On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

Proposo!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Proposo!

Missatge  barretdepalla el Ds 07 Gen 2012, 21:09

Doncs com veig que no ho ha dit ningu,ho dire jo.M'agradaria que fessiu GTO.És extremadament divertida i em sembla que seria un bon treball,aqui us deixo una foto i informació

La història comença quan Eikichi Onizuka , un ex motociclista sortit d'una universitat de tercera i amb un informe de conducta tan dolent que no li permet trobar una feina decent coneix a una noia anomenada Erika, una estudiant de secundària. Ell mai ha tingut relacions amb una dona, pel que fa l'impossible per impressionar, dient-li tot tipus de mentides. Quan per fi l'enganya per portar a un hotel de l'amor , Erika li explica que s'ha barallat amb el seu nòvio, de manera que Onizuka no perd oportunitat d'intentar seduir per mitjà del consol. En aquest moment, apareix al carrer un vell calb, gros, baix i quaranta que, plorant, li demana a Erika que ho perdoni, immediatament ella es llança als seus braços dient-li Perdó Professor, vaig ser molt dolenta! .

Onizuka al veure aquesta increïble escena, decideix ser professor. La raó és simple: pot seduir un munt de noies joves i belles! Per a això, es talla el cabell i comença a vestir de vestit blanc.

L'argument a partir d'aquest moment (Punt on comença l'anime) es basa en com Onizuka , tot i no tenir els coneixements necessaris per ser professor aconsegueix entrar a l'escola privada Seirin Gakuen gràcies a la seva German Suplex , una clau de lluita amb la que deixa inconscient el subdirector de l'escola per cridar escombraries als seus alumnes.

En aquest moment la directora, que estava veient d'amagat l'escena, decideix contractar Onizuka com a professor per la seva capacitat de fer entrar en raó a la gent (un poc violenta), amb la condició que es traslladi a viure a l'escola i que sigui el tutor del curs més conflictiu i antisocial del col · legi, que és responsable del retir i jubilació per estrès d'un gran nombre de docents.

La sèrie animada omet l'inici i comença a partir del moment en què Onizuka comença la seva pràctica professional, per la mateixa raó per la qual durant el desenvolupament de la sèrie s'eliminen o suavitzen diferents situacions que és possible veure només en el manga ja que algunes escenes i històries es van considerar inapropiades per transmetre per televisió (el que Onizuka intenti anar a dormir amb menors d'edat, que els tregui la roba interior per colpejar-o que aquestes es despullin per intentar seduir

Editat per darrera vegada per barretdepalla el Ds 07 Gen 2012, 21:38, editat 1 cop en total
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Proposo!

Missatge  Surrui el Ds 07 Gen 2012, 21:25

No es per molestar ni res... pero noi, ni has posat el titol del anime/manga ni la imatge ni res XD
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Ubicació : Behind you!!

http://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Ds 07 Gen 2012, 21:36

Sho Minamimoto escrigué:No es per molestar ni res... pero noi, ni has posat el titol del anime/manga ni la imatge ni res XD

Ho sento,es que volia ficar GTO en negreta pero no em sortia,i he dit,vale ara ho cambio i ho fico normal pero s'em ha olvidat de fer-ho,ara ho esito,en quan a la imatge si que la he ficat,cosa que no es veu

barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Ds 07 Gen 2012, 21:59

Realment és un anime força divertit. És una bona proposta que podrieu tindre en compte pel futur.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui el Ds 07 Gen 2012, 22:40

Home... ja que hem aixecat la veda, podriem fer el manga en català, no?
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Ubicació : Behind you!!

http://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Ds 07 Gen 2012, 22:44

Què proposes, exactament? L'anime o el manga?
Bé, sigui com sigui, ja t'anuncio que ara mateix no farem ni una cosa ni l'altra. Quan tanquem algun projecte i n'encetem de nous pot ser una de les opcions (a més, em sembla que a en Lost li agrada molt), però de moment no. Has anat a posar el dit a la nafra, tu també xD
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Ds 07 Gen 2012, 23:15

Gray Slimner escrigué:Què proposes, exactament? L'anime o el manga?
Bé, sigui com sigui, ja t'anuncio que ara mateix no farem ni una cosa ni l'altra. Quan tanquem algun projecte i n'encetem de nous pot ser una de les opcions (a més, em sembla que a en Lost li agrada molt), però de moment no. Has anat a posar el dit a la nafra, tu també xD

Doncs,a mi m'agradaria més l'anime.I si,va ser el mateix lost qui me la va recomanar.Que significa ficar el dit a la nafra?
barretdepalla
Dupont
Dupont

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Ds 07 Gen 2012, 23:53

Iee!!! xD
La volia proposar fa temps, però tal com anem de staff vaig voler esperar xD.
A mi m'agradaria tant el manga com l'anime. Però potser més el manga ja que no està ni en castellà. Estava llicenciat per Mangaline ediciones i van fer fallida i si no m'equivoco crec que van arribar al volum 15 (tot i que jo només he pogut trobar fins al 8 xD) També espero que algun dia hi hagi una editorial que compri aquesta llicencia de nou i puguem tornar a llegir GTO i si pot ser completa. (25 volums) Un exemple es Berserk que també era de Mangaline.

Jo de moment, esperant que hi hagi un miracle per part de Norma, Glenat o qui sigui! xD
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: