Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Sora no Woto EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Parlem sobre Sora no Woto

+2
Sothe
surreak
6 participantes

Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dt 19 Gen 2010, 17:29

Aquesta és la secció per parlar sobre aquesta sèrie.


Editat per darrera vegada per surreak el Dl 20 Set 2010, 12:52, editat 1 cop en total
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Sothe Dt 19 Gen 2010, 19:35

En general els dos capítols que he vist (i dintre de poc el capítol 3) no m'han semblat la gran cosa... Potser perque jo tiro més per shonens y seinens, pocs shojos m'han arribat a agradar (sense dubte, el millor Clannad, aquest shojo em va emocionar xD). Tot passa massa pausat i de moment gran cosa relevant no ha passat. Ja veurem si apareix una història estable que resulti interessant, de moment, m'està semblant una sèrie bastant normaleta.
M'agradaria que treissin una bona història, els personatges són bastant interessants i es pot aprofitar molt.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5380
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dl 25 Gen 2010, 21:23

Jo també ja he vist els tres primers capítols, i estic d'acord amb en Sothe que no ha passat gaire cosa, però també depèn de com t'ho miris. Suposo que en aquesta sèrie no es busca que passin moltes coses i que hi hagi molta acció, sinó que és més d'anar reflexionant sobre diverses coses. Tot el tema de la música, jo el trobo preciós. Aquesta melodia que s'escolten la Rio i la Kanata, no ho sé, s'hi poden llegir moltes coses. I a vegades, sèries genials que són un cant a la vida, no tenen gens d'acció, i no per això són menys interessants. És la meva opinió Razz
Per això, a mi em promet bastant, ja que també sóc un gran amant de la música, i tot plegat em commou. La llàstima és que l'escenari sigui l'exèrcit, i no m'agradaria que en fessin apologia, sinó crítica. Però això ja ho anirem veient.
Per cert, insisteixo, l'opening el trobo meravellós.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  tyrex Dl 25 Gen 2010, 22:42

Des de el segon capítol ja es veia cap on s'acabava d'orientar la sèrie, suposo que seguiran amb aquest moe fins que s'acabi la sèrie. La trobo curiosa, perquè per ser sincer no he vist ni K-ON!, per tant és la primera que veig d'aquest tipus. Està bé veure coses diferents, i m'atreviria a dir que som els primers que fem una sèrie moe amb subtítols catalans, si no vaig errat. En sí m'agrada, encara que no és re de l'altre món, però quan s'aposta per fer una sèrie setmanalment ja veus els seus pros i contres, i crec que veient la temporada actual l'he encertada Cool
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Sothe Dj 28 Gen 2010, 01:03

Normalment no em deixo emportar per coses així, però el preciosíssim opening que té li ha donat molts punts, per lo menys per la meva part. Una cançó molt relaxant, i han sapigut utilitzar molt bé el moe de les noies sense la necessitat de possar fanservice, que és lo que solen fer la majoria de shojos... No tinc res en contra del fanservice, però després de veure sèries que únicament es centren en això (Akikan! és la que se'm ve a la ment... No vaig passar dels 3 capítols) a un l'aborreixen.
Tornant a lo que és Sora no Woto, en general m'agraden les sèries amb trames treballades, però he vist que no és sempre així. Sora no Woto no té tan sols una història a seguir (de moment), però el munt de missatges que es donen en cada capítol i les relaciones entre les 5, es veu que una sèrie així no en necessita, d'història.
Veurem com continua. I sí, acabo de veure el capítol 4 i com veieu m'ha fet canviar positivament la meva opinió.
A mi en canvi m'ha agradat la idea de juntar la música amb la guerra. Són coses antònimes, però precisament és per això que la fa única. L'única que conec així es Macross Frontier (¿era la Frontier o la Seed? No ho recordo), però aquesta és més mecha, y Sora no Woto no té mechas.
En fi, al final m'ha convençut el no deure de tindre una història treballada (repeteixo, ha influït una mica l'opening xD) i espero que siguin en aquesta línia, que a mi em sembla més que millor.


Editat per darrera vegada per Sothe el Dj 28 Gen 2010, 14:21, editat 1 cop en total
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5380
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  shira-chan Dj 28 Gen 2010, 12:19

Jo encara no he vist el capítol 4, i potser és important, però jo sí, que crec que hi ha història, no d'acció, però història, hi ha.
En primer lloc, el passat de la Kanata, com el de la Ryo, etc... em té molt intrigada. Com les relaciona, la campaneta?
D'altra banda hi ha el pedazo d'esquelet que la Kanata va veure a dins del llac i la llegenda de les dones del foc (impressionant, la veritat) Jo espero que hi hagi xixa i acció per aquesta banda. Normalment, les sèries de 13 capis, en tenen només 5 de potents de debò, però no sé, potser sí que sigui moe i prou.

A mi, a part de la música, m'apassiona l'escenari, però molt molt.
I sí, tampoc m'agradaria que fessin elogi de l'exèrcit, tant estimar-se el tanc aquell... tant protestar de no tenir missions... nosé, nosé.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  tyrex Dj 28 Gen 2010, 22:51

Tens raó shira-chan, quan vegis el 4rt capítol veuràs que presenten l'exèrcit i el Takemikazudchi (em sé el nom del tanc per veure'l repetit 2 o 3 cops per cap. xD) de la mateixa manera, però per no fer-te spoiler dir-te només que segueixen en aquesta línia i que tot i això fan la primera crítica dels soldats també, cosa que no m'esperava. I segueix també en la línia de presentar diferents formes de veure les coses, així que suposo ja estant en el 4rt cap. seguiran d'aquesta manera fins que acabi la sèrie, mostrant alguna crisi amb les seves creences i jugant una mica amb la llegenda del poble, com diu el surreak. No sé, és una opinió, igual després és una sèrie que trenca esquemes, no seria la primera.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dv 29 Gen 2010, 16:56

Com més va, més m'agrada. La veritat és que no necessito que aquesta sèrie tingui una trama complicada, amb el que anem fent fins ara estic més que satisfet. La crítica a l'exèrcit, per mi, perfecta, el consell de l'artesà vidrier, també... Aquest 4t capítol l'he trobat molt complet i ben treballat, i no és pas que hagi estat una trama gaire complicada, però sí que està plena de missatges.
Per cert, el personatge de la Noel comença a ser el que m'agrada més.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dv 19 Feb 2010, 21:12

Vist el 5è capítol.
Aquest, la veritat és que m'ha avorrit força, durant tot el capítol. I a més, ha estat massa moe per mi. Però el final ho ha arreglat força. La visió de Nomandia, i les signatures a la pedra, per mi és el que ha salvat el capítol.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dg 21 Feb 2010, 09:40

Vist el 6è capítol.

Aquest m'ha agradat molt més. Tota la part dels negocis per aconseguir calés, que demostra un punt d'intel·ligència per part de les noies, que fins ara les havien presentat com a bastant bledes (com si no es sapiguessin espavilar soles, vaja), ha estat bé. No acabo d'entendre per què li amaguen a la Kanata, potser és massa innocent? I d'altra banda, la part emotiva de la Mishio m'ha sorprès gratament. Ben treballat, i la veritat és que sempre m'agrada que hi hagi un objecte, potser insignificant per l'altra gent, però que per una persona tingui molt de sentit, com són els llaços pel cabell. Molt bonic.
Ah, i per mi, han demostrat un punt de qualitat a l'hora de muntar el capítol. El fet que siguin dues vessants de la mateixa història, que es van entrellaçant, ha estat molt aconseguit.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  shira-chan Dc 24 Feb 2010, 00:45

Bé! Acabo de fer marató de Sora no Woto!
5, 6 i 7! I la serie m'agrada molt.
El 5 no aporta massa però és refrescant i comença a endinsar-te en les conseqüències de la guerra.
El 6 és genial! Bam,bam,bam,bam! El quarteto del terror! Esplendoròs! La Kanata és una bleda i sempre ho serà, no m'acaba de caure bé però bueno i la Felicia ha guanyat molt punts entre el 6 i...
El 7. Ja ho tenim aquí! Començarà a sorgir el passat de totes les noies! I ens començaran a explicar les motivacions de cadascuna a apuntar-se a l'exèrcit. El de la Felícia Déu ni do!... L'escena del mort... m'ha posat els pèls de punta, per no parlar de la del principi del capítol amb el tanc... Bona sèrie, bona. Em moro de ganes de veure la connexió entre totes les noies... el cascabell de la Rio, la Noel que diu que també estava al front, la Kanata amb la trompetista (que ja sabem qui és)... sospito que els pares de la Kureha i el militar aquell sexy tenen algu a veure... mmmm... en vull més!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dv 26 Feb 2010, 14:25

Jo també ja he vist el 7è i... genial!
M'ha posat la pell de gallina, tot en general. El passat de la Felicia, buf, i certament, sembla que totes les noies estiguin connectades d'alguna manera. Fins i tot la Felicia coneix a la princesa, que també connecta a la Kanata i a la Rio. Curiós, curiós... Ah, sí, i quan la Noel deia que hi havia estat, m'he pensat que la que baixava (que en realitat era la princesa), era la Noel amb el cabell llarg! hehe!
Osti, i quan es posa a xerrar el mort, que al final fa aquell somriure maliciós... brrr... però ha estat una flipada de la Felicia, suposo, no?
Bueno, total, que aquest m'ha agradat molt. Tota la part antibèlica em sembla genial, i comencem a veure perquè el món de Sora no woto és com és. La cerimònia m'ha semblat preciosa, amb totes les llums baixant pel riu, cadascuna amb el seu signfiicat... Molt bonic.

Ah, per cert, al capítol 5. Recordeu que al final totes graven el seu nom a la pedra? Jo diria que la Kanata no ho va fer. Vaig equivocat, o realment el seu nom no hi era? I si no hi era, perquè no el va gravar, com la Kureha i la Noel?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  shira-chan Dg 28 Feb 2010, 00:29

Jo, aquest sí que l'he trobat de relleno... si no fos per la trucada del final... Coi de finolis de la Kanata... Els nens em cauen bé, però!

Ai, si! I tant! De qui era el llibre de trompeta? El nom és el de la princesa o em recordo malament del nom de la princesa? Que fort, si ho es!

PD: lo dels noms... doncs quan ho vaig veure vaig pensar que simplement no l'havien enquadrat però potser sí que té algun significat. Quin? Ara ni idea...
Per cert... em fa moooolta gràcia el civil dibuixat a la paret (una de les primeres imatges que va sortir de la sèrie) creieu que és simple decoració o que tindrà alguna cosa a veure?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  tyrex Dg 28 Feb 2010, 11:37

Era molt de relleno, tot i així mentres el traduïa m'ha agradat l'escena en que tots es cauen, i el capellà caient sobre la bugada de les noies... xD

Sí, el llibre era de la princesa, que li devia passar a la Rio, i la Rio a la Kanata, com a mínim fa pinta d'això. Sobre lo de la imatge del civil, no en tinc ni idea, la veritat.

Espero que el pròxim capítol torni a agafar la trama de l'argument en que es coneixien detalls de la vida de cadascuna, els seus motius, etc... Però vaja, és una sèrie moe, la primera que veig, cert, però ja se sap que els capítols de farciment tenen molt de pes en els fans que la veuen només per això...
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  shira-chan Dc 31 Mar 2010, 23:54

MEEEEERDA!!
Ja vaig al dia... i ara en Tyrex està penjat vés a saber on i no tradueix...
Comentari del capítol 10: La Rio se'n va per heretar el tron? A fer de princesa? No ho entenc massa, marxa per la seva condició de filla bastarda, però a fer què?

Pobre Noel... ja m'ho semblava a mi que algú que arregla robots tant bèsties no era normal... Com se'n sortiran, d'aquesta?! De debò que he d'esperar fins al cap de setmana??!!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  shira-chan Dg 11 Abr 2010, 17:27

Ja s'ha acabat... m'ha posat els pèls de punta, m'ha agradat molt. De debò que em pensava que hi hauria més sang, etc, però essent Sora no Woto, no podia pas anar tant a mal dades. Molt humanes totes. El tros de la llegenda parlant d'aranyes i àngels, molt bonic tot i que mentre ho expliquen et veus a venir un final de dramón. Però, ole! Kanata! Que bé que toca, ja! Ara, tot plegat un pèl irreal, però no deixa de ser bonic... *-*
Aviam què us sembla als altres!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  tyrex Dg 11 Abr 2010, 21:41

A mi també em va agradar molt després de mirar-me-la poc després de fer la compressió. Encara que hagi estat un pèl irreal, han millorat el que ha estat el tarannà la sèrie, i com a mínim no ha estat una d'aquelles sèries que acabes i et quedes amb la sensació de que podia haver estat més. Potser com que no n'esperava més, m'he endut una bona sorpresa. I han deixat una bona moral enrere del que són els militars i els països, tot i que és una visió totalment irreal de com van les coses realment... Estic bastant satisfet de com han acabat jugant amb l'argument final
Very Happy
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dl 12 Abr 2010, 21:30

A mi també m'ha agradat molt. És un pèl irreal, però i què? És esperançador, i molt bonic. Potser algun dia la realitat també serà capaç d'anar d'aquesta manera, però de moment, tenim aquesta sèrie, que ens mostra un altre costat de la humanitat que, tot i que potser costa més de trobar, també existeix.
Genial el tema de la llegenda, present als dos països que estan en guerra, així com la cançó (que per cert, és preciosa) que els uneix a tots plegats. Demostra, d'una manera subtil però molt lògica, que les guerres són absurdes, i que destrossen milers de coses que ens uneixen. Per què s'han de barallar dos països que comparteixen una cançó tan bonica? Una reflexió fantàstica, i que tothom hauria de valorar.
Molt bona sèrie. La llàstima és que, potser, sembla com si els primers capítols no sabessin què posar, perquè n'hi ha algun de relleno, i en una sèrie de 12 capítols no n'hi hauria d'haver. Si l'argument que has pensat dóna per menys de 12 capítols, doncs fes els que creguis convenients, no? M'ha sabut una mica de greu, perquè la grandesa de la sèrie comença tard, i potser hi ha molt públic que ha desistit de veure-la abans d'arribar als capítols bons (que no dic que els altres no ho siguin, però segons com i per qui, i sobretot tenint en compte que el moe no agrada massa, no deuen haver tingut prou interès).
Però bé, a part d'això, dir que és una molt bona sèrie, i molt recomanable per a tothom.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Crumusant Dc 19 Maig 2010, 00:37

Que dirieu a algu que vista l'asemblansa amb K-ON dels personatges s'espera algu semblant?

La recomaneu?

PD: si no heu vist K-ON ja feu tard...
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5193
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  tyrex Dc 19 Maig 2010, 11:19

No he vist K-ON encara!!! (ais, no em foteu osties)
Si et refereixes a que té moe, doncs sí, en té, hi ha algun capítol de farcit enmig de la sèrie, però en general, i sobretot al final, es millora molt i és bastant maca de veure. No et deixarà amb mal gust de boca, això segur.

EDIT: si et decideixes a veure-la, no t'espantis pels subtítols del 1r capítol, i espera fins a estar al 5è per veure com seran els estils definitivament... Que va ser la meva primera sèrie, i no estic content amb la feina dels episodis, sobretot del primer...
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Crumusant Dc 19 Maig 2010, 11:28

tyrex escrigué:
EDIT: si et decideixes a veure-la, no t'espantis pels subtítols del 1r capítol, i espera fins a estar al 5è per veure com seran els estils definitivament... Que va ser la meva primera sèrie, i no estic content amb la feina dels episodis, sobretot del primer...
Si tens les coses guardades és fàcil canviar-ho, així setara tot igual i tu més content Very Happy Very Happy

PD: ara els poso a baixar
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5193
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  surreak Dc 19 Maig 2010, 11:37

Jo tampoc he vist K-ON encara (la tinc a la llista), però per les notícies que he llegit, tothom es va exaltar bastant per les semblances en el dibuix. Tot i així, crec que la temàtica aconsegueix allunyar-se, així que la sèrie es pot seguir igual. Bueno, quan l'hagis vist una mica, ja ens diràs si s'hi assembla massa o no.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Manto-kun Dg 23 Maig 2010, 23:08

Jo la he començat a veure, vaig pel capítol 4 i realment m'està agradant molt, llàstima que sigui tant curteta però l'argument el trobo encantador, relaxant i tot. No ho sé,a més a més la BSO de l'opening la tinc al cap des de a dies i no paro de xiular-la... El dibuix em recorda a les pelis d'Hayao Miyazaki... no ben bé, so diferents, però ténen un aire.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6595
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Sora no Woto Empty Re: Parlem sobre Sora no Woto

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum