On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Hola a tots
Dj 12 Jul 2018, 09:50 por Intervención

» holix
Dl 25 Jun 2018, 11:01 por surreak

» Voldria col·laborar amb vosaltres
Dg 03 Jun 2018, 14:48 por shira-chan

» Notícies
Dl 26 Mar 2018, 09:01 por Intervención

» Traducció de One Piece
Dg 18 Mar 2018, 23:59 por Jordi

» feina de neteja
Dj 22 Feb 2018, 03:12 por iltrida

» Les imatges dels avatars em tapen els missatges
Dv 16 Feb 2018, 08:42 por shira-chan

» Molt bones!
Dj 15 Feb 2018, 13:18 por Intervención

» [PETICIÓ] LoveLive!
Dt 13 Feb 2018, 19:55 por Intervención

Més propostes, ara d’anime

Més propostes, ara d’anime

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 00:09

Ja que a l’altre post sols parlava de manga, crec convenient obrir-ne un altre per suggerir animes. O pel•lícules, en aquest cas.
No se com no m’havia passat pel cap. Hi una saga de pelis força oblidada que necessitaria de l’experta cura d’un equip de gent capaç i que, com ja s’ha demostrat en altres ocasiones, són capaços d’oferir treballs d’alta qualitat.
...
Ara que ja teniu el cor una mica tendre després de l’intent de fer la pilota (tot i que l’ho que he dit ho penso de debò), vaig al gra. Em refereixo a les películes d’Slayers, un dels grans clàssics del manganime i peça clau de l’evolució del gènere de l’espasa i la bruixeria. Les pel•lícules són autèntiques obres d’art, amb una animació que encara s’aguanta (però pels pèls, la veritat sigui dita), una banda sonora increïble i un sentit de l’humor brillant.
M’encantaria, m’encantaria moltísim, poder escolar de nou la veu d’una jove Megumi Hayashibara amb els subtítols fets per aquesta casa ^^

PD: i si us atreviu a fer la sèrie.... ja m’avisareu d’on voleu que us edifiqui un monument (o dos) XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 2575
Reputació : 0
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Més propostes, ara d’anime

Missatge  surreak el Dt 31 Gen 2012, 10:14

La resposta és la mateixa de sempre, em sap greu. Ara mateix estem plens. I aquesta situació només pot canviar si acabem sèries o si s'apunta gent al fansub. I bé, la veritat és que ara mateix estem a punt d'acabar un parell o tres de sèries, de manera que ben aviat farem una roda de propostes (interna), en la qual inclourem totes les vostres peticions. Wink
I d'altra banda, les pel·lícules les tindrem en compte per dies assenyalats, així que no descartis mai res. ^^

Això sí, tampoc vull donar falses esperances. Anem molt plens, i el projecte ha d'agradar a algú del fansub per fer-lo.

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7383
Puntuació : 14387
Reputació : 87
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arashino el Dt 31 Gen 2012, 12:01

No no, si ja soc conscient que el fansub va carregat de feina. Només veient els projectes en marxa la situació queda més que palesa. Però no per això volia fer-me l’orni, que total, donar idees és gratis Cool
Qui no plora no mama, que diuen XD
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 2575
Reputació : 0
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado