On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció

Eyeshield 21
Reconstrucció
Traducció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» M'agradaria unir-me
Dt 21 Ago 2018, 11:05 por Mijern

» De tornada!
Dl 20 Ago 2018, 12:50 por shira-chan

» Un cop de mà
Ds 04 Ago 2018, 23:48 por Intervención

» Vull unirme a Lluna Plena
Dc 01 Ago 2018, 17:23 por surreak

» Traducció de One Piece
Dj 19 Jul 2018, 11:57 por Intervención

» holix
Dj 19 Jul 2018, 11:48 por Kobasen

» M'agradaria unir-me al fansub
Dc 18 Jul 2018, 18:51 por Kobasen

» Hola!
Dc 18 Jul 2018, 16:25 por Intervención

» Hola a tots
Dj 12 Jul 2018, 09:50 por Intervención

Opinio

Opinio

Missatge  Doumekxkai el Dv 01 Oct 2010, 23:29

Be donç m'agradaria que em donesiu la opinio de aquest manga que he traduit.

la cosa es aixis, com que la sortida de Raws de Shiki ha sigut tallada per un descans de no se sap quant. m'he quedat sense poder traduir cosa que em ba comportar una cuantitat de temps lliure que podia destinar als estudis pero... despres de empalmar divendres disabte i diumenge dins el meu cap es va iniciar una batalla descomunal que ba acabar amb el resultat de voler aprendre a scanlejar manga, i ja que feu manga m'agradaria que em donesiu la opinio dels blanquejos i tota la resta.
He de dir que seria bo posarse ulleres de sol per no perdre els ulls per culpa de faltes d'ortografia ja que aquest cap ha sigut nomes treball meu i del raw i per desgracia per els dames ami tan se men fum faig moltes faltes d'ortografia -.-!
per aixos recomano ulleres de sol alls i una creu per si les mosques.

Manga Bokke-san serialitzat a la Weekly Shônen jump apartir de la 3ª setmana de gener de 2009
el capitol consta de 61 pagines i es un total de 20Mb
Arxiu allotjat a Multiupload
multiupload.com FU7B4TFSS0

espero opinions.

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25
Puntuació : 2958
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Opinio

Missatge  Akuma el Dg 03 Oct 2010, 21:45

Wolaps noi,

M'he descarregat el teu escanejat. Impresions:
- Hi ha coses que es veuen una mica borroses
- Hi ha una pérdua de colors i de bores força pronunciat.
- Tamany perfecte, ni gran ni petit, es vastant utilitzar el que has fet servir.
- Doble página, crec que ho ahs fet molt bé en la doble página, jo com a cleaner em sembla raonable la ralla del mig que has deixat, diguem que ho podria arribar a solucionar.

Formes de millorar jo crec q serien:
- Tractament psoterior amb photoshop o semblants (pasar a imatge de tipus escalat de grisos i variar nivells podria ajudar a tinde un millor resultat)
- Jo si puguessis miraria de millorar el contrast. Hi ha coses molt negres i altres molt blanques, falta gama intermitja, no sé si ja havies tocat els nivells. En cas afirmatiu et toca practicar, no té més, la práctica fa el mestre.

Salut!
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 5068
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dt 05 Oct 2010, 09:09

gracies per la opinio, sobre el escalat en grisos be donç les imatges ja ho estan pero suposo que deu ser cosa dels nivells, apart he de dir que la raw original tenia molt mala qualitat, i ho puc dir amb molta certesa ja que la tinc a les mans.
bueno, seguire practicant, i gracies de nou per els comentaris (no han sigut destructius)

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 05 Oct 2010, 15:08

Jo també li vaig fer una ullada, comentaré les 2 coses que vaig trobar:

1. No sé com ho has fet però a mi també em passava una cosa semblant quan pujava massa els blancs: els contorns es perden, hi ha bafarades que la línia s'esborra. Això crec que pot passar tant si puges massa els blancs com si selecciones colors o amb la vareta màgica i tens una tolerància massa gran. Si és això, baixant la tolerància selecciones menys part dels traços i al eliminar el seleccionat no ens mengem tant traç.

2. Això ja és a gust personal, però jo faria la lletra de les bafarades una mica més gran. Sense estar súper ajustada a la bafarada, però més grandeta. Els guions, no cal abusar-ne, però de fet tampoc fan nosa per llegir encara que no ho sembli.

I jastà, la neteja amb el tampó, si n'has fet, t'ha quedat molt bé (jo no l'he notat, almenys).

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 10008
Puntuació : 17920
Reputació : 150
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Ds 09 Oct 2010, 07:14

gracies per les opinions i consells. ja em mirare algo per aprendre a treballar amb les raws, ja que he estat fent proves i els resultats no es que siguin del meu agrado (soc molt perfecionista)

Si Shira els blanquejos han estat fets amb el tampo de clonar (en ma vida no el havia fet servir tant com ara)
despres no se vosaltres pero jo he creat un petit odi a les pagines a color (per cada pagina a color es 2-4h de treball) pero els resultats son bastant bons.

Scan en angles (Code Geass Shikoku no Renya)

Scan net

En aquest es nota bastant que ha sigut netejat pero ha valgut la pena el resultat es molt bo, encara que ban ser 6 hores de neteja, on vaig tenir mes problemes ba ser amb el pel de la noia baig tenir que redibuixarlo(si hus hi fixeu es nota) pero com que el text hi anira a sobre no es notara gaire i el resultat sera de calitat

Scan en angles (Karakuri Douji ULTIMO)

scan net i editat

Aqui no es gaire el que vaig fer, nomes vaig treure lo de Robot Boy Sobre ULTIMO que el scan angles hi havia posat, pero el poso per que almenos ami em resulta dificil diferencia si avanç hi havia text o no.

haveure que hus semblen la neteja de les pagines a color.

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Ds 09 Oct 2010, 15:33

Cap comentari negatiu. Espectacular. Molt bons tots dos! Shocked

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 10008
Puntuació : 17920
Reputació : 150
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dj 21 Oct 2010, 14:34

Bueno gracies per les opinions, ara ja em veig capaç de començar a publicar manga.

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt