Últimos temas
Proposta al canto!
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Proposta al canto!
No sé si ho trobareu MASSA alternatiu pel fansub, però:
I si facilitessiu també els animes que ja están doblats al català?
En proposo alguns, perque també els poseu per descarregar en el bloc, com per exemple: Bobobo, Furi Kuri, Nana, etc.
Hi han inconvenients? Es que no soc gaire de mirar la tele i m'encantaría poder veure Nana sense tenir que llegir tota l'estona.
Si trobeu d'on baixar-los, o grabarlos i després passarlos per aquí, sería genial =)
I si facilitessiu també els animes que ja están doblats al català?
En proposo alguns, perque també els poseu per descarregar en el bloc, com per exemple: Bobobo, Furi Kuri, Nana, etc.
Hi han inconvenients? Es que no soc gaire de mirar la tele i m'encantaría poder veure Nana sense tenir que llegir tota l'estona.
Si trobeu d'on baixar-los, o grabarlos i després passarlos per aquí, sería genial =)
Re: Proposta al canto!
Normalment aquestes sèries que dius es troben a AnimeLliure o llocs semblants, nosaltres no els posarem al bloc ja que és un lloc per la feina nostra feta 

Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés
Re: Proposta al canto!
surreak escrigué:Aquí[/url] hi trobaràs gairebé tot l'anime que s'ha doblat al català, i aquí[/url] gairebé tot el material hagut i per haver en català (sèries, pelis, documentals, programes, etc.)
Aquestes pàgines estan molt bé, i des d'aquí els hi donem suport
Vale, mersii <3
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
» Notícies
» Traducció de One Piece
» feina de neteja
» Bones!!
» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
» Molt bones!
» [PETICIÓ] LoveLive!