M'agradaria col·laborar
+4
tyrex
Nina-chan
shira-chan
condedooku
8 participantes
Pàgina 1 de 1
M'agradaria col·laborar
Hola a tothom, com que fa temps que descarrego molts dels vostres projectes, vaig pensar que estaria bé que col·labores en la mesura possible.
Em vaig llegir el vostre post de la feina que hi ha en la realització d'un anime/manga i em va interessar el d'editor de subtítols.
Fa un parell de dies em vaig descarregar l'Aegisub i he estat practicant per aprendre a fer-lo servir. Se introduir línies de subtítols, editats i en la posició i temps que calgui. Se fer karaokes, tant per paraules com per síl·labes, buscant el temps. I donar al karaoke alguns afectes com fer desaparèixer les lletres, canvi de color, que quan sona una síl·laba aquesta es faci més gran i alguna cosa més.
Em falta molt per aprendre, pel que veig lo dels efectes és un món i encara no domino tots els tags de .ass
He practicat amb el Assdraw i se fer quadres i afegir-los als subtítols. Però de moment no em surten gaire bé les formes més complicades. Ni tampoc se afegir estrelles o formes de l'Assdraw als efectes dels karaokes.
No se com aneu de editors però jo m'ofereixo per ajudar quan calgui, disposo de temps lliure.
Em vaig llegir el vostre post de la feina que hi ha en la realització d'un anime/manga i em va interessar el d'editor de subtítols.
Fa un parell de dies em vaig descarregar l'Aegisub i he estat practicant per aprendre a fer-lo servir. Se introduir línies de subtítols, editats i en la posició i temps que calgui. Se fer karaokes, tant per paraules com per síl·labes, buscant el temps. I donar al karaoke alguns afectes com fer desaparèixer les lletres, canvi de color, que quan sona una síl·laba aquesta es faci més gran i alguna cosa més.
Em falta molt per aprendre, pel que veig lo dels efectes és un món i encara no domino tots els tags de .ass
He practicat amb el Assdraw i se fer quadres i afegir-los als subtítols. Però de moment no em surten gaire bé les formes més complicades. Ni tampoc se afegir estrelles o formes de l'Assdraw als efectes dels karaokes.
No se com aneu de editors però jo m'ofereixo per ajudar quan calgui, disposo de temps lliure.
condedooku- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 167
Puntuació : 4063
Reputació : 2
Re: M'agradaria col·laborar
Uascaaa Un editor d'anime!!!!! Coets i crits d'alegria!! Ens en falten, ens en falten!!
Ara t'entro i t'envio el MP pertinent. Pel que has explicat potser no cal ni que passis per l'aula, però si en vols te la podem fer igualment per si en bombillero et pot anar ajudant amb això que dius que et costa.
Per editar al nivell que fem aquí en tens més que suficient.
Benvingut!!!
Ara t'entro i t'envio el MP pertinent. Pel que has explicat potser no cal ni que passis per l'aula, però si en vols te la podem fer igualment per si en bombillero et pot anar ajudant amb això que dius que et costa.
Benvingut!!!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20444
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Benvingut noi.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6183
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Benvingudíssim!
Ja veuràs que som bona gent . Has entrat en un moment fantàstic, volem editors!
Ja veuràs que som bona gent . Has entrat en un moment fantàstic, volem editors!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9393
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
shira-chan escrigué:Uascaaa Un editor d'anime!!!!! Coets i crits d'alegria!! Ens en falten, ens en falten!!
Benvingut!!!
Crec que m'he enamorat.. xD Un editor
Bé, veig que ets blau ja així que benvingut al fansub! Ja treballarem junts ja... jajajaja
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6657
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
Benvingut al fansub!!
Ens complau saber que hi ha gent que disfruta amb els nostres projectes. I més si es disposen a ajudar-nos!
Passat-ho molt bé per aquí! És cert que un reforç a l'edició d'animes aniria de perles. Gràcies!
Ens complau saber que hi ha gent que disfruta amb els nostres projectes. I més si es disposen a ajudar-nos!
Passat-ho molt bé per aquí! És cert que un reforç a l'edició d'animes aniria de perles. Gràcies!
Benvingut condedooku!
Un plaer veure't per aquí també! Gaudeix molt treballant amb nosaltres!
Un plaer veure't per aquí també! Gaudeix molt treballant amb nosaltres!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7882
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Molt benvingut noi! És un plaer rebre gent nova disposada a treballar, i més encara si ja vénen amb la lliçó apresa de casa =P
Passa-t'ho bé amb nosaltres, però sobretot no et deixis explotar massa, no acabis cremat...
Passa-t'ho bé amb nosaltres, però sobretot no et deixis explotar massa, no acabis cremat...