Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Zeitgeist EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Zeitgeist EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Zeitgeist EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Zeitgeist EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Zeitgeist EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Zeitgeist EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Zeitgeist EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Zeitgeist EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Zeitgeist EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Zeitgeist

5 participantes

Ir abajo

Zeitgeist Empty Zeitgeist

Missatge  Manto-kun Dl 27 Des 2010, 00:41

Aquest cap de setmana he descobert un parell de documentals molt interessants que possiblement ja haureu vist... però pel qui no, trobo que val la pena fer-ne difusió.

Zeitgeist és una saga de documentals, actualment només n'hi ha dos, però al més vinent s'estrenarà la tercera part, molt aclamats que tracten sobre en quina mentida estem vivint actualment. Qui o què ha ocasionat, ocasiona i ocasionarà els conflictes bèl·lics que han, ténen i tindran lloc en el món actual i qui són aquells què ens espien "darrere la cortina". Vivim en una societat on la manca de diners ens ha fet esclaus i un deute generat el qual no hi ha prous diners en circulació per tal de poder pagar-lo. Qui governa realment els països del món desenvolupat? Qui deixa els diners als Estats Units per tal de poder pagar els costos de la guerra? La resposta a totes aquestes preguntes i més, és destapen en aquest video.

Us garanteixo que no us deixarà indiferents, si teniu temps us el podeu veure, acompanyats o sense, bevent una cervesa o fumant caliquenyos, però si us plau mireu-lo si voleu tenir una visió de la realitat diferent, si esteu preparats per saber la veritat que hi ha darrere de la oficialitat imposada pels governs, mireu-vos aquests dos documentals que us poso més abaix.

El primer és diu Zeitgeist (2007) i el segon Zeitgeist Addendum (2008), polseu als enllaços per a poder veier-los via CineTube.

Zeitgeist

Zeitgeist Addendum

Si voleu escriu-re les vostres impressions dels documentals, opinions pròpies i tal... sentiu-vos lliures de fer-ho eh? Wink
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  surreak Dl 27 Des 2010, 11:33

Jo ho vaig veure l'any passat. Lo que vaig veure jo és una peli, que no sé si és el recull de tres documentals diferents, o una peli que hi ha a banda. A la primera part, parlen de la religió, d'una forma molt constructiva, explicant el perquè dels mites i les creences, i l'origen de moltes coses. És realment interessant.
La segona part parla del govern nord-americà, sobretot, davant dels fets de les torres bessones. És escruixidor. Molt interessant, però molt dur.
I la tercera part, parla de la banca i l'economia. Aquesta la vaig deixar a mitges, i encara està per veure.

Realment, està molt i molt bé. La primera part és molt instructiva, i la segona també, però buf, et deixa sense alè. Tot i així, és superlativament recomanable.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Manto-kun Dl 27 Des 2010, 18:16

Realment t'obra els ulls, el fet de què t'estiguin mentint des del principi ja és demolidor. El que més m'ha trinxat és conversa que va tenir un director de cinema amb un hereu d'un dels grans bancs... Mare meva.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  .:MorPheuS:. Dt 28 Des 2010, 11:15

El primer d'aquests 3 reportatges el vaig subtitular amb una companya d'Animelliure i el vam publicar fa bastant temps...

Certament és interessant, i una llàstima (segons a qui li preguntis, un alleujament xD) que no se'n faci més difusió Wink

Bon Nadal i que vagi bé! santa
.:MorPheuS:.
.:MorPheuS:.
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 56
Puntuació : 5249
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Gruay Dt 28 Des 2010, 19:55

Jo em vaig mirar el primer i, weno, és tot mentida xD Són tot invencions que et fan creure que cuadren i tal però és tot bullshit
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Manto-kun Dt 28 Des 2010, 20:58

Gruay escrigué:Jo em vaig mirar el primer i, weno, és tot mentida xD Són tot invencions que et fan creure que cuadren i tal però és tot bullshit

Com ho saps? O sigui, ho dic en tó d'ignorància que consti xDD, pot ser mentida, però va bé saber altres punts de vista també.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Isildur Dv 31 Des 2010, 16:24

Jo vaig veure el pseudo-documental sencer i primer vaig quedar molt impressionat i tal però vaig començar a buscar informació i vaig trobar aquesta web:
http://natsufan.wordpress.com/indice-de-articulos/

És d'una periodista i el que fa és anar discutint les diferents afirmacions que es fan al documental. Una molt clara que recordo i que, com diu el Gruay, demostra que el documental és pura bullshit, fa referència a l'11-S. Al pseudo-documental, mostren com a "prova" de la conspiració de les torres bessones les columnes de ferro perfectament tallades, però aquestes columnes van ser tallades per a tasques de rescat, etc.

Crec que el documental és molt interessant de veure, però que creure's el documental "a cegues" és igual o pitjor que creure's les mentides dels governs & co.
Isildur
Isildur
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 19
Puntuació : 4922
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/11/2010
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Manto-kun Dv 31 Des 2010, 20:28

Realment mai et pots creure el que et diuen tant alegrement i mirar cap a una altra banda... Encara que un professor afirmi que Napoleó va morir a Santa Helena, va bé investigar una mica si és cert el que t'expliquen (per posar un exemple).

Gràcies Isildur pel teu link, realment és el que necessitava per a poder contrastar aquesta informació.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Zeitgeist Empty Re: Zeitgeist

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum