On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Unir-me
Dj 04 Gen 2018, 23:36 por mutaito

» Com puc enganxar subtítols a un .mp4?
Dc 06 Des 2017, 17:53 por Cano

» [Anime] Mentides d'abril 22
Dt 28 Nov 2017, 00:32 por Ereza

» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

[Manga] En Yamada i les 7 bruixes.

Pàgina 40 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: [Manga] En Yamada i les 7 bruixes.

Missatge  shira-chan el Dl 09 Feb 2015, 23:46

Hola, Tauburn.

Si ressegueixes els últims posts del projecte veuràs que l'ordinador d'en Min no va bé quan ell intenta clonar. És a dir, fer reconstruccions. Així que la primera feina que tens és agafar aquest psd:
Codi:
http://www.mediafire.com/download/oco1a91k7p1r0wu/Y7B-137-20.psd
i netejar el que hi ha sota les lletres que hi ha posat la Nina.

Aquesta serà una prova inicial de neteja. El resultat, primer penja'l en .jpg i en un host d'imatges i ens l'enllaces aquí perquè el puguem veure. Si tot està bé, aquest jpg l'hauràs de penjar al mediafire del fansub, dins la carpeta de Yamada, dins la de pàgines a mig fer.

La segona feina que tindràs serà entrar a la carpeta de neteges de dins de la de Yamada i baixar-te la neteja del 138. Aquí hauràs de netejar totes les onomatopeies angleses que siguin fàcils de treure. Dins de bafarades i fora. No toquis les japoneses i si són una mica difícils, deixa-les. En principi no toquis la pàgina en color. Veuràs que l'última pàgina té un text en anglès. Et baixes l'arxiu Y7B138cor.txt de la carpeta correccions i busques la traducció d'aquest text al final de tot del document i l'edites tal com va fer la Nina a la pàgina del 137 que ja has fet prèviament. Si tens dubtes, pregunta per aquí. Aquesta seria la prova inicial d'edició. Òbviament després hauràs de fer com amb la pàgina del 137 i treure el text de sota. Un cop feta la feina i ens hagis ensenyat aquesta última pàgina linkada aquí al fòrum com l'anterior, empaquetes tot l'arxiu en un zip i el penges a neteges amb un 2 al final "Y7B138net2.zip".

La tercera feina serà la pàgina en color del 138, que inicialment haurà editat la Nina.

Nina, t'he de demanar diverses coses.
1- Pots ser l'encarregada d'anar recol·lectant totes les pàgines definitives i penjar l'edició final al media shira-chan? Prefereixo que ho facis tu, així també veus l'edició final.
2- Podràs canviar la pàgina de crèdits i afegir-hi en Tauburn a neteges? Que digui "Neteja: Min3 i Tauburn"
3- Abans d'editar el 138, espera que en Tauburn hagi "renetejat".
4- Pots editar la pàgina en color del 138 i deixar-la a pàgines a mig fer? Que quedi tope xul·la, que mola infinit ^.^ Aviam si en Tauburn pot acabar-la de polir quan la tinguis editada.

Tauburn, si veus que pots netejar sense necessitat de les lletres prèviament editades, fes-ho, és s'hauria de fer. Anul·la la visualització de la capa de text i treballa sense. Per si no ho has fet mai, el que et demanem és redibuixar amb totes les eines del photoshop que et calguin, el que imaginis que hi ha sota les lletres angleses. En general no hi haurà gaires pàgines en color, però alguna sempre cau. Per contra, text sobre fons blanc i negre n'hi ha a cada capítol, és important que li agafis pràctica Wink.

Què, t'hem ben espantat, ja? Sembla molt però en realitat no és gaire feina, de debò. Potser tardis perquè és la primera vegada, però ànims! Tots hem passat per aquí ^.^ I si resulta que redibuixar o dissimular les lletres de sota no és el teu fort, ja et trobarem alguna altra feina. Però no t'atabalis, de debò, amb les lletres a sobre, és relativament fàcil anar clonant el que calgui Wink
Som-hi doncs!

PD: ja veuràs que en general som més relaxats, és avui, que amb tanta organització i ganes de salvar el barco, vaig esprintada.

shira-chan
TCANMVK-La mestressa
TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9962

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 10 Feb 2015, 00:34

He repassat el 136 i hi ha molts errors, Nina, la majoria meus... Em sap molt de greu, intentaré no córrer tant traduint, a veure si em surt millor.

pàg 3, 4a vinyeta, hi ha un punt en lloc del guió a recór-rer.
També a la 3, la següent vinyeta, canvia "ella" per "l'Itou", que quedi "L'Itou sempre és així".
pàg 6, primera vinyeta, 2a bafarada, treu el "li" "L'Urara i jo li vam donar..."
A la següent bafarada, la d'en miyamura, una coma després de llavors.
A la mateixa pàgina, 3a vinyeta, es diu Itou, no Ito. Els anglesos que seguim ara treuen aquestes u finals, però com que inicialment les posàvem, hem de ser coherents (Itou i Ryuu i no Ito i Ryu) si se m'escapen i les detecteu, arregleu-les, plis ^.^.
pàg 11: en Kurosaki ha de dir "No tinc altra alternativa que anar a l'Ichijo"
pàg 13: com que el cartell no està net, posa una "NdT: Club de Shogi" sota el cartell.

I ja està. L'última pàgina t'ha quedat genial ^.^

shira-chan
TCANMVK-La mestressa
TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 10 Feb 2015, 01:39

Darrer post meu consecutiu, però com que són temes diferents, prefereixo separar-ho:

140 traduït al mediafire.

Ja ho comento a l'arxiu, però no hi havia títol del capítol, així que me l'he inventat seguint el que sol fer la Yoshikawa (agafar la frase més divertida del capítol). Però s'haurà de crear el requadre. O si no, directament sobre el marge però amb les lletres pròpies del títol.

Aviam si dimecres en puc fer uns quants més, que ja en tindré un més, i ja serà el 145...
Tu Min no frenis ara, encara que només siguin les bafarades i passar el filtre, tens el 144 per fer Wink.

TCANMVK-La mestressa

Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tauburn el Dt 10 Feb 2015, 02:40

http://postimg.org/image/66cbbshk5/

Si no està bé digueu-me el que puc millorar. Trobo que vaig massa lent XD.
Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 48
Ubicació : Santa Coloma de Gramenet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 10 Feb 2015, 09:19

Està genial! <3
Coneixes totes les eines de text, oi? Si et cal pots ajuntar més les dues línies o allargar les lletres perquè tapin més fons intentant respectar mínimament l'estil del text de la Nina. Però està genial!
Ja pots penjar la pàgina a la carpeta de pàgines a mig fer i passar al capítol 138.
Per si no ho has trobat, les feines les pengem al mediafire: dragonnofansub@gmail.com / colaborador.
Sobre el temps, ja veuràs que mica en mica trobaràs trucs per anar més ràpid Wink

TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dt 10 Feb 2015, 10:52

shira-chan escrigué:
Nina, t'he de demanar diverses coses.
1- Pots ser l'encarregada d'anar recol·lectant totes les pàgines definitives i penjar l'edició final al media shira-chan? Prefereixo que ho facis tu, així també veus l'edició final.
2- Podràs canviar la pàgina de crèdits i afegir-hi en Tauburn a neteges?  Que digui "Neteja: Min3 i Tauburn"
3- Abans d'editar el 138, espera que en Tauburn hagi "renetejat".
4- Pots editar la pàgina en color del 138 i deixar-la a pàgines a mig fer? Que quedi tope xul·la, que mola infinit ^.^ Aviam si en Tauburn pot acabar-la de polir quan la tinguis editada.
.

Ok, ja ho faré Wink
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Nombre de missatges : 1613
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tauburn el Dt 10 Feb 2015, 13:30

A la pàgina 14 del 138 li he tret l'onomatopeia "gran" que tenia. Queda bé? Si és així segueixo intentant treure les més grosses.

http://postimg.org/image/5c03tsfdb/
Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dt 10 Feb 2015, 14:58

136 arreglat i 137 al media
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dt 10 Feb 2015, 15:51

Tauburn escrigué:A la pàgina 14 del 138 li he tret l'onomatopeia "gran" que tenia. Queda bé? Si és així segueixo intentant treure les més grosses.

http://postimg.org/image/5c03tsfdb/
ç

I tant que queda bé! Si t'ho passes bé, vés fent! Però no cal si et porta molta feina, eh. Les més importants són les que clarament estan en anglès. "Clatter, fall" i coses així. La resta, traiem les fàcils de treure però les difícils no ens hi matem, tampoc fan gaire nosa. De tota manera, com que es tracta de passar-ho bé, fes, fes, si vols! ^.^

TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dt 10 Feb 2015, 16:03

Tauburn he penjat el .psd de la portada a color del 138 a la carpeta de pàgines a color. Si veus que la lletra no tapa prou l'anglesa la podem canviar Wink
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tauburn el Dc 11 Feb 2015, 00:59

Bé doncs crec que ja he fet tot el que em vas demanar. Deixo la pàgina final del 138 editada aquí:

http://postimg.org/image/8orwdz2u5/

I de pas també deixo la pàgina a color i em dieu si està bé:

http://postimg.org/image/qvccxtd19/

Si tot és correcte faig l'arxiu i el pujo al media.
Al final m'he passat una bona part del dia fent tot això, però ha estat divertit XD.
Per cert, també he tret totes les onomatopeies a veure si us agrada.
Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dc 11 Feb 2015, 21:29

A mi em sembla que estan bé Wink
A veure que diuen els altres.

PD. Sobre el Continuarà que has posat, normalment el poso a un costat perquè no quedi al mig... Si encara guardes el .psd ho pots canviar? Així queda com els altres.
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak el Dc 11 Feb 2015, 21:53

És una alegria veure aquest fil en moviment una altra vegada. Enhorabona pel fitxatge!

surreak
Cabdill
Cabdill

Nombre de missatges : 7368
Ubicació : Alabasta

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tauburn el Dc 11 Feb 2015, 22:42

Posaré el continuarà a la dreta llavors. Si hi ha alguna mida específica per a la lletra també la puc cambiar.
He provat a treure el text de la primera pàgina però no m'agrada com em queda. Si no et fa res, m'agradaria seguir fent-lo amb el text a sobre fins que li agafi més pràctica Embarassed
Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dc 11 Feb 2015, 23:20

Com et vagi millor, no et preocupis. Agafes tu la correcció i poses el text on et faci falta? O vol que ho editi jo i et paso el .psd?
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tauburn el Dc 11 Feb 2015, 23:27

Si el poses tu millor que segur que et queda més bé que a mí . També puc intentar treure alguns directament si vols cambiar la posició del text, però segons què hi hagi al fons potser m'és impossible (els edificis per exemple em semblen molt dificils XD).
Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Nina-chan el Dc 11 Feb 2015, 23:29

D'acord doncs, penja les pàgines a la carpeta de pàgines a mig fer i et penjaré el .psd Wink
Nina-chan
TCM-Manga
TCM-Manga

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dc 11 Feb 2015, 23:33

Canvia això del continuarà i ja el pots penjar perquè la Nina editi i pots passar a fer el mateix amb el 139 en endavant. Aquests potser també tenen lletres a la portada o sobre fons en el capítol en sí.
Has de penjar la neteja en zips, amb el 2 darrere el nom, dins la carpeta "Neteges".

T'ha quedat molt i molt bé! És fantàstic! I'm so happy. <3
Si mai necessites tardar menys, comença retallant per les onopatopeies Wink

Nina, si prefereixes editar tu i passar-li el .psd perquè quedi fet per tu, endavant, però al 138 ja ho ha anat a buscar a la correcció, així que ja en sap en principi (ja no val, heu respost mentre escrivia)Smile

Que bé, de debò. Aquest cap de setmana faré les notícies que hi hagi per fer i totes les traduccions que em falten.

Què t'està semblant treballar amb Yamada? Pots suportar bé els spoilers? :p

-------

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net/viewtopic.forum?t=3836

TCANMVK-La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 40 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40