On ens falta gent?
Donten ni Warau
Neteja
Edició

Blue Sky Complex
Edició

Platinum End
Reforç edició

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» Traduir Novel·les Visuals
Dl 06 Nov 2017, 21:09 por rasalaghe

» [Manga] Eyeshield 21 - 121
Dt 24 Oct 2017, 10:47 por Shruikan

» [Manga] Somrient sota el cel ennuvolat 04
Dg 22 Oct 2017, 12:18 por Minamino Shuuichi

» [Manga] Eyeshield 21 - 120
Dv 20 Oct 2017, 11:01 por Shruikan

» Reestructurant LlPnF!
Dt 17 Oct 2017, 18:48 por victorpvadell

» Jo també vull ajudar!
Dg 15 Oct 2017, 15:02 por surreak

» [Manga] Eyeshield 21 - 119
Dg 15 Oct 2017, 12:13 por Shruikan

» Vull ajudar
Ds 14 Oct 2017, 18:08 por shira-chan

» One Piece Film Gold
Dj 12 Oct 2017, 19:07 por lizgon

[PETICIÓ] Rave Master i Magic Kaito 1412

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

[PETICIÓ] Rave Master i Magic Kaito 1412

Missatge  nurinrf el Dj 08 Set 2016, 18:10

Bona tarda,

Ahir vaig acabar de veure tots el material que teniu de l'anime Cua de Fada i he de dir que gràcies a vosaltres he descobert i he pogut gaudir del que és, sense cap mena de dubte, el meu anime preferit.

Ja vaig comentar al Twitter que havia fet una marató de capítols de l'arc de Tartaros; i amb Cua de Fada Zerø em vaig emocionar molt, una història molt bonica.

Doncs bé, anant al gra, que mentre veia la 6a Ova (el crossover de Cua de Fada amb Rave Master) començava a tenir moltes ganes de veure aquesta altra sèrie d'en Hiro Mashima. He cercat per Internet i només la trobo amb àudio llatinoamericà o amb una qualitat molt baixa. Per això em preguntava si podríeu estudiar l'opció de subtitular-la vosaltres en la millor qualitat que trobeu, són un total de 51 capítols (sí, ja sé que ha de ser una feinada, però penseu-vos-ho, sisplau  Razz).

També tinc una altra petició, aquesta són 24 capítols, és un anime que ja us vaig demanar per Twitter a principis de l'any passat, quan encara no estava finalitzada i no se sabia quants capítols serien. Es tracta de Magic Kaito 1412, un anime centrat en el manga d'en Kaito Kid (Magic Kaito) i que es va emetre entre 2014 i 2015 (no té res a veure amb els especials que es feien a l'hora de El detectiu Conan, aquest és un anime independent).

Doncs això, que m'agradaria molt que ho comentéssiu i, si hi ha gent interessada, que subtituléssiu algun d'aquests dons animes:

• Rave Master (Studio Deen, 51 capítols)
  • Magic Kaito 1412 (A-1 Pictures, 24 capítols)

Moltíssimes gràcies ^^
nurinrf
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Re: [PETICIÓ] Rave Master i Magic Kaito 1412

Missatge  Maür el Dj 08 Set 2016, 19:40

Personalment opino que Rave Master, és la millor obra d'en Hiro, per mi, molt millor que FT.

M'agrada la teva petició, viam si algú s'anima! A tu no t'interessaria participar-hi?
Maür
NM-Neteja
NM-Neteja

Nombre de missatges : 265
Ubicació : Empordà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan el Dv 09 Set 2016, 19:04

Ara mateix estem engegant màquines tornant de vacances. No direm ni que sí ni que no, les tindrem en compte, però quan hi ha Fairy Tail emetent-se, suem moltíssim per poder-la portar a un ritme adient. Ara que estan pausats, respirem alleujats i podem portar material diferent.
Per desgràcia d'aquest material diferent n'hi ha força que tenim endarrerit i ens falta personal. Així que posarem les propostes a la llista de possibles projectes, a veure si algun dia hi ha prou gent del fansub que els vol fer. Però clar, cal que hi hagi un equip sencer que estigui interessat en fer-los. :S A part que no et sabria dir si trobaríem una bona RAW per Rave... :s
Per cert, moltíssimes gràcies per comentar i dir que t'ha agradat la nostra versió de Fairy Tail, has donat més valor a la nostra feina, perquè sí que ens ho passem bé fent-ho, però si sabem que algú s'ho mira, encara té més sentit tot plegat.

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 9953
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum