On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Adeu
Dl 23 Abr 2018, 08:55 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

Un nou usuari s'ha registrat en aquest fòrum per on t'estàs passejant actualment

Un nou usuari s'ha registrat en aquest fòrum per on t'estàs passejant actualment

Missatge  eudald9 el Ds 27 Set 2014, 23:49

Molt bones, sóc l'últim usuari registrat a dia d'avui d'aquest fòrum perdut de la mà de Déu. D'acord, la última expressió sobrava xD

M'agrada el manga i l'anime (si no per aquí no hi seria) i sobretot llegir. Bàsicament aquí hi he arribat via animelliure. Alguns aports (crec que no tots) hi són per allà i alguno que otro membre del staff s'hi deixa caure. Majos tots. Espero que per aquí ho sigueu igual, així com la resta d'usuaris  Very Happy Per la meva part, no en tingueu dubte xD

Per la meva edat (encara que tampoc és el més important) podeu mirar a sota del meu avatar, número de missatges, blablabla : D Sóc de Barna, ara a veure qui és capaç de trobar-me.

Meine Lieblingsanime. Um, en el top hi tinc Shingeki no Kiojin, SAO (i SAO II òbviament) i la pel·lícula Sword of Stranger. Em va encantar. D'aports vostres m'han agradat molt les pel·lícules de Berserk, encara que em falta mirar la última, la més decisiva xD Així com Gosick, de l'any de la picor. Altres anime que també m'han agradat són Angel Beats, Unbreakable Machine Doll, Ano Hana, Black Lagoon, etc, i ho sento però ONE PIECE no és que m'agradi especialment. I ara se'm tira al damunt tota la muchedumbre. *Me runs*.

Buuut, prefereixo di gran lunga superiore els manga. Definitivament. Així com Nisekoi (una llàstima que la cancel·lessiu; però si no us dóna "satisfacció" fer-la i ja n'estaveu farts, no sóc pas qui per dir res. Vosaltres sou lliures de fer el que vulgueu, faltaria més) Negima (el meu preferit), Naruto (espero que ja s'acabi d'una vegada), Magi i pocs més.

And that's all, folks.

PD: Estic en vena multilingüista i per això algunes expressions estan en altres idiomes. Gomen na tongue
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 190
Puntuació : 1689
Reputació : 2
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Un nou usuari s'ha registrat en aquest fòrum per on t'estàs passejant actualment

Missatge  Nina-chan el Ds 27 Set 2014, 23:58

Ei, molt benvingut!! Tremolor

Ja veuràs com aquí tots som molt ''majos'' xd. Dius que t'agrada el manga? Fes un volt pel blog, que en tenim molts i segur que en trobaràs que t'agradin Wink
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 3793
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Un nou usuari s'ha registrat en aquest fòrum per on t'estàs passejant actualment

Missatge  eudald9 el Dg 28 Set 2014, 00:13

Gràcies pel consell Very Happy
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marcmpujol el Dg 28 Set 2014, 00:33

Per què a tanta gent no li agrada OP? No ho entenc... Peròooo veig que ets dels meus, prefereix el manga!! ^^ Molt benvingut, espero veure't molt per aquí! ^^
Marcmpujol
TCNM-Manga
TCNM-Manga

Nombre de missatges : 1128
Puntuació : 2991
Reputació : 18
Ubicació : St. Martí i Gràcia (BCN)

http://ca.detectiuconan.wikia.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Al-Vhandrel el Dg 28 Set 2014, 00:42

De fet ets l'usuari 300, si fossim un supermercat et fariem alguna mena de val-regal de descompte xD

Benvingut al club espero que t'ho passis igual de bé per aquí.

Em sorpren que no t'hagis llegit el manga de berserk, és espectacular. Rivalitza amb les OVAs que se les van currar molt, però és més extens. Wink
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 5342
Reputació : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dg 28 Set 2014, 00:54

@Marcmpujol, no m'he acabat d'expressar bé, el que no m'agrada de OP és l'anime, el considero holy shit. El manga en canvi és força millor. Simplement pel dibuix i tota la qüestió gràfica, ja que la trama és essencialment la mateixa, exceptuant el farciment de l'anime. : P
@Al-Vhandrel, ja m'estàs donant el premi per ser el 300è espartà d'aquesta comunitat, desembucha.  Laughing I el manga de Berserk no me l'he llegit encara perquè... bàsicament per la qüestió financera, estava interessat en altres manga i diguem que no puc fer com un tal lostbrain per si el coneixeu ehem ehem. Però també perquè el dibuix dels primers no m'acaba d'atreure i ... Ara estic decidit a que serà el pròxim que caurà.
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marcmpujol el Dg 28 Set 2014, 01:06

Ah, així em conformo. ^^ Doncs llavors, segueixes la nostra versió? (estàs parlant amb un dels seus editors ^^)
Marcmpujol
TCNM-Manga
TCNM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dg 28 Set 2014, 01:21

Ara no m'enterris, però no xD Segueixo l'anglesa, no havia vist que n'havíeu fet, gomen ne
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marcmpujol el Dg 28 Set 2014, 09:36

No, tranquil, no passa res. ^^
Marcmpujol
TCNM-Manga
TCNM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dg 28 Set 2014, 11:39

Òndia, l'Eudald per aquí. Benvingut al fòrum.
Res que no t'hagin dit els company. Gaudeix del nostre material, que segur que hi ha alguna cosa que t'agrada.

pd: El manga de Berserk no et recomano que el compris a Espanya, si tens l'oportunitat de comprar-lo en un altre idioma, millor. Actualment aquí la llicència de Bersker no la té ningú... Des de que EDT va desaparèixer en combat fa uns mesos que totes les sèries que portava les ha perdut. Per tant, com no la llicencií una altra editorial (que ho dubto, sembla la sèrie maleïda aquesta. A passat per 4 editorials i 2 d'elles han tancat xD) no crec que veiem mai el final del manga de Berserk, encara que això depèn més del senyor Miura...xD
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 5492
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dg 28 Set 2014, 11:58

Òndima això no ho sabia Shocked Hmmm, en italià segurament l'han fet, gràcies pel consell Very Happy
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ame el Dg 28 Set 2014, 19:50

Molt benvingut Eudald!! flower Tortuga feliç  Ho sento. Mai l'havia posat; és molt mona!
Ame
TCNM-Neteja
TCNM-Neteja

Nombre de missatges : 243
Puntuació : 1607
Ubicació : Banyoles

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 28 Set 2014, 20:40

Benvingut!

Dubtes del nostre encant! Passi i vegi, que l'enlluernarem! Cool Cool
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Puntuació : 7003
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dg 28 Set 2014, 20:59

Ame escrigué:Molt benvingut Eudald!!
Gràcies Very Happy
Ame escrigué:flower Tortuga feliç  Ho sento. Mai l'havia posat; és molt mona!
O.O És l'icona més curiós que he vist mai en qualsevol fòrum xD

tyrex escrigué:Benvingut! Dubtes del nostre encant! Passi i vegi, que l'enlluernarem! Cool Cool

Gràcies Cool Per cert veig que t'agrada Unbreakable Machine Doll (jo li dic UMD per fer-ho més curt de dir xD)... Farem bones migues Very Happy
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 el Dg 28 Set 2014, 21:36

Benvingut =)

Min3
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 945
Puntuació : 2807
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dl 29 Set 2014, 00:17

Molt benvingut! Espero que per aquí t'hi trobis la mar de bé! Nosaltres ens esforçarem perquè així sigui!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7370
Puntuació : 14321
Reputació : 87
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención el Dl 29 Set 2014, 15:04

Benvingut Smile

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
@TeConPastas
Intervención
AMVK-Vídeo
AMVK-Vídeo

Nombre de missatges : 3203
Puntuació : 3642
Reputació : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 01 Oct 2014, 13:26

Benvingut!

Noi, tens 15 anys i ja parles amb aquest potipoti d'idiomes? OMG

La Tortuga feliç és de l'època del messenger Razz La vaig recuperar i la vaig aconseguir posar al fòrum. Contenta que us agradi ^.^

Angel Beats i Ano Hana també les tenim fetes per nosaltres, eh Wink Que bé que t'hagis animat a entrar, que siguis l'usuari 300 (!!) i que consumeixis material del nostre!! Que contents que estem!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9977
Puntuació : 17766
Reputació : 148
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dc 01 Oct 2014, 19:49

ありがとう ございます per la benvinguda Very Happy

shira-chan escrigué:Noi, tens 15 anys i ja parles amb aquest potipoti d'idiomes? OMG
El que passa és que un leprechaun
Spoiler:
m'ha insuflat aquest poliglotisme (?) Nah, era broma, us ho havíeu cregut? Tant de bo sabés parlar bé l'alemany, amb prou feines sé dir les quatre parauletes que t'ensenyen a l'insti xD

shira-chan escrigué:La Tortuga feliç és de l'època del messenger Razz La vaig recuperar i la vaig aconseguir posar al fòrum. Contenta que us agradi ^.^
Vells temps! (A saber com ho has aconseguit)

shira-chan escrigué:Angel Beats i Ano Hana també les tenim fetes per nosaltres, eh Wink Que bé que t'hagis animat a entrar, que siguis l'usuari 300 (!!) i que consumeixis material del nostre!! Que contents que estem!
Ho sento ja les he vistes Razz Ara m'estic consumient Yyankee-kun to megane-chan, m'està agradant perquè és més escolar que no pas el de Yamada-kun to 7-nin no majo (tela amb els noms), que és de beso pa'aquí, coça giratòria pa'allá y romance in the air; i més real (bé d'això ja no n'estic tan segur xD). I ara entenc d'on has aconseguir el teu avatar Laughing [/quote]
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 01 Oct 2014, 20:56

Llegeixes Yankee? Tortuga feliç Tortuga feliç Tortuga feliç

Hehe, perdona els possibles errors i la qualitat amb què et pots trobar a l'inici, pensa que el vam començar fa cinc anys, quan érem uns mindundis Razz Quins records. M'alegra que t'agradi!

Sí, porto tot el meu perfil maquejat amb YanMega... Visca! Hurra!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9977
Puntuació : 17766
Reputació : 148
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dc 01 Oct 2014, 22:19

shira-chan escrigué:Llegeixes Yankee? Tortuga feliç Tortuga feliç Tortuga feliç

Al final n'acabaré cansat de veure aquesta tortugueta voltant pel fòrum xDD
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dc 01 Oct 2014, 22:40

Benvingut! Encara que sigui amb retard Razz
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 4947
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  eudald9 el Dc 01 Oct 2014, 22:50

Nessun problema Razz
eudald9
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Ds 04 Oct 2014, 21:28

Tard, molt tard, però igualment, benvingut! Very Happy Sí que em sona haver-te vist comentar per animelliure. Jo sóc la que s'encarrega d'actualitzar les coses per allà. Que bé que t'hagis decidit a passar-te també per aquí! :3
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1755
Puntuació : 4961
Reputació : 26
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum