On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Adeu
Dl 23 Abr 2018, 08:55 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

Ejejeje

Ejejeje

Missatge  Eldaya el Dg 23 Mar 2014, 13:42

Hooola, muy buenas!!!

Bueno, me presento, porque hace tiempo que me registré pero aún no dije ni pío Razz
Y como he coincidido con un integrante en otro foro de LPNF pues como que me llamó la atención Razz así que me paso por aquí tb, jajajaj xD

A ver, a mí me gusta el anime y demás en catalán, aunque casi siempre los que he conocido en esta lengua ; soy "especialita" con los audios. Ya sabeis, luego da mucha cosa escuchar en otro audio algo que hayais conocido en castellano o en japonés... pero bueno, a veces se puede variar, ahora mismo he visto ya un par de animes conocidos por mí en castellano o en vose, y aunque no es lo mismo (funciono por emocionalidad) pues oye, que no está mal XD

Ah, entiendo perfectamente el catalán ya que es mi lengua nativa, pero prefiero muchas veces escribir o hablar en castellano porque me es más cómodo. No soy separatista ni nada de eso, pienso que mientras nos podamos entender y comunicar pues adelante Razz

Y ahora me presento ^^

Soy de Barcelona ciudad, tengo 36 años, y tengo muchos vicios xD!

Me encanta tirarme todo el tiempo que pueda amorrada al pc viendo pelis, series, anime, documentales..

También me gustan los videojuegos, el rol por narración, leer, dibujar, escribir, amo la fotografía, el manga... etc!!!

Tengo una perrita; me gustan mucho los animales y estoy totalmente en contra del maltrato animal (tampoco de la violencia de género o cualquier tipo de maltrato)

Me gusta mucho el azul, violeta, negro, y el rojo sobre negro (antes no me gustaba el rojo por demasiado llamativo, pro con el negro queda de muerte). No me gusta demasiado ni el amarillo piolín ni el rosa ^^u

Soy tímida y al principio me cuesta ser amigable, pero eso es solo hasta que coja confianza, que entonces hablo más Razz

Me gusta decir las cosas en la cara, y que me las digan a su vez, aunque duelan. Mejor eso a que te enteres de que dicen cosas a tu espalda >.< eso me pone muy nerviosa.

Tampoco me gusta que te miren por encima del hombro, detesto a la gente que se burla de los demás (mírate antes al espejo), y este culto al cuerpo y a una presencia física, y que excluye al que no esté agraciad@ dentro del cánon de "belleza" establecido.

No soy separatista (indepentista), yo siempre digo que vivimos en un planeta y punto pelota. No me gustan las historias, rencores y gilipolleces que pululan por ahí, como la vieja historia de "Madrid/España vs Barcelona/Cataluña". Siempre digo que si te entiendes con alguien, da igual que te expreses en un idioma o en otro.

De pelis me gustan demasiadas, mi género favorito sería el terror, aunque también me mola el scifi, drama, romance, humor, etc... Ejemplos de pelis :

Rebecca
El Exorcista
El Resplandor
Lovely Bones
Shutter Island
Al final de la escalera
13 fantasmas
Los asesinatos de mamá
Dead Silence
Amityville
V de vendetta
Poltergeist
Saga de Freddy Krueguer
La niebla
Kwaidan

Y lo dejo aquí porque no pararía nunca xD

De anime ni os cuento, lo mismo me pasa.. Qué se yo, adoro :

Tenku no Escaflowne
Cowboy beebop
Bokurano
Lovely Complex
Ouran High School Host Club
Higurashi no Naku Koro ni
Sousei no Aquarion
XXXHolic
Ayakashi ~ Japanese Classic Horror

Y ya, lo dejo, que no paro!!! XD

Y, ahora mismo estoy ayudando a dos Fansubs, Kokoro no Fansub y Hoshi no Fansub. Ya a alguno les he pedido permiso para editar algún manga en catalán xD porque es cierto que hay mas bien poco, y siempre se hecha de menos. Hace ilusión verlo también en tu idioma (aunque el castellano es más neutro, ya sabeis)

Tal vez algún dia, cuando por fín aprenda a editar guay, me lance a la aventura de editar en catalán, juju. Si no, siempre os puedo echar una ayudita, aunque ahora mismo mas bien sé hacer poco, ¿eh?

Bueno, pues eso, quien quiera saber más de tí o charlar, pues aquí me tiene!! :3
Eldaya
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1569
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Ejejeje

Missatge  lostbrain el Dg 23 Mar 2014, 14:00

Ha estat comentar-ho i presentar-te. xD Genial.
S'agraeix molt que la gent s'interessi pel manga i anime en català. Som poquets però a poc a poc anem fent Smile

Espero que gaudeixis força per aquí amb el tot el material que tenim.

Ens llegim. Wink
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 5492
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dg 23 Mar 2014, 14:01

Eldaya escrigué:Soy tímida y al principio me cuesta ser amigable, pero eso es solo hasta que coja confianza, que entonces hablo más Razz
Mare meva doncs no m'imagino com serà si agafes confiança XD
Molt benvinguda  Wink 
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 3793
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 23 Mar 2014, 15:32

Benvinguda!

Una barcelonina, que bé!  Brindis I no pateixis, aquí no tractem temes de política, només faltaria  Llengota 

Si vols ajudar en el que sigui, no et faci res dir-ho! Ningú neix ensenyat, i de fet, tenim manuals i intentem ajudar a la gent que entra amb ganes d'aprendre ^.^ .

Mmm, de colors, el blau també és el meu preferit! Els altres ni fu ni fa.

Els animals també m'agraden i estic en contra de qualsevol mena de maltractament (animal, humà o contra la tala dels arbres indiscriminada xD).

El temps que tinc lliure també el passo a l'ordinador; tot i això sempre estic pendent de les notícies (amb mitjans d'aquí o la BBC).

Em sembla que no em deixo res rellevant del que hagis dit per respondre; passa-ho molt bé per aquí!  Brindis  Tortuga feliç 
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Puntuació : 7003
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eldaya el Dg 23 Mar 2014, 16:08

Es clar que si, lostbrain :Ptu demanes i jo faig xDDDDD

Jajajaj, síiii, aixó solament és una presentació per tal de que sapigueu alguna coseta més de mí, pero encara haig d,agafar confiança, muajajajaja xD

Shiiiii, barceloninaaa Very Happy!!!!
Arf, ja se sap que hi han temes que millor no tractar, com la rel-ligió o la política >.< i bé, dóna rábia perqué molts ens tenen de persones que com s,els hi parli en castellá l,han begut. Peró és el que hi ha, hi han persones bones que passen de tot i parlen normalment i au, i hi ha els que van a matar <.< tant catalans com castellans... (odio dir Espanyols xDDD, em fa angúnia), per aixó ho he comentat, ves a saber si hi ha algú a qui no li faci grácia... peró... espero que no XD

Mmmh, jo tb llegueixo les notícies, tot i que gairebé sempre es m*** >,< no sé on anirem a parar, sigh.

D,ajut, home, ja dic que poc a poc, i és clar que no neixem ensenyats, peró sí que és cert que hi ha gent que té més manya xD jo crec que tindré que practicar molt i molt, peró mentre pugui ser útil en alguna coseta, doncs au... Razz

Després m,hi passo, a la secció d,ajut. No crec que hi hagi problema en que treballi amb diferents fansubs, sempre que pugui acomplir el temps d,entrega, oi? xD

Au, ja ho deixo aquí!! XD

Ps : Perdó per com escric, és possible que fagi faltes perqué no estic acostumada a escriure en catalá. Sí que aprofitaré per fer-ho aquí i a veure si així m,acostumo :p
Eldaya
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dg 23 Mar 2014, 16:44

Benvingudisim Very Happy

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3203
Puntuació : 3642
Reputació : 44
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eldaya el Dg 23 Mar 2014, 16:45

BenvingudissimA!!!! XDD!!!!!

Moltes grácies ^^ Wooooh, un tatoo del wow!!!
Eldaya
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dg 23 Mar 2014, 16:47

Eldaya escrigué:BenvingudissimA!!!! XDD!!!!!

Moltes grácies ^^ Wooooh, un tatoo del wow!!!

Pardon :B

Sí :3 sóc bastant viciat al wow xD

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 23 Mar 2014, 16:49

Genial!

Jo visc al costat de Sagrada Família (tota la meva curta vida).

Cada projecte dins del fansub té la seva periodicitat, i n'hi ha que segueixen el ritme japonès i d'altres que anem fent segons podem. Tot recau en mirar cadascú una mica la seva disponibilitat (ara mateix només estic corregint Yamada, en el meu cas).

Si vols passar-te per la secció, et rebrem amb els braços ben oberts  Razz .

I no pateixis per les faltes, amb pràctica-error es va millorant... Ho noto molt després d'estar fent la carrera en anglès, al principi costa però després em sento com un peix dins l'aigua  alien .

P.D.: quan vaig entrar fa 4 anys al fansub també era molt educat, ara ja m'han vist dir de tot...  Fet pols 
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Puntuació : 7003
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dg 23 Mar 2014, 16:51

Jo visc a Sant Just Desvern amb ma mare, o a Villarroel amb Diagonal amb mon pare xD

Manga i Anime en Català!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dg 23 Mar 2014, 18:23

Ieps benvinguda =)
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Puntuació : 2807
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marcmpujol el Dg 23 Mar 2014, 18:30

Benvinguda ^^
Marcmpujol
TCNM-Manga
TCNM-Manga

Nombre de missatges : 1128
Puntuació : 2991
Reputació : 18
Ubicació : St. Martí i Gràcia (BCN)

http://ca.detectiuconan.wikia.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dg 23 Mar 2014, 19:53

Benvinguda!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9977
Puntuació : 17766
Reputació : 148
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ame el Dg 23 Mar 2014, 20:07

Molt benvinguda!

No estic acostumada a donar la benvinguda a ningú; fa súper poc que hi sóc, però ja veuràs que et tracten genial!!
Ame
TCNM-Neteja
TCNM-Neteja

Nombre de missatges : 243
Puntuació : 1607
Reputació : 2
Ubicació : Banyoles

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dg 23 Mar 2014, 22:49

Ostres!!! Quina presentació més completa! És un goig tenir-te per aquí! Has tardat massa a presentar-te!  Very Happy 

Sigues molt benvinguda!!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7370
Puntuació : 14321
Reputació : 87
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado