer començar a llegir Sakura Gari... I vaig quedar així: pale ( exagero molt, no vaig acabar d'arribar a cap lloc que em traumés... Razz ).
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Dl 23 Set 2013, 20:17

Benvinguda Aiyi! Esperem que t'ho passis bé en el nostre forum i que gaudeixis llegint del nostre material tant com nosaltres fent-lo!
Així que Sakura Gari eh? Has triat un bon manga. Twisted Evil Jo vaig participar en el projecte i fa poc que me'l vaig rellegir, i sí, és un dels millors yaois que corren per la web. La Yuu Watase es va superar fent-la. Tenim un parell més de One-shots yaoi, per si t'interessa. Wink
Pel que veig, ets una àvida consumidora de shojo. Ens en hauries de recomanar algún, perquè al fansub sempre en volem fer, però com que no en llegim no sabem quin agafar. xD

(I em sembla molt i molt bé que miris Free! i Shingeki Aplaudiments )
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1755
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dl 23 Set 2013, 20:51

Moltes gràcies a tu per comentar i agrair-nos la feina! No saps lo contents que ens fa!!

Benvingudíssima! Espero que t'hi trobis molt bé, per aquí!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7368
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt 24 Set 2013, 02:34

Sobredosi d'emoticones... drunken (És broma Razz Bé, de fet no xD)

M'alegro molt que t'agradi la nostra feina tant com per registrar-te especialment per felicitar-nos i agrair-nos l'esforç, de debò. I la jefa segur que estarà encantada, després de totes les lloances que li has fet!

En fi, que espero que passis sovint per xerrar amb nosaltres, i no et preocupis, que no et jutjarem pas pel teu gust pel yaoi (de fet, n'hi ha unes quantes de la teva secta, per aquí Escèptic ).
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aiyi el Dt 24 Set 2013, 12:50

Nafi escrigué: Benvinguda Aiyi! Jo també fa poc que sóc aquí i s'hi està molt bé!
No entenc aquesta passió per el Yaoi sobretot en les noies però bueno, para gustos los colores! Lo important és el respecte.
Moltes gràcies Nafi! Ja... jo tampoc ho entenia fins que vaig començar a llegir-lo xD De fet, tampoc sabria explicar perquè m'agrada... Rolling Eyes Ja veig el bon ambient que hi ha per aquí, sí!!

Tyrex escrigué: Benvinguda!

Doncs la Shira i la Shru són unes fan del yaoi també, per això no has de patir!  Brindis

Segur que t'hi fas molt bé amb elles, a part que estaran contentíssimes amb aquest gran elogi per Sakura Gari!!

P.D.: La Shira em va fer començar a llegir Sakura Gari... I vaig quedar així: pale ( exagero molt, no vaig acabar d'arribar a cap lloc que em traumés... Razz ).
hahah Me n'alegra que per aquí també hi hagi gent!! :brindis:muahaha Doncs jo sí que em vaig quedar blanca, i en bastants moments. M'he llegit alguns bastant fortets, però aquest em va impactar molt tot el que els hi passa. I la manera de dibuixar de la Yuu Watase era bastant tètrica... Fet pols Els finals tristos no són ho meu, però dec tenir un imant pels que el tenen coi YY

Gràcies per la benvinguda Tyrex!!

Shruikan escrigué: Benvinguda Aiyi! Esperem que t'ho passis bé en el nostre forum i que gaudeixis llegint del nostre material tant com nosaltres fent-lo!
Així que Sakura Gari eh? Has triat un bon manga. Twisted Evil Jo vaig participar en el projecte i fa poc que me'l vaig rellegir, i sí, és un dels millors yaois que corren per la web. La Yuu Watase es va superar fent-la. Tenim un parell més de One-shots yaoi, per si t'interessa. Wink
Pel que veig, ets una àvida consumidora de shojo. Ens en hauries de recomanar algún, perquè al fansub sempre en volem fer, però com que no en llegim no sabem quin agafar. xD

(I em sembla molt i molt bé que miris Free! i Shingeki Aplaudiments )
Sí!! Ja et dic jo que sí Smile) Per aquí hi ha molt bon ambient!
hahah No m'arrepenteixo d'haver-lo llegit (buenu, per un moment sí, perquè el final... TT però segur que està viu, sí, mi saber! Cool ) La veritat és que va aconseguir fer un manga genial, l'estil es veu que és el seu, però alhora és molt diferent de FY. No sé... Tandebó que faci un altra manga yaoi... Uiii ja miraré ja...

Doncs tampoc gaire no et creguis... m'he llegit els més famosets, però dels que van sortint nous ni idea... xD

(És que Free! és Free! i s'ha de veure xDD La trama està bastant bé, els dibuixos també, els gràfics... i sobretot perquè surt mooolt fanservice muahahah ^^'' Poca imaginació cal! )

Un milió de gràcies per la benvinguda!! Tremolor 

Surreak escrigué:Moltes gràcies a tu per comentar i agrair-nos la feina! No saps lo contents que ens fa!!

Benvingudíssima! Espero que t'hi trobis molt bé, per aquí!
De res home!! Ara començaré a veure'm les coses que heu fet, que són moltes. Ja m'he baixat una peli de Conan, que feia temps que volia veure i quan he vist que l'heu tret Bavós Moltes gràcies per la benvinguda!! Segur que sí!!

Gray Slimner escrigué:Sobredosi d'emoticones... drunken (És broma :PBé, de fet no xD)

M'alegro molt que t'agradi la nostra feina tant com per registrar-te especialment per felicitar-nos i agrair-nos l'esforç, de debò. I la jefa segur que estarà encantada, després de totes les lloances que li has fet!

En fi, que espero que passis sovint per xerrar amb nosaltres, i no et preocupis, que no et jutjarem pas pel teu gust pel yaoi (de fet, n'hi ha unes quantes de la teva secta, per aquí Escèptic ).
xDDDD Ho sé! És una mania meva... M'emociono i no faig més que posar emoticones... Razz De fet, és només al ppi, després ja em controlo més... :'P

Gràcies per la benvinguda noi! Ja et dic jo que passaré, aquí hi ha molt bon rotllo, i això sempre s'agraeix. tistsi Ja he vist que per aquí hi ha alguna que altra fujoshi... xD muahaha Bona notícia!

Doncs res, moltíssimes gràcies a tots!! Tremolor Tremolor
Aiyi
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dt 24 Set 2013, 18:01

wuhuhuhu una fujoshi :3

Benvinguda ^^

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3130

http://about.me/Intervencion

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aiyi el Dt 24 Set 2013, 19:59

intervención escrigué:wuhuhuhu una fujoshi :3

Benvinguda ^^
hahhaha Sí!! ·3· Ja veig que tu també, amb Gravitation i Loveless (go Soubi!! ♥️ ) a la signatura. Wink 

Moltes gràcies!!
Aiyi
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 24 Set 2013, 21:15

Hohoh! Yaoi-fan a la vista!! (I Free fan!!)

Moltíssimes gràcies pels elogis a Sakura Gari... Embarassed Razz 
La veritat és que sí, em fa molt i molt feliç que a algú li agradi la feina que un fa ^.^ Molt!! I quina sort que trobessis la nostra versió! On ens vas trobar? Submanga? Mcanime? Google?

Moltes gràcies per registrar-te i seguir altres feines nostres (Yankee-kun to Megane-chan també la tradueixo jo! Razz) I ja que t'agrada LoveCom, també he estat jo qui en va traduir l'anime! (que també el tenim).

I ja prou... massa escombrar cap a casa... si t'agrada el shojo, et recomano Land of the Blindfolded, que l'acabem d'acabar! I tot i que no és tan shonen, també tenim Toradora! ^.^

Bueno, ja aniràs remenant ^.^ Comenta cada cosa que segueixis nostra, que realment ens anima molt! ^.^

Ens veiem per aquí!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9962
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dt 24 Set 2013, 21:23

Jo tard com sempre... però vaig ocupat...

Benvinguda =)
Que has llegit Yamada? Mai és tard per fer-ho Twisted Evil 
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aiyi el Dt 24 Set 2013, 22:46

shira-chan escrigué:Hohoh! Yaoi-fan a la vista!! (I Free fan!!)

Moltíssimes gràcies pels elogis a Sakura Gari... Embarassed Razz 
La veritat és que sí, em fa molt i molt feliç que a algú li agradi la feina que un fa ^.^ Molt!! I quina sort que trobessis la nostra versió! On ens vas trobar? Submanga? Mcanime? Google?

Moltes gràcies per registrar-te i seguir altres feines nostres (Yankee-kun to Megane-chan també la tradueixo jo! Razz) I ja que t'agrada LoveCom, també he estat jo qui en va traduir l'anime! (que també el tenim).

I ja prou... massa escombrar cap a casa... si t'agrada el shojo, et recomano Land of the Blindfolded, que l'acabem d'acabar! I tot i que no és tan shonen, també tenim Toradora! ^.^

Bueno, ja aniràs remenant ^.^ Comenta cada cosa que segueixis nostra, que realment ens anima molt! ^.^

Ens veiem per aquí!
hahahh yesu!! El yaoi conquerirà el món! muahahah De res, perquè de veritat que estava molt ben conseguida, la sèrie. Doncs la vaig trobar per submanga, que ara amb allò de "leer todo" és una meravella. xD Yankee-kun la vaig començar i no sé perquè la vaig deixar... :$ Suposo que ara la tornaré a llegir.

No dona, sempre s'ha de fer publicitat >___< La de Land of the Blindfolded també me la vaig començar... (sempre faig igual Crying or Very sad ) Ara toca mirar-se tots els vostres treballs!! Brindis Moltíssimes gràcies per la benvinguda Shira-chan!

Min3 escrigué:Jo tard com sempre... però vaig ocupat...

Benvinguda =)
Que has llegit Yamada? Mai és tard per fer-ho Twisted Evil
xDD Em sembla a mi que tu participes al projecte oi?? Wink Sí que me la llegiré sí, si és tan divertida com Yankee-kun deu valdre la pena totalment Razz Gràcies per la recomanació i la benvinguda!
Aiyi
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dt 24 Set 2013, 22:51

Pots mirar-te el Dorama de Yamada ja de pas Razz O algunes pelis (Yuyu, Nerawareta, Fairy Tail)... <- publi (?)

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3130

http://about.me/Intervencion

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dv 27 Set 2013, 14:16

Benvinguda!

He llegit Toradora? Déu meu, ploraré T_T

Passa-ho molt bé per aquí i gràcies per seguir la feina del fansub, aquests posts apugen molt la moral de tots i totes!

(Fans de Yaoi aquí n'hi ha moltíssimes xD)
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurama_1_5 el Dj 07 Nov 2013, 21:03

Aiyi escrigué:Bona tarda a tots i totes!!

La veritat és que no se'm donen gaire bé les presentacions però és que m'havia de presentar. xD Avui estava buscant algun manga yaoi per llegir quan de sobte m'he trobat amb Sakura Gari. Ja feia temps que el coneixia i li he donat una oportunitat. >__< No sé que dir la veritat, sou un fansub magnífic. La vostra traducció ha sigut genial, i estava molt ben editat. M'he ficat dins de la història... I no només amb aquest manga (que ja per ell sol és una obra mestra, mare meva, encara ploro punyetes ;___; ), tota la vostra feia és genial, molt ben feta. *__* I les traduccions molt fluides. Què sé jo... "Yankee-kun to Megane-chan", "Toradora"... I teniu una llarga llista de mangues i animes molt bons amb una qualitat excel·lent. Embarassed 

Doncs bé... ara sí toca presentar-me >///< Sóc una noia a qui li encanta el manga (més que l'anime però vaja, que tots dos m'agraden molt x) ), llegeixo sobretot yaoi (eii no em jutgeu per això tots els nois del fansub, que m'ho veig a venir... Ò__ó ;Wink, però també shônen i shôjo. Els meus mangues preferits són Detectiu Conan, Host-bu, One Piece, Bakuman, Let Dai, LoveCom, Hana nomi zo Shiru... entre molts d'altres. huhuh ♥️ D'animes ara mateix m'encanta Free! i "Shingeki no Kyogin" (moltes gràcies per fer-lo e_é, que fort tot el que passa :S)

Res, espero no haver-me fet gaire pesada amb aquesta presentació. ;_; (que al final no acaba de ser-ho ._.' ) Només volia donar-vos les gràcies per tota la vostra feina!

Ens llegim per aquí!! >u<
Detectiu Conan i One Piece? Tu i jo ens portarem bé XD

Al igual que tu vaig entrar per felicitar a la gent del fansub per la seva feina, la veritat es que la qualitat tant en anime com en manga es increïble i fan una feina molt polida, i mira, al final m'hi vaig acabar apuntant jo també al fansub XD
Espero que t'ho passis bé per aquí i poguem petar la xerrada amb detectiu Conan com a base de la conversa XD
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 78

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dj 07 Nov 2013, 21:11

One Piece i Detectiu Conan!!! Innegablement, dos puntals imprescindibles Razz

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7368