Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Vull ajudar EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Vull ajudar EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Vull ajudar EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Vull ajudar EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Vull ajudar EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Vull ajudar EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Vull ajudar EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Vull ajudar EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Vull ajudar EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Vull ajudar

+2
victor_v
Intervención
6 participantes

Ir abajo

Vull ajudar Empty Vull ajudar

Missatge  lizgon Dc 11 Oct 2017, 12:17

Hola, sóc un gran fan de "One Piece" i m'agradaria aportar el meu granet de sorra al manga de "One Piece", fa poc vaig veure que només están traduïts al català els últims volums i el primer, m'agradaria poder ajudar a que estiguéssin els altres (fins a l'episodi 516 de l'anime aproximadament) ja que jo segueixo l'anime en català però no el manga i m'agradaria començar-lo a seguir en un futur des del principi.

Sobre mi, puc dir que controlo de Photoshop, In Design, Illustrator i d'altres programes que crec que no tenen massa relació amb l'interès d'aquesta comunitat. Català he estudiat fins a 2on de Batxillerat però crec que tinc un bon nivell, quan vaig a comprar coses barates vaig als xinesos (o asiàtics per a ser més correcte) i no pas als "xinos o chinos" com no paro d'escoltar a catalanoparlants de tota la vida, i sóc d'aquella mena de persones que detecten castellanismes en les converses o al llegir textos (missatges de fòrums). Però crec que la major aportació que puc fer és més en la col·locació dels textos, la neteja, etc...

Fa poc em vaig descarregar l'especial de "One Piece" sobre l'"East Blue" i vaig veure que tenia els subtítols en castellà (seguramet sigui llatinoamericà) i anglès. M'he proposat afegir-hi els subtítols en català i una vegada els tingui oferir l'aportació per al creador del Megapost de "One Piece" d'animelliure, el que estic fent és escoltant els diàlegs dels capítols de l'anime en català i escrivint-los literalment, però si veig que això es distancia massa dels diàlegs originals d'aquest especial el que faré serà una cosa intermitja entre el que deien en català originalment i la traducció dels subtítols en castellà i anglès.
També m'agradaria intentar col·locar l'àudio en català a l'especial recollint-lo dels diferents episodis però no sé si aquest Frankenstein funcionarà com m'ho imagino, si és així tindriem aquest especial del 2017 "doblat" al català.


lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 2460
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/10/2017
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  Intervención Dc 11 Oct 2017, 19:38

Bones Lizgon.
Et serè franc, One Piece ja no la seguirem. Falta anunci oficial al Blog i tota la pesca però bé, és el que s'ha decidit.
Tenim altres projectes però, com Donten i Eyeshield 21 que rebrien encantats carn fresca.

Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6424
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  surreak Dc 11 Oct 2017, 23:13

Molt benvingut, lizgon!!

M'alegro molt que hagis aparegut per aquí ^^ Estarem encantats de rebre la teva ajuda!

El que sí que és cert és que vam decidir cancel·lar One Piece, molt al meu pesar, perquè jo n'era el traductor i el principal promotor de fer la sèrie, però és un projecte grandiós i ens és impossible completar-lo.

En qualsevol cas, t'agradaria ajudar-nos encara que sigui en altres sèries?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  victor_v Dj 12 Oct 2017, 00:08

Benvingut! Per cert, Surreak, em sembla que he emès un "vot negatiu" a un comentari teu xD Ara ja sé per què hi ha uns vincles "+ / -" al costat de cada missatge Razz
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3016
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  Intervención Dj 12 Oct 2017, 00:09

victorpvadell escrigué:Benvingut! Per cert, Surreak, em sembla que he emès un "vot negatiu" a un comentari teu xD Ara ja sé per què hi ha uns vincles "+ / -" al costat de cada missatge Razz

Jo un possitiu, així queda neutre xD
Que per cert, abans que preguntis, no serveixen per re´xD
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6424
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  victor_v Dj 12 Oct 2017, 00:16

Ja va bé saber-ho... et votaré positiu per l'aclariment Laughing Razz
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3016
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Vull ajudar

Missatge  lizgon Dj 12 Oct 2017, 11:55

Vaja Neutral  Consolació  una llàstima que s'hagi abandonat definitvament el projecte. Si en un futur surreak decideixes retornar-lo o si apareix algú que pot fer la teva feina de segur que apareixeran moltes altres mans (com la meva segurament) per a col·laborar.  Reunió d\'amics

Ja que m'he ofert si que podria ajudar en alguna altra sèrie, preferentment seria manga, ja que l'anime em sembla un gran treball haver de subtitolar-lo Desmai  (més que res pel tema dels temps per a què quadrin amb el moviment de la boca o el so de les veus), l'especial de l'East Blue que comentava en la presentació m'he animat perquè no l'he trobat en català i perquè puc obrir els subtítols amb el bloc de notes i només haig d'emplenar els textos, els temps de durada ja venen determinats pels subtítols que ja porta, això ho fa molt més còmode.

Al cap i a la fi també vull aportar el meu granet de sorra, ja que tots ens nutrim d'aquesta feina llegint els mangues Llegint o veient els animes subtitulats. I a la vegada em pot servir per aprendre la manera de procedir que es segueix, les maneres de fer i els passos, el "como se hace". Gran somriure

PD: estan xules les animacions

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 2460
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/10/2017
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  surreak Dj 12 Oct 2017, 12:07

Si és així, benvingut al fansub! Ara mateix t'entro i podràs veure la part del fòrum interna ^^
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  shira-chan Dj 12 Oct 2017, 12:46

Benvingut! Que bé que tot i no poder ser a One Piece vulguis participar!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  Lluis_Cat Dj 12 Oct 2017, 12:54

lizgon escrigué:Ja que m'he ofert si que podria ajudar en alguna altra sèrie, preferentment seria manga, ja que l'anime em sembla un gran treball haver de subtitolar-lo Desmai  (més que res pel tema dels temps per a què quadrin amb el moviment de la boca o el so de les veus)

Hola lizgon, benvingut! Et vull dir que jo he estat traductor d'un anime i no és tan dramàtic. S'agafen unes raws que ja tenen els subtítols fets en anglès normalment i el que es fa és traduir d'allà. Molts cops ja està sincronitzat i aquí cadascú fa una feina en concret. El traductor tradueix, el corrector corregeix... També hi ha un que fa quadrar els subtítols si no estan bé. Si dius que et costa més aquesta feina en fas una altra Wink
Lluis_Cat
Lluis_Cat
TCAK-Traducció
TCAK-Traducció

Nombre de missatges : 123
Puntuació : 2889
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 19/09/2016
Edad : 24
Ubicació : Badalona

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  lizgon Dj 12 Oct 2017, 19:22

Lluis_Cat escrigué:S'agafen unes raws que ja tenen els subtítols fets en anglès normalment i el que es fa és traduir d'allà. Molts cops ja està sincronitzat i aquí cadascú fa una feina en concret. El traductor tradueix, el corrector corregeix... També hi ha un que fa quadrar els subtítols si no estan bé. Si dius que et costa més aquesta feina en fas una altra Wink

Si així no sona tan difícil, seguint l'estil Ford tot sembla més abarcable, el pal és la feina de quadrar els subtítols. Estic mirant els diferents enllaços sobre aquestes coses que hi ha per aquí i es nota que esteu molt ben organitzats i porteu molts anys de trajectòria.

Ja de pas aprofito per informar d'aquesta web: htmlapdf.com que serveix per imprimir pàgines web on-line, igual que si vas a opcions imprimir al teu navegador (Chrome per exemple), però el resultat és més fiable a com es veu la web que utilitzant aquesta manera. És el que estic utilitzant per recopilar tots aquests posts sobre funcionament i demés per a llegir-m'ho amb calma i tenir-ho per a futures consultes.

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 2460
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/10/2017
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  lizgon Ds 14 Oct 2017, 11:31

lizgon escrigué:aprofito per informar d'aquesta web: htmlapdf.com que serveix per imprimir pàgines web on-line

Aquesta web va molt bé però no funciona en aquells llocs web on primer t'has de loggejar per a poder entrar, en aquests casos el que imprimeix és la plana per a ingressar com a usuari. He estat buscant alternatives i he trobat extensions per a Chrome que solucionen això, la que més m'ha agradat és FireShot, és com la tecla "impr pant" per això la qualitat no és tan bona com un pdf real, i tampoc et deixa seleccionar el text però el resultat és fidel a com es veu la web

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 2460
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/10/2017
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  shira-chan Ds 14 Oct 2017, 18:08

lizgon, passa'm el mòbil per privat, que t'afegiré als grups de Whatsapp.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Vull ajudar Empty Re: Vull ajudar

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum