Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
holix EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
holix EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
holix EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
holix EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
holix EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
holix EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
holix EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
holix EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
holix EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


holix

4 participantes

Ir abajo

holix Empty holix

Missatge  mishufla Ds 23 Jun 2018, 18:00

Hola!!
Des de que vaig deixar de llegir One Piece fa un parell d'anys, ara m'estic tornant a enganxar i tot gràcies a vosaltres!!! No podia suportar llegir One Piece en castellà o en anglès.. simplement m'avorria, estava ple de faltes o no ho entenia (en el cas de l'anglès).

Així que abans de tot... moltíssimes gràcies! S'agraeix molt la qualitat de la traducció (i el fet de que no tingui faltes d'ortografia orzzz).

Ara, per això, m'he quedat just on s'acaba la traducció (crec que el capítol 857) i m'estava preguntant si continuareu? O si necessiteu ajuda? No tinc ni idea de japonès però sí d'anglès i castellà. Com podeu veure sóc fan de no fer faltes d'ortografia i sóc dibuixant digital així que tinc un alt coneixement de Photoshop, per si necessiteu edicions o potser algun dibuixet que representi la comunitat (:
No sé si tindria molt de temps per ajudar-vos, però intentaria fer alguna cosa <3

Després d'això em presento!
Sóc la mishufla i dibuixo manga i anime (i em va força bé!). Aquesta és la meva pàgina de DeviantART per si algú té curiositat (;
Tinc 22 anys i el meu nom el mantindré en secret de moment! ;o <3
No sé si seré molt activa o què, però bàsicament volia donar el meu suport d'alguna manera~

Un altre cop... MOLTES GRÀCIES PER LA MAGNÍFICA FEINA!!
mishufla
mishufla
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 2107
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 23/06/2018
Edad : 28

http://misheta.deviantart.com

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  surreak Dg 24 Jun 2018, 13:39

Hola Mishufla!!!!

Estem encantats que hagis aparegut!

Per començar et diré que sí, que continuarem amb One Piece des del 857 fins a enllaçar amb el 900, i mentrestant també anirem fent a partir del 900 per poder anar al dia. Així que no et preocupis, que tens One Piece en català per estona!
D'altra banda, sí que ens fa falta ajuda! Això sempre és benvingut. Necessitem, ara mateix un netejador/redrawer per les neteges. Hi estaries interessada?
També pots ajudar a altres projectes si et ve de gust, fent la feina que més t'agradi. Si em dius que sí, t'entro al fansub i comencem a parlar!

Dius que dibuixes manga i que et va força bé! Què vol dir això, exactament? Has publicat alguna cosa??? ^^

Encantat de tenir-te per aquí, i moltes gràcies a tu pels teus comentaris! Això ens dóna ales!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16613
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  Intervención Dg 24 Jun 2018, 19:19

holix 7XS2X25

Com diu en Surreak, el que necessitem sí o sí a One Piece són reconstruccions. És a dir, esborrar text japonés (o anglés) i refer el dibuix de sota.

Si fos fer quelcom diferent, però, ets més que benvinguda Smile
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6393
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  mishufla Dl 25 Jun 2018, 10:22

surreak escrigué:Hola Mishufla!!!!

Estem encantats que hagis aparegut!

Per començar et diré que sí, que continuarem amb One Piece des del 857 fins a enllaçar amb el 900, i mentrestant també anirem fent a partir del 900 per poder anar al dia. Així que no et preocupis, que tens One Piece en català per estona!
D'altra banda, sí que ens fa falta ajuda! Això sempre és benvingut. Necessitem, ara mateix un netejador/redrawer per les neteges. Hi estaries interessada?
També pots ajudar a altres projectes si et ve de gust, fent la feina que més t'agradi. Si em dius que sí, t'entro al fansub i comencem a parlar!

Dius que dibuixes manga i que et va força bé! Què vol dir això, exactament? Has publicat alguna cosa??? ^^

Encantat de tenir-te per aquí, i moltes gràcies a tu pels teus comentaris! Això ens dóna ales!

Hola! Perfecte, quina emoció!! ^w^)// <3

Fer aquest tipus de feina seria perfecte! Aquest mes estic bastant enfeinada així que no crec que pugui fer res, però a partir de llavors molaria fer alguna cosa netejar/redraw ja que crec que és el que se'm donaria millor. Així que sí, fiqueu-me on faci falta! xD
Tampoc vull ficar-me molta feina per temps així que espero que no em poseu molta pressió! ><)''

No he publicat res, però em dedico a fer encàrrecs personals d'il·lustracions manga/anime i cobro bastant bé! ' w ')

Moltes gràcies per la benvinguda! Espero ser d'ajuda.
mishufla
mishufla
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 2107
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 23/06/2018
Edad : 28

http://misheta.deviantart.com

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  surreak Dl 25 Jun 2018, 11:01

Genial! Doncs ara t'entro al fansub i t'envio un missatge privat amb tota la informació!
Benvinguda!!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16613
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  Kobasen Dj 19 Jul 2018, 11:48

mishufla escrigué:
(...)molaria fer alguna cosa netejar/redraw ja que crec que és el que se'm donaria millor. Així que sí, fiqueu-me on faci falta! xD

He somiat que hi ha una redrawer disponible per fer One Piece?! Dona senyals de vida, et necessitem!
Kobasen
Kobasen
TC-Correcció
TC-Correcció

Nombre de missatges : 199
Puntuació : 2961
Reputació : 9
Fecha de inscripción : 07/09/2016
Edad : 26
Ubicació : L'illa Punteria

https://onepiece.xarxacatala.cat

Tornar a dalt Ir abajo

holix Empty Re: holix

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum