Sobre la distribució!
+10
moddius
Rini
Gruay
lostbrain
tyrex
Mortimer
Sakuragi
beauty_felurian
Natsu_Dragneel
surreak
14 participantes
Pàgina 1 de 1
Quin mètode de distribució prefereixes?
Re: Sobre la distribució!
El meu preferit és visió online... Perquè algunes sèries tenen molts capítol i uf! Descargar-los tots! Però algunes sèries (Com estic fent amb Toradora! que no tenen molts capítols... Me les descargo). Crec que he votat visió online i DD a la vegada.
A mi també m'agrada més la descàrrega directa en cas dels animes i el visionat online dels mangues, o en descàrrega directa. El cert és que no sóc una gran amant del torrent, i de l'emule encara menys
beauty_felurian- Nèstor
- Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4734
Reputació : 0
En el cas dels animes DD siguin sèries amb pocs o molts capítols.
En el cas dels mangues DD i visió online.
En el cas dels mangues DD i visió online.
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5090
Reputació : 1
Ubicació : Palma
jo en general els animes igual que més d'un que he llegit per a dalt els prefereixo en DD si són curts i en visionat online si són series llargues (ex: Fairy Tail o Bleach o Naruto) pero els mangues els prefereixo sempre en visio online de fe no en tinc ni un de descarregat per cap metode clar que els mangues sempre seran extremadament millors en paper PAPER FTW! aixo si no estaria genial un visionador online de animes i mangues marca Lluna plena no fansub estaria molt bé
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5091
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
He votat per DD, però com que no se sap si és etern... Després votaria pel Bittorrent.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9380
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Doncs jo he votat eMule, però he dubtat amb els torrents...
Penso que no s'ha de deixar de banda el p2p sinó que se li ha de donar suport, i més ara amb el problema de les DD, a més a més m'ha funcionat sempre molt bé. Contínuament em descarrego coses per l'eMule
Penso que no s'ha de deixar de banda el p2p sinó que se li ha de donar suport, i més ara amb el problema de les DD, a més a més m'ha funcionat sempre molt bé. Contínuament em descarrego coses per l'eMule
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Jo he votat DD i online.
DD perquè és el que he fet servir gairebé sempre i online perquè crec que en el cas del manga és el que més es fa servir i en el cas de l'anime hi va haver una temporada que ho vaig fer servir i em va anar prou bé.
DD perquè és el que he fet servir gairebé sempre i online perquè crec que en el cas del manga és el que més es fa servir i en el cas de l'anime hi va haver una temporada que ho vaig fer servir i em va anar prou bé.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9673
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Jo he posat DD, BitTorrent i online.
La primera... Perquè segons el servidor és una de les maneres de baixar-t'ho més eficaç, juntament amb el jDownloader.
Després, el torrent em sembla una gran eina per treure tot el potencial a internet... Potser xucla massa i tot, però realment les descàrregues per allà, si hi ha molts seeders, són rapidíssimes!
I online, perquè per llegir manga va prou bé. Més que res, que per llegir manga un cop t'has descarregat les imatges a l'ordinador, és una mica incòmode perquè has d'anar fent gran i empetitint, mentre que al navegador ja t'ho deixa tot gran. L'anime online també és bastant còmode, sempre i quan no et trobis versions de "pendejos" i "pelotudos"! No crec, però, que sigui una preferència pel fansub posar-ho.
La primera... Perquè segons el servidor és una de les maneres de baixar-t'ho més eficaç, juntament amb el jDownloader.
Després, el torrent em sembla una gran eina per treure tot el potencial a internet... Potser xucla massa i tot, però realment les descàrregues per allà, si hi ha molts seeders, són rapidíssimes!
I online, perquè per llegir manga va prou bé. Més que res, que per llegir manga un cop t'has descarregat les imatges a l'ordinador, és una mica incòmode perquè has d'anar fent gran i empetitint, mentre que al navegador ja t'ho deixa tot gran. L'anime online també és bastant còmode, sempre i quan no et trobis versions de "pendejos" i "pelotudos"! No crec, però, que sigui una preferència pel fansub posar-ho.
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Depèn, si es anime sempre descarga directe i en format avi
Llavores, en els mangas si el segueixo setmanalment (one piece, naruto, blech, fairy tail, Kenichi) o mensualment (Soul Eater, Vampire Knight) m'agrada llegir-los online però si es una serie que recent descobreixo i que te bastants toms prefereixo baixarmels (per descarga directe ) i mels vaig llegint en el temps lliure.
Resumint xDD 1r Descarga directe, 2on Lectura online; els altres mètodes no els toco.
Llavores, en els mangas si el segueixo setmanalment (one piece, naruto, blech, fairy tail, Kenichi) o mensualment (Soul Eater, Vampire Knight) m'agrada llegir-los online però si es una serie que recent descobreixo i que te bastants toms prefereixo baixarmels (per descarga directe ) i mels vaig llegint en el temps lliure.
Resumint xDD 1r Descarga directe, 2on Lectura online; els altres mètodes no els toco.
moddius- Nèstor
- Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4720
Ubicació : Catalonia
Jo en descàrrega directa, sí que és cert que un dia pots tenir fonts com altre no però m'agrada fer cúa a mí...
Jo he votat DD, és la manera classica i tothom sap com fer-ho, a més de no necessitar de programes externs; BT, si es tenen uns bons seeders, baixa molt bé; i visionat online pel manga
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5164
Reputació : 1
Jo també he votat descarrega directe per l’anime i visionat online pel manga, més que res per la comoditat que representa. E-links i torrents d’acord que són fiables i còmodes (deixes posada la llista de la “compra” i es va baixant solet), però això d’esperar-me setmanes i setmanes per tenir el capítol de torn de l’anime al qual vas molt viciat... no és una experiència massa recomanable XD
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4899
Ubicació : Depèn
jo he votat per DD en el cas dels animes i online pels mangues, tot i que el BT en alguns casos pot ser molt util