Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
El nen i la bèstia EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
El nen i la bèstia EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
El nen i la bèstia EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
El nen i la bèstia EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
El nen i la bèstia EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
El nen i la bèstia EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
El nen i la bèstia EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
El nen i la bèstia EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
El nen i la bèstia EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


El nen i la bèstia

2 participantes

Ir abajo

El nen i la bèstia Empty El nen i la bèstia

Missatge  Gruay Dc 28 Set 2016, 16:05

El nen i la bèstia 0KRTB4N
Va, aprofitem que encara tenim la pel·lícula nosaltres abans no l'haguem de treure i tal.
Ahir la vem veure amb la (famosa) Shru...
Mareta meva quina pel·li!!! Em va agradar moltíssim, no se'm va fer gens llarga (que m'acostuma a passar amb les pel·lis).


M'encanta la combinació Kumatetsu/Kyuuta sobretot quan es comencen a entrenar l'un a l'altre, aquest va ser el punt més guai de la pel·lícula per mi.
Llavors ve el moment que el tio va creixent i tal i de cop tot va sobre el món humà, he de dir que aquest tros em va semblar més avorrit que la rest, entenc per què hi ha de ser, però em molava més quan entrenava i tal.
Com que es posa calentet amb el món humà (i la Kaede) s'enfada amb el pobre Kuma, clàssic, i llavors sembla que no hi tornarà.
Quan finalment torna al món de les bèsties és el moment guai, el que tots estàvem esperant, quan el Kuma lluita contra el mr. piggy. Lluita èpica, victòria èpica i final èpic. Sobretot quan el bèstia wannabe travessa el Kuma amb l'espasa i llavors el Kyuuta es torna to loqui.

Llavors ve lo típic de "oh shit, that boi is stronk" i el moment de la Kaede dient "NO ET DEIXARÉ MAI! PERQUÈ DAISKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" (que no ho diu però es llegeix).

I llavors les llàgrimes d'home brollaren dels meus ulls en veure l'espasa Kuma penetrant el Kyuuta............. que bonic.
I guanya.

Molt bona pel·li, molt bona traducció (tal com esperem de la Shru) i molt bona feina a tot l'equip.
Tot i que haguem d'esborrar-la, crec que ha valgut molt la pena traduir-la i heu fet una gran feina, realment crec que és una versió millor que la que acabarà sent l'oficial, però no hi ha altre remei xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9432
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

El nen i la bèstia Empty Re: El nen i la bèstia

Missatge  shira-chan Dl 03 Oct 2016, 18:41

A mi tota la palla mental de la balena no em va agradar... Destrucció random del món real, infinites morts i una mobydick allà tota metafòrica que crida als 4 vents "EI, HOLA SÓC UNA METÀFORA" que ja perd tota la gràcia.

Si em queixo del tros aquest és perquè la resta de la pel·li em va encantar. Tant el món animal com quan torna a l'humà i els dubtes que té i com hi interactua. La balena, caca.

Per si ho voleu saber, a la versió doblada (cat i cast) el prota de gran el farà en Masumi Razz (en Harry Potter en català).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20189
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

El nen i la bèstia Empty Re: El nen i la bèstia

Missatge  Gruay Dc 05 Oct 2016, 16:23

Uau!
Quant d'odi contra la balena, per què tant?

A mi em va sobtar que les dos mons que no interactuaven gairebé gens entre ells, de cop hi ha un monstre voltant per allà i tal, però bé em va agradar.

La lluita hagués pogut ser més èpica, ho va ser més la del principi de tot del Kumatetsu contra el porc senglar
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9432
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

El nen i la bèstia Empty Re: El nen i la bèstia

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum