Parlem sobre Spice and Wolf
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Parlem sobre Spice and Wolf
Per comentar aquesta sèrie.
Editat per darrera vegada per surreak el Dl 20 Set 2010, 12:53, editat 1 cop en total
Re: Parlem sobre Spice and Wolf
Quina matada que s'han fotut per fotre el midi de Spice and Wolf en el joc, però mola, ara sé que hi ha gent més dedicada a aquestes coses que jo
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Buah, és genial! Per molt midi que sigui, desperta totes les emocions igualment. Està molt aconseguit.
Bua! Estic al dia! (capítol 4) Tyrex!! No m'ho pots fer això de parar quan la sèrie es posa tant interessant!!
El joc de les pomes, genial. Lo de les monedes, em perdo una mica, però es veuen intríngulis molt treballats.
Em veig a venir qui hi ha darrera del "segrest" de la Horo, aquí hi haurà marro!! Vull veure'l!! Aviam quan t'hi pots tornar a posar... T_T
El joc de les pomes, genial. Lo de les monedes, em perdo una mica, però es veuen intríngulis molt treballats.
Em veig a venir qui hi ha darrera del "segrest" de la Horo, aquí hi haurà marro!! Vull veure'l!! Aviam quan t'hi pots tornar a posar... T_T
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ja he vist el 5!!
M'imaginava que la dolenta era la Cloe aquella gelosa... mmmm
La traducció està molt bé i el canvi d'estil també. La qualitat a 150 està perfecte. Endavant i ànims!
M'imaginava que la dolenta era la Cloe aquella gelosa... mmmm
La traducció està molt bé i el canvi d'estil també. La qualitat a 150 està perfecte. Endavant i ànims!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Una altra sèrie que m'enganxa. NO sé si és que sóc el rei dels frikis i per això m'agrada tot, però cada vegada que miro alguna sèrie, m'agrada.
Una pregunta, teniu pensat fer la segona temporada?
Reng- Nèstor
- Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5412
Reputació : 2
Reng escrigué:Una altra sèrie que m'enganxa. NO sé si és que sóc el rei dels frikis i per això m'agrada tot, però cada vegada que miro alguna sèrie, m'agrada.
A mi em va enganxar perquè se surt de la temàtica general. Una sèrie d'economia, qui ho diria?
Tenia pensat proposar-la, però no seria per aquest estiu. Ara bé, si la proposen i es fa finalment sortiria en poc temps, normalment no es tarda més de 2 o 3 semanes a fer el 1r episodi des de que es decideix l'equip a càrrec. Me n'alegro que t'hagi agradat
He parlat per mi, no sé si algú del fansub la voldrà fer, però si veig que la fan t'informaré per privat per si encara no la has vista. Gràcies pel comentari!
P.D.: Això de que facin referències als negocis i als beneficis m'agrada... Però t'avanço que t'enduràs una sorpresa quan surti el capítol 9. Muahahaha
tyrex- Ex-fansuber
Això, ara deixa'm amb l'intriga. Ara apart d'esperar Fairy Tail, hauré d'esperar Spice and Wolftyrex escrigué:P.D.: Això de que facin referències als negocis i als beneficis m'agrada... Però t'avanço que t'enduràs una sorpresa quan surti el capítol 9. Muahahaha
Reng- Nèstor
- Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5412
Reputació : 2
Bueno, ja me l'he acabat de mirar i... molt curiosa, realment. La veritat és que m'ha agradat força. Llàstima, perquè les adaptacions d'anime de novel·les senceres, a 13 capítols, acostumen a deixar-se coses, i tal. Però bueno, hi ha una segona temporada, i les pròpies novel·les, que de fet, m'han agafat com a ganes de llegir-me-les. L'univers Spice and Wolf, en novel·la, deu estar molt dissenyat, amb tots els tipus de monedes i l'estructura mercantil. Està bé, està bé. M'agrada molt que el manga i l'anime pugui fer productes de qualitat sortint una mica dels tòpics.
Doncs sí. I per cert, tindria una gran alegria si algú del fansub li ve per treure la segona temporada.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Paufiri escrigué:Doncs sí. I per cert, tindria una gran alegria si algú del fansub li ve per treure la segona temporada.
La volia fer, si us animeu. La deixem com a futur projecte quan enllestim algunes feines si us sembla bé, que ara tenim molts projectes engegats.
tyrex- Ex-fansuber