Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Dorames EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Dorames EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dorames EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Dorames EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Dorames EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Dorames EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Dorames EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Dorames EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Dorames EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Dorames

+8
Minamino Shuuichi
Sakuragi
Redles
NahaUmiNayuu
Manto-kun
Sherry
tyrex
shira-chan
12 participantes

Ir abajo

Dorames Empty Dorames

Missatge  shira-chan Ds 29 Maig 2010, 13:49

Quins dorames heu vist? Quins us agradaria veure? Quins ens recomaneu? Quin actor us agrada més?

Doncs començo jo!! M'estic mirant, indiscutiblement, el de Yankee-kun to Megane-chan! I m'està agradant força!! El que fa d'Izumi (que va substituir a Kenichi Matsuyama -L de Death Note- a la segona peli de Nana) no ho fa massa bé... hi ha una escena que hauria de ser violenta i sembla més aviat calenta Neutral però el que fa de Shinagawa (que també surt a Nana i Gokusen - ara en parlaré) m'encanta i la Hana i en Chiba ho claven!

Fa poc em vaig mirar la primera temporada de Gokusen, el prota masculí és un dels d'Arashi (igual que el que farà de Kei a Gantz) i el que fa de Shinagawa també corre per allà. Força recomanable, em recorda Y to M tot sovint tot i que Gokusen sempre té un punt moralista que a vegades fa caure la llagrimeta. Per cert, aparició estel·lar de l'actor que crec que ara és dels més famosets a Japó, el ja esmentat Kenichi Matsuyama (L de Death Note, futur Kato de Gantz, també va sortir a Nana) que es limita a posar la seva cara de pal inexpressiva amb un pentinat tot tenyit i de punta i que diu un parell de pobres frases en el total de 12 capítols de la sèrie).

A la llista hi tinc Gokusen 2 amb les seves respectives pelis i Stand Up! Pels actors, que hi haurà en Shinagawa, el que farà de Kei de Gantz i un altre que també surt a Gokusen.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  tyrex Ds 29 Maig 2010, 13:51

Doncs el primer dorama que he vist en la meva vida ha estat el de Yankee-kun, gràcies a que n'heu fet difusió pel fòrum. He vist els 2 primers caps. A l'estiu me'l miraré tot espero Twisted Evil
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9160
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Sherry Ds 29 Maig 2010, 18:25

tyrex escrigué:Doncs el primer dorama que he vist en la meva vida ha estat el de Yankee-kun,

Jo igual, no n'he vist cap més que aquest fins al capítol 3. De fet no està gens malament, però continuo pensant que els japonesos son força dolents actuant, sobretot als doramas, les pelis encara són comestibles.
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5234
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Manto-kun Dg 06 Jun 2010, 20:11

Doncs jo n'he vist uns quants:

- 1 Litre de llàgrimes (A littoru no namida); Va d'una noia que està malalta que lluita per tirar endavant, és un dorama on l'amor, la por, la mort i d'altres sentiments és fan presents davant d'una situació on no hi ha cap sortida. (L'actriu principal és l'Erika Kawajiri, una actriu molt guapa que crec que està vivint a Barcelona actualment)

- Una cançó per al sol (Taiyou no uta), aquest dorama va d'una noia (Erika Kawajiri també), què té una malaltía que la fa molt vulnerable als rajos del sol fins al punt de poder morir arrán d'això, comndemnada a fer vida nocturna coneix un noi que li farà veure que tot i la seva limitació i (curta vida), val la pena perseguir els teus somnis.

- Ai no uta (Cançó d'amor), va d'una xiqueta abandonada per la seva mare que tota la vida ha intentat anar d'home en home però decideix un dia anar a Tòquio a començar una nova vida i sense saber-ho acaba a la casa d'un home, madur, vidu i amb tres fills petitets (l'actor és un cantant anomenat Tamaki Koji).

- Liar Game Season1 i 2 (L'estic veient actualment), Va d'una noieta molt innocent que és ficada dins d'un perillós joc on pot acabar endeutada fins al coll. Amb l'ajuda d'un conegut estafador intentarà lliurar-se'n.

L'últim crec que ja l'havia comentat, és molt bó! Com vas dir tu (Shira) és la que fa d'Amane Misa al Live Action de Death Note.
Ah! I avui he vist la película de Lovely Complex, m'ha fet molta gràcia jajaja xDD.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6582
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  shira-chan Dg 06 Jun 2010, 20:36

Manto-kun escrigué:

Ah! I avui he vist la película de Lovely Complex, m'ha fet molta gràcia jajaja xDD.

Això hauria d'anar a pelis però jo també l'he vista i també em va fer molta gràcia, al principi em va costar acostumar-me a l'actuació de la noia però quan t'hi acostumes fa molta gràcia! La part on fa de fan del seu profe, però, em va semblar exagerada... I el noi... que mono!!! Bavós
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  NahaUmiNayuu Dl 11 Jul 2011, 16:17

Jo només he vist un dorama, i em encant, va ser "You're Beautiful", algú l'ha vist?
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4897
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Redles Dl 11 Jul 2011, 17:23

Doncs nop, gomen. De què va?

Jo només he vist Last Friends. Em va agradar força, tot i que també em va fer patir bastant xD
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5301
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Manto-kun Dl 11 Jul 2011, 21:17

Sé que és un Dorama coreà, no n'he vist cap de moment, només en vec de japonesos.

Redles escrigué:Doncs nop, gomen. De què va?

Jo només he vist Last Friends. Em va agradar força, tot i que també em va fer patir bastant xD

Jo Last Friends també l'he vist, està força bé, ara estic veient Nihonjin no Shiranai Nihongo, va d'una profe de japonès que dona classes a un grup d'extrangers, és força divertida xD
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6582
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  shira-chan Dl 11 Jul 2011, 21:58

Mantoooo! LA prota és la que va fer de Megane, oi? Jo en vaig veure dos capítols i me'n vaig cansar... ¬¬ és que volia una mica de megane i tan rossa no em molava.

Jo ara estic mirant Nodame Cantabile amb en Tyri quan trobem algun moment. També tinc a mig veure Shinsengumi! i L'hoste de l'habitació 0 (0 room guest o quelcom semblant). Però em costa trobar temps amb tanta cosa del fansub per mirar... hehehe
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Manto-kun Dl 11 Jul 2011, 22:14

shira-chan escrigué:Mantoooo! LA prota és la que va fer de Megane, oi? Jo en vaig veure dos capítols i me'n vaig cansar... ¬¬ és que volia una mica de megane i tan rossa no em molava.

Efectivament! La Naka Riisa, va sortir a Yankee-kun, vaja coprotagonista.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6582
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 12 Jul 2011, 11:36

Doncs millor us poso la sinopsi perquè a mi em dóna mal comptar l'argument xDD
Està en espanyol
Spoiler:

Què dorama us gust més??
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4897
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Sakuragi Dv 09 Des 2011, 22:06

Jo n'he vist 2:
HOT SHOT
sinopsis:
Spoiler:
SILENCE
sinopsis:
Spoiler:
Sakuragi
Sakuragi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 266
Puntuació : 4870
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/12/2011
Edad : 27
Ubicació : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Minamino Shuuichi Dv 09 Des 2011, 22:50

Doncs jo només n'he vist un parell ... "Vampire Host" que va resultar infumable. Els actors eren doleeeeeeeeeeeeeents!! Em reia tant a costa seva... i l'altre, bé... se'm va fer molt pesat i vaig acabar renunciant'hi, però era bo. Estava molt ben ambientat i molt treballat; parlo de "Fuurin Kazan". Crec que el vaig deixar al desè capítol o així. Era massa dens ^^U

Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6487
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Arashino Dj 02 Feb 2012, 23:41

M’heu fet mirar el disc dur extern per mirar exactament quins dorames conservo XD
He mirat sencers...
H2, basat el manga del mateix nom del meu mangaka preferit, Mitsuru Adachi
Hanazakari no Kimitachi e, la versió del 2007. Un fart de riure, déu meu, no podia parar de riure XD (suposo que les noies tb deurien gaudir visualment, però no és el meu cas)
Honey&Clover, el dorama del famos manganime. La veritat és que me la vaig baixar buscant més obres de Toma Ikuta, un actor que em va agradar moltísim a Hanazakari.
Kekkon Dekinai Otoko, que traduït voldria dir “l’home que no es vol casar”, amb un Hiroshi Abe magistral fent d’una espècie de Dr.House però arquitecte. Les seves sortides bordes i els actorassos de la sèrie em van mantindre enganxat fins al final.
Proposal Daisakusen. Jove adult es penedeix de tota la seva vida mentre assisteix al casament de la seva amiga de l’infància i de qui sempre n’ha estat enamorat. Commogut per la tristesa del jove, el follet irlandès que viu a l’església (wtf) decideix enviar-lo al passat seguint l’ordre de les diapositives que van posant, a veure si es capaç de canviar el passat per crear un futur millor. Sèrie divertida, original. L’ending de Keisuke Kuwata em va fer descobrir un dels cantants més famosos i estimats de la illa del sol naixent.
Q10. Serie d’institut on un noi acabat de sortir de l’hospital troba un androide i l’hi toca fer-se’n carreg i tal. El paper de la noia robot és geniaaaaaal, no entenc com no se l’hi escapava el riure en algunes escenes. Sèrie còmica, dramàtica amb personatges molt humans i profunds. Recomanable, passa molt ràpid.
Slow Dance. Una joia que vaig trobar per casualitat. Profe d’autoescola i director de cine frustrat que l’hi toca ensenyar a una antiga profe, que va conèixer l’últim any de batxillerat quan aquesta hi va anar a fer pràctiques. La historia, rara, que sorgeix entre els dos i els personatges que els envolten fan de la sèrie un dorama fresc i atractiu sobre assumptes pendents, somnis frustrats i relacions truncades. Molt recomanable.
Un litre de llàgrimes. Ja n’han parlat més amunt, però val a dir que el títol del dorama es correspon exactament a l’ho que l’espectador desprèn a cada capítol. Vaig tardat mig any a veure-la tota, però és que cada capi em deixava tant tocat que havia de reposar per nassos XD

I és curiós... no tinc problemes per mirar pelis en japonès, coreà o taiwanes, però en canvi no puc mirar series a menys que siguin japos, és quelcom superior a mi XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4679
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Nykai Ds 04 Feb 2012, 21:56

Doncs fa temps vaig veure Stand Up!: Va sobre una colla de nois d'institut que, a causa de no haber tingut relacions encara amb les noies, s'uneixen formant un grup de castedat. Es molt bona, tant per l'historia com per la bona estona amb les bromes que fan.

Després... Life: Tot el contrari, es força trista. Va sobre una noia que sofreix acós a l'escola, i la historia narra com comença i com ho supera.

Kurosagi: Tracta sobre un estafador (tio bueno) d'estafadors. Prou interessant. Els capítols segueixen un ritme constant a mida que avança la historia.
Nykai
Nykai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 18
Puntuació : 4528
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 13/01/2012
Edad : 29

http://nykai.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Leifang Dl 17 Des 2012, 00:05

Arashino escrigué:
Hanazakari no Kimitachi e, la versió del 2007. Un fart de riure, déu meu, no podia parar de riure XD (suposo que les noies tb deurien gaudir visualment, però no és el meu cas)

Molt divertit! Jo també em vaig fer un fart de riure Very Happy L’Ikuta Toma brutal.

N’he vist una pila... Alguns dels que m'han agradat més:
Densha Otoko: un otaku salva a una noia molt maca d’un home begut que hi ha al tren, i s’enamora d’ella. Molt bo! Un dels meus preferits.
Nobuta Wo Produce: una història d’institut sobre l’amistat.
Hana Yori Dando: el primer dorama que vaig veure.
Leifang
Leifang
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 94
Puntuació : 4171
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 09/12/2012
Edad : 37
Ubicació : Suginami-ku, Tòquio

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  shira-chan Dl 17 Des 2012, 02:49

Totalment d'acord, l'Ikuta Toma a Hana Kimi és del millor que he vist en dorames. En aquella sèrie era taaant més bo que l'Oguri que quasi li pillo mania al pobre nano, i mira que també és prou bon actor...

Jo també n'he vist una pil·la força enorme, de dorames... tengui Nobuta wo produce i Hana Yori Dango (kamenashi I love you yamapi I love you matsumoto jun!)

Ara també puc dir que he vist Life i em va agradar força, té moments durs, però la filosofia d'anar tirant endavant em va agradar molt. Stand up i Kurosagi també vistes ^.^ Tot i que Stand up em va semblar mooooolt carca, el repertori és excepcional. Kurosagi també és bona, bona, hehe.

Les que en aquests moments remarcaria jo...
Ikemen desu ne: tot i estar plena de topics i tenir un prota no especialment del meu atractiu, enganxa molt, la molt marrana. L'argument és com el de Hana Kini (noia enmig de nois es fa passar per un noi). I el protagonista és semblant al de Hana yori dango (esquerp i tsundere a tope). Això ho amaneixes amb One Pound Gospel (la mossa vol ser monja), tot sacsejat amb un Yaotome Hikaru en un paper més secundari però semblant al de l'Ikuta Toma i igual de divertit i Tatxan!

Akihabara @ Deep: he de reconèixer que me la vaig mirar pq un dels protes és l'Ikuta Toma (ara semblaré una fanàtica total d'aquest noi, però tampoc ho sóc tant, eh...) i perquè el tema feia gràcia: un grup de friquis-margis que es passegen per Akihabara i acaben trobant-se gràcies a una pàgina d'internet i comencen a anar plegats i a tenir aventures pel barri. Tots els personatges estan molt ben trobats i tot i tenir algun anyet, la sèrie, pels que som una mica friquis, porta a molts moments en el que et sents identificat o sents empatia. (semblant a quan vaig veure The Big Band Theory essent física affraid )

Nodame Cantabile: hehehe, música, una noia molt rara i un noi molt maco ^.^ Thats all and enough. També disponible en anime i manga Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  surreak Dl 17 Des 2012, 10:53

Leifang escrigué:
Densha Otoko: un otaku salva a una noia molt maca d’un home begut que hi ha al tren, i s’enamora d’ella. Molt bo! Un dels meus preferits.

Jo em vaig llegir el manga per casualitat, i em va encantar. També vaig descobrir que està llicenciat amb el nom "Otaku in love" i que està descatalogat. L'últim que en sé és que Glénat va treure els tres volums a 10 €. Una oportunitat que hauria aprofitat si la situació econòmica fos diferent.
És molt curiós, i t'identifiques molt amb el pobre noi i les seves inseguretats. No deixa de ser una història monyes, però és maca.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Dorames Empty Re: Dorames

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum