Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
M'agradaria ajudar EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
M'agradaria ajudar EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
M'agradaria ajudar EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
M'agradaria ajudar EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
M'agradaria ajudar EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
M'agradaria ajudar EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
M'agradaria ajudar EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
M'agradaria ajudar EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
M'agradaria ajudar EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


M'agradaria ajudar

4 participantes

Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty M'agradaria ajudar

Missatge  AngeloDNick Dj 25 Jul 2019, 23:55

Hola, bona nit, com estan?
En dic Nick, molt de gust ^^. He estat estudiant català fa dos anys i m'agradaria intentar posar-ho més a la pràctica. No sóc un parlant nadiu i no vull ens causar problemes, per tant, comprenc que això és sens dubte un tema que pot (molt probablement) ser «l'obstacle» per vostès.

Bé, sóc brasiler, 18 anys, estudiant de lletres i dret, parlo portuguès (òbviament) i anglès amb fluïdesa, estudio japonès, català i castellà però no tinc gaire oportunitat d'utilitzar la llengua en qüestió. Els meus gèneres preferits d'anime som romanç, drama i misteri (ohh, especialment aquesto). I a potser jo vaig a utilitzar una mica d'influència d'anglès o portuguès en els meus textos, llavors em sap molt de greu.

Vaig traduir un episodi d'anime de Yakusoku no Neverland i m'agradaria assegurar-me que no estic fent errors greus, aixì com presentar-los una possible prova de competència. Ho vaig fer per no molestar cap altre projecte obert, però em posso a disposició per continuar-ho o ajudar-los en quelcom.

Per fi, m'agradaria disculpar-me per ser inconvenient amb vostès o semblar-los estrany. No tinc la intenció de sonar arrogant, realment m'encanta el català i m'agradaria millorar. Puc deixar la meva informació de contacte a través de PM.

Moltes gràcies, atentament,

Nick

PS: Probablement va semblar massa formal Razz
AngeloDNick
AngeloDNick
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 1741
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 25/07/2019
Edad : 23
Ubicació : São Paulo

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty Re: M'agradaria ajudar

Missatge  Gray Slimner Dv 26 Jul 2019, 00:18

Hola Nick!! Em resulta fascinant (i no crec que sigui l'únic) que algú s'interessi per la nostra cultura des de l'altra punta del món! Veig que ets un apassionat de les llengües, però què et va fer decantar per estudiar català, i no un altre idioma?

Sigues benvingut al fansub, ens anem llegint!

PD: No cal que ens tractis de vostè, ens pots "tutejar" Razz
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty Re: M'agradaria ajudar

Missatge  AngeloDNick Dv 26 Jul 2019, 00:39

Moltes gràcies ^^. Haha, vaig a prendre notes. Només volia assegurar-me que no fos groller amb vosaltres.
Perquè no tinc autocontrol i ni tan sols vaig esmentar quant parlo el [...] malament és una llengua que em sona molt bonica, no? Razz
Gràcies per la benvinguda.
AngeloDNick
AngeloDNick
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 1741
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 25/07/2019
Edad : 23
Ubicació : São Paulo

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty Re: M'agradaria ajudar

Missatge  shira-chan Dv 26 Jul 2019, 09:46

Hola, Angelo!
Quina il·lusió més gran que algú aprengui català amb aquestes ganes i tan jove! Molt benvingut al fansub i al món en general!
No sé quina és la teva idea ben bé, jo t'explico què et podem oferir i entre els dos pensem què et pot anar millor.

Al fansub, per poder traduir o corregir fem passar una petita prova de correcció lingüística. Intentem que aquesta prova s'equivali a un C1 o C2. Ho fem perquè convé que el poc material que hi ha en català estigui en les millors condicions lingüístiques possibles. Tot i que ens faci molta il·lusió que algú vulgui aprendre català desinteressadament, igualment hauries de ser capaç de passar aquesta prova per traduir o corregir material que després es publicarà.

Si el que vols és tenir contacte amb catalans i fer servir la llengua, tenim un grup de whatsapp on xerrem i ens expliquem la vida. Hi seràs molt benvingut i sabent que estàs aprenent, tots et donarem un cop de mà per anar millorant o simplement per ser interlocutors teus.

D'altra banda, al fansub també s'hi poden fer altres feines a part de corregir i traduir, editar manga (posar el text a les bafarades), per exemple, et posa força en contacte amb la llengua. Si t'interessés cap d'aquestes altres feines, apreciarem molt que vulguis formar part del nostre equip!

Dit això, t'entro a la part interna del fansub i t'envio un MP amb informació del fansub i on pots trobar les proves.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty Re: M'agradaria ajudar

Missatge  Intervención Dt 30 Jul 2019, 13:35

Benvingut, Angelo Smile
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6424
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria ajudar Empty Re: M'agradaria ajudar

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum