On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Notícies

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Notícies

Missatge  Akuma el Dv 04 Jun 2010, 22:15

Hola gent, com va tot? Espero que bé. Weno, a lo que anava. Obro aquest fil ja que crec que estaria bé posar noticies al portal que fossin de temes relacionas amb l'anime i el manga en general. Amb això vull dir quan s'acosta el saló, acaba una serie antiga com Full Metal Alchemist o altres tipus d'esdeveniments.

Raons per les que proposo això sñon:

a) Desde el punt de vist del cercador de google: bé, segurament si algú busca saló del manga, el nom d'una serie acabada, el nom d'un mangaka amb renom que ha fet quelcom important, etc etc, google amb el seu sistema de cerca segurament posicioni la web millor a les cerques, i més gent visiti la web, per poder fer gran el fansub.

b) Desde el punt de vista personal: Sincerament, tindre totes les noticies juntes al mateix lloc fa que no es diferenciin les que son de cara a que s'ha penjat un nou treball del fansub a les altres. Per això dic de posar les noticies al portal, o si més no es podria fer un post per a noticies d'un tipus i un altre per a les de l'altre caire.

En definitiva, crec que estaria bé i que ajudaria a trobar millor les coses. A més, val a dir que segons com les notícies són informació important que cal llegir, i bé, els treballs que es fan en el fansub, ja tenen acollida en els seus propis espais als apartats de mangues, anime, one shots, etc.

Simplement això. Espero no haver aborrit amb tanta xerrameca xD.
Salutacions!
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Notícies

Missatge  shira-chan el Dv 04 Jun 2010, 22:25

Estem sospesant la idea amb en surreak, a ell li encanta penjar notícies i els motius que dónes em semblen bé tot i que no m'agradaria que oblidéssim que això és un fansub, així que al portal, jo hi conservaria les notícies del que anem fent perquè (a nivell personal) m'omple més anunciar que un equip ha acabat un capítol d'una sèrie que no pas que al saló hi ha anat no sé quants mils de persones.
Així que, com que també trobem molt bona idea lo de les notícies (una cosa no treu l'altre) ens posarem en moviment a veure quina és la millor manera d'incorporar-les al portal per tal de donar-los més importància que la que tenen ara.
D'altra banda també haurem de pensar en com les anem incorporant, perquè pel moment només en surreak n'anava penjant, aviam com ens ho managuem. Aviat tindreu notícies nostres!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dv 04 Jun 2010, 22:31

Bé, estic d'acord en que a nivel d'esforç personal és molt més gratificant, pero hi ha noticies que si més no crec que foren importants anunciar. Tampoc estic parlant de penjar-les totes obviament, perque sino si que seria un desgavell com pasa a Naruto Uchiha. En tot cas us deixo que us ho rumieu i decidiu ^^.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu el Ds 05 Jun 2010, 13:26

Jo pel tema aquest de les notícies no és que sigui gaire favorable en fer-ho, ja que com diu la shira això és un fansub i el que si busca són els capítols de les sèries que es fan. Per notícies de coses relacionades amb l'anime i manga en general ja existeixen altres portals, i en català també n'hi ha un: http://animesque.cat/

Jo l'únic tipus de noticies que seria favorable de penjar en el portal seria de sèries d'anime i manga que surtin al nostre país en català, ja doblades en el cas de l'anime o en paper en el cas del manga. Per informar i que la gent coneixes més la oferta dels productes llicenciats en català.
Tota la resta de coses japoneses, que si sèries del japó, mangakes, jocs de no se què, etc... jo no ho posaria.
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dg 06 Jun 2010, 15:57

Natsu escrigué:Jo pel tema aquest de les notícies no és que sigui gaire favorable en fer-ho, ja que com diu la shira això és un fansub i el que si busca són els capítols de les sèries que es fan. Per notícies de coses relacionades amb l'anime i manga en general ja existeixen altres portals, i en català també n'hi ha un: http://animesque.cat/

Jo l'únic tipus de noticies que seria favorable de penjar en el portal seria de sèries d'anime i manga que surtin al nostre país en català, ja doblades en el cas de l'anime o en paper en el cas del manga. Per informar i que la gent coneixes més la oferta dels productes llicenciats en català.
Tota la resta de coses japoneses, que si sèries del japó, mangakes, jocs de no se què, etc... jo no ho posaria.

Estava pensant justament el mateix. Com que anem enfocats a un públic català simplement faria notícies del que es fa doblat en català i poca cosa més, per a novetats japoneses tenim "animesque". Sinó el portal seria un petit desgavell de novetats i coses que fem nosaltres, i perdria una mica la cara de fansub que té ara. No trobo mala idea fer-ho, però igual si que mensualment podríem fer un macropost (amb idees conjuntes de tots els fansubejadors, sinó el pobre encarregat de fer-ho es podria morir) de novetats de coses que es fan en català, sèries d'estrenes del Japó, mangues... Ho dic perquè un macropost mensual no trencaria entre totes les coses que fem, si anem fent posts de notícies per separat perdríem el caire de fansub, ja que al portal és millor anar mostrant les coses que fem que no posar notícies que solapin les nostres feines.
Saluts!!
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dg 06 Jun 2010, 16:39

tyrex escrigué:
Natsu escrigué:Jo pel tema aquest de les notícies no és que sigui gaire favorable en fer-ho, ja que com diu la shira això és un fansub i el que si busca són els capítols de les sèries que es fan. Per notícies de coses relacionades amb l'anime i manga en general ja existeixen altres portals, i en català també n'hi ha un: http://animesque.cat/

Estava pensant justament el mateix. Com que anem enfocats a un públic català simplement faria notícies del que es fa doblat en català i poca cosa més, per a novetats japoneses tenim "animesque". Sinó el portal seria un petit desgavell de novetats i coses que fem nosaltres, i perdria una mica la cara de fansub que té ara. No trobo mala idea fer-ho, però igual si que mensualment podríem fer un macropost (amb idees conjuntes de tots els fansubejadors, sinó el pobre encarregat de fer-ho es podria morir) de novetats de coses que es fan en català, sèries d'estrenes del Japó, mangues... Ho dic perquè un macropost mensual no trencaria entre totes les coses que fem, si anem fent posts de notícies per separat perdríem el caire de fansub, ja que al portal és millor anar mostrant les coses que fem que no posar notícies que solapin les nostres feines.
Saluts!!

Home, sempre es podria fer una revista. Hi ha molt llocs on es fan, i és una forma que es podria donar de cara a fer "propaganda" del fansub. De totes formes requereix molt de temps fer una revista crec jop. No sé, tot seria parlar-ho si a algú li ve de gust fer-ne.
Salut!
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dl 07 Jun 2010, 15:51

A veure, cal dir que, en el cas que ho féssim, no barrejaríem les notícies del fansub amb les notícies de l'anime i el manga, de manera que les del fansub no quedarien diluïdes. La idea seria fer un segon portal, per les notícies d'anime i manga, de manera que la gent pot escollir si visitar-lo o no. D'altra banda, el tipus de notícies que es podrien posar, també seguirien uns criteris, que la shira i jo més o menys ja hem determinat, és a dir, que tampoc hi posaríem qualsevol cosa.
Per tant, el portal principal quedaria de la mateixa manera com està ara, sense cap modificació.

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dc 09 Jun 2010, 12:51

A veure, finalment hem pres una decisió.

- Les notícies del món del manga i l'anime no es posaran al portal, perquè diluirien les notícies del fansub que, al cap i a la fi, són les més importants.

- Hem provat de fer un segon portal per les notícies de manganime, però no es pot fer. No es poden enllaçar dos subfòrums diferents a l'espai de les notícies del portal, encara que siguin portals diferents.

- Finalment, el funcionament serà el següent: les notícies es seguiran posant al subfòrum corresponent, dins la categoria "parlem d'anime i manga" i, alhora, es posarà un event al calendari del fansub, amb el títol de la notícia, i un enllaç al post on l'hem fet.

Bé, suposo que no s'ha entès gaire bé Razz , però no patiu, perquè ara ho explicaré a cada lloc corresponentment.

Esperem que la decisió us sembli bé a tots plegats.

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7364
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt