On ens falta gent?
One Piece
Edició
Reconstrucció

Eyeshield 21
Traducció
Edició

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Vull ajudar!
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDc 21 Ago 2019, 13:38 por Gray Slimner

» Vull ajudar!
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDg 04 Ago 2019, 01:19 por Gray Slimner

» M'agradaria ajudar
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDt 30 Jul 2019, 13:35 por Intervención

» Participar en el Fansub
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDg 14 Jul 2019, 19:22 por Nafi

» Hola
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDv 05 Jul 2019, 10:43 por shira-chan

» Sol·licitud d'unió
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDg 19 Maig 2019, 16:47 por Intervención

» Sol·licitud d'unió al fansub.
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDc 13 Mar 2019, 17:25 por Intervención

» En què puc ajudar?
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDl 21 Gen 2019, 14:09 por surreak

» Voldria unir-me a Lluna Plena
Les imatges dels avatars em tapen els missatges EmptyDg 20 Gen 2019, 22:39 por rgascons

Les imatges dels avatars em tapen els missatges

Les imatges dels avatars em tapen els missatges Empty Les imatges dels avatars em tapen els missatges

Missatge  lizgon el Dl 12 Feb 2018, 18:23

Hola!

Faig aquest tema perquè ja m'he trobat més d'un cop que algunes imatges dels avatars dels usuaris em tapaven part dels seus missatges, deixaré una mostra per a que s'entengui millor:

Les imatges dels avatars em tapen els missatges Firesh11
Les imatges dels avatars em tapen els missatges Bones_10

El cas és que pensava que era problema de les imatges dels avatars, per això vaig avisar de "l'incident" als usuaris amb qui em passava, només per a que ho tinguessin en compte al escriure. Però al veure que a Intervención no li passava i podia llegir correctament els missatges, de seguida vaig comprendre que era cosa "meva". He descobert el problema, si tinc el fòrum a la mida 100% passa però si el redueixo al 80% ja no em passa, vet aqui la causa.

Captura de Intervención:
Les imatges dels avatars em tapen els missatges ORI8QwV

Captures meves a 100%, 90% i 80%:
Les imatges dels avatars em tapen els missatges 100per10
Les imatges dels avatars em tapen els missatges 90per110
Les imatges dels avatars em tapen els missatges 80per110

Em disculpo amb la gent a qui li vaig escriure sobre això pensant que era problema de la seva imatge  Ruboritzat , quan era problema del fòrum, de totes maneres penso que ho vaig dir de manera molt respectuosa, simplement per informar-los i prevenir-los Em rendeixo!

PD: Almenys aquest tema també servirà per a qui li passi, al igual que a mi, que sàpiga el perquè i com se soluciona

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 53
Puntuació : 835
Reputació : 4

Tornar a dalt Ir abajo

Les imatges dels avatars em tapen els missatges Empty Re: Les imatges dels avatars em tapen els missatges

Missatge  surreak el Dc 14 Feb 2018, 19:00

A mi també em passava, lizgon, gràcies per avisar!!

TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7443
Puntuació : 14941
Reputació : 88
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les imatges dels avatars em tapen els missatges Empty Re: Les imatges dels avatars em tapen els missatges

Missatge  Lluis_Cat el Dj 15 Feb 2018, 15:34

Doncs a mi això no em passa però en canvi, les dues primeres imatges dels dos primers missatges de cada pàgina no se'm mostren (excepte a la primera pàgina) No sé si a algú més li passa scratch (Té a veure amb que són els últims missatges que es mostren a la pàgina anterior??)
Lluis_Cat
Lluis_Cat
TCAK-Traducció
TCAK-Traducció

Nombre de missatges : 70
Puntuació : 1210
Reputació : 0
Ubicació : Badalona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lizgon el Dj 15 Feb 2018, 19:12

Lluis_Cat escrigué:Doncs a mi això no em passa però en canvi, les dues primeres imatges dels dos primers missatges de cada pàgina no se'm mostren (excepte a la primera pàgina) No sé si a algú més li passa scratch (Té a veure amb que són els últims missatges que es mostren a la pàgina anterior??)

Et responc amb una imatge:
Les imatges dels avatars em tapen els missatges Nofans10

El que t'he posat en negreta i subratllat és perquè no ho entenc, els dos primers missatges de la segona pàg. no se'm veuen a la 1a pàg.

PD: he fet la prova a Firefox i a Chrome amb resultats iguals

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 53
Puntuació : 835
Reputació : 4

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lluis_Cat el Dj 15 Feb 2018, 22:32

Dic que a la primera pàgina si se'm veuen les imatges i a part em pregunto si el fet que no es vegin les imatges a partir de la segona és perquè a partir de la segona pàgina sempre es veuen els darrers dos missatges de la pàgina anterior
Lluis_Cat
Lluis_Cat
TCAK-Traducció
TCAK-Traducció

Nombre de missatges : 70
Puntuació : 1210
Reputació : 0
Ubicació : Badalona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dv 16 Feb 2018, 08:42

Sí, és com un recordatori.

Les imatges dels avatars em tapen els missatges Yamada_zps6ydrctzdLes imatges dels avatars em tapen els missatges Platinum_end_mini_zps4nffrts0Les imatges dels avatars em tapen els missatges Patema1_zpsxxyd3dmfLes imatges dels avatars em tapen els missatges BSC%20poster%20mini_zps4pam8saa
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10053
Puntuació : 18393
Reputació : 155
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum