Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito"

Ir abajo

Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" Empty Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito"

Missatge  surreak Dv 07 Gen 2011, 16:31

Per parlar sobre l'argument.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito" Empty Re: Parlem sobre "Origen, la història de l'Agito"

Missatge  surreak Dj 09 Ago 2012, 23:02

Per fi m'he mirat la peli! La veritat és que m'ha sorprès gratament. L'animació està molt bé, em recorda l'estil de Ghibli, i l'univers que s'han muntat també està molt currat. La llàstima és que el trobo desaprofitat. Està ben pensat, l'evolució de l'existència, i la problemàtica en què es troben. Tot i que trobo que tot passa massa de pressa. Et presenten tot un univers nou, que primer has de digerir. Però quan encara no l'entens, ja el comencen a canviar, amb l'aparició de la Toola i tot el que això comporta. Tot canvia molt de pressa i no tens temps de disfrutar del món que s'han muntat.

La relació entre l'Agito i la Toola també la trobo precipitada. Passa massa poc temps perquè acabin important-se tant. M'agrada molt com es desenvolupa, i tot el potencial que té. Crec que si en lloc d'una peli haguessin fet una sèrie, ho haurien aprofitat molt més. La seva relació hauria evolucionat més a poc a poc, i seria més creïble.

I la història pos està molt bé. Tinc debilitat per les històries que parlen de la relació entre l'home i la natura. A més, l'orientació del problema és molt original. No és l'home que amenaça a la natura, sinó la natura que amenaça a l'home, i això és un punt de vista sorprenent. L'únic que m'ha sobrat una mica és l'excés de fantasia amb aquelles dues nenes que surten de l'arbre, i el tema dels híbrids. La idea està bé, però sembla massa que es converteixin en superguerrer.

Mentre escric, sempre em sembla que dono més importància al que no m'ha agradat que no pas al que sí. No voldria que fos així. Realment, la peli m'ha agradat força. Ah, i el detall de la lluna destrossada és espectacular.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum