On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Adeu
Dl 26 Mar 2018, 13:19 por iltrida

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Bones!!
Dt 20 Feb 2018, 23:50 por Intervención

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

» Bones a tots !!!
Dt 13 Feb 2018, 16:02 por shira-chan

Bones!

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Re: Bones!

Missatge  Rini el Dc 25 Gen 2012, 07:33

Perdona Gray, però és que si t'hi fixes al fansub gairebé només postegeu nois... Llavors, és fàcil emparellar-te amb algú altre de gènere masculí, que no pas femení xD

Bé, ja paro de dir el que no toca.... Rolling Eyes

Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1276

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay el Dc 25 Gen 2012, 12:24

Benvingut!
Així m'agrada, que la gent s'animi a registrar-se, que no mosseguem!

Com ens has trobat? Crec que encara no ho has dit xD

Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3066

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ragna el Dc 25 Gen 2012, 12:28

primer de tot benvingut !!! ^^ (que per variar vaig tard XD) i per dir-ho d'alguna manera continua gaudint del material com fins ara !! que tot i que hi hagi contratemps segur que ens en sortirm !!

PD: Rini calla ja calla que sempre acabes treien temes que no toquen (no se per què sempre tenen en comú un tret caracteristic Rolling Eyes ) i després la lies XDDD
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Luffy el Dc 25 Gen 2012, 13:27

Benvingut!!! Com més serem més riurem!!!!!!!!!! cheers
Luffy
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 267
Ubicació : Water 7

http://filework07.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dc 25 Gen 2012, 20:46

Gràcies gràcies, espero poder sortir aviat d’aquest post per començar a donar tombs pels racons i raconets del forum. Val a dir però que això que els usuaris nous no puguin penjar vídeos fins al cap d’una setmana.... toca una mica els webs. Sinó ja hauria envaït el de vídeos graciosos XD

Jordeep escrigué: Ostres! Segueixes No Bra?? Vaig llegir el primer capítol i em va deixar una miqueta tocat però... el considero un dels meus "assumptes pendents"... Escèptic

Ho entenc. Al principi costa una miqueta, i l’estil de dibuix és per recrear-s’hi la vista, però val la pena. No és massa llarg i, superada l’impressió inicial, es converteix en un manga d’amors estudiantils com tants d’altres.... només que la protagonista ve amb sorpresa incorporada XD

Daichi escrigué: Per cert, m'afegeixo a en Tyrex, mira Angel Beats! Segurament és de les millors sèries que ha fet aquest fansub!
I sí, a mi també m'agradaria que algun dia es traduís la segona temporada de spice and wolf. bounce

Agraeixo el consell, suposo que posaré ja la sèrie a descarregar, que la mula no és precisament la personificació de la rapidesa XD
I sobre Spice&Wolf... a qui cal pressionar? Conec gent que per vint eurets trenca cames... Twisted Evil

Gruay escrigué:Benvingut!
Així m'agrada, que la gent s'animi a registrar-se, que no mosseguem!

Com ens has trobat? Crec que encara no ho has dit xD

Mmmmmm.... si no recordo malament va ser a través del Frozen-Layer. Buscava el segon capi de Sora no Woto i vaig veure allà al mig un petit fansub que brillava amb llum pròpia en mig de la foscor d’aquell caòtic i fosc forat, oferint-me el primer capítol de la sèrie en llemosí. Del Frozen vaig anar al face i del face al blog, i d’aquí cap al forum. Tic i taca que diuen XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 25 Gen 2012, 21:57

A Frozen Layer? Estem allà? I fa dos anys? Question no et confondràs amb XOP?

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9970
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dc 25 Gen 2012, 22:02

shira-chan escrigué:A Frozen Layer? Estem allà? I fa dos anys? Question no et confondràs amb XOP?

Mmm…. potser que la memòria em falli. Però éreu vosaltres, això segur. De ser XOP ara estaria registrat allà XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dj 26 Gen 2012, 01:26

Arashino escrigué:I, per satisfer la teva curiositat, diguem que tinc l’edat suficient com per recordar perfectament com passaven Lodoss i Tenchi Muyo al canal 33 les nits d’entre setmana, i pel.lícules tant familiars com Akira, Gunmm i El Puny de l’Estrella del Nord els dissabtes a l’hora de dinar. Quins temps... i quins traumes Rolling Eyes
Ostres, ara que ho dius, jo em vaig ben traumatitzar quan, de ben petit, vaig engegar la tele un migdia (suposo que devia ser un dissabte), vaig posar el 33 per veure si feien "dibuixos" i em vaig trobar amb un noi entrant a una habitació (tot molt depriment, un bloc abandonat mig en ruïnes on hi havia una mena de festa estranya) i descobrint allà una espècie de bacanal. Fins aquí tot bé. Bueno, relativament bé xD però llavors li sortien unes boques immenses als pits i una pila de tentacles a una noia que hi havia allà, i atacava el noi. Ni idea de com va acabar, vaig apagar la tele a l'instant xD
La pregunta és: saps de quina peli es tracta? M'agradaria fotre-li un cop d'ull, és una espineta que tinc clavada xD
Potser m'he inventat la meitat de l'escena, no me'n recordo gaire, ja deu fer 15 anys ben bons... EL que sí que recordo són les boques als pits i els tentacles xDD I la sensació que allò que acabava de presenciar era raro de collons xD

PD: També recordo algun altre fragment d'altres sèries/pel·lícules que m'agradaria identificar, com ara un en què la gent es convertia en monstres gegants (un d'ells era un cranc taronja que llançava bombolles per la boca) després de beure un refresc molt popular, o un altre en què després d'una apocalipsi (que no vaig veure), un nen supervivent trobava una fàbrica on feien pa a partir de deixalles (plàstic, majoritàriament).
Sé que sóc molt poc precís, però si tot i així saps de què t'estic parlant, ja t'anuncio ara que seràs el meu nou ídol xD
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 3043

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dj 26 Gen 2012, 20:31

Hola!Benvingut!
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan el Dj 26 Gen 2012, 21:41

Sigui vostè benvingut al nostre humil fansub, bon senyor. Espero que la seva estada sigui agradable i gaudeixi amb delit del nostre material.

Jo també vaig començar a veure no bra, però em va semblar massa ecchi pel meu gust.
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1755

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  barretdepalla el Dl 30 Gen 2012, 13:49

Com de ecchi en no bra?Es que he vist algun ecchi pero no hi ha massa.
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 736

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dl 30 Gen 2012, 23:53

Gray Slimner escrigué: Ostres, ara que ho dius, jo em vaig ben traumatitzar quan, de ben petit, vaig engegar la tele un migdia (suposo que devia ser un dissabte), vaig posar el 33 per veure si feien "dibuixos" i em vaig trobar amb un noi entrant a una habitació (tot molt depriment, un bloc abandonat mig en ruïnes on hi havia una mena de festa estranya) i descobrint allà una espècie de bacanal. Fins aquí tot bé. Bueno, relativament bé xD però llavors li sortien unes boques immenses als pits i una pila de tentacles a una noia que hi havia allà, i atacava el noi. Ni idea de com va acabar, vaig apagar la tele a l'instant xD
La pregunta és: saps de quina peli es tracta? M'agradaria fotre-li un cop d'ull, és una espineta que tinc clavada xD
Potser m'he inventat la meitat de l'escena, no me'n recordo gaire, ja deu fer 15 anys ben bons... EL que sí que recordo són les boques als pits i els tentacles xDD I la sensació que allò que acabava de presenciar era raro de collons xD

No, no t’has inventat l’escena. És una de les seqüències inicials (la segona, crec) del clàssic hentai Urotsukidōji, que com molt bé dius la van passar els bojos del 33 un dissabte al migdia. Déu meu, no se pas que es devien prendre per programar aquestes pelis en horari infantil...
Per aquestes latituds sols va arribar la primera, que es va distribuir en VHS. Si no vaig errat son tres OVAs la sèrie. Bona sort si les busques, que de trobar-les segur que les trobes... però jo he arribat a desenvolupar una certa al•lèrgia als tentacles XD

Sobre la resta... em sonen, sobretot la de la fàbrica de pa, però no tinc ni idea de quines eren.

Una altre de les mítiques, que ja m’he procurat aconseguir, és la saga de Doomed Megalopolis, on una espècie de mag senyor del mal immortal s’entossudeix a destruir Tokyo. Són tres OVAs, i la ultima, si no vaig errat, quasi va xocar la lluna contra la ciutat. Molt bones, i pertorbadores, les pelis. Tinc un molt bon record de la primera Rolling Eyes
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt 31 Gen 2012, 00:42

WTF!? Van emetre un hentai pel 33 i al migdia!? Ja trobaria raro que el fotessin ara pel 3xl a les 3 de la matinada, però fot 15 anys i al migdia, em sembla demencial xD
Bueh, ara que ho sé, no la buscaré pas. Em pensava que el tio treuria una retallada i es petaria els monstres, no que es posarien a fer marranades... Gràcies, de totes maneres. Veig que ets un pou de saviesa xD

Btw, perdona que em faci pesat, però després d'escriure el missatge vaig recordar un altre fragment d'una altra sèrie xD Eren un vell molt malalt i una noia jove, tots dos vestits amb parracs i vivint (si no em falla la memòria) en una cova. A partir d'aquí no ho recordo gaire clarament, només sé que deien que la noia era una quimera i que el iaio l'havia salvada quan era petita. També em sona alguna cosa d'una joia o algo per l'estil...

Ostres, de Doomed Megalopolis en vaig veure les caràtules no sé on i em va cridar molt l'atenció, però no me la vaig baixar... D'on l'has tret, d'Animelliure? Si dius que està tan bé, haurem de donar-li una ullada ^^

PD: Visca el vintage xDD
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 01:04

Gray Slimner escrigué:WTF!? Van emetre un hentai pel 33 i al migdia!? Ja trobaria raro que el fotessin ara pel 3xl a les 3 de la matinada, però fot 15 anys i al migdia, em sembla demencial xD
Bueh, ara que ho sé, no la buscaré pas. Em pensava que el tio treuria una retallada i es petaria els monstres, no que es posarien a fer marranades... Gràcies, de totes maneres. Veig que ets un pou de saviesa xD

Ja se sap, abans la gent no tenia tantes manies ni la pell tant fina. Només tens que mirar les cançons de la Trinca... arriba a sortir ara un grup amb un esperit i lletres semblants i als 4 dies els foten a la garjola empaperats pels quatre cantons.
Però, com bé dius, s’havia d’estar malament del cap per programar aquestes pelis a aquelles hores. Molt malament... No se, m’hauria agradat més que la passessin a la nit i en canvi fotessin el bo d’en Tenchi Muyo al migdia, que per culpa de les hores que el fotien em vaig perdre molts capis d’aquesta sèrie mítica T.T

Bueno, de fet marranades marranades no… però violacions via tentacles i monster cocks (i conseqüentment morts, normalment rebentats i decorant les parets – o devorats -) les que vulguis XD
I de pou de saviesa res, si és que ja saps el que diuen: sap més el dimoni per vell que per dimoni Twisted Evil

Gray Slimner escrigué:Btw, perdona que em faci pesat, però després d'escriure el missatge vaig recordar un altre fragment d'una altra sèrie xD Eren un vell molt malalt i una noia jove, tots dos vestits amb parracs i vivint (si no em falla la memòria) en una cova. A partir d'aquí no ho recordo gaire clarament, només sé que deien que la noia era una quimera i que el iaio l'havia salvada quan era petita. També em sona alguna cosa d'una joia o algo per l'estil...

Em sona, em sona molt... no en recordes res més? Si eren unes OVAs d’espasa i bruixeria crec que ja se de quina es tracta, però ara mateix no em surt el nom... quina ràbia que fot quan passa això XD
Era “Els cavallers de no se que”, n’estic segur... i començava amb L... però el meu cervell s’entossudeix a dir que era Lensman, però no pot pas ser...

PD: Algú recorda Lensman? XD

Gray Slimner escrigué:Ostres, de Doomed Megalopolis en vaig veure les caràtules no sé on i em va cridar molt l'atenció, però no me la vaig baixar... D'on l'has tret, d'Animelliure? Si dius que està tan bé, haurem de donar-li una ullada ^^

PD: Visca el vintage xDD

Em vaig baixar les 4 OVAs per l’emule fot mooooolt de temps. Les he de tenir ficades en CDs per algun bobina, però falta trobar-les... i a més crec que una de les pelis tenia un lag considerable Crying or Very sad
Si algú sap com fer-ho, estaria bé buscar la versió raw i fotre-hi subtítols XD

I si, visca el vintage!!! Banzai!!! cheers
Arashino
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner el Dt 31 Gen 2012, 02:37

Arashino escrigué:Bueno, de fet marranades marranades no… però violacions via tentacles i monster cocks (i conseqüentment morts, normalment rebentats i decorant les parets – o devorats -) les que vulguis XD
Mmmm... Que agradable, veure això mentre dines... Realment es devien haver begut l'enteniment, els "programadors"...

Arashino escrigué:Em sona, em sona molt... no en recordes res més? Si eren unes OVAs d’espasa i bruixeria crec que ja se de quina es tracta, però ara mateix no em surt el nom... quina ràbia que fot quan passa això XD
Era “Els cavallers de no se que”, n’estic segur... i començava amb L... però el meu cervell s’entossudeix a dir que era Lensman, però no pot pas ser...
Diria que el vell estava al seu llit de mort i li revelava a la noia que ella era en realitat una quimera. Llavors a la mossa li agafava un atac, es transformava i se'l cruspia.
Això no ho he posat abans perquè no n'estic gens segur; és probable que m'ho imaginés jo però que no passés xD De totes maneres, no estic gaire segur que fos d'espases i bruixeria...
Btw, he trobat una llista que pretén recopilar tot l'anime en català emès per televisió, potser t'interessa. No ho aconsegueixen, perquè s'han deixat, sense anar més lluny, sèries com One Piece i Bleach, però n'hi ha unes quantes...

Arashino escrigué:Em vaig baixar les 4 OVAs per l’emule fot mooooolt de temps. Les he de tenir ficades en CDs per algun bobina, però falta trobar-les... i a més crec que una de les pelis tenia un lag considerable Crying or Very sad
Si algú sap com fer-ho, estaria bé buscar la versió raw i fotre-hi subtítols XD
Per l'emule he trobat raws, però lo dels subtítols ja seria més complicat xD I en català no hi havia res de res T_T En castellà sí, però ¬¬
Gray Slimner
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt