Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin

2 participantes

Ir abajo

Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin Empty Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin

Missatge  surreak Dj 16 Set 2010, 20:58

Per parlar sobre l'argument!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16623
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin Empty Re: Parlem sobre Seikimatsu Occult Gakuin

Missatge  shira-chan Dt 19 Jul 2011, 20:06

Uaaaaa!! Ja l'he acabada!!!

Fua, m'ha agradat molt. Em sembla una sèrie amb una idea molt aconseguida, potser no li treuen tot el suc que podrien a tot el sidral que munten, però igualment, els fonaments de la sèrie m'han agradat:

Una acadèmia on hi pot passar qualsevol cosa, ja no "d'ocult" sinó qualsevol cosa que sigui una mica increïble. Monstres mitològics per tot arreu, esperits, gent posseïda, viatges en el temps o a l'altre món, màgia de l'estil de Fairy Tail i tot... I tot ambientat en uns entorns del tot realistes. (cal esmentar com de guais són els entorns i com, a vegades, descuiden massa les cares dels personatges, però els ho perdonarem).

Traïcions, enigmes, s'ha de salvar el món. Assassinats i desaparicions... ho té tot i no pas a un ritme de peli de por, si no que els personatges que ho viuen ho viuen a ritme quotidià. Sentiments, òsties. Vaja. Que mola.

No seguiu llegint, que parlaré del final, final! SPOILER!!
Hi he estat pensant i l'únic que no em va agradar, la transformacions de les magues i l'aparició, de sobte, d'una lluita estil Fairy Tail allà mig, potser ho van fer per enfotre-se'n una mica... Segur que volien posar-hi màgia i l'animàgic aquell però crec que la transformació a lo Saylor Moon i els modelets que porten després era una mica per riure... si no... ¬¬' se'ls va anar l'olla completament.

El final amb el bucle dels dos Bunmei em va agradar molt. Tot i que ja em semblava estrany que no fessin servir aquest mateix fet enlloc. I vull remarcar el realisme i la poca censura de l'erotisme de la xurri del curri quan se li menja la bocaa en Bunmei i juga amb el seu paquet. Realment et poses a la pell del pobre noi... Molt calenta, l'escena.

I el final què? "Ca'n Uchida, la taula parada amb 3 plats. La Maya diu -Benvingut!, en Bunmei respon - Ja he arribat FI". Suposo que un dels plats és pel pare de la Maya un per ella i un per en Bunmei. Però són a Ca'n Uchida... mmm... Per mi que es casen, FIJO. I no crec que es portin més de 6 anys de diferència... si no, jo no sé què hi fan a ca'n Uchida (és el cognom d'en Bunmei, no el de la Maya...). hehehe.

Comenteu, senyors, què us ha semblat la sèrie?

A més, afegir que la versió està molt ben acabada. Se us han escapat molt poques faltes, estils molt llegibles i traduccions molt ben aconseguides. Vaja, que ha quedat una sèrie per estar-ne tots orgullosos! Enhorabona!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20189
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum