On ens falta gent?
One Piece
Reconstrucció

Eyeshield 21
Reconstrucció
Traducció

Projectes diversos
Traducció
Correcció

Si vols agafar alguna d'aquestes feines o qualsevol altra, uneix-te al fansub!

Vull fansubejar!
Últimos temas
» M'agradaria unir-me
Dt 21 Ago 2018, 11:05 por Mijern

» De tornada!
Dl 20 Ago 2018, 12:50 por shira-chan

» Un cop de mà
Ds 04 Ago 2018, 23:48 por Intervención

» Vull unirme a Lluna Plena
Dc 01 Ago 2018, 17:23 por surreak

» Traducció de One Piece
Dj 19 Jul 2018, 11:57 por Intervención

» holix
Dj 19 Jul 2018, 11:48 por Kobasen

» M'agradaria unir-me al fansub
Dc 18 Jul 2018, 18:51 por Kobasen

» Hola!
Dc 18 Jul 2018, 16:25 por Intervención

» Hola a tots
Dj 12 Jul 2018, 09:50 por Intervención

Algú sap fer webs?

Algú sap fer webs?

Missatge  shira-chan el Dj 24 Jun 2010, 20:38

Hola nois, remenant possibilitats, estem sospesant (de moment només és una idea, res més) de comprar un domini .cat i fer-hi la nostra web amb fòrum, bloc, notícies i tot el que ens vingui bé. Però servidora no sap com es fan les webs i en surreak necessita temps per aprendre'n. Com que tenim gent al fòrum que són informàtics, em pregunto si ens podrien donar un cop de mà. Així ens estalviaríem d'altabaixos com el d'ara... Què en penseu de la idea? Creieu que la podríem posar en pràctica?

De moment el tema de re-direccionar enllaços al bloc és momentani i en el cas de que no ens tanquin el fòrum seguiríem parlant de les diferents possibilitats aquí. Si ens tanquen la paradeta, en seguirem parlant a DnF, ok?

TCANMVK-La mestressa

Nombre de missatges : 10008
Puntuació : 17920
Reputació : 150
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Algú sap fer webs?

Missatge  Natsu el Dj 24 Jun 2010, 20:59

Jo de webs tampoc en sé fer..., però fa temps a DnF ho vam estar parlant i pel que van dir els diferents usuaris una de les millors opcions era aquesta:

Hosting: ASPIRE - http://www.hostso.com/affordable_web_hosting.php

Domini .cat: http://www.dondominio.com/productos/registro_de_dominios_gtlds/

I aquest pack, segons aquestes web sortiria per uns:
Hosting (7,92€/any) + Domini .cat (22.95€/any) = 30.87 €/any

També he trobat aquest altre de dominis tot i que és una mica més car:
https://dinahosting.com/cat/dominios/comparativas-dominios

A veure què diuen els informàtics del fansub. cyclops
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791
Puntuació : 4165
Reputació : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dj 24 Jun 2010, 21:36

Una bona solució, és optar per l'ús d'un CMS com Joomla!. T'agilitza força la gestió dels continguts de la web. S'instal·la al host el paquet i després amb un panell d'administració molt complert pots gestionar la web d'una manera força versàtil.

Però... bé, aviam que hi diu la resta de la gent, tot i així esperem a dilluns i aviam com ho decidim.

I pel tema de pagament del Hostjo hi podria col·laborar però no regularment. És pot obrir una compta PayPal pel cobrament de donatius, això ho fan moltes comunitats.

En fi, aviam que diu la gent.
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Puntuació : 4536
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dj 24 Jun 2010, 22:00

Bé, en Mant-kun té tota la raó amb el que diu. Joombla és una bona opció realment per fer una web en cas que en volgueu fer-ne una. Tot i així requereix haver estat jugant-hi molta estona amb ell pel que tinc entès. Jo no he mirat res de joombla, però pel que m'han comentat és vastant potent.
Tot i així val a dir que em sembla recordar que em van comentar que no tots els hosting suporten Joombla, per lo menos hostings gratuits.

Tambè hi ha una altra opció, que es instalar un fòrum phpBB com aquest a un servidor que ho permeti. Un exemple pot ser webcindario. Cal sospesar totes les posibilitats.

Jo realment sé algo de programar webs i tal, però no disposo de prou temps ultimament per fer massa més que colaborar amb netejes com fins ara.
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 5068
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun el Dv 25 Jun 2010, 18:16

Si, com diu l'Akuma hi has de tenir una mica de rodatge en lo que fa al Joomla! cosa que jo no en tinc pas... un cop ho vaig instal·lar en un servidor FTP i és un guirigall si no l'has fet servir mai.

Tot i així la idea del PhpBB m'agrada força, son força entenedors.

I malauradamentno puc tenir internet tot el dia i tinc un estiu força mogudet... en fi en tot cas aviam si podem arribar a una solució aviat. ^^
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1332
Puntuació : 4536
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dv 01 Oct 2010, 23:13

Be jo pasaba per aqui el forum d'ajuda i vist aquest post en estat moribund no men puc estar de reviurel, em disposo a donar els primers auxilis al post per mirar de reviurel ( desfibrilador 3, 2, 1 )

Reviscut el post he de comentar que jo si que se fer pagines web, tinc varia experiencia amb CMS durant el curs anterio em baig treure matricula d'honor en l'asignatura aplicacions web(pagines web) no es per tirarme flors ni res pero es la veritat.
tinc coneixements avançats en joomla que sembla que es el que estat parlant, apart de joomla tambe conec altres cms/cmps
CMS/CMPS: Joomla!, Drupal, Wordpress, VBulletin(de pago) VBadvanced(complement de VBulletin tambe de pago)
Forums: phpbb3 myBB, ipboard, smf,
Altres: Shimmie(clon de Danboru) Spirate(especial per locs de descarrega de warez) coppermine gallery, moodle, wiki.

Aquests son amb els que he treballat els que son de pago no vaig pagar XD vaig aplicar un crack si tambe existeixen cracks per pagines web.

Sobre el host el servidor posat a dalt es un dels millors que he vist la pagina del meu fansub esta allotjada en aquest ofereix espai i una transferencia de dades ja sigui per ftp o http molt elevada cosa que en molts servidors et donen un espai de merda i una transferencia poc acceptable pero aquest per el pla basic es una maravella.

lo que es el domini el veig tambe a un preu maravellos, pero en el meu cas no pago domini tiro de dominis gratuits .tk hostejats a la illa de tokelau, si no la coneixeu no hus preocupeu jo fa poc que ho vaig descubrir.

El CMS que faig servir a la meva pagina web es Joomla! i un forum phpbb3 ven vinculats.
dixo la pagina per si es vol mirar algo www.ryuukei-nf.tk (no es per fer spam he, bueno si una mica XD)
tambe dixo uns links de pagines que he fet amb altres cms per que veieu el seu funcionament, no cal dir que les pagines la majoria estan mortes de fastic ja que son proves que vaig fer fa temps.

Wordpress
fa 2 anys que la vaig fer i esta mes desactualitzada posible XD, nomes ba ser feta per fer proves amb wordpress.
http://kitsunenocompu.byethost6.com/

Drupal
Idea que vaig tenir despres de una petita insolacio a la platja (mai va funcionar) la pagina esta desarrollada completament per mi amb la base de drupal clar, pero theme logo i la resta tot permi.
http://hyakumanga.byethost6.com

si encara esteu pensant en pasar-vos a una pagia de pago jo m'ofereixo a fer la pagina(mentres que vosaltres pageu el host ¬¬)

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25
Puntuació : 2958
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma el Dv 01 Oct 2010, 23:22

Si feu quelcom jo opino que seria bó que primer es fes sobre un servidor gratuit, i quan funcioni migrar a un de pagament, sino es pagaria sense estar a punt la web, i sent fans tampoc crec que es tingui tot el temps del món per dedicar-s'hi completament, amb lo que es trigará un temps major del que es faria servir si fos una feina remunerada i en hores de feina.
Ara bé, podeu fer lo que vulgueu xD. Estic d'acord que un joombla podria estar bé, i podriem posar els links sense preocupar-nos de res com fa uns mesos. Si es tira endevant li desitjo sort a en Doumekxkai. Wink

Salut!
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 5068
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Doumekxkai el Dv 01 Oct 2010, 23:42

Lo de el servidor gratuit jo feia servir www.byethost.com havanç de pasarme a de pago pero te un petit problema que son les visites, jo m'hi vaig trobar aquest estiu, vaig publicar la PV d'Ookami-san i els set amics a la meva pagina i despres a mcanime pero quan van començar els animes de estiu molta gent va començar a entrar a la meva pagina en masa (1000 visites per dia) cosa que els del servidor gratuit veient aquest torrent de persones accedint a la meva pagina web van decidir talla per lo sa i em ban banejar per aixis tenir la excusa per que em pases al servei premium. (els vaig enviar a cag....)
despres de meditar-ho 3 hores vaig decidir agafar i posarme a un de pago, aixos em ba pasar un divendres, el dilluns seguent ja tenia feta i renovada la pagina web, (el que no faci empalma 2 dies i dormir uns minuts sobre el teclat)

per aquest motiu jo veig mes raonable agafar i pasar a un host de pago directament sense hosts gratuits per el mig.

si mes no es pot pagar el host que no es gran cosa i fer com jo que estic amb un domini .tk

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25
Puntuació : 2958
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt