On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Proposta de migració dels forums

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Proposta de migració dels forums

Missatge  Akuma el Ds 04 Des 2010, 23:51

Hola a tots. Derrerament he recomanat el forum a alguns amics que tinc a qui els agrada el manga, y lo primer que m'han dit és que troben a faltar els links per a poder accedir directament als treballs del fansub sense haver de passar pel blog.
Per això, proposo moure els fòrums a un server gratuit on ens deixin tindre els enllaços als treballs. La idea es muntar un sistema de phpbb portal, que simula a la perfecció el entorn al que estem tots acostumats, i de forma que foroactivo no ens puguin dir res, i tindre-ho tot en un mateix lloc.
Això presentaria tant aventatges com inconvenients, que els miraré d'explicar a sota:
- Aventatges:
· El primer aventatge és el de poder tindre tant comentaris com els ellaços tot centralitzat en un mateix lloc.
· Més poder sobre modificacions en el fòrum. Això és així perque seriem nosaltres mateixos els webmasters, i podriem fer modificacions o afegir certs moduls php si ens convinguès.
· En cas que es fes algun dia petit el fòrum, seria facilment migrable a un altre hosting més potent que abarquès la potencia necessària per funcionar amb tants usuaris.

- Inconvenients:
· El fet de ser nosaltres mateixos els webmasters es una arma de doble fil. Ens permet més personalització, però a la vegada som nosaltres mateixos els que ens hem d'encarregar de fer el manteniment de tot, així com fer backups, i requereix cert temps.
Els backups, es podrien fer cada 2 o 3 dies ara per ara, pero es una feina que algú l'ha de fer. Estic mirant sistemes que automatizen el "tingladu".
· Els administradors de foroactivo, el més segur es que no ens proporcionin la informació dels fòrums, lo que representaria la perdua tant d'usuaris, com privilegis, com missatges, i cladria refer els missatges i els usuaris de cop i de nou, lo que tambè representa un temps considerable.

En vista d'això, si es fes el canvi al servidor que he probat i que funciona vastant bé tot i ser gratuit (webcindario), es podria fer de forma paulativa, no que es faci tot de cop i volta, i anar adaptant tot plegat.

Volia comentar això aquí per veure que en penseu, perque es un tema que ens afecta a tots, i del que tothom podem formar part.

Si teniu algun dubte, sugeriment o queixa m'agradaria escoltar-ho.

Salutacions
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Proposta de migració dels forums

Missatge  Gruay el Dg 05 Des 2010, 21:31

A mi em sembla bé mentre no tinguem problemes tècnics xD
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gose el Dg 05 Des 2010, 21:46

A mi personalmanet no em sembla malament el problema que sembla que sera una feinada.
Gose
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 404
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Daichi el Dl 06 Des 2010, 17:20

Tinc un dubte. Estariem parlant d'un servidor de pagament llavors oi?

Per la resta, el mateix que ha dit en Gose, per mi endavant. Wink
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dl 06 Des 2010, 17:50

No, estem parlant de portar-ho a un servidor gratuit, i si el fansub arrivés a limits en que es penjes la pagina i això per culpa de massa gent visitant-la a la vegada, es podria canviar de servidro a un de pagament si fes falta.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dc 08 Des 2010, 02:48

Hola cuant de temps, ja vaig dir que si es volia jo podia ajudar en lo que son questions de webmaster, que per algo vaig aprovar la asignatura de pagines web amb triple 10.

Lo de pasar les dades al nou forum crec que es imposible, no obstan hi ha una lleugera posibilitat de salvar els usuaris aixos si s'ha de fer manualment.
La cuestio seria agafar i posar en un excel nom de usuari : mail : password(el password seria un pasword null)
despres nomes es tindria que importar el fitxer de excel a la nova base de dades i ja es tindrien els usuaris recuperats, es perdrien els misatges, si pero aquí no s'hi pot fer res.

Despres sobre el host recomano que sigui un que doni bastanta quota de dades, ja que la meva pagina va ser tancada per la administracio per exces de visites (6000 visites en 8 dies) hi la vaig tenir que refer de nou en un servidor de pagament.

Dit esta jo hus puc ajudar, no a diari ja que entre el treball i les clases i el meu fansub ho tinc negre pero sempre em sobra algo de temps que aprofito per programar o algo^^

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dc 08 Des 2010, 11:33

Ho vem estar parlant amb l'Akuma i pel tema de missatges el que vaig proposar és fer un usuari "lerdo" i amb aquell dedicar-se a repenjar tots els missatges i els temes, a excepció dels que ja no es farien servir mai, per exemple els de presentacions. O també vem proposar diria de que cadascú anés penjant els seus missatges, tot i que jo veig més factible l'altra opció.
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dc 08 Des 2010, 11:51

No esta malament la idea pero la questio seria que algu ho anes fent i dubto jo que algu tingui ganes de posarse a nar fent replies de misatges, a no ser el cas que sigueu capaços de programar un boot que navegi per indexacions php i postegi el contingut dins de la seccio adecuada.

Despres s'ha de pensar que en el cas que s'aconseguis la base de dades(dificil) a quin forum es voldria traslladar el congingut ja que tots tenen una estructura sql diferent.

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dv 10 Des 2010, 14:58

Com he comentat es faria servir forums phpbb3. Amb lo cual, es faria automaticament la base de dades, i només s'ha d'omplir i poca cosa més.

Jo com a server gratuit havia pensat en webcindario, que a mi m'ha donat bons resultats, pero si algú te una proposta millor, accepto sugerencies.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum