On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció
Correcció

Eyeshield 21
Reconstrucció
Traducció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Vull unir-me!!
Dt 27 Nov 2018, 14:48 por Intervención

» Vull unir-me (?)
Ds 17 Nov 2018, 16:20 por shira-chan

» Flash Work (Manga)
Dt 30 Oct 2018, 09:28 por shira-chan

» Hola (?)
Dj 18 Oct 2018, 08:13 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Dt 21 Ago 2018, 11:05 por Mijern

» De tornada!
Dl 20 Ago 2018, 12:50 por shira-chan

» Un cop de mà
Ds 04 Ago 2018, 23:48 por Intervención

» Vull unirme a Lluna Plena
Dc 01 Ago 2018, 17:23 por surreak

» Traducció de One Piece
Dj 19 Jul 2018, 11:57 por Intervención

Com puc enganxar subtítols a un .mp4?

Com puc enganxar subtítols a un .mp4?

Missatge  Gokiba el Ds 02 Des 2017, 18:16

Hola amics i amigues de LlunaPlena! Pot ser us enrecordereu de mi, o pot ser no,... el cas és que espero que us estigui anant tot molt bé. (De tan en tan encara entro a veure quines coses publiqueu Razz ).

El cas és que on estic trebellant ara em van demanar que fés subtítols per un conjunt de vídeos. Com no, he utilitzat l'Aeguisub, aprofitant tot el que vaig apendre quan vaig estar amb vosaltres. De moment, un cop exportava els subs els ajuntava al video amb el Formatfactory. Però amb l'últim que em queda per fer no ho aconsegueixo... m'he baixat el MediaCoder però em dona error 0xc000007b. Lu màxim que he aconseguit ha sigut fer-ho en .mkv, però els subtítols son flotants i els necessito enganxats, ja que són vídeos que s'han de penjar a YouTube.

Per això us escric, per preguntar-vos, vosaltres aqui quins mètodes utilitzeu per enganxar els subtítols.

Moltes gràcies per haver-me atés i molta sort en tots els projectes que feu. Espero en el futur tenir més temps lliure i poder tornar a fansubejar!

Una abraçada molt gran!
Gokiba
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 302
Puntuació : 2222
Reputació : 11
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com puc enganxar subtítols a un .mp4?

Missatge  Ereza el Ds 02 Des 2017, 21:06

Hola!

Segur que els encoders de Lluna Plena et sabran dir maneres millors de fer-ho (o potser més fàcils), però jo ho faig amb un programa que es diu "ffmpeg". El "problema" és que va per línia d'ordres (la pantalla negra, vaja). Pots descarregar-lo aquí: https://www.ffmpeg.org/download.html

Llavors, hauràs d'obrir la línia d'ordres / terminal a la carpeta on tinguis l'ffmpeg i executar:

Codi:
ffmpeg -i "vídeo_original.mkv" -vf subtitles="subtítols.ass" -c:v libx264 -preset slower -profile:v high -level 4.1 -crf 17 -c:a aac -b:a 128k "vídeo_final.mp4"

Pots jugar amb les opcions de compressió, jo normalment faig servir aquestes i van prou bé per a anime en 1080p. En opcions, 100% segur que per aquí et sabran ajudar millor Wink

Suposo que també hi deu haver programes que fan més "amigable" el ffmpeg, per no haver de fer servir la pantalla negra, però no els conec, així que ni idea.

Sort!! Razz
Ereza
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 30
Puntuació : 1314
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona / L'Espluga Calba

http://www.catsub.net/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Cano el Dc 06 Des 2017, 17:53

Aqui fins ara hem fet servir MeGUI, que vindria a ser el mateix però amb finestra. El problema és que el procés d'instal·lació no és gaire amigable. Cal instal·lar avisynth, MeGUI, K-lite codec pack, i configurar-ho tot seguint els passos dels 2 tutorials que hi ha al fansub...

Prova de fer el que diu l'Ereza, instal·la el ffmpeg i fes servir la línia de codi que et dona, posant-hi les teves dreceres dels vídeos i subtitols. També li pots afegir després de l'input (-i "prova.mp4")     -ss 10 -to 40    i et farà només el fragment des del segon 10 al 40 com a previsualització ràpida, per veure que vagi bé.

Fent servir aquesta per exemple, em va bé:

ffmpeg -i "input.mp4" -ss 10 -to 30 -vf subtitles="subs.ass" -c:v libx264 -preset faster -crf 17 -c:a aac -b:a 128k "output.mp4"

Si fas servir linux i mac, crec que hauràs d'instal·lar abans el libass. No sé si és el teu cas, tot i així és molt ràpid.
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 842
Puntuació : 3700
Reputació : 18

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum