On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

» Opcions de Media Player Classic
Dl 12 Feb 2018, 17:48 por lizgon

» Unir-me
Dj 04 Gen 2018, 23:36 por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc 06 Des 2017, 17:53 por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt 28 Nov 2017, 00:32 por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

Bones!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Bones!

Missatge  Arashino el Dt 24 Gen 2012, 23:01

Salutacions cordials des de terres boiroses!

Ja fa temps que vaig parasitant les vostres obres, i suposo que ha arribat el temps de donar la cara i mirar d’aportar el meu granet de sorra, i més ara que s’acosten dies rúfols amb la historia del tancament del megaupload i el daltabaix que ha causat.
Però en fi, millor vaig al gra que sinó soc capaç de xerrar tres dies seguits. Resumidament, sóc un otaku ja gat vell, amb vicis multidisciplinaris, constantment insatisfet amb el panorama de manganime que ens arriba...amb la de series bones que hi ha, perquè sols ens arriben les escorrialles? En fi, misteris de la vida.

Espero ser d’utilitat i, si més no, com a mínim podré donar les gràcies una mica més efusivament quan surtin series produïdes per [LlPnF] Rolling Eyes
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Bones!

Missatge  Surrui el Dt 24 Gen 2012, 23:07

Pole!!!

Benvingut siguis al forum!!! Esperem que t'ho passis molt bé i que poc a poc agafis confiança amb tots, aixi m'ajudaràs a fotre a en Gray X_D
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Ubicació : Behind you!!

http://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dt 24 Gen 2012, 23:16

Important l'apunt de "pole!" i "fotre en Gray" xD.

Sigues molt benvingut, Arashino! Explica'ns una mica com ens has conegut i tal, quines sèries nostres t'agraden més, qui creus que és més cabraboja aquí al fòrum si ens has llegit...

Passa-ho molt bé! Razz
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Nombre de missatges : 2576
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain el Dt 24 Gen 2012, 23:16

Benvingut Arashino!! Ens fa molta il·lusió que segueixis sèries nostres i que finalment t'hagis decidit a registrar. Espero que t'ho passis genial pel fansub i que comentis molt!! I si vols ajudar en algun projecte només cal que ho diguis!!
Bé, ens anem llegint per aquí!! Very Happy
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 24 Gen 2012, 23:28

Merci a tots/possibles totes per la benvinguda!

De projectes sobretot segueixo les pelis que aneu traient, i de series... vaig seguir religiosament i amb entusiasme Sora no Woto, d’Spice&Wolf em vaig quedar amb les ganes que feciu la segona temporada (pròximament us emprenyaré amb aquest tema fins a fer-me pesat XD ) i ara mateix estic enganxadíssim a Fate/Zero (Iskander ruuuulz!!! >.< ).
De manga poca cosa puc dir-vos. Al llarg dels anys m’he acostumat tant a llegir-lo en anglès que, a data d’avui, se’m fa raro si no és en l’idioma de Shakespeare XD
I val a dir que en sóc un consumidor massiu i de tots els gèneres temàtiques possibles. Si, he dit TOT. No faig escarafalls a res, i conec algunes series que han fet fugir als més valents i als que més es vanagloriejaven de tenir un estomac a proba de bombes Twisted Evil

Per acabar, no se pas que dir sobre qui guanya pel que fa a bogeria i desequilibri en general. N’hi ha de taaaaaantes formes...com usuaris al forum, suposo XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dt 24 Gen 2012, 23:29

Sigues molt i molt benvingut!!

M'alegro moltíssim que t'hagis decidit a registrar-te i presentar-te. Que gaudeixis molt de LlPnF com suposo que ho has fet fins ara, i si tens ganes d'entrar al fansub, només cal que ho demanis!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7369
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer el Dt 24 Gen 2012, 23:32

Benvingut Arashino jo fa relativament poc que vaij entrar i ja veuras que aqui un si troba molt be son gent molt simpatica i amable i es molt entretingut en fi ens llegim pel forum Twisted Evil
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dt 24 Gen 2012, 23:33

Arashino escrigué: de series... vaig seguir religiosament i amb entusiasme Sora no Woto, d’Spice&Wolf em vaig quedar amb les ganes que feciu la segona temporada (pròximament us emprenyaré amb aquest tema fins a fer-me pesat XD ) i ara mateix estic enganxadíssim a Fate/Zero (Iskander ruuuulz!!! >.< ).

Tu, ets dels meus! *-* Tot sèries meves, em fas feliç! Tenim la idea de refer la 1ra temporada d'Spice, perquè tot i ser molt bona va quedar un nyap complet, em sembla... Has de consumir Angel Beats!, si no l'has vista! ^.^
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 24 Gen 2012, 23:38

Ostres! Doncs aquest senyor "nou" ens coneix des que vam començar! affraid

T'estem molt agraïts que et presentis i que ens hagis seguit tant i tant de temps!

Amb TOTS els gèners hi inclous el yaoi? Si és que sí, mira't Sakura Gari! Mola infinit...

Quan has dit gat vell què vol dir, exactament? Wink

Passa-ho molt bé per aquí! Cada cop la família és més gran! Uau!

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla el Dt 24 Gen 2012, 23:38

Benvingut! Ens agrada molt que consumeixis el nostre material, que per això el tenim! I si vols entrar al fansub, endavant, que sempre fa il·lusió tenir gent nova.
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt 24 Gen 2012, 23:42

Sho Minamimoto escrigué:aixi m'ajudaràs a fotre a en Gray X_D
O.o Aquest home em vol mal, i lo fotut és que no sé per què T_T xD

Encantat que hagis decidit fer el pas de registrar-te i presentar-te ^^ Passa-t'ho molt bé veient l'anime que fem (i si pots llegir algun manga, de conya xD) i comentant amb nosaltres =P

M'he quedat amb un petit dubte: quan dius "mirar d’aportar el meu granet de sorra", a què et refereixes, exactament? xD
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 24 Gen 2012, 23:52

tyrex escrigué:

Tu, ets dels meus! *-* Tot sèries meves, em fas feliç! Tenim la idea de refer la 1ra temporada d'Spice, perquè tot i ser molt bona va quedar un nyap complet, em sembla... Has de consumir Angel Beats!, si no l'has vista! ^.^

No se pk però al veure la teva firma ja m’he olorat que erets el que duies Fate/Zero (i la peli, suposo XD ). De fet, tenia en ment posar-me un firma molt senzilla però efectiva de la Rin, però al reduir-la per seguir les normes del foro.... no m’agradava com quedava. I d’avatar el malo maloso de Manresa, Kotomine Kirei, fotent-se un plat de curry. Si has jugat al VN de Fate/Stay Night potser te sonarà l’escena, un total WTF XD
I no dic pas que no em baixi més series, però ara mateix estic “ocupat” llegint un manga que me té enganxat, i a més tinc que acabar-me les rutes que em queden del Katawa Shoujo i finaquitar el Tsukihime Kagetsu Tohya. Quina feinada dos dos, quina feina XD

shira-chan escrigué:Ostres! Doncs aquest senyor "nou" ens coneix des que vam començar! affraid

T'estem molt agraïts que et presentis i que ens hagis seguit tant i tant de temps!

Amb TOTS els gèners hi inclous el yaoi? Si és que sí, mira't Sakura Gari! Mola infinit...

Quan has dit gat vell què vol dir, exactament? Wink

Passa-ho molt bé per aquí! Cada cop la família és més gran! Uau!

Ja veus que no menteixo XD
Em va quedar tan bon gust de boca amb el primer tast que faig fer del fansub que no he pogut evitar repetir i repetir i repetir. I tu, algun dia bé s’han de donar les gràcies, no? XD
De yaoi depèn. Si es shonen ai els meus ulls encara ho poden suportar, si entrem ja a les drogues dures... hi ha d’haver un molt bon argument al darrera per justificar que no m’arrenqui els ulls XD
Dins del “yaoi”, però, val a dir que he arribat a pillar cert gustet pel crossdressing. Un exemple seria “No Bra”. Una lectura d’allò més agradable ^^
I, per satisfer la teva curiositat, diguem que tinc l’edat suficient com per recordar perfectament com passaven Lodoss i Tenchi Muyo al canal 33 les nits d’entre setmana, i pel.lícules tant familiars com Akira, Gunmm i El Puny de l’Estrella del Nord els dissabtes a l’hora de dinar. Quins temps... i quins traumes Rolling Eyes

Gray Slimner escrigué:
M'he quedat amb un petit dubte: quan dius "mirar d’aportar el meu granet de sorra", a què et refereixes, exactament? xD

Així que ets a qui he d’ajudar a fotre? Mmm…. De moment crec que em limitaré a observar els equilibris de poders XD
I res, amb l’ho del granet de sorra no tenia res en ment de concert (mentidaaaaa!), però si us fan falta idees per nous projectes o gent que faci de traductor i tal, diguem que voluntat no me’n falta (i més si és una sèrie que m’agradi, clar XD ). Però ja dic, no tenia massa res en ment XD

Editat per darrera vegada per Arashino el Dt 24 Gen 2012, 23:59, editat 1 cop en total
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dt 24 Gen 2012, 23:56

Gray Slimner escrigué:
Sho Minamimoto escrigué:aixi m'ajudaràs a fotre a en Gray X_D
O.o Aquest home em vol mal, i lo fotut és que no sé per què T_T xD

Encantat que hagis decidit fer el pas de registrar-te i presentar-te ^^ Passa-t'ho molt bé veient l'anime que fem (i si pots llegir algun manga, de conya xD) i comentant amb nosaltres =P

Diuen que de l'amor a l'odi hi ha un pas.

Benvingut a la nostra comunity! xDD
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dt 24 Gen 2012, 23:59

Uooo, benvingut! Com és que no t'has registrat abans, si segueixes el fansub des de fa tant de temps? Que fort!

A mi també m'ha quedat el dubte de si per aportar el teu granet de sorra, et refereixes a ajudar al fansub o comentar només per aquí!
Si el que vols és unir-te et rebrem amb els braços oberts, que l'ajuda sempre va bé, per aquí!

I res, et diria que miressis les feines que fem i remenessis, però... Què puc dir, si portes més temps que jo voltant per aquí? xD

Res, benvingut i espero que ens llegim molt pel fòrum!

Manto, potser estem presenciant Yaoi en primer pla. Podria ser això el començament d'una història d'amor al fansub? *_*
Va Gray, no el rebutjis...
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dc 25 Gen 2012, 00:07

Rini escrigué:
Manto, potser estem presenciant Yaoi en primer pla. Podria ser això el començament d'una història d'amor al fansub? *_*

Un Gray X Sho! Ohhhhhhhhhh!
_____

I Arashino, també sóc fan de les novel·les visuals. De fet, per això m'agrada tant, Fate... Razz
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dc 25 Gen 2012, 00:13

Gracies per les benvingudes de nou!!

Una cosa si que veig que queda patent, i és que la meva velocitat a l’hora de postejar és lentíssima. Crec que he perdut les meves facultats de quan em passava la vida per forums. Aixxxx.... quins temps aquells Crying or Very sad
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 25 Gen 2012, 00:14

M'heu fet spoiler amb el curri! (m'estic llegint la NV, vaig per la segona ruta).

I sobre ShoxGray : Bavós en faria un manga si sabés dibuixar... Tortuga feliç

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9968
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui el Dc 25 Gen 2012, 00:15

tyrex escrigué:
Rini escrigué:

Un Gray X Sho! Ohhhhhhhhhh!

Jo vaig pel mitg de la calçada, aixi que tant em fot X_D
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jordeep el Dc 25 Gen 2012, 00:15

Arashino escrigué: Dins del “yaoi”, però, val a dir que he arribat a pillar cert gustet pel crossdressing. Un exemple seria “No Bra”. Una lectura d’allò més agradable ^^

Ostres! Segueixes No Bra?? Vaig llegir el primer capítol i em va deixar una miqueta tocat però... el considero un dels meus "assumptes pendents"... Escèptic
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 14
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Daichi el Dc 25 Gen 2012, 00:16

Benvingut! Segur que ho passaràs molt bé comentant per aquí. Com pots comprovar, en aquest fòrum hi ha un ambient molt familiar i agradable on sempre tothom hi és benvingut! Wink

Per cert, m'afegeixo a en Tyrex, mira Angel Beats! Segurament és de les millors sèries que ha fet aquest fansub!
I sí, a mi també m'agradaria que algun dia es traduís la segona temporada de spice and wolf. bounce

Brindis Brindis
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dc 25 Gen 2012, 00:21

WTF!? Nois, no pixeu fora de test, sisplau... Aquest fil és per donar la benvinguda a n'Arashino.

Dit això, està molt bé que em busqueu parella, però que sigui una noia, sisplau xD No és que tingui res contra en Sho, al contrari, em cau molt bé, però no sóc gai ¬¬
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex el Dc 25 Gen 2012, 00:25

Hehehe, tot és per l'espurna del comentari del Manto, només faltaria.

Estem tots contents com uns gínjols per les incorporacions al fòrum, es nota! Razz
tyrex
TCAVK-Correcció
TCAVK-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui el Dc 25 Gen 2012, 00:29

Seeee!!! Quants més siguem, mes riurem!!!

I jo no soc gay, no fotem XD Jo només vaig mitg sortir de l'armari X_D
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini el Dc 25 Gen 2012, 07:33

Perdona Gray, però és que si t'hi fixes al fansub gairebé només postegeu nois... Llavors, és fàcil emparellar-te amb algú altre de gènere masculí, que no pas femení xD

Bé, ja paro de dir el que no toca.... Rolling Eyes
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dc 25 Gen 2012, 12:24

Benvingut!
Així m'agrada, que la gent s'animi a registrar-se, que no mosseguem!

Com ens has trobat? Crec que encara no ho has dit xD
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent