On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

» [Anime] Sankarea 07
Dc 11 Oct 2017, 19:24 por Intervención

» [Anime] L'Avanç dels Titans 29
Dt 10 Oct 2017, 17:20 por Minamino Shuuichi

[Anime] Kokoro Connect 01, 02, 03 i 04

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

[Anime] Kokoro Connect 01, 02, 03 i 04

Missatge  shira-chan el Dj 13 Ago 2015, 13:33

Kokoro Connect
Reengeguem!

Després d'un any i poc d'estrenar-la, podem seguir oferint-vos capítols de Kokoro Connect!
Com que la parada va ser per anades i vingudes de personal i qui editava el projecte va marxar, en agafar-lo jo, l'he editat al meu gust. Així que si conserveu els tres primers capítols que vam presentar el Sant Jordi de l'any passat, elimineu-los i baixeu-ne la nova versió!

Ara sí que va de debò i tindreu, intentarem que sens falta, un capítol de Kokoro Connect cada setmana fins que acabem la sèrie (17 capítols). Aquí teniu els 3 primers refets i el 4t! Gaudiu-los! Smile

Kokoro Connect - 01
Abans que ens n'adonéssim, ja havia començat

El Club de Recerca Cultural agrupa cinc nois que no saben quin club triar.
Això fa que tinguin personalitats "interessants" per experimentar-hi.
Observem què passa, si canvien de cos aleatòriament entre ells!

Kokoro Connect - 02
Humans força interessants

El CRC comença a organitzar-se per adaptar-se als canvis de cos
però apareixerà algú inquietant amb el cos del professor... qui?

Kokoro Connect - 03
Un perdedor i un cop baix

Els canvis de personalitat deixen al descobert secrets de tots.
La Yui, per exemple, té pànic als homes. Ho superarà?

Kokoro Connect - 04
Sentiments contradictoris

En Taichi n'està de la Iori i aquesta té problemes de personalitat...
a més, la Inaba confessa que no és tan bona com els seus amics...

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Re: [Anime] Kokoro Connect 01, 02, 03 i 04

Missatge  Nina-chan el Dj 13 Ago 2015, 14:04

Gràcies pels capítols! Very Happy
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Nombre de missatges : 1613
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dj 13 Ago 2015, 14:51

Gràcies! Celebro la reengegada! Very Happy

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ereza el Dj 13 Ago 2015, 23:16

Havia llegit alguna cosa d'aquesta sèrie, així que li farem un cop d'ull! Moltes gràcies! Very Happy

PD: Salutacions des de la competència! Aquest és el meu primer missatge com a infiltrat! Razz
Ereza
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 26
Ubicació : Barcelona / L'Espluga Calba

http://www.catsub.net/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dj 13 Ago 2015, 23:47

Ostres, molt benvingut, Ereza! Gràcies per comentar i donar-li una oportunitat a la sèrie! Estic al cas de la teva versió de Charlotte! Penso baixar-me-la! Enhorabona per portar-la al dia!

Escolta, dues coses, no tenim CatSub afiliat, vols que ens afiliem? No sé si ho fas, això de les afiliacions, però és simplement tenir una barreta teva aquí al fòrum i al bloc i tu tenir-ne una nostra. La nostra és aquesta:

I una altra cosa. Tinc entès que ets qui ha dissenyat fansubs.cat. Si és així, em sembla una idea genial en majúscules. Sempre havia pensat que calia una cosa semblant. Era necessari. Gràcies per fer-ho. Respecte fansubs.cat: 1. També ens agradaria posar-hi una barreta des d'aquí i des del bloc cap allà que estigui a l'apartat "LlPnF en altres webs", com t'agradaria que fos, la barreta? I 2. Tenim el material de one piece i fairy tail en blocs separats per impedir que el copyright més estricte d'aquestes sèries ens afecti al bloc general, podries posar que a fansubs.cat també sortissin els llançaments d'aquests altres dos blocs? Seria genial estupendíssim i t'estaríem molt agraïts. Serien notícies també de LlunaPlena, però, només que en blocs diferents.

http://cuadefada.blogspot.com
http://unapeca.blogspot.com

Vaja... amb tanta xerrameca i peticions segur que et penedeixes d'haver obert la boca, però bé... sigui com sigui, que sàpigues que estem molt contents de veure't per aquí!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ereza el Dv 14 Ago 2015, 00:19

shira-chan escrigué:Ostres, molt benvingut, Ereza! Gràcies per comentar i donar-li una oportunitat a la sèrie! Estic al cas de la teva versió de Charlotte! Penso baixar-me-la! Enhorabona per portar-la al dia!
Gràcies a vosaltres, per aquesta sèrie i per tota la resta que us heu currat! I viscaaa!! Algú altre que es baixa (o baixarà) Charlotte! Very Happy

shira-chan escrigué:Escolta, dues coses, no tenim CatSub afiliat, vols que ens afiliem? No sé si ho fas, això de les afiliacions, però és simplement tenir una barreta teva aquí al fòrum i al bloc i tu tenir-ne una nostra. La nostra és aquesta:
La idea en si em sembla genial, però el tema de les imatges se'm fa una mica complicat perquè cada web té una imatge amb un disseny diferent, i personalment no em convenç (sóc una mica tiquismiquis xD). Però us serviria un enllaç de text? Així tindria excusa per afegir-hi també Fansubs.cat Very Happy

shira-chan escrigué:I una altra cosa. Tinc entès que ets qui ha dissenyat fansubs.cat. Si és així, em sembla una idea genial en majúscules. Sempre havia pensat que calia una cosa semblant. Era necessari. Gràcies per fer-ho.
Doncs sí, és cosa meva... La veritat és que em sorprèn que ho coneguis perquè a part de penjar-ho al fòrum de CatSub (que és com predicar al desert xD) i en un grup d'otakus al Facebook, no n'he fet més publicitat.

shira-chan escrigué:Respecte fansubs.cat: 1. També ens agradaria posar-hi una barreta des d'aquí i des del bloc cap allà que estigui a l'apartat "LlPnF en altres webs", com t'agradaria que fos, la barreta?
Entenc que et refereixes a una imatge d'aquest estil:
Jo sóc un absolut negat per a qualsevol cosa que impliqui disseny gràfic, així que deixa'm demanar ajuda a algú i que em facin alguna cosa semblant ràpidament Razz
Una altra cosa: si voleu enllaçar a fansubs.cat però només filtrant les notícies de LlPnF, ara per ara no és possible, no sé si tocant una mica el codi podria fer-ho de manera senzilla, m'ho miraré.

shira-chan escrigué:
I 2. Tenim el material de one piece i fairy tail en blocs separats per impedir que el copyright més estricte d'aquestes sèries ens afecti al bloc general, podries posar que a fansubs.cat també sortissin els llançaments d'aquests altres dos blocs? Seria genial estupendíssim i t'estaríem molt agraïts.

http://cuadefada.blogspot.com
http://unapeca.blogspot.com
No sabia que teníeu aquests dos blocs a part, quan tingui un moment els afegeixo, és clar! Gràcies per avisar!

shira-chan escrigué:
Vaja... amb tanta xerrameca i peticions segur que et penedeixes d'haver obert la boca, però bé... sigui com sigui, que sàpigues que estem molt contents de veure't per aquí!
I ara, i ara! No me'n penedeixo pas Razz

I perdó per desviar tant el tema! Si ho prefereixes, seguim parlant per privat!
Ereza
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 26
Ubicació : Barcelona / L'Espluga Calba

http://www.catsub.net/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt