On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Unir-me
Dj 04 Gen 2018, 23:36 por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc 06 Des 2017, 17:53 por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt 28 Nov 2017, 00:32 por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

Hola a tothom! こんにちはみんなさん!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola a tothom! こんにちはみんなさん!

Missatge  Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:25

Bé, com veig que fa bastanta gent (i m'han animat a fer-ho per missatge privat, tot i que no sé si era un missatge automàtic  Razz ) em presento:

Sóc en Robert o, com m'he registrat per aquí, Xinte. Sempre m'han agradat els mangues i animes, però últimament una mica més (el que fa tenir temps lliure, ehh!  Laughing ). Tinc un molt bon amic que actualment s'encarrega de les vostres xarxes socials (no se si es pot dir públicament el nom o si ja es coneix, per tant de moment no l'anomeno jaja) i, mira, m'he animat a registrar-me. Realment ja fa temps que conec el fansub, també per ell.

Sóc més de mirar animes (tot i llegeixo els mangues de Naruto i Bleach) i, de fet, últimament m'ha donat per veure'n de romàntics jaja. Els més recents que tinc al cap són Golden Time (em va encantar!), Toradora, SAO, Accel World, Angel Beats, Akuma no Riddle,Sakurasou no Pet na Kanojo, Noragami, Nobunagun, Kill la Kill... Sense oblidar grans animes com Tengen Toppa Guren Laggan ni els hipervistos com Naruto, Bleach.. (Sí, segurament alguns haureu trobat a faltar Once Piece, oi? Dons no l'he posat perquè no el segeixo. No em mateu! jaja).

Pel que fa a continguts creats per vosaltres, he de dir que encara no m'he llegit ni vist res jajaja. No obstant, això és molt possitiu! Vol dir que tinc hores i hores i hores d'entreteniment assegurat, o no?  Laughing  Laughing 

Com a últim també afegir que he començat a aprendre japonès, pel que la iniciativa que esteu tenint ara em vindrà molt bé per a repassar!  Primer!

Salutacions a tots i totes i ens anem veient per aquí, fins aviat! またね!

Editat per darrera vegada per Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:45, editat 1 cop en total
Xinte
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola a tothom! こんにちはみんなさん!

Missatge  Akuma el Dj 17 Jul 2014, 23:30

Benvingut!

M'alegra que t'hagis deixat caure per aquí : )

Ja saps que aquí pots comentar de tots lo que et vingui de gust, manga i anime, o sigui que no et tallis.

Lo de les xarxes socials no crec que sigui cap secret nacional d'estat, sino t'hauriem de matar, i a mi de pas també jajaja.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dj 17 Jul 2014, 23:37

Pots descansar en pau no ha sigut automaticament generat.

Sigui com sigui, benvingut algun dia potser discutirem com pot ser que segueixis Naruto i Bleach però no One Piece. Tens alguna previsió quan caps queden per acabar les dues series ?

Espero que gaudeixis del nostre material i ja ens donaràs la teva opinió ^^
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dj 17 Jul 2014, 23:38

L'Akuma ens ha caigut del cel. Érem un fansub encallat a la dècada passada, tirant només de fòrum... però és que això d'actualitzar-se vol temps... i aquí tot el que tenim el dediquem a fansubejar!

No has vist res nostre? Doncs a començar!! Per més que prefereixis animes, no et tallis amb els mangues! En tenim de romàntics, també! hehehe. Wink

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9962
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:43

Homeee Akuma, no fotis tiu que ara que per fi m'he motivat a aprendre Japonès! La mort no és una opció actualment  Razz Razz Razz 

Al-Vhandrel sincerament? Que acabin ja coi!! Bleach l'estic mirant i al final de cada capitol penso... Enserio, perquè el segeixo llegint? xD. I naruto, tot i que no em desagrada se'm fa una miqueta pesat. One piece.. És un monstre i, com a opinió personal i segurament moooolt discutida, no m'agraden els dibuixos  Explicant secretets 

shira-chan, va doncs tu seràs l'encarregada i responsable de la meva primera lectura i/o visualització d'un dels vostres continguts. Què em recomanes?

Gràcies a tots per la benvinguda i enhorabona per la feina que feu per aquí i per les xarxes, que pinta excel·lent!

Editat per darrera vegada per Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:49, editat 1 cop en total
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dj 17 Jul 2014, 23:43

Benvingut!  Tremolor 
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Nombre de missatges : 1613
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:46

Nina-chan escrigué:Benvingut!  Tremolor 

Gràciessss!! Et vaig a donar la benvinguda jo també que ara m'has donat enveja  Embarassed Embarassed 
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dj 17 Jul 2014, 23:50

Xinte escrigué:

shira-chan, va doncs tu seràs l'encarregada i responsable de la meva primera lectura i/o visualització d'un dels vostres continguts. Què em recomanes?

Gràcies als dos per la benvinguda i enhorabona per la feina que feu per aquí i per les xarxes, que pinta excel·lent!

Yamada, descaradament. És romàntica, té noies mones i misteris. A més, la tens en dorama Wink va bé per aprendre japonès i veure actors japonesos i tal Wink http://2nbnofansub.blogspot.com.es/ Te'l recomano. També, ehem el ehem vaig ehem ehem traehemduir ehem jo. Razz

Llavors, per no escombrar tant cap a casa... AnoHana també està molt i molt bé. No és comèdia, però és molt maca. I... d'acció, doncs Shingeki Razz O Fairy Tail!!

Editat per darrera vegada per shira-chan el Dj 17 Jul 2014, 23:58, editat 1 cop en total

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9962
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dj 17 Jul 2014, 23:51

Xinte escrigué:
Nina-chan escrigué:Benvingut!  Tremolor 

Gràciessss!! Et vaig a donar la benvinguda jo també que ara m'has donat enveja  Embarassed Embarassed 
Hahaha, gràcies a tu també doncs.
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Nombre de missatges : 1613
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dj 17 Jul 2014, 23:56

Bnvngt (sense vocals costa...)

Doncs si vols animes romàntics et recomano 100% "Sukitte Ii na Yo" i "Itazura na Kiss" son realment bons... I dels que més m'agraden...
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dj 17 Jul 2014, 23:59

shira-chan escrigué:
Xinte escrigué:

Gràcies als dos per la benvinguda i enhorabona per la feina que feu per aquí i per les xarxes, que pinta excel·lent!

Yamada, descaradament. És romàntica, té noies mones i misteris. A més, la tens en dorama Wink va bé per aprendre japonès i veure actors japonesos i tal Wink Te'l recomano. També, ehem el ehem vaig ehem ehem traehemduir ehem jo. Razz

Llavors, per no escombrar tant cap a casa... AnoHana també està molt i molt bé. No és comèdia, però és molt maca. I... d'acció, doncs Shingeki Razz O Fairy Tail!!

Així que yamada ehh, a sobre descaradament ehhhh... Doncs em sembla una bona opció ^^. Per cert, vigila no t'ennueguis amb aquesta tos tant repentina que t'ha agafat... jejeje. M'apunto també AnoHana i Fairy Tail (aquesta última ja me l'havien recomanat també). Shingeki ja la he vist, o com a mínim fins on s'han quedat l'anime, i és una p***** que sigui tant llarga l'espera   Plorant 

ありがとうご per les recomanacions!
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dv 18 Jul 2014, 00:02

Min3 escrigué:Bnvngt (sense vocals costa...)

Doncs si vols animes romàntics et recomano 100% "Sukitte Ii na Yo" i "Itazura na Kiss" son realment bons... I dels que més m'agraden...

Apuntatt, sobrecàrrega de series incoming! jajaja. Gràciess!

P.D.: Potser me n'arrepenteixo de la pregunta, però... Perquè sense vocals?
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dv 18 Jul 2014, 00:09

Iep si t'agraden els romanços impossibles et recomo Watashitachi (aquí la tenim com Moments feliços). No sereu els únics que escombreu cap a casa Min3/shira. xD
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dv 18 Jul 2014, 00:14

Al-Vhandrel escrigué:Iep si t'agraden els romanços impossibles et recomo Watashitachi (aquí la tenim com Moments feliços). No sereu els únics que escombreu cap a casa Min3/shira. xD

Ui ui, l'enveja és dolenta! Les recomanacions, d'altra banda, no Razz jejeje. Gràcies!
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dv 18 Jul 2014, 00:20

Xinte escrigué:

Doncs és la meva tradició de dir alguna bajanada sense sentit als nouvinguts que moltes vegades només entenc jo xddd no t'espantis =)
Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dv 18 Jul 2014, 00:23

Yaves el proper cop seré més espavilat xD Però la serie val la pena.

Respecte a les series de Naruto i Bleach que comentaves.

Spoiler:
Certament queden alguns misteris finals per resoldre, com què planeja en Sasuke o per què l'Ishida s'ha fet malvat. Però sembla que "todo el pescado se ha vendido"
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dv 18 Jul 2014, 00:24

Min3 escrigué:
Xinte escrigué:

Doncs és la meva tradició de dir alguna bajanada sense sentit als nouvinguts que moltes vegades només entenc jo xddd no t'espantis =)

jajaja ben fet! les tradicions no s'han de perdre, i més si te'n "curres" una per a cada nouvingut ^^
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dv 18 Jul 2014, 00:30

Al-Vhandrel escrigué:Yaves el proper cop seré més espavilat xD Però la serie val la pena.

Respecte a les series de Naruto i Bleach que comentaves.

Spoiler:
Certament queden alguns misteris finals per resoldre, com què planeja en Sasuke o per què l'Ishida s'ha fet malvat. Però sembla que "todo el pescado se ha vendido"

Spoiler! M'ha encantat llegir-ho xD

Spoiler:

L'ishida no és el primer cop que fa una cosa d'aquestes i sempre té un pla pensat. Realment, si han de tenir un enemic prefereixo que sigui un que ja conèixen Razz.
En sasukeeeee... em té una mica cabrejat; i més perquè la Sakura perd el cul per ell i s'ho mereix 0. Pert cert, el sexy no jutsu d'en Naruto de fa un parell de capítols brutal eh! Feia temps que no em reia tant jajaja
Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dv 18 Jul 2014, 02:40

Xinte escrigué:One piece.. És un monstre i, com a opinió personal i segurament moooolt discutida, no m'agraden els dibuixos  Explicant secretets 
 Reverència Aquí et faig costat, company! Que consti que la sèrie m'agrada eh, perquè trobo que és, de lluny, la que té la millor història al darrere d'entre tots els shonens interminables aquests (Bleach, Naruto, Fairy Tail, etc.), però al principi era molt reticent a començar-la perquè l'estil em semblava excessivament infantil... I bé, millor que ho deixem aquí, que correm el risc que l'ala dura de la facció pro-One Piece enviï sicaris a casa nostra a deixar-nos un cap de cavall al llit mentre dormim... pale Desmai 

En fi, molt benvingut al fòrum noi! Els amics de l'Akuma són els nostres amics! ^^
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Xinte el Dv 18 Jul 2014, 09:01

Gray Slimner escrigué:
Xinte escrigué:One piece.. És un monstre i, com a opinió personal i segurament moooolt discutida, no m'agraden els dibuixos  Explicant secretets 
 Reverència Aquí et faig costat, company! Que consti que la sèrie m'agrada eh, perquè trobo que és, de lluny, la que té la millor història al darrere d'entre tots els shonens interminables aquests (Bleach, Naruto, Fairy Tail, etc.), però al principi era molt reticent a començar-la perquè l'estil em semblava excessivament infantil... I bé, millor que ho deixem aquí, que correm el risc que l'ala dura de la facció pro-One Piece enviï sicaris a casa nostra a deixar-nos un cap de cavall al llit mentre dormim... pale Desmai 

En fi, molt benvingut al fòrum noi! Els amics de l'Akuma són els nostres amics! ^^

No creeeec, segur que saben que no critiquem pas amb mala intenció i que contra els gustos no s'hi pot fer res  Àngel. Gràcies a tu per la benvinguda i pel recolçament en l'opinió!

Xinte
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dv 18 Jul 2014, 18:30

Benvingut!! Espero que t'hi trobis molt a gust, aquí!

I, no ho sé, no ho sé, el tema one piece és controvertit...

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7368
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dv 18 Jul 2014, 19:18

Molt benvingut sigues Xinte! Very Happy

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3130
Ubicació : Barcelona

http://about.me/Intervencion

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Caterorist el Dv 18 Jul 2014, 21:54

BEnvingut al forum!
Caterorist