Seguim actius!

Últimos temas
» M'agradaria donar un cop de mà
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDt 10 Nov 2020, 20:50 por lluna_de_gel

» Hola! Vull ajudar!
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDj 15 Oct 2020, 00:07 por victor_v

» M'agradaria ajudar-vos!
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDl 12 Oct 2020, 21:04 por Intervención

» M'agradaria ajudar-vos a traduir
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDs 19 Set 2020, 21:05 por surreak

» Fansub de One Piece
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDc 16 Set 2020, 08:34 por shira-chan

» M'agradaria posar el meu granet de sorra.
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDl 31 Ago 2020, 11:50 por shira-chan

» Vull treballar amb vosaltres
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDg 05 Jul 2020, 19:33 por victor_v

» Vull ajudar a traduir
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDv 26 Jun 2020, 09:19 por Hitora

» Traducció i correcció
M'agradaria posar el meu granet de sorra. EmptyDl 22 Jun 2020, 21:45 por victor_v

M'agradaria posar el meu granet de sorra.

M'agradaria posar el meu granet de sorra. Empty M'agradaria posar el meu granet de sorra.

Missatge  Zarego14 el Dg 30 Ago 2020, 21:58

Bones a tots!!
Ni que encara soc jove m'agradaria formar part de l'equip de traducció o fer cualsevol altra feina, domino perfectament el català i m'entenc prou bè amb l'anglès. Fa uns messos que estic interessat en aprendre coses noves sobre aquests temes.
Espero la vostra resposta!!!
Zarego14
Zarego14
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 104
Reputació : 1

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria posar el meu granet de sorra. Empty Re: M'agradaria posar el meu granet de sorra.

Missatge  victor_v el Dg 30 Ago 2020, 23:13

Hola Zarego14! Primer de tot, la nostra benvinguda! Ara aviat et direm coses des de l'administració i t'explicarem com va tot fil per randa... si no és avui, ja serà demà, que bé que vinguis amb ganes! Razz Ets més de manga o d'anime?

M'agradaria posar el meu granet de sorra. HzPeHARM'agradaria posar el meu granet de sorra. Platinum_end_mini_zps4nffrts0M'agradaria posar el meu granet de sorra. P8DYqUpM'agradaria posar el meu granet de sorra. XevWjPuM'agradaria posar el meu granet de sorra. Ucl7ckIM'agradaria posar el meu granet de sorra. 4B2mR9k
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 434
Puntuació : 1635
Reputació : 37
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

M'agradaria posar el meu granet de sorra. Empty Re: M'agradaria posar el meu granet de sorra.

Missatge  Zarego14 el Dl 31 Ago 2020, 00:25

Hola Victor! Ho hauria d'haver dit abans, m'agrada més l'anime, he llegit poc manga en la meva vida. Espero notícies merci!!!
Zarego14
Zarego14
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 2
Puntuació : 104
Reputació : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dl 31 Ago 2020, 11:50

Hola, Zarego! Ara t'entrem i t'enviem un missatge personal amb coses per llegir i fer!

Molt benvingut! Very Happy

TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10138
Puntuació : 18875
Reputació : 165
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum